جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد

حسن شکیبایی
۲۱:۳۰ ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

نسخه‌ی فرعی DMC عنوان موفقی بود اما بسیاری از طرفداران نتوانستند آنطور که باید با Dante و Vergil ارتباط برقرار کنند. حال چندی پیش شاهد معرفی Devil May Cry 5 بودیم. عنوانی که با بازگشت سازندگان نسخه‌ی چهارم به این سری، انتظار نسخه‌ی فوق‌العاده از آن می‌رود. به تازگی اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر شده که جزییاتی از تعداد مراحل و شخصیت‌های قابل بازی در اختیار ما قرار می‌دهد.

شخصیت جدید Devil May Cry 5 با نام V شناخته می‌شود و با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که نام کامل او Vitale است. او می‌تواند با استفاده از جادو‌های مختلف دشمنان را از میان بردارد. هدف و مکانیک این شخصیت به نوعی در نقطه‌ی مقابل Dante و Nero قرار دارد. Vitale قهرمانی دور برد خواهد بود و تا حدودی به Lady شباهت خواهد داشت.

با توجه به جزییات جدید، Vitale قادر است تا ارواحی را به داخل بدن دشمنان احضار کند که این عمل باعث می‌شود تا آن‌ها از درون متلاشی شوند. از آنجایی که سری Devil May Cry دارای یک گیم‌پلی سریع است، دیدن به کاربردن جادو‌های مختلف که معمولا به زمان زیادی برای آماده شدن نیاز دارند، جالب خواهد بود و باید دید که این موارد چه تاثیری برروی گیم‌پلی خواهند داشت. در هر صورت به نظر می‌رسد که Vitale شخصیتی چالش‌برانگیز است و بازی کردن با او آسان نخواهد بود.

در حالی که هنوز اطلاعاتی از رابطه‌ی V با داستان بازی منتشر نشده اما بر اساس یک تئوری، او پسر Dante و Lady است. البته باید این موضوع که هنوز این تئوری به اثبات نرسیده را مد نظر داشت. در صورت انتشار جزییات بیشتر در این مورد آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

بر اساس گزارشات منتشر شده، شما به هر ترتیبی که می‌خواهید می‌توانید با شخصیت‌های Nero ،V و Dante به بازی بپردازید. اما پیشنهاد می‌شود برای درک بهتر داستان، بازی را با Nero آغاز کنید و سپس آن را با V ادامه دهید و با Dante به پایان برسانید. بازی شامل ۳۱ مرحله خواهد بود که سهم هر شخصیت ۱۰ مرحله است و یک مرحله‌ که مقدمه‌ای برای Nero است نیز در دسترس این شخصیت قرار خواهد گرفت. احتمالا این مرحله چیزی شبیه به یک بخش آموزشی برای آماده کردن بازیکنان برای گیم‌پلی بازی باشد. بسته‌های الحاقی برای Devil May Cry 5 در نظر گرفته‌ شده است اما تا زمان عرضه‌ی بازی، کار برروی آن‌ها آغاز نخواهد شد. در حالی که هنوز توسعه‌دهندگان این موضوع را تایید نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد که شاهد عرضه‌ی نسخه‌ ویژه‌ای از Devil May Cry 5 خواهیم بود.

به گفته‌ی کپکام (Capcam) تمام خط‌های داستانی نسخه‌های قبلی با هم در ارتباط می‌باشند که پس از به پایان رسیدن آن، داستان جدید با حضور شخصیت‌های تازه‌ای روایت خواهد شد. Devil May Cry 5 اولین نسخه از این سری است که به منظور طراحی هرچه واقعی‌تر شخصیت‌ها از مدل‌های واقعی استفاده کرده است. همچنین اولین نسخه‌ی سری با درجه‌ی سنی R18+ خواهد بود.

Devil May Cry 5 در تاریخ نامشخصی در سه ماه اول سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • hamidgrio گفت:

    واقعا منتظرشم نه فقط به خاطر اینکه بازیه خوبیه چون باهاش بزرگ شدم هرکدومش و بیشتر از ۱۰ بار تموم کردم . دوسش ندارم عاشق این بازیم

  • Amirooo گفت:

    بالاخره نفهمیدیم این داداشمون که دست آهنی داره که عکسش تو متن هم هست نرو یا v ?:-)
    پ.ن:در حال حاضر دارم dmc 4 رو بازی میکنم فقط به عشق این بازی(dmc5).لامصب ایتسونو خیلی مخ.

  • mehrdadPS گفت:

    پس اسم نفر سوم Vitale ؟
    ممنون آقای شکیبایی بابت خبر

  • Resident Evil گفت:

    الان این یارو که عکسش اینجاس Vه؟؟؟من فک میکردم نرو باشه(تغییرات ظاهریش خیلی زیاد بوده ولی بازم فک میکردم نرو باشه)
    بهرحال این بازیرو فقط باید تو اولین زمان ممکن تهیه کنی و دشمنارو بترکونی

  • Oracle گفت:

    اینکه V پسر دانته و لیدی باشه یه تئوری.
    یک مصاحبه از کارگردان و تهیه کننده ها کردن که اونجا گفتن شخصیت قابل بازی جدیده یا قدیمی که همش جواب دادن maybe.
    اما گفتن یه سری سر نخ توی موزیک ویدیو اون آهنگی که اسمش devil trigger هست وجود داره که مشخص میکنه تا حدودی شخصیت کی هست،حتی متن موسیقی هم گفتن داخلش سر نخ هایی وجود داره.
    توی موزیک ویدیو از یه نوزاد داخل شکم و همون عبارت no name هم دیده شده.
    یکی از کات سین های نسخه سوم بازی مرحله ۸ دانته به لیدی میگه اسمت چیه میگه no name.
    و از طرفی اینو ورجیل هم توی مانگا میگه.
    یه عده هم گفتن که در devil may cry 3 اول بازی که شروع میشه لیدی میگه you’ve heard of it haven’t you در واقع یه عده گفتن درواقع خطاب به پسرش بوده که همون V یا نوه آرکهام باشه.

  • Max گفت:

    این نسل واقعا با کمبود هک اند اسلش روبرو بودم

  • Oracle گفت:

    این عکسه هم از پشت جعبه بازی لو رفته
    http://uupload.ir/files/tfgh_guchwxfpsye.png
    نفر اول دانته س با شمشیر اسپاردا
    نفر سومم نرو و اون وسطیه شخصیت V هست که در توضیحاتشم اومده.

  • این از این اون از دارکسیدرز۳ فقط جاس شاهزاده ی تاریکی گابریل خالیه خیلی منتظرشم

  • srhz گفت:

    همین که درجه سنی +۱۸ گرفته یعنی اینکه ده سال گذشته و ما بزرگتر شدیم چیزیو از دست ندادیم و داستان و بازی هم مناسب بزرگسالا شده فقط دوس داشتم ورجیلم قابل بازی بود که انگار به صورت dlc میاد و احتمالا ۱۰ مرحله به ۳۱ مرحله اضاف میشه مخصوص ورجیل فقط امیدوارم حداقل تو داستان نقش خیلی پر رنگی داشته باشه و همون حسابی که تو نسخه ۳ ازش میبردیم اینجا هم ببریم تو دی ام سی خیلی بی ابهتش کرده بودن خیر ندیده ها

  • توی تریلر دیدیم که یه بنده خدایی نرو رو از دست جادوییش میگیره و به سمت دیوار پرت میکنه و یکم جلوترش دیدیم که اون دست جادویی نرو قطع شده.
    پس احتمال اینکه این شخصیت ، V. باشه خیلی پایینه

  • mo1234 گفت:

    بهترین بازی تاریخ صنعت گیم از ابتدای پیدایش گیم تا همین لحظه بطور قطع میتونم بگم همین بازیه بقیه بازی ها باید برن بوق بزنن با تشکر

  • Nemesis1993 گفت:

    در شاهکار بودن سری DMC شکی نیست ولی توام پارکتو حتما عوض کن…!!! 😉

  • matrix4221489 گفت:

    ورجیل یه چیزه دیگست…. :yes: :yes:

  • خیلی دوست دارم اسلحه دوقلوی دانته رو هم تو بازی بذارن وای خیلی اسطوری بودن
    اصلاً با این اسلحه ((Agni & Rudra)) خیلی حال کردم خداییش به دانته خیلی میومدن
    با دانته واقعاً فیت بودن ای جونم:-Dاگه این اسلحه ی نابو بذارن وای:coins:

    • aiHan گفت:

      اخ اره خدایی خیلی وقته تو فکر اینم ربلیون همیشگی دانته و این بعد پلاس این شمشیرهای دوقلو اگه اول بازی بذارن دستش خیلی عالی میشه ولی فکر نکنم به فکر این چیزا باشن سلاح دانته DMC4 به نام (گیلگامش Gilgamesh) همون هم بذارن تو DMC5:-|فکرشو بکن ببین چه پشم ریزانی میشه

    • Oracle گفت:

      Like
      آره اتفاقا منم،اون گیتاره هم عالی بود.
      توی Batman AK راک استدی یه قسمت توی GCPD بود گمونم که تمام تروفی های سری قبلی بازی توش بود.
      ای کاش بشه یه اتاق توی بازی بذارن که توش تمام اسلحه های بازی که نسخه های پیشین بودن توش باشه بشه دیدشون.حالا بشه بازی کرد چه بهتر.
      کلا راک استدی خیلی فیدبکی کار میکرد واقعا درخواست کاربرا رو انجام میداد.امیدوارم کپ کام هم یه کامنیوتی بذاره و نظرات گیمرا هم توی توسعه بذاره.

      • Like Good
        اتاقک که گفتی خیلی فکر قشنگیه
        اون بتمن هخ فقط شخصیت سوم دانترو برداشته با چنتا اسلحهاش.
        من اصل بازیو میگم ایندی بازیرو میگم خیلی عالی میشه.
        امیدوارم توی مجسمی مقدس که یک ساعت شنی تو دستشه! بذارن از همون جا دانته سلاحشو انتخاب کنه و تو مراحل جدید بازی ی اسلخهی جدیدو قشنگی بگیره! اصلا اینجوری حتا کلاسیک بازی میره بالا که امیدوارم اینجوری بشه امتیاز بیشتری کسب میکنه بیشترینایی که دیدم خوششون میومد از این فکر من تو همون داداش عزیزم ایهان و خیلیا اینو قبول دارن.

        • Oracle گفت:

          آره واسه بازی باشه که چه بهتر،اما روتینش اینه که این اتفاق نیفته و سازندگان برن سراغ اسلحه ها و مبارزات جدید تر.
          واسه همین من گفتم حداقل یه اتاق باشه تو بازی مثلا داخل شیشه اون اسلحه هایی که از باس های نسخه های قبلی بدست اومده باشه که یه حس نوستالژی داره.دقیقا مشابه evidence room در GCPD اگه دیده باشی.
          اما قابل بازی بودنش گمون نکنم.مگر اینکه کپ کام در قالب DLC یا سیزن پس بخاد این کارو کنه که اگه بکنه سود زیادی حاصل میشه واسش فقط بشه یه همچین ایده ای رو بهش گفت.
          منم حسم ابنه که توسعه بازی تمام شده و کپ کام داره روی DLC ها کار میکنه.

      • aiHan گفت:

        اره گیتار نیوین خیلی عالیه ولی ولی اجنی اند رودرا خیلیا دیدم پیشنهاد دادن بقول تو ی اتاق بذارن برا:cool:اسلحه دراماتیک معشری میشه:-Dفعلا اگه توجه کنی دانته موتورش این بار جنگیه بهش توجه کن جلوش دوتا شوکر انداخته کنار لاستیک:-|فکر کنم باش دعوا میکنه

  • اگه Vergil تو بازی نباشه مفت نمی ارزه اکثرا طرفدار ورجیل هستن تا دانته

    • alpha300011 گفت:

      ما طرفدار Devil May Cry هستیم و بس.
      ما به یک نسخه جدید از Devil May Cry نمره ۲ رو میدیم
      اگه نرو باشه یک صفر میزاریم جلوی دو میشه ۲۰
      اگه دانته هم باشه یک صفر دیگه میزاریم میشه ۲۰۰
      اگه وجیل هم باشه :shy: یک صفر دیگه ۲۰۰۰
      اما اگه DMC نباشه چیزی جز صفر باقی نمیمونه

  • Mettio گفت:

    خیلی از کسایی که خودشونو فن بازی dmc میدونن فقط قسمت ۴ یا نهایتا ۳ رو بازی کردن و شخصیت محبوبشون نرو عه، حتی اینو اکثریت متوجه نیستن که دانته تو نسخه دوم از بقیه نسخه ها سنش بیشتره ینی نسخه دو بعد نسخه ۴ اتفاق هاش رخ داده و در آخر دانته تو جهنم گیر میکنه و بازی تموم میشه، دلیل چهره پیر دانته تو تریلر همینه البته امیدوارم که نسخه جدید ادامه نسخه دو باشه چون میتونه این هم بین نسخه ۴ و ۲ جای بگیره داستانش. برا طرفدار هاشم میگم که از نظر زمان وقوع و سن دانته ترتیب ورژن ها میشه ۳ بعد ۱ بعد ۴ بعد ۲ که باز هم میگم امیدوارم نسخه پنج بعد ۲ قرار بگیره …

    • alpha300011 گفت:

      کاملا نظرتون رو قبول دارم .
      اما آقای ایتسونو در مصاحبه ی مطبوعاتی به این موضوع اشاره کرد که این نسخه بعد از وقایع نسخه چهارم اتفاق میفته. :cute: (البته باید بگیم متاسفانه)
      آقا شما درباره ی طرفدار های این عنوان چی فکر کردید با خودتون؟؟!! :evilgrin: :evilgrin:
      بقیه رو نمیدونم ولی من که از نسخه ی یک تا چهارم رو بازی کردم حتی اون بازی مسخره DMC 2013 هم بازی کردم.
      و برای آخرین کلام بهتره همون حرفی که دانته به لوسیا تو نسخه دوم زد رو تکرار کنم (ِِDevils Never Cry) 😀 😀

      • yes i like you
        اون نصخه مصخره ۲۰۱۳ در واقع قبل از این که دانته یک دیول مسلح بشه خیلیا فکر میکنن ی نصخه جدیده با داستان جدیده البته توش تغیرایی گذاشت که مردم فکر کردن یم سری جدیده. اما این نینجا تئوری اینو ساخته ازش خوشم نمیاد ازش متنفرم به علت این که بویی از دانته نداشته در برابر مپای دانته! اصلاً یه جوک هم نیست اگه توجه کنی بازی dmcها جاهای عجیبی داره ادم توشون گم میشه با پازلایی که داره این فقط یک اختلافشونو گفتم!
        وای اهنگ: گذاریش ته خنده
        گرافیکش: یجور بود ناقص الخلقه بودش
        شخصیت پردازیش: دانته شبیه پسر همسایمون بودش اصلا اوبهتی نداشت ورجیل بزرگ هم همچنین
        داستانش خوب بود ولی احساسی نبود یعنی معمولی بودش.

        • aiHan گفت:

          وای:shy:گفتی اهنگ یاد اهنگای قلی افتادم DMC1.2.3.4 خدایی هر کردومش ی اهنگایی دارن
          جوری اهنگ گذاری شدن وقت راک: راکه و راک میزنه! وقت پاپ و رویال که دیونشم هم پاپ و روال میزنه:shy:وقتیم عشق نرو میخونه پشمای ادم متلاشی میشه:shy:
          DMC5 که اره میاد اینم معشر میشه میدونم
          کاپکم گفت بهترین سری میشه ولی من به نظرم حرف زدن اسونه جوجهارو اخر پاییز میشمارن دعا میکنم انشالله که بهترین بشه موفقست در این سری یعنی موفقیت بیشتر در اینده.
          هخ شخصیت دانته تو DMC2013 :rotfl: لش بود

      • Mettio گفت:

        اینو منم شنیدم آلفا جان، اما پیر بودن دانته ی سند محکم برا اینه ک ادامه ۲ باشه البته این چیزیه ک من بهش امیدوارم، devils never cry هم تو نسخه ۱ وقتی تیریش گریه میکنه میگه و هم تو نسخه ۳ وقتی بعد از ورجیل برمیگرده زمین لیدی میگه داری گریه میکنی میگه نه بارونه، اونجا هم میگه

    • قبولت دارم: حرفات قابل قبوله داش ولی لطفا جمع نبند من همینو به دوستام گفتم قدیما تو بحثای قدیم گفتم کوچیکترین دانته اصلاً همون dmc3 هستش
      اینو بدون dmc4 ربطی به دانته نداشت دانته فقط کمکی بوده یعنی dmc4 یک داستان تازه بوده!:heart:ممنون متیو جان خدایی داستان دانته معمولی نیت خیلی بزرگ و گنگه یعنی کسی نمیتونه به اسونی درکش کنه

  • asasin گفت:

    ۱-دانته باید پیریشو یکاری کنع
    ۲-نرو باید دستشو پس بگیره
    اینجوری از بهترین سریهای dmc میشه
    ساتاش باید شگفت انگیز و شاخ باشه تا متاش بره بالا !ویتالی باید شاخ باشه تا لاق پسر بودن دانته باشه
    گیمپلی dmc که عالیه انشالله این عالی تر بشه متاش بره بالا خیلی معشر میشه عاشق dmc :inlove: هستـــــــــم

    • aiHan گفت:

      اره به نقطهایی که اشاره کردی مثل در اومدن دانته از پیری یک سوپرایز واسه ما میشه خیلی چیز خوبیه یک ابر سوپرایز میشه برا هوا داران. نرو هم که باید دستشو پس بگیره
      امیدوارم ویتالی عالی باشه و لایق پسر بودن دانته رو داشته باشه. مثل نرو که پسر ورجیله یعنی ورجیل باید افتخار کنه با نرو: اره نرو خیلی عالیه. ولی ورجیل منفیه و دلهای بیرحمانرو دوست داره یک دل سردی هست و چون نرو مثل عموش مثبته واسه ورجیل یک ادمی مصخره و جوکه مثل دانته.
      برای از بهترین شدن این سری DMC هم باید اسلحه های قدیمو دست دانته بذارن. مَپ بازیو بزرگترو عمیقتر کنن مراحل طولانیتر پازلای باحالا. لول اپِ ایتمها بشتر باشه
      تا اینجا که گفتم از بهترین از بهترین DMCها میشه. اگه بخاد بهترین DMC بشه اره به قول تو باید داستانش شگفت انگیز باشه! مثلا دانته از پیری بزنه بیرون مثل خوناشامایی که میبینم اصلا پیر نمیشن خوب دانته از خوناشاما چی کم داره. باید خودشو نشون بده که دورگست از شیطان و پری و قابل پیر شدن نیست. بلخره میگم باید چنین خاصیتی هم داشته باشه خاصیت بازی و داستان میره بالا. هواداران هم عاشق این چیزا هستن:dazed:

  • Heydar007 گفت:

    طبق این گفته ها ویرجیل که تو گیمپلی نیست هیچ…دانته رم میخوان تو نسخه بعد بردارن…اگه بردارن دیگه هیچوقت کسی نمیخره که

جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا