اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

 قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل درخواست های مکرر شما نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا بسیار حجم و مطلب بیشتری نسبت به بلادبورن خواهد داشت زیرا بسیار طولانی تر است و دی ال سی های بازی را هم در بر خواهد گرفت. در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در انتها به دی ال سی های بازی نیز خواهیم پرداخت. Dark Souls III در ابتدا نسبت به بازی های قبلی کمی آسان تر شروع می شود ولی درجه سختی ناگهان با صورت تصاعدی در بازی بالا می رود و دنیای در ابتدا خطی بازی، چندین و چند شاخه می شود. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با شانزدهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III  با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

یک نقشه خلاصه ولی بسیار گویا و مفید از مسیر پیشروی در بازی و مناطق مهم

اکنون اگر با این راهنما پیش آمده باشید، شخصیت Anri of Astora را در این اتاق نزدیک بونفایر دیده اید. خط داستانی این شخصیت نه تنها برای خود وی بلکه برای برخی از دیگر شخصیت ها مثل Yuria of Londorو از آن مهم تر دستیابی به پایان سوم بازی نیز خیلی اهمیت دارد و در واقع این بخش بازی شاید مهم ترین نقطه تقاطع خط داستانی شخصیت های Anri و Yuria و گرفتن یک تروفی خاص و دستیابی به پایان بازی است و بنابراین خواندن کامل خط داستانی Yuria که کاملا تمام این موارد گفته شده را پوشش می دهد بسیار اهمیت دارد و به همین خاطر خط داستانی Yuria of Londor که مستقیما به Anri و خط داستانی  و سرنوشت وی و پایان سوم بازی مربوط است را در اینجا ذکر می کنم که بر اساس آن ها خودتان تصمیم بگیرید که چه کار کنید و بدانید که چطور باید پایان سوم را رقم بزنید. به شما توصیه می کنم این بخش را کامل و دقیق بخوانید.

قسمت هایی که مربوط به Anri و کارهایی که قبلا در راهنما انجام داده ایم با رنگ سبز مشخص شده اند. قسمت هایی که مربوط به کاری که در همین اتاق باید انجام دهید با رنگ قرمز و قسمت هایی که بعدا در راهنما برایتان خواهیم گفت و به آنها خواهیم رسید با رنگ ابی مشخص شده اند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

در اتاق بونفایر Church of Yorksha  یک قاتل وجود دارد که خود را به صورت مجسمه در آورده است . فصدش کشتن Anri است. شما باید تمام دیالوگ های Anri را بگذرانید و سپس بدون این که قاتل را بکشید مسیر را ادامه دهید. یعنی اصلا به این مجسمه ضربه نزنید

Yuria of Londor

Yuria of Londor یکی از شخصیت های غیر قابل بازی در عنوان Dark Souls 3 است. وی یکی از مرموزترین شخصیت های بازی به شمار می رود و پس از مرگ Yoel of Londor در بازی ظاهر می شود. وی عضوی از Darkwraiths به شمار می رود که هدف اصلی و اولیه آن ها بازگرداندن عصر تاریکی است. ارباب وی Darkstalker Kaathe است (primordial serpent) که در نسخه اول این سری او را ملاقات کرده ایم.

وی یکی از ۳ خواهری است (وسطی) که کلیسای Sable Church of Londor را رهبری می کنند و البته بهتر است بگویم کل Londor، سرزمین Hollow را رهبری می کنند. نام جوانترین خواهر Liliane است و نام بزرگترین خواهر مشخص نیست. تا به اینجا تنها Yuria را در بازی ملاقات کرده ایم، هرچند که به نظر می رسد که هر دو خواهر دیگر نیز در پایان Usurpation of Fire حضور دارند.

۴۳۸۳۰۵۲۷۶

محل قرارگیری Yuria of Londor در firelink shrine درست در همان محل حضور Yoel of Londor و روبروی جنازه اوست.

در این بخش اطلاعاتی کلی از شخصیت Yuria of Londor را برای شما عزیزان بیان می کنیم:

  • وی قابل کشتن است.
  • در نقش یک تاجر و فروشنده عمل می کند.
  • gesture (حالت) “Dignified Bow” را به شما یاد می دهد.
  • بعد از این که بخش مربوط به شخصیت Orbeck of Vinheim از ماموریت وی را انجام دهید به شما  Morion Blade را می دهد.
  • اگر شما شخصیت Anri را قبل از حاضر شدن وی در firelink shrine بکشید، Yuria دیگر در بازی ظاهر نخواهد شد.
  • وی ست لباس Black Set را به تن دارد و از Dark Hand و Darkdrift استفاده می کند.
  • وی جای Yoel of Londor را در بازی می گیرد بعد از این که Yoel پس از پنج مرتبه ارتقا دادن شما با استفاده از  Dark Sigil می میرد. شما باید این ۵ ارتقا را قبل از ورود به catacombs of carthus انجام داده باشید وگرنه مرگ Yoel of Londor، ظاهر شدن Yuria of Londor را سبب نخواهد شد.
  • اگر شما قبل از مرگ Yoel of Londor، نزد Fire Keeper حتی یکی از Dark Sigil ها را درمان کنید، Yuria دیگر در بازی ظاهر نخواهد شد.
  • بعد از حضور Yuria of Londor در firelink shrine، هر زمان که شما نزد Fire Keeper یکی از Dark Sigil ها را درمان کنید، وی برای همیشه firelink shrine را ترک می کند و امکان پیشروی در خط ماموریت وی در آن بازی متوقف می شود. بنابراین اگر خواستید که درجه hollowing خود را ریست کنید، از purging stone استفاده کنید تا اثر منفی بر روی خط ماموریت این شخصیت نگذارید.
  • اگر خط داستانی Yuria of Londor را دنبال کرده باشید می توانید او را در باس فایت آخر بازی یعنی Soul of Cinder احضار کنید و پایان جایگزین بازی را رقم بزنید. همچنین در صورت ظاهر شدن علامت احضار Yuria، علامت احضار یک شخصیت دیگر به نام Pale Shade of Londor نیز برای کمک به شما در مبارزه نهایی بازی ظاهر خواهد شد.
  • زمانی که آیین و مراحل ازدواج شخصیت Anri را انجام دهید، دیگر حتی اگر شما هم به Yuria of Londor حمله کنید وی به شما حمله نمی کند و می ایستد تا وی را بکشید و جمله ای منحصر به فرد را هنگام مرگ بیان می کند.
  • وی پس از مرگ Yuria’s Ashes را از خود به جای می گذارد.
  • می توانید بعد از مرگ او ست لباس Black armor set را از Shrine Handmaid خریداری کنید.
dark lady

طراحی زره Yuria of Londor یکی از برترین ها در بازی است و زره و کلاه Black Set از زیباترین ها در بازی هستند.

محل قرار گیری شخصیت:

پس از اتمام خط ماموریت Yoel of Londor و مرگ وی در بازی، Yuria of Londor درست در همان منطقه در firelink shrine حاضر خواهد شد.

اگر می خواهید Yuria را در همان اوایل کار بکشید باید مراقب سرعت حرکت بالای او باشید. بهتر است او را به سمت درب firelink shrine بکشانید و از در بیرون بروید، او نمی تواند که از درب به بیرون بیاید و به این شکل کشتن وی خیلی راحت تر است. البته حملات راه دور چندان روی او کارایی ندارند و اگر هم که خیلی خیلی به او نزدیک شوید ضربات مرگباری برای شما دارد پس استفاده از یک نیزه یا halberd با برد حملات بالا روش بسیار خوبی برای کشتن وی است.

وقتی که Yuria of Londor را عصبانی کنید و ۳ بار به او ضربه بزنید، باعث می شود تا بعدا در دو منطقه Farron Keep and Irithyll، شخصیتی به نام Londor Pale Shade دو بار به شما حمله کند که در بار اول با شکست او سلاح Manikin Claws و بعد از هر دو بار شکست او  Pale Shade Set را دریافت خواهید کرد. این حمله ها فقط اگر شما به صورت kindled یا شعله ور باشید (از Ember استفاده کرده باشید) و باس های مناطق گفته شده را نکشته باشید، اتفاق می افتند. در حالت عادی، این روند باعث می شود تا رقم خوردن پایان Ursurpation of Fire باطل شود، اما راه گریزی هست. اگر شما Yuria را عصبانی کنید و سپس بعد از این که Londor Pale Shade دو بار به شما حمله کرد و آیتم ها را برداشتید، درخواست Absolution برای خود کنید می توانید هم آیتم ها و هم پایان Ursurpation of Fire را داشته باشید. درخواست Absolution توسط بازدید از مجسمه  Statue of Velka که در Undead Settlement و درست قبل از بونفایر Dilapidated Bridge قرار دارد انجام می شود. برای رسیدن به این مجسمه، کلید Grave Key را نیاز خواهید داشت که می توانید با قیمت ۱۵۰۰ روح، از Shrine Handmaid آن را خریداری نمایید.

۱۴۶۱۳۱۰۰۴۷ ۵۴۲۸ capture d ecran

او در نقش فروشنده نیز عمل می کند.

خط ماموریت و داستانی Yuria of Londor:

۱- خط ماموریت Yoel of Londor را کامل کنید تا Yuria of Londor در firelink shrine حاضر شود و بتوانید خط ماموریت او را آغاز کنید.

۲- شما باید شخصیت Anri of Astora را در منطقه  Road of Sacrifices ملاقات کنید و بایستی تا در خظ ماموریت و داستانی او نیز جلو بروید. شما باید Anri را زنده نگاه دارید و بنابراین اصلا نباید اطلاعی از جای Horace در Smouldering Lake به او بدهید.

۳- بعد از ملاقات دوم با Anri در Catacombs of Carthus در نزدیک پل چوبی قبل از High Lord Wolnir، دوباره با Anri در بونفایر Church of Yorksha در منطقه  Irithyll of the Boreal Valley دیدار خواهید کرد. در این اتاق یک قاتل وجود دارد که خود را به صورت مجسمه در آورده است . فصدش کشتن Anri است. شما باید تمام دیالوگ های Anri را بگذرانید و سپس بدون این که قاتل را بکشید به سمت باس فابت منطقه بروید.

۴- بعد از شکست باس Pontiff Sulyvahn با Yuria of Londor در firelink shrine صحبت کنید. وی به شما اطلاع می دهد که زوج شما در Temple of Darkmoon منتظر شماست! برای دسترسی به معبد، شما باید تا یک دیوار مخفی که در پشت مجسمه Lord Gwyn در منطقه پایین پلتفرم چرخان در  Anor Londo قرار دارد را بشکنید تا وارد معبد شوید.

۵- بعد از ورود شما به این معبد، همان قاتل را خواهید دید که به شما خوش آمد می گوید و گزینه برگزاری آیین ازدواج در معبد را به شما می دهد. اگر بپذیرید باید از شمشیری که قاتل به شما می دهد استفاده کنید تا زوج خود را که منتظرتان است بکشید. در این صورت Chameleon from the assassin را به دست خواهید آورد.

نکته: اگر در اتاق بونفایر Church of Yorksha در منطقه Irithyll of the Boreal Valley قاتل را که به صورت مجسمه در آمده بکشید، Yuria of Londor خیلی زود firelink shrine را ترک می کند و خط داستانی وی باطل می شود. در واقع زنده نگاه داشتن Anri of Astora در این مرحله برابر با درمان کردن Dark Sigil ها است و خط داستانی Yuria of Londor را متوقف می کند.

۶- بعد از انجام مرجله قبل با Yuria of Londor در firelink shrine صحبت کنید. او به شما تبریک می گوید و همچنین می گوید که چه زمانی برای گرفتن “شعله” به جای انصال و Link کردن آن مناسب است. اکنون می توانید به معبد Darkmoon بازگردید و شمشیر Anri’s Straight Sword را بردارید.

۷- حال شما باید بازی را با تمام Dark Sigil ها که در اختیار دارید به پایان برسانید . بعد از شکست باس نهایی بازی، با آتش تعامل کنید تا سینماتیکی پخش شود.

۸- اگر شما Yuria of Londor را برای مبارزه نهایی بازی احضار کرده باشید و نگذارید که او بمیرد و همچنین بازی را بلافاصله به NG+ نبرید، وقتی به firelink shrine بروید می توانید در همان محلی که او قرار داشت  Darkdrift و Black Set را بیابید. اگر شما وی را برای مبارزه نهایی احضار نکرده باشید و یا اگر وی در مبارزه نهایی کشته شود، می توانید او را در همان محلی که در firelink shrine قرار داشت پیدا کنید.

۹- اگر شما باس نهایی را شکست دهید ولی بدون تعامل با آتش به firelink shrine بازگردید، باز هم می توانید در همان محلی که او قرار داشت Darkdrift و Black Set را بیابید.

dark souls 3 4k pic 34 usurpation of fire by user619 da1mmfb

پایان Ursurpation of Fire کاملا به خط داستانی و ارتباط شما با Yuria of Londor دارد.

خط ماموریت انتخابی: کشتن Orbeck of Vinhiem

۱- خط ماموریت Yoel of Londor را کامل کنید تا Yuria of Londor در firelink shrine حاضر شود و بتوانید خط ماموریت انتخابی او را آغاز کنید.

۲- بعد از ملاقات با Orbeck of Vinhiem در Road of Sacrifices باید او را به firelink shrine بفرستید. این کار باید قبل از انجام مرحله ازدواج با Anri of Astora در حط اصلی ماموریت Yuria of Londor انجام شود تا او به شما پیشنهاد انجام قدم بعدی در خط ماموریت انتخابی خود را بدهد، حتی اگر قبل از این مرحله، Orbeck of Vinhiem را کشته باشید و خاکستر او در اختیارتان باشد. کشتن Orbeck of Vinhiem قبل از این که وی به firelink shrine بیاید، خط ماموریت انتخابی Yuria را متوقف خواهد کرد.

۳- Yuria از شما می خواهد تا Orbeck of Vinhiem را بکشید زیرا می ترسد که او برای گرفتن جایگاه شما به عنوان lord of the hollowed رقیب محسوب شود.

۴- بعد از کشتن Orbeck of Vinhiem باید خاکستر وی را به منزله تایید مرگ او به Yuria بدهید. او به عنوان تشکر به شما Morion Blade را خواهد داد.

نکته: برای انجام خواسته Yuria به هیچ وجه مجبور نیستید تا خودتان حتما Orbeck of Vinhiem را بکشید و فقط کمی صبر لازم است. با پیشرفت در خط داستانی Orbeck of Vinhiem وی نهایتا خواهد مرد و بعد از این که شما او را برای مبارزه با Lothric Younger Prince احضار کردید، جنازه و خاکستر او را در Grand Archives پیدا می کنید که می توانید به Yuria بدهید بدون این که خط ماموریت Orbeck of Vinhiem را نیز قطع کرده باشید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

اگر صبر داشته باشید و ارام باشید اتاقی که در آن یک ببشاپ و ۲ Pontiff Knight هستند خلوت می شود و یکی دوتا از آنها از آنجا خارج می شوند و به گشت زنی در خیابان می روند و فقط یک Pontiff Knight می میاند که بکشید و از پله ها بالا بروید و در جلوی محراب این بخش، Lightning Gem را بردارید.

  • ادامه راهنما:

بعد از تصمیم گیری در باره این که چه کاری در مورد آنری و قاتل حاضر در اتاق و.. انجام دهید، از همان مسیری که وارد کلیسا شدید بیرون بروید و سمت چپتان راهی هست که به دور آن ساختمان و پله هایی که در آنجا ۳ دشمن هستند و قسمت قبل برایتان گفتیم می رود. اگر آرام و بی سر و صدا بروید می توانید Soul of a Weary Warrior را بدون این که بیشاپی که دقیقا زیر این بخش قرار دارد متوجه شود بردارید. این بیبشاپ هم از یک Soul of a Weary Warrior دیگر محافظت می کند و می توانید بپرید پایین و او را هم بکشید و آیتم را بردارید، ولی مراقب باشید که به اتاق کناری که پله های بزرگ و ۳ دشمن آنجا هستند مبارزه را نکشانید زیرا همین مانده است که بخواهید با ۴ دشمن لعنتی و مرگبار با هم مبارزه کنید و قطعا کارتان ساخته است!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

مراقب باشید که در این بخش دو slave هستند که فقط به صورت یک ابر و بخار دیده می شوند و ناگهان کنارتان ظاهر می شوند. یکی کنار مقبره ای است که بین شما و آیتم درخشان لب صخره قرار دارد و دیگری وقتی به ایتم نزدیک شوید از سمت راست به شما حمله می کند.

دروازه ای که نزدیک بیشاپ است را بی خیال شوید زیرا از آن سمت قفل است. اگر صبر داشته باشید و آرام باشید، اتاقی که در آن یک ببشاپ و ۲ Pontiff Knight و چندین پله هستند خلوت می شود و یکی دوتا از آن ها از آن جا خارج می شوند و به گشت زنی در خیابان می روند و فقط یک Pontiff Knight می ماند که بکشید و از پله ها بالا بروید و در جلوی محراب این بخش، Lightning Gem را بردارید. دیوار وسطی که دقیقا در بخش روبروی جایی که از آن وارد این بخش شدید قرار دارد، کاذب است و به آن ضربه بزنید تا از بین برود و Magic Clutch Ring را بردارید. تقریبا دیگر کاری نمانده است. برگردید به کلیسا و حالا از بونفایر کلیسا مسیر دیگری که وجود دارد و تنها مسیری است که می توان آن را دنبال کرد، ادامه می دهیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

در اینجا ممکن است این NPC به شما حمله کند. او را بکشید و سپس می توانید Homeward Bone و Undead Bone Shard را از پشت مقبره بزرگ این بخش بردارید.

  • مسیر Church of Yorshka به سمت Distant Manor

در کلیسا پله هایی که بالا می روند به جایی نمی رسند پس الکی از آنها بالا نروید و مسیر دیگر که از چند پله پایین می رود را دنبال کنید و وارد یک بخش آزاد و محیط باز می شوید. آرام به سمت لبه صخره روبرو بروید و مراقب باشید که اینجا دو slave هستند که فقط به صورت یک ابر و بخار دیده می شوند و ناگهان کنارتان ظاهر می شوند. یکی کنار مقبره ای است که بین شما و آیتم درخشان لب صخره قرار دارد و دیگری وقتی به آیتم نزدیک شوید از سمت راست به شما حمله می کند. آن ها را بکشید و Fading Soul را بردارید. دراین بخش یک Fading Soul دیگر نیز وجود دارد ولی اول باید یک corvian چشم قرمز که قوی تر و دارای خط سلامتی بیشتر از نوع معمولی آنهاست، از پای در آورید. سپس می توانید Homeward Bone و از پشت مقبره بزرگ این بخش، Undead Bone Shard را بردارید. همچنین در اینجا ممکن است که یک شخصیت غیر قابل بازی به شما حمله کند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

در اتاقی که پر از دشمنان نامرئی است، وقتی همه را کشتید از نردبانی که می بینید بالا بروید تا به بخش بالایی اتاق برسید. روی ستون های چوبی بروید تا Shriving Stone را بردارید. سپس مسیر را ادامه دهید تا به بخشی برسید که می توانید از آنجا بپرید پایین روی یک لبه زیرین. اینجا یک صندوق هست که از آن Yorshka’s Spear را بردارید.

حالا برگردید نزدیک کلیسا و جایی که از آن وارد این محیط باز شدیم. اگر دقت کنید در سمت چپ جایی که از کلیسا وارد این محیط آزاد شدیم یک راه باریک وجود دارد که تنها راهی است که در این منطقه وجود دارد و باید آن را ادامه دهیم. مسیر را دنبال کنید و از پله ها پایین بروید. پایین پله ها بایستید. دقیقا جلوتر یک دشمن نامرئی وجود دارد که جالب است می توانید چشم هایش را ببینید! در گوشه سمت چپ این بخش نیز ۳ سگ قرار دارند که از یک Rusted Gold Coin و چند Kukri محافظت می کنند. این دشمنان را با دقت از پای در آورید. مسیر را ادامه دهید و از چند پله دیگر پایین بروید. اینجا خیلی خیلی تاریک است و این اتاق پر است از دشمنان نامرئی که اگر این قدر احمق نبودند، قطعا این اتاق تبدیل به یکی از کابوس های بازی می شد!! اکثر این ها حتی وقتی تیر هم بهشان بزنید باز هم نمی توانند شما را پیدا کنند! بهتر است که از همین بالا آن ها را با تیر یا جادوهای با دامنه اثر بالا از بین ببرید. دقت کنید که تعدادشان خیلی خیلی زیاد است و سعی کنید هر چشمی که در این اتاق می بینید را از بین ببرید تا وقتی که دیگر صدای نفس های آن ها را در اتاق نشنوید. قبل از پایین رفتن و گشتن بخش پایینی این اتاق، به بخش بالایی اتاق نیز دقت کنید زیرا که چند دشمن نامریی دیگر هم از جمله یک slave mage که به شما شلیک می کند در این بخش هستند و آن ها را نیز بکشید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

از بالای این بخش که نرده ها شکسته اند، پایین و درون آب را نگاه کنید و یک موجود بی نهایت کریه عنکبوت شکل مو بلند که یکی از زشت ترین موجودات بازی است را می بینید. از همین بالا او را بزنید یا کاری کنید از پله هایی که در این بخش بود و دو دشمن نامرئی را روی آن کشتیم بالا بیاید و همین بالا او را بکشید زیرا مبارزه در آب که شما را کند می کند، سخت است.

وقتی همه را کشتید می توانید از یک طرف اتاق Blue Bug Pellet را بردارید. سپس از نردبانی که می بینید بالا بروید تا به بخش بالایی اتاق برسید. روی ستون های چوبی بروید تا Shriving Stone را بردارید. سپس مسیر روی ستون ها را ادامه دهید تا به بخشی برسید که می توانید از آن جا بپرید پایین روی یک لبه زیرین. اینجا یک صندوق هست که از آن Yorshka’s Spear را بردارید. حالا بپرید پایین به همان کف اتاق و از دربی که وجود دارد خارج شوید. اینجا دو دشمن نامرئی را روی پله ها از بین ببرید. حالا برگردید و فرو رفتگی هایی داخل دیوار در این منطقه می بینید. درون فرورفتگی دوم یک دشمن نامرئی دیگر و یک دیوار کاذب هست که دشمن را بکشید و به دیوار ضربه بزنید تا یک کریستال لیزارد نمایان شود که سریعا آن را بکشید و Twinkling Titanite را بردارید. بعد از این فرورفتگی ها، یک منطقه بن بست هست که در آن ۴ دشمن نامرئی و یک corvian shaman نامرئی وجود دارند که اگر جیغ بزند همه برده های نامرئی با هم به شما حمله می کنند. همه این دشمنان را با دقت بکشید و از این جا که یک درخت در وسط آن می بینید، یک Blood Gem را بردارید. حالا برگردید و نزدیک درخت، یک بخش دارای نرده های شکسته می بینید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

باید بدانید که این دشمنان کریه، آن قدری که قیافه شان بد و مخوف است، خودشان خطری ندارند و زیاد سرسخت و اعصاب خرد کن نیستند و فقط مراقب حمله سمی شان باشید.

پایین درون آب را نگاه کنید و یک موجود بی نهایت کریه عنکبوت شکل مو بلند که یکی از زشت ترین موجودات بازی است را می بینید که از این به بعد به آنها crawler می گوییم. از همین بالا او را بزنید یا کاری کنید از پله هایی که در این بخش بود و دو دشمن نامرئی را روی آن کشتیم بالا بیاید و همین بالا او را بکشید زیرا مبارزه در آب که شما را کند می کند، سخت است. باید بدانید که این دشمنان کریه آن قدری که قیافه شان بد و مخوف است، خودشان خطری ندارند و زیاد سرسخت و اعصاب خرد کن نیستند و فقط مراقب حمله سمی شان باشید. وقتی آن را کشتید بروید درون آب و از جایی که او قرار داشت، Ring of Sacrifice را بردارید. سپس از زیر پلی که اینجا می بینید مقداری Green Blossom را بردارید. وقتی بیشتر درون این دریاچه جلو بروید در دیوار سمت چپ این دریاچه یک وردی تونل مانند می بینید که پر از  crawler خواهد بود و بعدا به آن جا می رویم و یک بخش هم سمت راست دریاچه در محیط باز است. ابتدا آرام به سمت راست بروید تا یک دشمن مخوف دیگر ببینید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

وقتی بیشتر درون دریاچه جلو رفته و به سمت بخش راست دریاچه مسیر را پیش بروید، به یک دشمن مخوف می رسید. بله! یکی از آن wolf beast های لعنتی. بعد از کشتن او Pontiff’s Right Eye ring را می گیرید

بله! یکی از آن wolf beast های لعنتی. به هر شکلی که می توانید او را بکشید، حالا یا با بالا رفتن و کشیدن او به سمت تونل و تیر زدن از داخل به آن یا مبارزه در بخش خشکی با وی یا هر روشی که فکر می کنید بهتر است. بعد از کشتن او Pontiff’s Right Eye ring را می گیرید و حالا می توانید با خیال راحت بخشی از دریاچه در سمت راست که او در آن قرار داشت را بگردید و Soul of a Nameless Traveller را بردارید و همچنین کمی جلوتر چند crawler را در دریاچه بکشید و از بین آن ها Great Heal spell را بردارید. حالا برگردید، ولی به جای این که وارد ورودی تونلی که قبل تر گفتیم شوید، آن را رد کنید و واردش نشوید زیرا می توانیم اول یک بونفایر را روشن کنیم. در واقع دیوار سمت چپ دریاچه را دنبال کنید و تونل را رد کنید تا نهایتا به یک بخش خشکی برسید و وارد یک بخش مسقف شوید و درون این بخش، بونفایر Distant Manor bonfire را فعال کنید تا خیالمان راحت شود. حالا وقت ادامه مسیر از Distant Manor به سمت Pontiff Sulyvahn است که قسمت بعدی آن را شرح خواهیم داد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

دیوار سمت چپ دریاچه را دنبال کنید و تونل را رد کنید تا نهایتا به یک بخش خشکی برسید و وارد یک بخش مسقف شوید و درون این بخش، بونفایر Distant Manor bonfire را فعال کنید تا خیالمان راحت شود. حالا وقت ادامه مسیر از Distant Manor به سمت Pontiff Sulyvahn است که قسمت بعدی آن را شرح خواهیم داد.

در قسمت بعدی راهنما مسیر Distant Manor به سمت Pontiff Sulyvahn را شرح خواهیم داد. 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mehrdadPS گفت:

    ممنون سعید جان خیلی خوب بود
    البته اگه wolf رو روی پُل شکست داده باشی دیگه اینجا نمی آد
    محلی که امروز تو راهنمایی قدم به قدم گفتی خیلی تو بخش داسانی بازی مهمه

    • سلام خدمت مهرداد عزیز. خیلی متشکرم از لطف همیشگیت.
      بله درسته. یه بار باید فقط بکشی گرگ رو.
      بله میشه گفت شاید مهمترین بخش بازی از نظر داستانیه چون علاوه بر داستان آنری و یوریا، داستان سیگوارد و یکی دو شخصیت دیگه هم همینجا جلو میره و باهاشون برخورد داریم در قسمت بعد راهنما.

  • سلام سعید اقا جوابمو تو قسمت قبلی ندادی من لولم کامل شده یعنی۸۰۲ الان Yuria of Londor بعد مرگ اون موجود نمیاد فایر لینک چکار کنم شمشیر بلاد رو نگرفتم ازش

    • سلام خدمت شما. خیلی عذر میخوام ازتون. گاهی دیگه برخی بخش ها از زیر دستم در میره که ج بدم به خاطر مشغله. عذر میخوام ازتون.
      ندیده بودم کسی توی ایران لولش رو به سقف برسونه. خیلی وقت گذاشتید مشخصا.
      عرض کنم حضورتون که خبر خوبی ندارم برای شما. متاسفانه چون دیگه نمیتونید گزینه Draw Out True Strength رو انجام بدین و ۵ لول مجانی بزنید، دیگه به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی امکان نداره که یوریا ظاهر باشه در بازیتون. یعنی توی این مقدار بازی که کردید و لولتون این شده یه بار هم یوریا رو ظاهر نکردید که بگیرید ازش؟ خیلی عجیبه چون فکر کنم لااقل باید ۱۰۰ بار یا بیشتر بازی کرده باشید. چطور تویز این ۱۰۰ بار هیچ دفعه این کارو نکردید که بگیرید سلاح رو و وقتی که لولتون ماکزیمم شده به فکر این کار افتادین؟

      • سلام سعید اقا خیلی ممنون جوابمو دادین الان ان جی +۱۱۵ هستم راستش شمشیر رو گرفتم ولی دیدم قدرت کمی داره فروختمش همون اولای بازی اون جادوی دوتا شمشیر رو که مدال میدی رو هم گرفتم ولی اونم فروختم الان میفهمم چه اشتباهی کردم هالا برای بار دوم نمیدونم چن تا مدال بدم تا اون رو بده

  • خسته نباشی سعیدجان خیلی زحمت میکشی خدایی…دارک سه رو خیلی وقته تموم کردم…ولی منتظرم که راهنمایی تموم بشه دوباره برم…ی چیز دیگه اینکه راهنمایی رزیدنت اویلی که تهیه کردین خیلی بهم چسبید و امیدوارم ازین دست راهنمایی ها بیشتر بزارین…واقعا حجم کارهای شما خیلی زیاده…بنظرم همین راهنمایی نوشتن کلی وقت گیره ولی به لذتی که آدم میبره میارزه…راسی زبان طنزی هم که تو راهنماها استفاده میکنین ی مینی استراحت محسوب میشه…در کل کارت درسته داش…موفق و پیروز باشید

    • سلام و درود خدمت معین عزیز و گل. سلامت باشی انشالله معین جان. با این محبت ها و لطف شما هیچ خستگی باقی نمی مونه اصلا و واقعا ازتون متشکرم به خاطر این روحیه و انگیزه ای که میدی معین عزیز.
      باعث افتخارمه که راهنمای اویل ۷ به دردتون خورده و ازش رضایت داشتید و خیلی خوشحالم که از نوع نگارشش و ..راضی هستید. چشم حتما معین جان همیشه سعی میکنم که یه راهنممای در حال نوشتن داشته باشیم در سایت و بدون راهنما نباشیم هیچ وقت. انشالله اگر از این راهنمای سولز هم استفاده کردید ازش راضی باشید. یک دنیا ممنون از نظر پر محبتتون معین جان.

  • HsH گفت:

    سلام.ممنون واقعا راهنماییتون کامل و بی نقصه.فقط من اصلا نمیتونم کسی رو احضار کنم.چرا؟اصلا اون علامت احضار دوستان رو زمین نیست.هیچ NPC رو هم نکشتم.میشه راهنماییم کنید.بازم سپاس

    • احتمالا شما hollowهستید و باید Emberمصرف کنید تا به حالت انسانی برگردید ولی خوب باز هم بستگی داره به حرف زدن با بعضی NPCها داره ولی معمولا اکثر باس رو میشه از NPCکمک گرفت.من خودم سر همین سالیوان سه نفر میدونستم احضار کنم که فقط مجاز به دو تاش بود .

    • سلام خدمت شما. خیلی متشکرم ازتون. لطف دارید.
      منظورتون حالت انلاین بازیه یا NPC ها رو مثلا وقت باس ها می گید؟ به هر شکل در هر دو حالت بایستی که Ember مصرف کرده باشید و یا یک باس کشته باشید و خلاصه این که باید در حالت انسانی باشید که علامت های احضار رو بتونید استفاده کنید.

  • fbjg گفت:

    ممنون سعید جان مقاله طبق معمول عالی بود
    الان دوباره دارم دارک سولز ۳ رو میرم و الان با Aldrich درگیرم
    راستی به نظرم بد نیست چند چیز بگم
    ۱ . اینکه خیلی ها فکر میکنند anry خطول داستانیش با مرگش تموم میشه ولی اینطور نیست و اگر شما خط داستانی yuria رو دنبال کنید یا حتی اصلا دنبال نکنید ولی قاتلی که تو کلیسا مخفی شده رو نکشید به مرگش ختم میشه ولی اگه قاتل تو کلیسا رو بکشید میتونید خط داستانیش رو ادامه بدید میتونید در anor londor علامت احضارش رو ببینید که اگه اونو انجام بدید وارد دنیای anri بشید و بهش کمک کنید که Aldrich رو شکست بده بعدش هم بر میگیرید دنیای خودتون و با صحبت کردن با اون بابایی که رو تخت نشسته و میتونید در ازای روح باس ها سلاحشون رو بگیرید ( اسمش یادم نیست ) ، اسلحه anri رو ازش بگیرید و تمام
    ۲٫ بازی ۴ پایان داره نه ۳ تا
    یکی که همون پایان روشن کردن بونفایر و ادامه عصر آتش که پایان ساده ای هستش
    یکی هم همون پایانی که الان تو مقاله بهش اشاره کردید و ازش بدم میاد
    یکی هم احضار فایر کیپر و پایان دادن عصر آتش و در این کات سین میبینیم که آخر شعله های آتش در دستان فایر کیپر قرار میگیره و دنیا در تاریکی میره
    و آخرین پایان همون پایان قبلی هستش یعنی فایر کیپر رو احضار میکنید و پایان عصر آتش و کات سین رو میبینید ولی شما در لحظه بسیار کوتاه در حین کات سین و درست قبل از اینکه دنیا در تاریکی کامل بره در یک لحظه کنترل شخصیتون رو بدست میگیرید و اگر سریع بجنبید و به فایر کیپر ضربه بزنید اونوقت شاهد کات سین متفاوت و پایان متفاوت میشید

  • Mirzaei گفت:

    بسیار ممنون سعید آقا، یه دونه ای :yes:

  • derisi گفت:

    جناب آقا بابایی با تشکر از مقالات های شما :بعضا گیمیرهای کمکی (فانتوم های سفید) تحت تاثیر امبر به دنیای شما وارد میشن از چی استفاده میکنند ؟؟ در صورتیکه جناب بابایی فرصت پاسخ ندارن با اجازه ایشان لطفا گیمیرهای محترم جواب بدهند ردیف های پایین جواب داده نمیشه

  • sneaky گفت:

    سلام اقای اقابابایی خیلی ممنون بابت اموزش هاتون.میشه یه توضیحی درباره infuse کردن سلاح بدید.من الان black night great sword رو دارم نمیدونم چه infusion براش خوبه.توی سایتای خارجی میخوندم میگفتن که باید بعضی از توانایی ها رو به یه اندازه مشخص بالا برد تا این infuse جواب بده.بعد برای این سلاح من خیلیا fire gem و خیلیا raw gem پیشنهاد دادن.میشه شما یه راهنمایی بکنید؟

  • saeed amani گفت:

    سلام آقا سعید
    یه سوال شخصی داشتم
    شما تحصیلاتتون چقدره و در چه رشته ای مدرک دارید .
    درضمن خیلی خیلی خیلی کارت درسته .ممنون ⚘⚘⚘

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و پنجم - گیمفا