برای The Elder Scrolls 6 صبور باشید، بتسدا به بخش تکنفره متعهد است
بتسدا (Bethesda) معمولاً بازیهایش را نزدیک تاریخ انتشارشان معرفی میکند اما این بار در نمایشگاه E3 2018 از برنامهی درازمدت خود، با معرفی عناوین The Elder Scrolls 6 و Starfield که مدت زیادی دربارهی آنها شایعههایی به گوش میخورد، پردهبرداری کرد.
با اینکه تا انتشار این عناوین مدت زیادی باقی مانده است، تاد هاوارد (Todd Howard)، تهیه کننده، و پیت هاینز (Pete Hines)، رئیس بخش بازاریابی بتسدا، استودیوی خود را به بخش تکنفرهی بازیها متعهد میدانند و در عین حال طرفداران را به صبوری دعوت میکنند. تاد هاوارد در مصاحبهای با Guardian گفت:
حدود ده سال بود که ما دربارهاش صحبت میکردیم. ما حدود پنج، شش سال پیش آن را روی کاغذ آوردیم و توسعهی فعال آن از زمانی که Fallout 4 را تمام کردیم، شروع شد. یعنی حدود دو و نیم، سه سال. همه باید [برای عناوین Starfield و Elder Scrolls 6] صبور باشند. به تحقق پیوستن چیزی که در ذهن داریم مدتی به طول خواهد انجامید.
عنوان بعدی که بتسدا منتشر خواهد کرد Fallout 76 است. این عنوان یک بازی تمام آنلاین چندنفره است. با این وجود بتسدا بازیهای تکنفره را فراموش نکرده است. هاینز گفت:
بازیهای تکنفره هنوز کارایی دارند. ممکن است به رشد و تکامل خود ادامه دهند اما این بخشی از هویت ما است و ما فکر میکنیم هنوز فضا برای موفق شدن در بازیهای تکنفره باز است. این بدان معنا نیست که ما کارها را به همان شیوهای که پنج یا ده سال پیش انجام میدادیم، پیش خواهیم برد. ما باید به تغییر رویهی خود ادامه دهیم.
تاد هاوارد افزود که او نگرانی بازیبازان دربارهی افت اهمیت بازیهای تکنفره را درک میکند و خودش نیز در این نگرانی با آنان سهیم است. او گفت:
بازیها آنقدر بزرگ و جذاب شدهاند که از حوزهی سرگرمی و اسباببازی فراتر رفتهاند. برای مردم بازی یک حواسپرتی از زندگی روزمره نیست بلکه بازی به بخش مهمی از زندگی آنان تبدیل شده است. فکر میکنم میتوانیم این موضوع را در بسیاری از بازیها ببینیم. مردم از زمانی که صرف انجام این بازیها میکنند، لذت میبرند و احساس سربلندی میکنند. در این موضوع بازیها منحصر به فرد هستند. میتوانند شما را به مکانی ببرند یا شما را جابهجا کنند. برای همین است که ما همیشه سراغ بازیهایی بزرگ با جهان باز میرویم. این کاری است که یک بازی به خوبی از پس آن برمیآید. ما به فناوری علاقهمندیم، ما به داستانگویی علاقهمندیم، ما به هنر علاقهمندیم ولی گفتن جملهی “هی! نگاه کن بازیای که ساختیم چه کاری کرد!” بهترین پاداش روزانه یا هفتگی است.
معنی حرفهای او این است که برنامههای درازمدت این شرکت به خوبی چیده شده است. این سخنان ما را به یاد حرفهایی که تاد هاوارد در گذشته گفته بود میاندازد. او گفته بود تاریخ انتشار Elder Scrolls 6 میداند اما فاش کردن آن در این زمان احمقانه به نظر میرسد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
فورتنایت داره میلیون میلیون سود میکنه ولی بازی های تکنفره فوق العاده بتسدا داره فروششون کم میشه اون از فروش دیس اند ۲ و اویل ویتن ۲ اینم از ولفنشتاین ۲ 🙁
خداییی اوضاع مالیم جوری خرابه که بازی تخفیف بخوره بشه ۱۰ دلار بازم نمیتونم بخرم از خوم بدم میاد که کرکی بازی میکنم
داداش حق داری… هروقت یجای دنیا مردمش ۴۵۰ پول بازی دادن اونوقت ما حق نداریم کرکی یا هکی بزنیم. وقتی پول نداریم چه کار کنیم. با این اوضاع اقتصادی در سال بتونم دوتا بازی بخرم :rotfl: نمیدونم خنده داره یا گریه ولی ما ایرانیا به خنده عادت کردیم… به عادی جلوه کردن عادت کردیم
ما که صبر میکنیم ولی شما هم دست بجونبون استاد…داریم پیر میشیم!
Dark brotherhood یادتون نره فقط
امیدوارم آنلاین نباشه
انشالا برای اون دنیامون(ترجیحا بهشت) :inlove: tnx
ما به بتسدا مطمئنیم