سازندگان Octopath Traveler فقط برروی عناوین سوییچ کار نمیکنند
Octopath Traveler، عنوان نقشآفرینی ژاپنی منحصر به فردی که توسط اسکوئر انیکس (Square Enix) توسعه یافته، کمتر از ۲۴ ساعت دیگر منتشر خواهد شد؛ با این وجود به نظر میرسد تیم سازنده بازی برنامهای برای استراحت کردن ندارد چرا که عناوینی متعددی توسط این تیم، در دست توسعه قرار دارند.
ماساشی تاکاشی (Masashi Takashi ) تهیهکننده Octopath Traveler در مصاحبهای با Eurogamer اظهار داشت که اگرچه تیم (که حال در راستای موفقیت عنوان Bravely Default، به بخشی ویژه در اسکوئر انیکس تبدیل شده است) برروی عنوان Octopath Traveler کار کرده، با این وجود آنها فقط برروی عناوین نینتندو سوییچ کار نمیکنند. در ادامه صحبتهای او را در این زمینه میخوانید:
بله ما برروی عنوان Octopath Traveler کار کردیم و در حال کار برروی عناوینی دیگری برای نینتندو سوییچ هستیم؛ اما این بدان معنا نیست که ما فقط در حال کار برروی عناوین سوییچ هستیم.
ماساهی تاکاشی همچنین در مورد آینده تیم توسعهدهنده Octopath Traveler صحبت کرده و اظهار داشت که تمایلی برای بازگشت به سری Final Fantasy ندارد. او همچنین به این موضوع اشاره کرد که اغلب از او درخواست میشود نسخه بازسازیشدهای از Final Fantasy VI بسازد اما از آنجا که وظیفه او خلق ایدههای جدید است، این اتفاق رخ نخواهد داد:
اگر بخواهم حقیقت را بگویم، من هیچ قصد و تمایلی برای بازگشت به سری Final Fantasy ندارم. بعد از تقسیم شدن استودیو من، اسکوئر انیکس به ما گفت که آیپیهای جدید خلق کنید. هیچ نیازی وجود ندارد و هیچ قصدی هم نداریم که به Final Fantasy برگردیم. افراد زیادی از ما درخواست میکنند که یک نسخه بازسازیشده از Final Fantasy 6 بسازیم؛ با این وجود وظیفه من خلق ایدههای جدید است.
Octopath Traveler فردا ۲۲ تیر ماه مصادف با ۱۳ ژوئیه سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
متای بازی تا الان ۸۴ ـه
یک کم از انتظارات من(۸۶) پایین تره ولی بازم فوق العادست