آمار لو رفته استیم تعداد دقیق بازیکنان Doom را نشان میدهد
اخیرا اطلاعاتی از سرویس استیم (Steam) به بیرون درز کرده که نشانگر تعداد بازیکنان هر بازی است. یکی از بزرگترین اعداد حاضر در این جدول مربوط به تعداد بازیکنان پلتفرم رایانههای شخصی عنوان Doom میباشد. با توجه به این اطلاعات، به نظر میرسد که هنوز هم بازیکنان بسیاری در حال مبارزه با شیاطین هستند.
نسخه جدید Doom در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک ریبوت منتشر شد که پس از گذشت مدت کوتاهی به خاطر گیمپلی دیوانهوار و داستان خوب خود توانست نظر عدهی بسیاری از بازیکنان را جلب کند. این اطلاعات نشانگر تعداد بازیکنان بازی برروی پلتفرم رایانههای شخصی میباشد. حال با احتساب دیگر پلتفرمهای Doom، مطمئنا به عددی قابل توجه دست خواهیم یافت.
عدد دقیق تعداد بازیکنانی که به خرید و تجربهی Doom برروی پلتفرم رایانههای شخصی اقدام کردهاند برابر با ۳,۱۹۷,۶۲۶ میلیون نفر میباشد. این آمار پس از فروش تابستان استیم ثبت شده است. احتمالا معرفی نسخهی جدید این سری با نام Doom Eternal هم تاثیراتی در این عدد داشته است. چرا که مطمئنا بسیاری از بازیکنان پس از معرفی نسخه جدید، برای درک بهتر این سری راغب به تجربهی Doom 2016 شدهاند.
Doom یکی از دو عنوان ریبوت شده شرکت بتسدا (Bethesda) در چند سال اخیر است. این بازی در کنار ریبوت Wolfenstein: The New Order از جمله محبوبتترین عناوین تیراندازی اول شخص در طول چند سال اخیر هستند. با وجود نبود بخش چندنفره در Wolfenstein و یا بخش چندنفره نه چندان خوب در Doom، این دو بازی فروش فوقالعادهای را تجربه کردهاند. موضوعی که نشان از توانایی بینظیر بتسدا در خلق عناوین مهیج تکنفره است.
Doom هم اکنون در دسترس کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
نظرات
یک شوتر محشره
حاضرم شرط ببندم آمار نسخه Crack خیلی بیشتره :yes: :evilgrin:
جالبه کسی که تو پستا رددد و هر پستی میومد میگفت به ۳ دقیقه بازیا رو پیسی کرک میشه حق سازنده واسش مهم بود کنسولش قابلیت هک رو پیدا کرد هنوز خیلیا ازین موضوع خبر نداشته اقای مخالف بازی مفتی کنسولش رو کپی خور کرد (میخوای واست تک به تک پستا رو رو کنم رو هوا حرف نزدم) حالا کپی خور هم کرده بازم متلک میندازه به کرک اخ عالمی داری به خدا
خیلی واسم جالبه ادم نمیدونه بخنده یا گریه کنه اونایی که تو پست کمپین عرضه رددد رو پیسی داشتن ترول بازی در میاوردن از بدی کرک حق سازنده و بعضا به بازیا پیسی توهین میکردن اونایی که از همه بیشتر جوش زدن از همه زودتر کنسولشون رو هک کردن بعضیا یادشون رفته حرفاشون رو (که به موقغش یادشون میارم) بعضیا هم یادشونه خودشون رو میزنن به کوچه علی چپ
دوست عزیز اینا متاسفانه همشون از همون اول عقده داشتن. زورشون میومد پول بدن واسه بازیشون درحالی که روی پی سی میشد رایگان تجربه ش کرد. از اخرم چون نمیتونستن رایگان بازی کنن، شروع میکردن به حسادت و تیکه انداختن به پی سی گیمرا تا شاید اینجوری بتونن عقده شونو خالی کنن. ناراحت کننده ست ولی حقیقت داره…
یه جنازه هم میساختن اسم دووم روش میذاشتن سه میلیون میفروخت.
همچین فروشی برای عنوان دووم فوق العاده به حساب نمیاد
یکی از دلایل فروش خوبش هم بهینه سازی خوبش بود شما مثلا میدونید چرا بازی مثل the evil within 2 رو pc فروش نمیکنه چون بهینه سازی خوبی نداره و رو هر کارت گرافیکی جواب نمیده ولی بازی دووم رو اکثر کارت گرافیک ها به خوبی جواب میداد و رو فروش هم تاثیر داره
بهینه سازی که قطعا تاثیر توی فروش داره ولی واقعا اویل ویتن ۲ بازی خوبی نبود،بهینه سازی خوبی هم اگه داشت فروش ان چنانی نمی کرد.خیلی سطحش پایین تر از چیزی بود که انتظار داشتم ،با جهان باز کردن بازی کل استرس و هیجان بازی توی نسخه اول رو از بین بردن،بار ها توی بازی سعی کردن جامپ اسکیر و ترس ناگهانی مخاطب رو بترسونن ولی موفق نشدن و نتیجه اش این بود که من مخاطب به خودم می گفتم : این مسخره بازیا چیه؟؟؟ الان باید بترسم؟؟؟
ای کاش خود میکامی کارگردانی بازی رو انجام می داد،لا اقل درسته داستان رو ممکن بود پیچیده کنه (مثل نسخه اول) ولی این قدر حفره داستانی و ایراد و سوتی توی داستان بازی سر و کله اش پیدا نمی شد.
در این که توی evil within 2 اوپن ورد شده بود و حس لذت بردن از داستان رو گرفته بود شکی نیست ولی اگه اشتباه نکنم تا مرحله ۱۱ یا ۱۲ به این صورته و بقیش خطیه ولی وجدانا جاهای تنش زا هم داشت مثلا یه سری قسمتا تو مپ بود که یه سری امواج بود اگه اونجا میرفتی میبرد سراغ یه مرحله با یه باس مخوف که اسپویل نمیکنم و اگه ps4 داشته باشی صدای اون باس از دسته ps4 میاد و خودش چند برابر میکنه دلهره و جذابیت بازی رو
(خاطر گیمپلی دیوانهوار و داستان خوب خود توانست نظر عدهی بسیاری از بازیکنان را جلب کند …)
داستان خوب !!؟ 😐
یه شوتر عالی
اصلا تو این بازی نباید وایسین وگرنه مردین
کاور گیری تو این بازی معنی نداره فقط حرکت و دویدن
بازیش لیاقتشو داره که بیشترم بفروشه و حقشه
اگر بگیم کلا تونسته ۱۰ میلیون بفروشه رو هر سه پلتفرم فروشش خوب بوده :yes: قرار نیست که اندازه RDR و god of war و gta فروش کنه 😉 قراره؟ ?:-) no :laugh:
به هر حال بتسدا پشتشه و باید موفق باشه نه شرکتایی که فقط پول پرستن یا آویزون نسل ۷ن مثل الکترونیک آرتز و ماکروسافت