ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا
ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا
ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا
ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا

ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد!

هادی اسماعیل‌زاده
۱۵:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا

ایمی هنیگ (Amy Hennig)، کارگردان و نویسنده مطرح بازی، که بیشتر به خاطر کار برروی سری‌بازی‌هایی همچون Uncharted و Legacy of Kain معروف است، اخیرا در گفتگویی طولانی در رویداد Gamelab که در شهر بارسلونای اسپانیا جریان دارد، شرکت کرده است. ایمی در این صحبت‌ها از سونی به خاطر حمایت از عناوین تریپل ‌A که ریسک زیادی به دنبال دارد و ساخت عناوینی با کیفیت برای کنسول پلی‌استیشن ۴ قدردانی کرده است.

در ادامه صحبت‌های او را در این زمینه می‌خوانیم:

من فکر می‌کنم که در دنیای امروز، قبل از آنکه خود حقیقت فرصت خودنمایی پیدا کند، نسخه‌های ناقص و بد آن در سراسر جهان پخش ‌می‌شود. فکر می‌کنم که چرچیل این حرف را زده باشد. واقعا تلخ است. شاون در این مورد و ارتباط آن با سونی حرف زده است. خداوند سونی را به خاطر ساختن چنین عناوینی برکت دهد چرا که واقعا توسعه این بازی‌ها وحشتناک است. توسعه این بازی‌ها بسیار پرهزینه است و نمی‌توان برای ساخت آن‌ها تنها یک بازی جهان باز ارائه داد که شامل ساعت‌ها و ساعت‌ها گیم‌پلی باشد و یا مانند یک سرویس زنده دنبال شود؛ چیزی که این روزها همه به دنبال ساخت آن هستند.

وی همچنین اشاره‌ای کوچک به لغو شدن پروژه Ragtag خود و عنوان اکشن ماجرایی Star Wars توسط الکترونیک آرتس (EA) و نیز تعطیل شدن استودیو ویسرال گیمز (Visceral Games) داشت. به نظر می‌رسد که او کینه‌ای از الکترونیک آرتس نداشته باشد:

من الکترونیک آرتس را به خاطر آن تصمیم مقصر نمی‌دانم، هر چقدر هم که برای من سخت بوده باشد. ما راه‌های مختلفی در پیش گرفتیم. به اعتقاد من وجود چنین طرز فکرهای متفاوتی، امکان ساخت عناوینی همچون PUBGها و Fortniteها و Destinyها را ایجاد کرده است.

جید ریموند (Jade Raymond) اخیرا در مورد پروژه Ragtag و نحوه بازسازی آن در الکترونیک آرتس ونکوور (Vancouver) صحبت کرده است و اظهار داشته که با وجود اتخاذ مسیری جدید (بازی هنیگ خطی بود ولی عنوان جدید قرار است جهان باز باشد) بسیاری از اقدامات هنیگ و ویسرال گیمز به بازی جدید انتقال خواهد یافت. در ادامه صحبت‌های او را در این زمینه می‌خوانید:

نمی‌دانم که تا به حال چقدر در مورد این محتویات حرف زده‌ایم، اما هدف این است که … ما سه ترابایت از تصاویر هنری Star Wars در اختیار داریم که دیوانه‌کننده است و کارهای بسیار خوبی در آن صورت گرفته است. آن زمان که اعلام کردیم که بازی را به استودیوی دیگری منتقل می‌کنیم، هدفمان این بود که به خواسته‌های بازی‌بازان بیشتر اهمیت داده و در عین حال بسیاری از محتویات فوق‌العاده‌ای که وجود داشت را حفظ کنیم. محتویات باارزش و زیادی وجود داشت و شخصیت‌های بسیار جالبی نیز خلق شده بوند. بنابراین هدف ما این است که از تمام این محتویات استفاده کنیم.

هنوز تاریخ انتشار و جزئیات چندانی از پروژه Ragtag منتشر نشده است ولی به محض انتشار اطلاعات بیشتر از سوی الکترونیک آرتس، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا
ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا
ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا
ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا
ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hala madrid گفت:

    اینو خودش گفت؟!!یه جوری گفت یه لحظه فکر کردم تو کلیسا هستم

  • Saeedngapeth گفت:

    یا ارحمن راحمین :-))
    آمین یا رب العالمین 🙂
    صلوات 😐 😀

  • Y PS گفت:

    خداوند تمام بازیسازهایی که به هنر و نوآوری اهمیت میدن برکت بدهد…از جمله سونی ، تیک تو ، بتزدا ، CDPR و…

  • mahdi.r گفت:

    منتظر نظراتی که سوزش درونش نهفتست هستیم

  • امیدوارم سونی دوباره هنیگ رو استخدام کنه و اگه خواستن ادامه ی آنچارتد رو بسازن، ایشون سرپرست پروژه باشه. اگه اجازه دادن که یه آی پی جدید خلق کنه که دیگه عالی میشه.

  • shadowwarior گفت:

    من فقط یه چیز سونی رو دوست نداشتم
    (دقت کنید دوستان عزیز گفتم دوست نداشتم یعنی شخص بنده ! نه بگم سونی بده یا چی ! فقط نظر شخصیمو در این مورد گفتم که ممکنه چیز عالی باشه اما من خوشم نمیاد ازش)
    اینه که تو لست ۲ قراره این کارارو (خودتون منظورمو میدونید) به نماش بذاره و اینا و با توجه به اینکه حداقل توی ایران سن خیلی از به اصتطلاح گیمرها کمه ممکنه دچار مشکلاتی در آینده بشن
    که البته متاسفانه این وظیفه خانواده هاس که حواسشون باشه به درجه سنی و اینا اما توی سیاره ای به اسم ایران کسی به این چیزا اهمیت نمیده !
    لطفا اگه حرفی داشتین منطقی بگین منم یه گیمرم مثله بقیه شماها گناه نکردم هر کامنتی میذارم بعضیا بی احترامی میکنن
    دوباره میگم اینی که گفتم فقط و فقط نظر شخصی بنده بود و من هیچ قضاوت زود هنگامی نکردم امیداورم مثله نسخه اول موفق بشه و حتی بیشتر
    #درود بر سونی درود بر مایکروسافت درود بر نینتندو و ولو 😀
    چه خوبه از این به بعد هممون بجای هشتگ های توهین آمیز این هشتگ رو به کار ببریم؟ 🙂

    • Y PS گفت:

      عزیزم با توجه به کامنت های قبلیت همه شما رو شناختن و با عباراتی مثل “نظر شخصی” نمیتونید ظاهرسازی کنید…تو اکثر بازی ها به قول شما “این کارارو” دیدیم و چندان هم مهم نیستن حداقل برای ما طرفدارا مهم نیستن ، ولی شما چرا کاسه داغ تر از آش شدی؟! دوست نداری خب بازی نکن!
      میفرمایید که “با توجه به اینکه حداقل توی ایران سن خیلی از به اصتطلاح گیمرها کمه”…الان یعنی طرفدارای لست “بچه” و “به اصطلاح گیمر” هستن؟!
      شما خودت نتیجه توجه نکردن به سن مناسب برای استفاده از گیم و اینترنت هستی :rotfl:
      در کل خودتی اخوی 😉

      • 2B گفت:

        y ps
        درسته مقاومت نکن دیگه !!تقصیر سونی هست اینجا بی قانون هست و هر بچه ایی مثل ایشون میتونه بره بازی مناسب برای بزرگسالان رو تهیه و تجربه کنه..

      • آخه نکته ای که هست اینه که نویسنده(نیل دراکمن) میخواد که طرز فکرشو به نمایش بزاره حالا شاید بخواد این فکر خودشو تو ذهن مردم جا بندازه و بگه این چیز خوبه و یا چیز بدی نیست اما در نهایت این مخاطب(گیمر)که توی زندگی خودش تصمیم میگیره چی درسته و چی بده
        ولی ممکنه چیزی که فکر میکنه خوبه به بقیه آسیب بزنه و دیگران رو اذیت کنه اما اگه شعور کافی رو داشته باشه خودش خودش رو اصلاح میکنه در غیر این صورت دیگران اصلاحش میکنن
        نکته:قصد توهین به شما یا کس دیگه ای رو ندارم و امیدوارم که شما ناراحت نشی و اگه با فهمیدن حرفم مشکل داشتی میتونی همینجا از خوم بپرسی

    • ps 4 ever گفت:

      باهات موافقم
      طرفدار پروپاقرص سونی هستم
      اما این کارش رو دوست نداشتم

  • فرشاد گفت:

    هههههههههههه بخدا خود سازنده ها هم به سونی و خلاقیت و ریسک پذیریش برای ساخت بازی های AAA ایمان آوردن و قبول دارن که سونی تو این زمینه حرف اول رو میزنه باز این الکتروپاپ و یه عده بچه سال که واقعا هیچی از دنیای گیم نمیدونن و فقط صرفا گیم رو مولتی و آنلاین میبینن میان میگن Feel True Power – ما ۶ ترافلاپس ایم – ما ۴k واقعی هستیم مایکرو چقدر خوبه ما فورتزا و گیرز و هیلو داریم خلاصه بگم اینقدری که در طول این نسل مایکرو فن هاش این عناوین و حرف هارو زدن اگه یه کم اون مایکرو و عمو اسپنسرتون وقت و هزینه میذاشتن برای عمل به وعده هاشون تا حرف الان اینقدر بی انحصار نبود ایکس باکس مدیر یعنی شوهی یوشیدا نه اسپنسر آدم اینقدر باحال شوخ طبع تو دنیای گیم وجود نداره همه فکر کنم معرفی ps3 یادشونه یا همینطور ps4 نیومدن چرت و پرت بگن یا فقط وعده بدن اما سونی هرسال یه دکور داره E3 برعکس مایکرو هرسال کلی عنوان انحصاری AAA خفن میده که و اینم هرکسی با توجه به علاقه اش میره کنسول میخره ولی آقایون عزیزان و گیمر های گرامی اگر ما سونی فن ها اینقدر مایکرو رو میکوبیم دلیلش اینه این شرکت در تمام زمینه ها به غیر از ویندوز نشون داده به مشتری اهمیت نمیده و به محض اینکه ببینه بخشی از شرکت سود دهی نداره سعی در اصلاح و پیشرفتش نمیکنه بلکه سریع میگه جمعش کنیم یه پروژه دیگه واقعا منفور تر از مایکروسافت وجود نداره

  • PC and PS4 گفت:

    فکر کنم شب های قدر ایشون رو تو تلویزیون دیدم …

  • Reason گفت:

    یاد کامستاک افتادم :rotfl:
    سونی :inlove:

  • majidam گفت:

    من همیشه گفتم حالا این خانم با این نظرش حرفمو به اثبات رسوند همیشه گفتم که صنعت گیم مدیون همین سونی هست این روند خوبشو ادامه بده تا چند سال دیگه هیچ اثری از کنسولهای دیگه مانند مایکرو و حتی شرکتهای برگی مانند ea و اکتیویژن که به همچین بازی هایی اعتقاد ندارن باقی نمیمونه دو راه پیش رو خواهند داشت یا راه سونی رو ادامه بدن و از اینجور بازیا بسازن یا اگه نمیخوان راه سونی رو ادامه بدن خود به خود از بین میرن

  • Cell گفت:

    درود بر عشقای سونی از ایمی بگیر تا یوشیدا و کوجیما و دیوید کیج و غیره….
    خدایی حرفش ناب بود باید ممنون این لحاظ ناب باشیم :yes:
    ایمان ایشون شاید از منو شما قوی تر باشه پس با شنیدن این حرف ..
    خدا پشت و پناه شما هم باشه :yes:و تمام دوستان سایت گیمفا کل عزیزان

  • Resident Evil گفت:

    یاد سریال حضرت یوسف افتادم 😐 😐 😐
    فردام حتما اسپنسر میاد میگه درود عامون بر ترن۱۰ و پلی گراند

  • AAACE گفت:

    چه کیفی کردید سونی فن ها :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    کامنتاتون… :rotfl:
    (منم بگی فن چیزی هستم.نه نیستم)
    چرا اینطورین اخه. ?:-) ?:-)
    چند ساله هنوزم یه عده دارن با ۲۰ ۳۰ خط(بیشترم دیدم)تو این سایت اثبات میکنن سونی اینه سونی اونه… اعصاب دارینا
    مایکرو فن ها هم همینطور…. (سونی فنا که از مایکرو فنا بدترن) بهتون بر نخوره یه وقت(اینو چند ساله که دیدمو میگم)
    تا کی ؟؟ ?:-) ?:-) :pain:

ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا
ایمی هنیگ: خداوند سونی را به خاطر پشتیبانی از عناوین AAA برکت دهد! - گیمفا