بازی Super Smash Bros Ultimate به صورت یک پروژهی کاملا محرمانه توسعه یافته است
یکی از بزرگترین مسائلی که کارگردان سری Super Smash Bros Ultimate آقای ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai) با آن درگیر بوده است، مخفی نگه داشتن اطلاعات نسخهی آخر بازی بوده است. آنها نهتنها میخواستند خود پروژه و این حقیقت که بازی در دست توسعه قرار دارد را مخفی نگه دارند، همچنین محتوای بازی و شخصیتهای استفاده شده در بازی نیز باید به صورت یک راز باقی میمانده است.
آقای ساکورای در مصاحبه با مجلهی فامیتسو گفته است که آنها برای رسیدن به این هدف، پروژه را به صورت کاملا محرمانه پیش بردهاند. این موضوع تا حدی بوده است که بسیاری از کارمندان شرکت نینتندو از جزییات این پروژه اطلاعی نداشتهاند.
آقای ساکورای معتقد است که اگر جزییات پروژه فاش میشد، آن بازخورد و توجه خوبی که در زمان رونمایی از بازی به آن شد تحت تاثیر قرار میگرفت و المان سوپرایز از رونمایی بازی گرفته میشد. ایشان گفته است که دوست ندارد تمام زحماتی که تیم در طول همهی این سالها برای توسعهی بازی کشیده است توسط یک نفر که صرفا به دنبال کمی شهرت و خودنمایی برروی اینترنت است، از بین برود.
بازی Super Smash Bros Ultimate در تاریخ ۷ دسامبر به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
نظرات