Cyberpunk 2077 برای رسیدن به کمال به زمان و تکرار نیاز دارد
تریلر گیمپلی بازی Cyberpunk 2077، ساخته جدید استودیوی سیدی پراجکت رد، از پربحثترین اتفاقات رویداد E3 2018 محسوب میشود. این در حالی است که تنها عدهی خاصی از مطبوعات توانستهاند نمایش گیمپلی این بازی را تماشا کنند. با وجود اینکه بسیاری از علاقهمندان این بازی خواهان کسب اطلاعات بیشتر از گیمپلی آن هستند، ولی مایک پونداسمیت (Mike Pondsmith) خالق Cyberpunk معتقد است که عدم نمایش کامل جهان این بازی، حرکتی «بسیار هوشمندانه» از سوی سازندگان این بازی است.
پونداسمیت – کسی که خالق اصلی سری Cyberpunk برای R. Talsorian Games شناخته میشود – در گفتگو با وبسایت IGN درباره چگونگی متناسب بودن Cyberpunk 2077 با دیدگاه و نگرشش صحبت کرد. وی در این خصوص ابراز داشت:
بازی که ما در حال حاضر میبینیم بسیار نزدیک به آن چیزی است که احتمالاً من میساختم چراکه من آن را به تنهایی و در یک مکان مخفی میساختم. من آنجا به آن چیزها نگاه میکردم و میگفتم «اوه خدای من، این عالی است». این [تصمیم] کاملاً درست است. اما برای بدست آوردن چنین کمالی به زمان نیاز است. این کار به تکرار نیازمند است.
پونداسمیت با بیان اینکه «هوشمندانه نیست اگر کل گیمپلی این بازی نشان داده شود» افزود که وی باور دارد، برای رسیدن به اهداف تعیین شده، به مقدار مشخصی از زمان و حریم خصوصی برای درست کردن چیزهایی که لازم است، نیاز داریم. وی ادامه داد:
اگر ما قصد داشته باشیم چیزهایی که تاکنون انجام ندادهایم را انجام دهیم – یا هرگز به آن روشی که ما کارها را انجام میدهیم، انجام نمیگرفتند – به فضا، زمان و حفظ حریم خصوصی نیاز خواهیم داشت.
به همین ترتیب، استودیوی لهستانی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) تصمیم گرفت تا گیمپلی بازی Cyberpunk 2077 را تنها برای عده خاصی نشان دهد و در عین حال اطمینان حاصل کند که این بخش به خوبی زرق و برق دارد که توجه همگان را جلب کند. با توجه به اینکه این بازی زمان زیادی تا عرضه خواهد داشت، مطمئناً میتواند انتظارات بالای علاقهمندانش را پاسخ دهد چراکه سیدی پراجکت رد نیز سابقه خوبی در خلق بازیای غنی متناسب با خواسته طرفداران دارد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
“برای رسیدن به کمال به زمان و تکرار نیاز دارد”
کمال 😐
مگه قرار نیست بابای طرف بیوفته دنبالمون؟ ?:-)
منظورش کمال یه چیز دیگه هست ( 😀 )
به نظر من که این بازی خیلی که طولانی باشه نهایتا تو ۳ ماه اول ۲۰۱۹ عرضه میشه تو۲۰۲۰ هم برای کنسولهای نسل بعد پورت میشه
اما بازم فکر میکنم زودتر بیاد
وقتی این حجم از خبر ازش میاد و گیم پلی هم نشون دادن یعنی الا دیگه دارن رو مراحل و داستان و جزیئات کار میکنن
اگه به من باشه دوست دارم فردا بیاد
منظورش کمال سویدَره س
واقعا متاسفم برای شما و امثال شما