فعلاً برنامهای برای انتشار بازی Vigor برروی پلیاستیشن ۴ وجود ندارد
Vigor عنوانی چندنفره از استودیو بوهمیا اینتراکتیو (Bohemia Interactive) است، استودیویی که عنوان Arma را در کارنامه دارد و درحال توسعهی بازی DayZ میباشد. با اینکه شباهتهایی میان دو بازی DayZ و Vigor وجود دارد اما بازی Vigor برخلاف بازی دیگر تنها برای یک پلتفرم و آنهم فقط برروی ایکسباکس وان منتشر خواهد شد.
عرضهی Vigor برروی ایکسباکس وان و عدم انتشار آن برروی پلتفرم پلیاستیشن ۴ که تعداد دستگاه بیشتری فروخته و بازار بزرگتری را در اختیار میگذارد، تعجب بسیاری از افراد را برانگیخته است. به همین دلیل وبسایت GamingBolt مصاحبهای با پیتر کولار (Petr Kolář) رهبر پروژهی Vigor انجام داده و طی آن دلیل انحصاری بودن این بازی برروی ایکسباکس وان را جویا شده است:
Vigor اولین بازی است که بعد از مدتها برروی کنسولها تحت توسعه قرار دادیم؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم که تنها برروی یکی از کنسولها کار کنیم. بوهمیا نیز به همکاری نزدیک با جامعهی بازیبازان در طول توسعهی بازی معروف است که این موضوع نیز باعث شد تا به سمت Game Preview برروی ایکسباکس برویم.
توضیحات کولار این احتمال را بهوجود میآورند که امکان معرفی این بازی برای پلیاستیشن ۴ در آینده وجود خواهد داشت. به همین دلیل خبرنگار GamingBolt کولار را تحت فشار قرار داد که آیا در آینده شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود یا خیر که کولار از دادن پاسخ واضح امتناع کرد:
متاسفم، بیشتر از این نمیتوانم جزئیات بیشتری در اینباره ارائه دهم.
به هر صورت امکان معرفی این بازی برروی پلیاستیشن ۴ همچنان وجود دارد و احتمالاً بوهمیا تا زمان قطعی نشدن این موضوع نمیخواهد هواداران را بیهوده امیدوار کند تا اگر زمانی توسعهی بازی به مشکل برخورد، آنها ناامید نشوند. بازی Vigor در تابستان امسال برروی پلتفرم ایکسباکس وان در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
یعنی اینقدر سخت بود که بگه «بهمون پول دادن انحصاری زمانیش کنیم»؟!
حالا نه که بقیه استودیوها میان به سونی پول میدن میگن جانه ما بزار بازی رو انحصاری برای کنسول شما منتشر کنیم
اینم انحصاری مایکرو