نسخه بتای نامحدود Battlefield V اوایل سپتامبر به مرحله اجرا درخواهد آمد
اخیرا نسخه آلفای محدود Battlefield V به پایان کار خود رسید و حال استودیو دایس (DICE) سازنده بازی یافتههای خود و بازخوردهای کاربران را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده از آنها در توسعه بازی بهره خواهد برد. همچنین آنها اعلام کردند که نسخه بتای نامحدود بازی اوایل سپتامبر (دهم شهریور ماه به بعد) به مرحله اجرا درخواهد آمد.
در ادامه مطالبی که دایس به اشتراک گذاشته است را میخوانید:
بازیابی سلامت
Battlefield V نسبت به نسخههای قبلی یک سیستم احیای سلامت بهبودیافته دارد. بعد از نسخه آلفا ما هردو نوع احیای Medic و buddy را تنظیم خواهیم کرد تا در نهایت احساس راحتی بیشتری داشته باشد و نیز برخی از تاخیرها را رفع خواهیم کرد؛ مانند زمانی که شما عمل بازیابی سلامت را به پایان رساندهاید ولی برای یک لحظه نمیتوانید حرکت کنید. ما در حال حاضر احیا buddy را ۲٫۵ ثانیه سریعتر کردهایم و اگر نیازی باشد احیای با Medic را نیز به همین میزان تغییر خواهیم داد. همچنین مطلع هستیم که گاهی اوقات بازیکن میتواند احیا شود ولی آیکون بازیابی با تاخیر ظاهر میشود. ما به طور جدی در حال کار برای حل این مشکل هستیم.
مهمات
وقتی که صحبت از مهمات میشود، ما میدیدیم که بازیبازان عموما تمایل به جنگ فرسایشی دارند و هنگام استقرار یافتن در میدان نبرد، تعداد محدودی گلوله در اختیار داشتند. ما این تعداد را به میزان اندکی برای برخی از سلاحها تغییر دادیم تا تعادلی مطلوب برقرار شود. فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که بر میزان در دسترس بودن مهمات اثر میگذارند. به عنوان مثال، برخی از کلاسها میتوانند مهمات بیشتری را از اجساد بازیکنان کشتهشده جمعآوری کنند و ما باید بر این اساس بازی را متعادلسازی کنیم.
نیروهای پشتیبان
در نسخه آلفای محدود این امکان را در اختیار شما قرار دادیم که از میان نیروهای پشتیبانی مختلف، دو عدد از آنها را فرا خوانید: V-1 Rocket و Churchill Crocodile Tank. بازیبازان از این سلاحهای نیرومند لذت بردند ولی برخی از جنبههای آنها دوباره تنظیم خواهد شد. به عنوان مثال در Conquest، پشتیبانی با V-1 Rocket بیش از حد آسان است و اگرچه قرار بود در آخر هر مسابقه همراه با این نیروهای پشتیبان، مبارزات نیز تشدید یابد، ما شدت آن را پایینتر میآوریم. علاوه بر آن، جزئیاتی همچون شعاع انفجاری و نحوه اطلاع یافتن شما از V-1 Rocket (و احتمالا اقدامات تلافیجویانه) مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
زمان کشتن (TTK)
وقتی صحبت از زمان کشتن یا TTK در میان باشد، ما شاهد بازخوردهای چندگانهای هستیم. برخی از بازیکنان اعتقاد داشتند که آنها در برخورد با دشمنان خیلی سریع کشته میشوند؛ در حالی که بقیه اعتقاد داشتند که TTK مشکلی ندارد. این موضوعی است که ما آن را درنظر خواهیم گرفت. لازم به ذکر است که TTK تنها بر اساس میزان قدرت سلاحها تعیین نمیشود، بلکه به سرعت واکنش شما هنگام شلیک خوردن در بازی نیز مرتبط است. ما در حال بررسی این مورد هستیم که چقدر سریع بتوانید تهدید را شناسایی کرده و جهت تیراندازی را تشخیص دهید. داشتن اطلاعات خوب از شلیک دشمن به شما اجازه مقابله به مثل و زنده ماندن بیشتر را میدهد. همچنین ما میزان لرزش دوربین را در هنگام گلوله خوردن تنظیم میکنیم. اگر این تنظیمات کافی نبود، تغییر در میزان آسیب سلاحها را درنظر خواهیم گرفت.
از دیگر فاکتورهای موثر در TTK (یا در اینجا “زمان مرگ”) حالتی است که در آن به تجربه بازی مشغولید. اگر شما در حال دفاع از سنگری در حالت Breakthrough هستید، اغلب از یک جهت به شما شلیک خواهد شد. در دفاع از همین منطقه در حالت Conquest، شاهد تهدیداتی از جهات مختلف خواهید بود. اما از طرفی دیگر در این حالت کمتر احتمال دارد که تعداد زیادی از افراد به صورت همزمان به شما شلیک کنند. لازم است تا تغییراتی در میزان رویت بازیکنان دیگر و سیستم شناسایی جدید بازی و سایر متغیرها ایجاد شود تا به TTK که موردنظر ما و طرفداران است دست یابیم. در نهایت به عنوان یک توصیه عمومی: مشاهده بیشتر، انتخاب آرایش مخصوص خود و تجربه بازی به عنوان یک تیم باعث خواهد شد که بیشتر زنده بمانید.
Battlefield V در تاریخ جمعه ۲۷ مهر ماه ۱۳۹۷ مصادف با ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی برروی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکس باکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. همچنین با پیش خرید نسخه Deluxe، بازی سه روز زودتر به دست شما خواهد دسید. اخیرا تیم تحلیل فنی گیمفا به سراغ این بازی رفته است که در اینجا میتوانید ویدئوی مربوطه را تماشا کنید. همچنین محمد آریامقدم در بخش مقالات اولین نگاه، نگاهی نخست به Battlefield V داشته است که میتوانید این مقاله را نیز در اینجا دنبال کنید.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
بتای نامحدود خیلی خوبه از دمو هایی که فقط برای یه مدت کوتاه فعالن اصلا بدرد نمیخورن
در ضمن ترجمه این نوع خبر ها که سازنده کلی توضیح میده خیلی سخته و کار هرکسی نیست
پس اقای اسماعیل زاده خسته نباشی
ممنون دوست خوبم انجام وظیفست
منظورتون از بتای نامحدود همون بتای عمومی هست ?:-)
بله این نسخه در دسترس همه قرار میگیره و به احنمال زیاد محتویات بیشتری رو نسبت به نسخه آلفا نمایش میده
رو چه پلتفرمایی هست بتا؟
روی همه پلتفرمهایی که واسه نسخه نهایی بازی تایید شدن ینی پی سی و کنسول ها
متاسفانه bf v بهینه سازی نشده
میدونم تا انتشار نسخه نهایی کلی باقی مونده ولی تجربه نشون داده بازیای که تو نسخه بتا مشکلات فنی دارند تا نسخه نهایی تفاوت انچنانی ندارند
بتا که هنوز نیومده شما از کجا فهمیدی مشکلات فنی داره؟
:rotfl: