جزئیات جدید از داستان و مکانیزمهای گیمپلی عنوان Anthem منتشر شد
بعد از نمایش کامل گیمپلی بازی در E3 2018، اطلاعات بسیاری از Anthem، عنوان نقشآفرینی آنلاین در دست توسعه بایوور (BioWare) منتشر شده است. از جمله این اطلاعات میتوان به امکان برقراری روابط عاطفی در آینده، چشمانداز کلی بازی و حتی تعداد نفراتی که در روند توسعه چنین پروژه عظیمی همکاری داشتهاند، اشاره کرد.
اما یکی از موضوعات مهم در هر بازی، نحوه درهم تنیدگی داستان با تجربه ما از بازی میباشد و حال به لطف حضور دوباره مارک دارا (Mark Darrah) در توییتر، اطلاعاتی از تاریخچه بازی به همراه برخی جزئیات کلیدی دیگر در مورد مکانیزمهای گیمپلی ارائه شده است.
مارک دارا بار دیگر با انتشار جزئیاتی بیشتر از بازی در دست ساخت Anthem، طوفانی در توییتر به پا کرده است. اما این بار جاناتان وارنر (Jonathan Warner)، کارگردان بازی نیز به او ملحق شده است.
یکی از جالبترین جنبههایی که این دو به اشتراک گذاشتهاند، انتشار اطلاعاتی در مورد بنیانگذار Fort Tarsis است که به نوعی مسکن اصلی بازیبازان در این بازی به شمار میرود. طبق گفتههای دارا، ژنرال هلنا تارسیس (Helena Tarsis) این مکان را تاسیس کرده است که دلیل نامگذاری آن به Fort Tarsis نیز همین موضوع بوده است. این قضیه منطقی به نظر میرسد و انتظار میرود که سایر جزئیات داستانی بازی نیز به همین دقت و ظرافت باشد و در سراسر نقشه بازی شاهد چنین جزئیات ظریفی در داستان بازی باشیم.
اما برای کسانی که قصد دارند با دوستان خود به تجربه بازی بپردازند نیز خبر خوبی داریم. مشخص شده است که در جریان بازی، دوستان همتیمی شما میتوانند سلامتی شما را احیا کنند. اما کسانی که مایل به تجربه بازی به صورت انفرادی هستند نیز نگران نباشند؛ قابلیت تجربه بازی به صورت تک نفره و دوباره ظاهر شدن (respawn) نیز در بازی وجود دارد.
اما یکی دیگر از جزئیات بازی که به آن اشاره شده این است که بازیبازان باید در مورد المانهای هجومی که به کار میگیرند هوشیار باشند چرا که برخی از آنها ممکن به دوستان شما آسیب برساند و این بدین معنی است که امکان آسیب زدن به متحدان خود در بازی وجود دارد . این موضوع باعث میشود که کنترل بیشتر برروی محیط پیرامون، در پیشرفت کلی شما در روند کلی بازی بسیار حیاتی باشد.
اما کسانی که برروی رایانههای شخصی به تجربه بازی میپردازند، به زودی از مشخصات سیستم مورد نیاز برای بازی مطلع خواهند شد. با انتشار این اطلاعات، مشخص خواهد شد که بازی از نظر گرافیکی در چه محدودهای قرار دارد. از آنجا که بازی بسیار بزرگ است و بافتهای محیطی آن نیز بسیار سنگین به نظر میرسند، احتمالا بسیاری از دارندگان رایانههای شخصی برای تجربه بازی در بالاترین تنظیمات گرافیکی، ناچار به ارتقای سیستم خود خواهند شد.
بازی تا زمانی که انتظار عنوانی مشابه Mass Effect را از آن نداشته باشید، قطعا لذت بخش خواهد بود. همچنین بازیبازانی که معمولا به صورت انفرادی به تجربه بازیها میپردازند، قطعا به تجربه بازی تیمی در این عنوان تشویق خواهند شد. اما نکته مهم این است که این بازی یک آیپی کاملا جدید است و نباید انتظار یک Mass Effect را از آن داشت. اخیرا تریلری ۲۰ دقیقهای از گیمپلی بازی نیز منتشر شد که برای آشنایی بیشتر با این عنوان میتوانید در این آدرس آن را مشاهده فرمایید. همچنین به تازگی جزئیاتی از گیمپلی بازی منتشر شده که خبر آن را میتوانید در اینجا دنبال کنید.
بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکس باکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
روزی رو میبینم که ما مایکرو فنا داریم این انحصاری رو وان ایکسمون میزنم و بقیه افراد به زیر پتو فرار میکنند ودر حسرتش میسوزند…
الکی هم نگید این انحصاری نیست وقتی اومد بنچمارک ها و تحلیل های دیجیتال فاندری رو دیدید میفهمید چی میگم :yes:
تعریفت از انحصاری تو حلقم که چون فریم ریتش بهتره میکی انحصاری
ببین چقدر بی انحصاری کشیدین که مجبور شدین تعریفتون رو از بازی انحصاری عوض کنین
من نمیدونم که چرا بعضیا فک میکنن مایکرو با ایکس باکس ایکس خیلی کاره خفنی کرده
خب معلومه وقتی یه سال دیر تر از پرو امده و قیمتشم ۱۰۰ دلار بیشتره خب معلومه باید قویتر باشه مطمن باش اگه سونی میخواست میتونست یکی بهتر از ایکس بده با همون قیمت ولی عقلش کار کرد که همه بازهم میرن سمت معمولی چون قیمتش کمتره
همین الان هم فروش عمده ایکس باکس رو وان اس هستش و ایکس فروشش کمتر از اونه شرط میبندم خیلیلا که الان میان میگن ایکس باکس ۴k نیتیوه و باهاش مثلا سونی فنارو ضایع میکنن خودشون با همون ایکس باکس وان معمولی دارن بازی میکنن که یکی از مسخره ترین سخت افزار هارو تو زمان عرضش داشته
بیگ لایک :laugh: :laugh: :laugh:
چن سالته عمویی :-)) میدونی انحصاری به چی میگن ؟ :-* اگه نمیدونی بگو برات توضیح بدم باچه؟ :disdain:
فقط ایکاش خون دشمنا واسه تکنفره کمتر ذز چندنفره باشه مجبور نباشیمچند نفره بریم.