احتمال اینکه بتسدا از یک استودیوی خارجی برای ساختن Fallout استفاده کند کم است
در سال ۲۰۱۰ میلادی، عنوان Fallout: New Vegas را استودیوی ابسیدین انترتینمنت (Obsidian Entertainment) توسعه داد. برخلاف دیگر عناوین Fallout این بازی توسط بستدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios) ساخته نشد.
این بازی عموماً نظرات مثبتی را به خود جلب کرد و سایت GameSpot، جهان باز و پر جزئیات و مأموریتهای متنوع آن را تحسین کرد. در حالی که استودیوی ابسیدین اعلام کرده است که دوست دارد روزی دوباره یک عنوان Fallout جدید بسازد، به نظر میرسد هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. رئیس استودیوی بتسدا یعنی تاد هاوارد (Todd Howard) در مصاحبهای بهتازگی اعلام کرد که این شرکت ترجیح میدهد که بازیهای بزرگ توسط استودیوهای داخلیاش ساخته شود.
او در مصاحبهای به Guardian گفت که نمیتواند با قطعیت اعلام کند که ساخته شدن یک عنوان Fallout توسط استودیوی خارجی هرگز اتفاق نخواهد افتاد، اما روی این موضوع حساب نکنید. او گفت:
نمیتوانم بگویم هرگز این اتفاق نمیافتد. حالا که شرکت ما بسیار بزرگ شده است بهتر است که همه چیز را داخلی کنیم. احتمال این موضوع کم است اما هرگز نمیتوانم بگویم هرگز. فکر میکنم بچههای استودیوی ابسیدین کار فوقالعادهای انجام دادند.
علاوه بر دفتر اصلی استودیوی بتسدا گیم در مریلند، این شرکت در سال ۲۰۱۵ میلادی استودیوی جدیدی در مونترال تأسیس کرد. در اوایل سار جاری نیز بتسدا نام استودیوی بتلکرای (BattleCry Studios) را به بتسدا گیم استودیوز آستین (Bethesda Game Studios Austin) تغییر داد. مقر این استودیو در آستین تگزاس است و گروهشان قبلاً روی عنوان BattleCry کار میکرد.
با توجه به همهی این موارد، بتسدا اکنون نسبت به سالهای گذشته، زمانی که برای ساختن Fallout: New Vegas سراغ ابسیدین رفت، افراد داخلی بیشتری برای توسعهی بازیهایش در اختیار دارد. با توجه به عظمت و ساختار مجموعهی Fallout، منطقی به نظر میرسد که بتسدا بخواهد برای ساختن آن از نیروهای داخلی استفاده کند زیرا این کار به شرکت تسلط بیشتری بر روی محصول نهایی میدهد.
عنوان بزرگ بعدی بتسدا گیم استودیوز Fallout 76 که امسال منتشر میشود. این عنوان یک عنوان متمرکز بر روی بخش چندنفره است. بعد از این عنوان استودیو بازی جدید علمی تخیلیاش، Starfield، را عرضه خواهد کرد و بعد از آن عنوان Elder Scrolls VI.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
شاهکار خالص