تعداد کارکنان گوریلا گیمز به ۴۰۰ نفر رسید
بدون شک موفقیت Horizon Zero Dawn تاثیر بسیاری در آیندهی استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) داشته است؛ به طوری که به تازگی این استودیو در خبری از نقل مکان به ساختمانی جدید خبر داد. با این جا به جایی تعداد کارکنان گوریلا گیمز از ۲۵۰ نفر به ۴۰۰ نفر افزایش مییابد.
گوریلا گیمز علاوه بر توسعهی Horizon Zero Dawn، وظیفهی ساخت سری Killzone را بر عهده داشته است. آخرین بازی عرضه شده از این سری Killzone: Shadow Fall بود که در سال ۲۰۱۳ در دسترس کنسول پلیاستیشن ۴ قرار گرفت. حال با توجه به اینکه قرار است شاهد عرضهی نسخههای بیشتری از Horizon Zero Dawn باشیم، به نظر میرسد که نسخه جدیدی از Killzone منتشر نخواهد شد و به عبارتی میتوان گفت که این سری به پایان رسیده است.
هنوز هیچ سرنخی از پروژهی جدید گوریلا گیمز در دسترس نیست؛ اما امیدواریم که این افزایش کارکنان امکانات لازم برای ساخت عنوان جاهطلبانهای دیگر را در اختیار استودیو قرار دهد. گوریلا گیمز با ساخت Horizon Zero Dawn، قدم رو به جلویی نسبت به Killzone برداشت. آنها توانستند با ۲۵۰ نفر این کار را انجام دهند، حال تصور کنید با ۴۰۰ نفر قادر به انجام چه پروژهی عظیمی خواهند بود.
هر دو عنوان Killzone Shadow Fall و Horizon Zero Dawn توانستند تعریف جدیدی از جلوههای بصری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ ارائه دهند. مطمئنا گوریلا گیمز بار دیگر در نسل بعدی کنسولها استانداردهای جدیدی برای پلیاستیشن ۵ تعریف خواهد کرد.
احتمالا چندین سال تا عرضهی پروژه بعدی گوریلا گیمز زمان باقی مانده، پس تنها کاری که میتوانیم انجام دهیم این است که صبر کنیم و امیدوار باشیم که این پروژه به مانند عناوین قبلی آنها متفاوت و زیبا باشد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
یا زینب چی دارن میسازن 😯
نکنه هورایزون ۲ :inlove:
چقدر سونی به استدیوهاش اهمیت میده؟ :-(( کاش مایکرو هم همینطور بود :-((
۴۰۰ نفر برای ساخت بازی های داستانیه Offline یکم زیاد نیست؟
شاید بناس دو تیم بشن ،با این حال سرعت ساخت و انتشار بازی هم بالا میره
نه برای speed دادن به کار و افزایش quality بازی خوبه هرچند maybe offline یا online باشه
دوستان sorry تاثیرات facebook در هرصورت good like پرو گیمر
پ.ن من انقد ….. نیستم اونایی که باس بگیرن متوجه میشن 😀
دمت گرم خیلی باحال بود.
از هم اول استخدام میکنن که مثله بعضیا وسط راه جا نزنن
کارشون درسته .واقعا شرکتیه که تو ساخت بازی هیچی کم نمیزاره.
با ۲۵۰ نفر هورایزون و انجین دسیما رو توسعه دادن! با ۴۰۰ نفر فقط خدا میدونه چه شاهکارهایی تحویل صنعت بازیسازی خواهند داد! آفرین به سونی که دست این استدیوهارو گرفت و بزرگشون کرد.
پروژه بعدى گوریلا گیمز لانچ گیم PS5 هست
دقیقاً همانطور که Killzone shadow fall لانچ گیم PS4 بود.و احتمالا هم نسخه جدید Horizon هست.
گوریلا گیمز با بازى بعدیش در زمان انتشار PS5 قصد دارد قدرت PS5 را نشان و تبلیغ کند.
دقیقا مثل زمان انتشار PS4 و تبلیغاتی که براى PS3 با killzone 2 انجام داد.
یه لحظه تصور کن که عنوان لانچ PS5 کیلزون ۴ باشه! چی میشه.
طوفان در راهست 😎
Killzone 4
وای چ بمبی بشه
سال اخر ps4 باشه و killzone 4 بیاد :inlove:
سومین استودیوی برتر تاریخ نسل بشر بعد ناتی داگ و سانتا مونیکا
خوب دیگه ساخت horizon 2 ، چهارصد نفرم می خواد دیگه :yes:
البته شایدم برای لانچ نسل جدید (مثل نسل ۸) دارن بازیشونو آماده می کنن
۱۰۰% برای ابر کنسول بعد سونی PLAYSTATION 5 هست :yes:
پدر پلی استیشن کجایی که میراثت شاهکار کرده :yes: