احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown - گیمفا
احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown - گیمفا
احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown - گیمفا
احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown - گیمفا

احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown

مهیار امیدی
۱۲:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown - گیمفا

طبق صحبتهای جدید سازندگان بازی Hunt: Showdown، به نظر میرسد که در آینده حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown اضافه خواهد شد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

بدون شک شما هم با بازی Hunt: Showdown آشنا هستید، عنوانی که در حال حاضر در قالب سرویس دسترسی زودهنگام، در دسترس کاربران گرفته و یک تجربه جدید را در بازیهای شوتر، به بازیکنان منتقل میکند. در واقع Hunt: Showdown، یک بازی متفاوت است و همان طور که گفته شد، تجربه جدیدی را در قالب حالتهای بازیکن مقابل بازیکن (PvP) و بازیکن مقابل محیط (PvE) در دسترس کاربران قرار میدهد.

حال به تازگی، وب‌سایت مشهور گیماسپات، در جریان یک مصاحبه جدید با مدیر تولید شرکت کرایتک (Crytek) یعنی انجلا دی کاسترو (Angela de Castro) و مدیر طراحی مراحل بازی یعنی کریس اوتی (Chris Auty)، اطلاعات جدیدی را به کاربران ارائه داده است. در واقع موضوع این مصاحبه، امکان اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown میباشد که امروزه بسیاری از عناوین معروف از جمله Call of Duty و Battlefield، قصد دارند به سمت آن مهاجرت کنند. سازندگان بازی که نام آنها ذکر شد، در ابتدای صحبتهای خود به متفاوت بودن و منحصربهفرد بودن بازی Hunt: Showdown اشاره کردند. آنها اعلام کردند که در حال حاضر تمامی تمرکز افراد حاضر در استودیو سازنده بازی، بر روی پشتیبانی از بازی و بررسی بازخوردهای کاربران است و قصد دارند تا این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. اما این بازی، یک عنوان کاملا انعطافپذیر است و امکان دارد در آینده تکامل بیشتری پیدا کند. پس احتمال دارد تا در آینده حالت‌های دیگری از جمله حالت بتل رویال، به این بازی افزوده شود. همچنین این افراد در ادامه توضیح دادند که اگر قرار باشد در آینده حالت بتل رویال به Hunt: Showdown راه پیدا کند، بدون شک این حالت با تغییرات زیادی از سوی سازندگان مواجه خواهد شد و نتیجه کاملا متفاوت به بازیکنان ارائه می‌شود.

آن‌ها در ادامه توضیح دادند:

اکنون همه‌ی تمرکز ما بر روی ساخت و توسعه بازی Hunt: Showdown است. ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم و به گفته‌های خود عمل می‌کنیم. اما Hunt: Showdown یک بازی انعطاف‌پذیر است، یعنی امکان دارد در ادامه حالت‌های جدید به بازی اضافه شود. این بازی در حال حاضر در سرویس دسترسی زودهنگام قرار دارد و برای ما فرصت خوبی را ایجاد کرده است، زیرا می‌توانیم بهتر و دقیق‌تر به خواسته‌ها و پیشنهادهای بازیکنان عمل کنیم. همچنین اگر قصد داشته باشیم که حالت‌های بیشتر یا همان بتل رویال را به بازی اضافه کنیم، قطعا نتیجه‌ای متفاوت و به نوعی انحصاری به کاربران ارائه می‌شود که با دیگر عناوین فرق دارد. در واقع حالت‌های بازی، باید با نوع گیم پلی و کلیت عنوان Hunt: Showdown آشنا باشد تا هرج و مرج ایجاد نشود.

در ادامه کریس اوتی که در واقع طراحل مراحل بازی Hunt: Showdown می‌باشد، ادامه داد که اکنون کاربران این بازی، همان طور که Hunt: Showdown وجود دارد از آن لذت می‌برند و به تجربه آن می‌پردازند. اگر کرایتک بخواهد حالت بتل رویال را به بازی اضافه کند، در زمان‌های نزدیک نباید منتظر آن باشید، پس به آینده فکر کنید! از سویی دیگر دی کاسترو به این موضوع اشاره کرد که تیم سازنده بازی، قصد ندارد تمامی تمرکز و هدف خود را بر روی اضافه کردن حالت بتل رویال بگذارد و راه عناوینی مثل PUBG و Fortnite را ادامه دهد.

سازندگان توضیح دادند:

Hunt: Showdown الان هم یک اثر کاملا متفاوت و منحصر‌به فرد‌است. البته اشاره به این موضوع در حالی که خود خالق این بازی هستید، شاید کمی عجیب باشد و به نظر برسد که ما مغرور یا خود‌شیفته هستیم! اما بازخوردها و نظراتی که از سوی کاربران دریافت کردیم، نشان می‌دهد که عنوان دیگری مثل Hunt: Showdown وجود ندارد. ما دوست داریم که بتل رویال به بازی اضافه گردد اما باید اعتقادات و ارکان‌های اصلی استودیو و بازی، در آن وجود داشته باشد. ما نمی‌خواهیم مانند بازی‌های بزرگ بتل رویال عمل کنیم و از آن‌ها الگو برداری کنیم. زیرا تحقق یافتن این امر، نتایج بدی را برای جامعه بازیکنان در پی دارد.

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی Hunt: Showdown هستید، در حال حاضر می‌توانید با پرداخت مبلغ ۳۰ دلار، در شبکه استیم برای دریافت آن اقدام کنید. تیم سازنده این بازی از حضور این بازی در سرویس دسترسی زودهنگام بسیار خوشحال است و این امر برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد. زیرا طبق گفته آن‌ها، سرویس دسترسی زودهنگام یا Early Access، امکانات خوبی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. سازندگان می‌توانند به طور مستقیم و دقیق‌تر با کاربران و بازیکنان بازی خود در ارتباط باشند و به بازخوردهای آن‌ها عمل کنند. پیشنهادات و نظرات را دریافت کنند و نتایج مطلوب را از سوی کرایتک، در بازی عملی کنند.

کریس اوتی در رابطه با این موضوع ادامه داد:

استفاده از قابلیت Early Access، بهترین کاری بود که ما می‌توانستیم آن را انجام دهیم و اکنون به آن عمل کرده‌ایم. قطعا راه درست و صحیحی را انتخاب کرده‌ایم و اگر بازی در فاز دسترسی زودهنکام نبود، نمی‌توانستیم تا تمامی این کارها و تغییرات را در بازی انجام دهیم. ما تغییرات و اصلاحات را در عرض یک ساعت، به بازی منتقل می‌کنیم و مشکلات را بررسی خواهیم کرد. در صورتی که اگر بازی به طور کامل و رسمی عرضه می‌شد، دیگر قادر به انجام چنین کارهایی نبودیم. Early Access به تکامل بازی Hunt: Showdown کمک خواهد کرد.

در صورتی که در آینده، حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown اضافه شود، می‌توانیم شاهد یک نتیجه کاملا متفاوت و منحصربه‌فرد باشیم که می‌تواند با بزرگان این عرصه رقابت کند.

PC

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown - گیمفا
احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown - گیمفا
احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown - گیمفا
احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown - گیمفا
احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • shadowwarior گفت:

    تو استیم که خیلی سرو صدا بپا کرده و بر خلاف بازیهای (از نظر من خیلی خوب) کرایتک اینیکی فروش بهتریو تجربه کرده تا به الان فقط اگه پشتیبانی قوی ازش بگنن مطمعنا موفق تر میشه مثله کاری که یوبیسافت با رینبو کرد

  • OLDBOY. گفت:

    بازی خودشونه دوست دارن بتل رویال بدن شما اگه دوست نداری میتونی بری ی گیم دیگه بازی کنی یا اینکه کلا گیم رو ببوسی بزاری کنار مطمعن باش اگه تو کلا از دنیای گیم بری هیچ فرقی ب حال گیم و ما نمیکنه

  • Cell گفت:

    بارها گفتم Crytek به جای اینکه بازی بسازه گرافیک میسازه این یکی هم بیرون بیاد میشه خدای گرافیک برای فنای Pc یعنی همه بازی‌ها رو با این عنوان مقایسه میکنن حتی اگر دو نسل بعد هم بگذره بازم با بازیهای روز مقایسه می‌کنند حتئ هنوزم میگن گرافیک رو دست crysis اولیه نیست بدون هیچ منطقی :yes:

احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Hunt: Showdown - گیمفا