سیستم جدید بازگشت به زندگی در بازی Sekiro، مبارزات مرگبارتری را به همراه خواهد داشت
یکی از تفاوتهای اصلی بازی Sekiro: Shadow Die Twice نسبت به سری بازیهای Dark Souls، مکانیک زنده شدن بازیباز است. در این بازی، شما میتوانید خود را بلافاصله پس از مردن زنده کنید و نیازی به برگشتن به نقطهی خاصی (مانن بانفایرها در سری Souls) نیست. برخلاف آنچه که به نظر میرسد، آقای میازاکی (Miyazaki) کارگردان بازی معتقد است نه تنها این موضوع بازی را نسبت به سری Souls آسانتر نمیکند، بلکه به درجه سختی بازی میافزاید.
آقای میازاکی در صحبتهایی که با وبلاگ پلیاستیشن داشته است، بیان کرده است که درجه سختی بازی و مراحل با توجه به این موضوع که بازیباز قادر خواهد بود خود را در همان محلی که مرده است دوباره زنده کند، طراحی شده است. آقای میازاکی در این مصاحبه گفته است:
مکانیک مرگ و بازگشت به زندگی به سه روش در روند بازی Sekiro موثر خواهد بود. با هدف ایجاد یک گیمپلی روان و افزایش ریسکپذیری و شرایط خطرناک، برای استفادهی خلاقانه از این قابلیت و همچنین این موضوع که داستان بازی حول موضوع بازگشت به زندگی میچرخد.
من میخواهم مطمئن شوم که یک موضوع بد فهمیده نخواهد شد. سیستم بازگشت به زندگی با هدف آسانتر کردن بازی، به عنوان Sekiro اضافه نشده است. در حقیقت این قابلیت میتواند درجهی سختی بازی را افزایش دهد، چرا که اجازه میدهد شما تا جایی که امکان دارد رسیک بیشتری در مبارزات بپذیرید، آن هم در بازیی که ممکن است هر لحظه در آن کشته شوید.
آقای میازاکی از افشای کامل جزییات این قابلیت جدید خودداری کرد. به گفتهی ایشان این قابلیت هنوز کاملا نهایی نشده است ولی روند بازی و گیمپلی تحت تاثیر این قابلیت خواهد بود.
ایشان اضافه کردند که:
صرفا به این دلیل که شما میتوانید به زندگی برگردید به این معنی نخواهد بود که شما هراسی از مرگ نخواهید داشت.
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات
هر چی هست فوق العاده میشه دیگه تو لول دیزاین و گیم پلی رو دست بازی های میازاکی نیست فقط کاش اسم Activition اول بازی نبود
کسی که یکبار مرده دوباره خواهد مرد؟ عملا ترس از مرگ بعد از مرگ بی معنیه
که اینطور
اینو Ghost of Tsushim الحق که خفنن :yes:
حاجی گفته بودیم نواوری داشته باش ولی نه اینکه اسلحه دستت بشه مارو مورد عنایت قرار بدی 😀
این آقای میازاکی فک کنم تو بچگی از قلدرا زیاد کتک خورده الان داره تلافیشو سر ما درمیاره 😀
ولی از شوخی بگذریم سکیرو واقعا قشنگه :yes:
بازی قشنگی میشه :yes: :yes: