فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت - گیمفا
فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت - گیمفا
فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت - گیمفا
فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت - گیمفا

فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت

مهدی نقدی
۱۶:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت - گیمفا

فیلم مجموعه‌ی شناخته شده‌ی Metal Gear مرحله‌ی مهمی از تولیدش را پشت سر گذاشته است.

کارگردان این فیلم یعنی جردن وت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) که کارگردانی فیلم Kong: Skull Island را نیز بر عهده داشت در مصاحبه‌ای اخیراً اعلام کرده است که فیلم‌نامه‌ی عنوان Metal Gear به پایان رسیده است. این پیشرفت بزرگی است اما تا انتشار فیلم هنوز زمان زیادی باقی مانده است.

وت-رابرتز به سایت IGN گفته بود که فیلم‌نامه‌ی Metal Gear شما را حیرت زده خواهد کرد همان‌طور که هر چیزی که مربوط به هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) باشد شما را به شگفتی وا می‌دارد. او گفت:

همین الآن فیلم‌نامه را تحویل دادیم و فکر می‌کنم یکی از بهترین فیلم‌نامه‌هایی باشد که تا به حال خوانده‌ام. یکی از جالب‌ترین، عجیب‌ترین و کوجیمایی‌ترین چیزهایی است که تا به حال دیده‌ام. اگر من در آن دخالتی نداشتم و فیلم‌نامه را می‌خواندم همچنان می‌گفتم: “خدای من!”

سایت Variety در ماه نوامبر ۲۰۱۷، درک کانولی (Derek Connolly)، نویسنده‌ی فیلم‌های Jurassic World و Star Wars: Episode IX، را به عنوان نویسنده‌ی فیلم Metal Gear اعلام کرده بود. او و وت-رابرتز نیز سابقه‌ی کار با یکدیگر را دارند. کانولی جز نویسندگان فیلم Kong: Skull Island بود که وت-رابرتز آن را کارگردانی کرد.

در ماه اوت سال گذشته وت-رابرتز در مصاحبه‌ای با سایت GameSpot اعلام کرد که تیم نویسندگی فیلم Metal Gear در حال بازنویسی فیلم‌نامه هستند تا تبدیل به چیزی شود که طرفداران انتظارش را دارند. او گفت:

به [تهیه کنندگان در سونی] گفتم بیایید واقعاً فکر کنیم که آیا ما داریم بهترین و پرتلاش‌ترین نسخه‌ی Metal Gear را می‌سازیم؛ کوجیمایی‌ترین نسخه‌ی آن؟ حتی اگر این به آن معنا باشد که ما پول کمتری به دست آوریم، بیایید نسخه‌ای از این مجموعه را بسازیم که به ریشه‌هایش وفادار باشد و صدای کوجیما را منعکس کند.

با وجود این‌که فیلم‌نامه‌ی این عنوان به پایان رسیده، به این معنی نیست که فیلم به زودی ساخته خواهد شد. ممکن است حتی اصلاً ساخته نشود. وت-رابرتز در مصاحبه‌ای با IGN اعلام کرد که ساخته شدن فیلم هنوز امری قطعی نیست.

تاریخ ثابت کرده است فیلم‌هایی که بر اساس بازی‌های ویدیویی ساخته می‌شوند فیلم‌هایی متوسط یا بدتر هستند. حرف‌های وت-رابرتز کاملاً صحیح است و او از طرفداران بزرگ فرنچایز Metal Gear است که با کوجیما کار می‌کند. این‌ها همه نوید فیلمی خوب را می‌دهند اما هنوز راه درازی برای این فیلم در پیش است.

فرنچایز Metal Gear امسال سالگرد ۳۱ سالگی خود را جشن گرفت و وت-رابرتز به همین مناسبت کانسپت آرتی از فیلم را در حساب توییتر خود منتشر کرد که می‌توانید جزئیات بیشتر آن را در اینجا مشاهده کنید. او همچنین صحبت‌هایی درباره‌ی کارگردان بازی God of War یعنی کری بارلوگ (Cory Barlog) کرده بود.

کوجیما در سال ۲۰۱۵ میلادی بعد از انتشار عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain استودیوی کونامی (Konami) را ترک کرد. او خودش یک استودیو تأسیس کرد و در حال حاضر مشغول کار برروی عنوان انحصاری و پر رمز و راز پلی‌استیشن ۴ یعنی Death Stranding است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت - گیمفا
فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت - گیمفا
فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت - گیمفا
فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت - گیمفا
فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فیلم Metal Gear مرحله‌ی مهمی را پشت سر گذاشت - گیمفا