سازندگان از سخت‌ترین بخش‌ بازسازی Resident Evil 2 می‌گویند

۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

تسویوشی کاندا (Tsuyoshi Kanda) و یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi)، تهیه‌کنندگان عنوان Resident Evil 2 در گفتگویی با Daily Star از سخت‌ترین بخش‌ بازسازی Resident Evil 2 صحبت کردند. به نظر آن‌ها سخت‌ترین بخش کار، بازسازی تمساح غول‌پیکر بوده است.

در ادامه صحبت‌های آنان را در این زمینه می‌خوانید:

کاندا: [با خنده] بیست سال قبل، گرافیکی که در اختیار داشتیم چندان واقعی نبود و این بدین معنی بود که می‌توانستیم از بسیاری چیزها صرف‌نظر کنیم؛ چیزهایی که امروز نمی‌توانیم. شما می‌توانستید با زحمت کمی، موجودات خارق‌العاده‌ای را خلق کنید. بنابراین خلق یک تمساح غول‌پیکر، چالش بزرگی است [خنده]. تلاش برای به‌روزرسانی آن در عنوانی که شما چهره‌ها را اسکن کرده‌اید، از بازیگران موشن کپچر استفاده کرده و محیط‌هایی نزدیک به واقعیت و فوتورئالیستیک طراحی کرده‌اید بسیار بسیار کار سختی است. حتی نمی‌دانی از کجا باید شروع کنی!

هیرابایاشی: ساختن چنین چیزی به نحوی که از همه لحاظ راضی‌کننده باشد، کار بسیار سختی است. ما مدتی به این فکر می‌کردیم که “آیا باید کل تمساح را از بازی حذف کنیم؟ کار خیلی سختی است”. اما می‌دانستیم که این کار با واکنش شدید طرفداران همراه خواهد بود؛ می‌دانستیم که باید تمام آن لحظات و خاطرات موردعلاقه طرفداران را بازسازی کنیم. بنابراین اگرچه کار سختی بود ولی ما آن را انجام دادیم. این کار بدون تغییر دادن آهنگ بازی، بسیار دشوار بود. ما در این بازی با خاطرات افراد نیز سروکار داریم و این سختی کار را دوچندان می‌کند. تلاش برای خلق صحنه‌ای که در آن شخصیتی با سایز یک انسان توسط یک چاقو با تمساح مبارزه می‌کند…بسیار احمقانه بود. مردم آن را یک صحنه احمقانه به یاد نمی‌آورند چرا که کل بازی در آن زمان پیشگامانه بو ولی آن لحظه مضحک به نظر می‌رسید. ساختن چنین چیزی در زمان حال، روندی دشوار برای ما به دنبال داشت.

کاندا: برای ما راحت‌تر است به این سوال که بازی چه وقت منتشر می‌شود پاسخ دهیم. ما طرز تفکر و سلایق مخصوص به خود را داریم که ممکن است در اینگونه موارد بقیه متفاوت با ما فکر کنند.

هیرابایاشی: ممکن است که آن‌ها نسخه‌ای بدون نقص از بازی را در ذهن داشته باشند و کاری که ما انجام می‌دهیم باعث تضعیف آن شود. ما فقط تلاش می‌کنیم عنوانی بسازیم که احساسی درست را منتقل کند و با چیزی که شما از نخستین تجربه گیم‌پلی بازی به یاد دارید، سازگار باشد.

عنوان Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌ باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. طبق اعلام سازندگان بازی در رویداد کمیک کان حضور خواهد داشت؛ پس به زودی اخبار و اطلاعات بیشتری از آن به دستمان خواهد رسید.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • جالبه سیستم و فیزیک زخمی شدن زامبی ها کاملا متفاوت شده دیگه با کلت نمیشه سر یه زامبی رو منفجر کرد و فقط زخمی میشه در واقع طبیعت کلت اصلا قدرت منفجر کردن سر رو نداره در حالی که ما در تمام بازی ها میبینم که سر زامبی ها با کلت منفجر میشن و حتی جالبه شات گان هم داخل بازی سر رو به صورت کامل منفجر نمیکنه نصف سر رو میبره و این موضوع به شدت طبیعی کرده بازی رو، این بازی دقیقا مثل رزیدنت اویل ۴ دوباره یک انقلابی بر پا خواهد کرد….تا ۵ بهمن روز شماری میکنم برای تجربه این ابر شاهکار…

    0
    0
  • uncharted4444 گفت:

    هیرابایاشی:ما فقط تلاش می‌کنیم عنوانی بسازیم که احساسی درست را منتقل کند و با چیزی که شما از نخستین تجربه گیم‌پلی بازی به یاد دارید، سازگار باشد. خدا خیرشون بده واقعا با این حرفشون کلی امیدوارم کردن.

    0
    0
  • Arad2003000 گفت:

    دوستان ببخشید یه سوال خیلی فوری دارم.من دارم god of war 4 بازی میکنم(خطر اسپویل)
    .
    .
    .
    .
    تا اونجا که اون یارو گنده هست که شمشیرش الکتریسیته داره(فکر کنم اسمش مُگ بود)شکست اش هم دادم ولی با این که تا اینجا پیش رفتم هنوز نواری که برای rage کریتوس هست خیلی کوچیکه.چهار پنج تا ضربه میزنم rage کریتوس تموم میشه میخواستم بدونم چجوری باید کاری کنم اون نوار بزرگ تر شه؟ممنون میشم اگه جواب بدین

    0
    0
    • Godofwar0385 گفت:

      اون صندوق زنگوله دارارو باز کن بعضیاش واسه نوار سلامتیته بعضیاش نوار خشمت باید وقتی رسیدی به الفها هر دوتاش پر باشه

      0
      0
    • PARSARAD777 گفت:

      یک صندوق هایی هست با نام nornir chest که برای باز کردن اونها یا باید سه تا زنگوله رو به صدا دراری با پرتاب تبر یا سه تا مجسمه رو بشکنی تا بتونی بازشون کنی. روی صندوق هم سه تا حرف به زبان اسکاندیناوی نوشته شده.
      البته تا اینجایی که تو رسیدی باید ریج آپدیت میشد ولی ظاهرا صندوق ها رو باز نکردی. داخل هر صندوق یک شیپور یا سیب هست که اگر از شیپور ۳ تا بگیری ریج آپدیت میشه

      0
      0
  • sarfaraz گفت:

    دو تا چیز خیلی رو مخه هدف گیری خیلی بدش و هوش مصنوعی فوق العاده پایینش

    0
    0
  • head of demon گفت:

    به شدت منتظر بازی هستم
    رزیدنت ١-٣ رو اونموقع ۶،٧ سالم بود خیلی میترسیدم بازی کنم
    خوشحالم الان میتونم امتحانشون کنم

    0
    0
  • Redmond گفت:

    تو کنفرانس Sony وقتی مردم Leon رو دیدن خیلی هیجان زده شدن برعکس Ellie که…

    0
    0
  • مازیار گفت:

    کپکام بنظرم داره هم خوب کار میکنه و هم بد از یک لحاظ خوب کارمیکنه در زمینه ریمک رزیدنت اویل نمونش نسخه۰که بهترین عنوان ریمک شده برام بود،و بنظرم در زمینه ساخت عناوین وحشت بقا بد کار میکنه آخه من میخوام بفهمم قضیه جیک مولر چی شد و یا جیل ولنتاین چی شد و پرونده مرگ آلبرت وسکر چی شد همونطور که تو نسخه اول بازی توسط زالوی ملکه خودشو درمان کرد تو نسخه۵هم احتمالا همین کارو انجام داده یا اونیکه مرده احتمالا بدلش بوده،من که خیلی دوست داشتم نسخه۸رو بسازن ولی نسخه۲هم عالیه.فکرشو بکن نسخه۳ رو ریمک کنن چه حالی میده مخصوصا اگه دوربینش مثل نسخه۴باشه من که همون بار اولی که با نمسیس تو اداره راکون سیتی مواجه شدم داشتم گیج میشدم که کدوم گزینه رو بزنم از آخر گزینه۲رو زدم و چند مدتی قیافشو ندیدم از آخر هم نصفه ولش کردم حالا اگه چند سال دیگه نسخه۳رو ریمک کنن میخرم برای خاطرات گذشته.

    0
    0
  • مازیار گفت:

    من دقیقا نمیدونم چرا خیلیا لیون رو به کریس ترجیح میدن،بنظرم کریس ردفیلد از هر لحاظ از لیون بهتره Cool

    0
    0
  • یکی از مورد انتظار ترین بازی های عمرم
    امید وترم این بازی موفق بشه و کپکام دوباره ب دوران اوجش برسه
    RE 2 یکی از سلاطین ترس In Love

    0
    0
  • Slave ladon گفت:

    خیلی خوبه که Capcom تصمیم به ریمیک کردن بازی هاش کرده که هم خاطره های ما زنده میشه هم میتونیم دوباره به این بهونه کیفیت این بازی ها رو تو نسل جدید تجربه کنیم In Love In Love

    0
    0