ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا
ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا
ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا
ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا

ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا

سلام و درود خدمت تمامی کاربران و مخاطبین بزرگوار و فهیم وبسایت بزرگ گیمفا. امیدوار هستم که چرخ های زندگی بر وفق مرادتان بچرخد و در خوبی و خوشی و سلامتی کامل به سر ببرید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده که قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۳ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم مشاهده نمایید.

ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا

بررسی ویدئویی بازی VAMPYR

ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین جدید و بسیار خاص است که شاید بسیاری از شما دوست داشتید که آن را شاهد باشید تا هر چه بیشتر و با توجه به تصاویر و ویدئوهای این بازی، در مورد آن تصمیم بگیرید. صحبت از عنوانی اکشن نقش آفرینی جذاب و خاص به نام VAMPYR است. پس از انتشار نقد متنی این عنوان، امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی عمیق، دوست داشتنی و “به طور شدیدی Underrated” خواهید بود. همان طور که می دانید VAMPYR سرانجام پس از مدت ها عرضه شد و بازخوردهای خوب و مثبتی را از سوی منتقدان و بازیبازان دریافت نموده است ولی به عنوان شخصی که این بازی را حدود ۷۰ ساعت بازی کرده و آن را به طور کامل و ۱۰۰ درصد به اتمام رسانده است، خدمتتان عرض میکنم که قضیه این بازی نیز درست مانند اردز او فالن و Surge شده است و باز هم یک متای ۷۳ به آن داده اندریال در حالی که وقتی آن را بازی می کنید و به عمقش فرو می روید، با ۸۰ شخصیت درون بازی صحبت می کنید که تک تکشان داستان خاص خود و ماموریت دارند، در معرض سخت ترین تصمیمات قرار می گیرید، برخی باس فایت های عالی را تجربه می کنید و ۴ پایان بندی جذاب با ساختار مستحکم را.شاهد هستید، آن وقت است که می گویید “آقا این چه وضعشه!! اینا به یک ساعت بازی کردن نمره میدن!!!؟”

ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا

VAMPYR

واقعا هم اگر این را بگویید حق دارید، زیرا عنوانی که بتواند یک نقش آفرینبی باز قدیمی را ۷۰ ساعت مشغول کند حتما باید خصوصیاتی  بسیار ویژه داشته باشد. بعد از نقد متنی که با حدود ۱۵ ساعت بازی کردن برای شما نوشته بودم، اکنون این ویدئو بعد از ۷۰ ساعت تجربه عمیق بازی، دیگر پاسخ تمام سوال ها و تردیدهایتان را در مورد VAMPYR می دهد. سعی کرده ایم در این ویدئو به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با آن آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی VAMPYR جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا
ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا
ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا
ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا
ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • vafadar گفت:

    جاناتان رید شخصیتش خیلی خاصی بود

    • N.S.A گفت:

      جناب آقابابایی چرا میخواهید یک بازی سطح پایین ، هم از نظر تکنیکی و هم داستانی را Bold کنید واقعا هدفتون چیه ؟

      • شما چرا می خواهید با توجه به متای بازی ارزش اون رو پایین بیارید؟ هدف من اشنا کردن بازیبازهای کشورم و دوستام با یک بازی خوب و جذاب نقش افرینی هست که کلی کیف میکنن از تجربه کردنش. لابد باید هر بازی هر متایی گرفت ما هم عین همون رو بدیم که راضی باشید شخص شما؟ خیر این اتفاق نمی افته. ما همیشه نظر و نمره خودمون رو میدیم. بنده چیزی در حدود ۷۰ ساغت این عنوان رو به صورت ۱۰۰ درصد تموم کردم با تمام زیر و بم هاش و ماموریت های اصلی و فرعی و شخصیت ها و .. و کاملا واقف هستم به کیفیت بخش های مختلف بازی. این دیگه نظر مخاطب هست که ایا به حرف من اعتماد کنه و بره سراغ این بازی و یا بگه نه به خاطر متا نمیرم سراغش. تا امروز که خدا رو شکر خیلی خیلی خیلی پاسخ خوبی گرفتیم از این که همیشه نمره خودمون و نمره اختصصاصی گیمفا رو میدیم به بازی ها و این باعث شده که کلی بازیباز برن سراغ بازی های خیلی باکیفیتی که متاشون کم شده و بعد از بازی کردن بسیار خوشحال بودن از این که ما در نقدمون بدون توجه به متا نظرمون رو گفتیم و باعث شده این عزیزان برن سراغ تجربه بازی. این محبت و لطفشون رو میرسونه که به من اعتماد دارن و حرف من رو می پذیرن. این نقد و نمره بنده هست. مقاله شما نیست که. شما میتونید بنویسید و بهش بدین ۴٫ بنده نظر و تجربه خودم رو از این بازی میگم و پولی هم از سازنده و ناشر بازی بابت نقد و نمره دریافت نمی کنم و در ضمن دنبال بدنام کردن خودم با معرفی یک بازی بد به عنوان یک بازی خوب، نیستم که بعدا بازیبازا برن سراغش و بیان بگن خیلی بد بود و چرا گفتی خوبه!!!! مطمئنا بازی که از نظرم خوب هست و کاملا بهش اشراف دارم رو به عنوان یک بازی خوب معرفی میکنم نه یک بازی سطح پایین. بازی از نظر تکنیکی مشکل داره و در نقد هم گفته شد کاملا و باگش رو هم نشون دادیم و گفتیم در برابر بازی های نسل هشتم ضعیفه. الکی که دیگه نمیشه عیب گذاشت روی بازی.عنوانی که یک طرفدار قدیمی نقش افرینی رو میتونه ۷۰ ساعت جذب کنه یعنی حرف برای گفتن داشته که تونسته این کارو بکنه وگرنه خیلی بازی ها هستن که تا شروعشون میکنم بعد از نیم ساعت بی خیال میشم. این بازی رو هم همونطور که در نقد گفتم به همه پیشنهاد میکنم که از دستش ندن مخصوصا اگر نقش افرینی داستان محور و وابسته به تصمیمات و . دوست دارن. اعتماد یا عدم اعتماد به نمره بنده بر عهده مخاطبین هست. یه سوال خیلی مهم هم دارم ازتون. به چه دلیلی باید این کاری که شما میگید دارم انجام میدم رو انجام بدم؟ رفاقت با سازنده بازی و ناشر؟ سود مالی؟ کاستن از اعتبار خودم با زدن حرف دروغ و معرفی بازی بد به جای خوب؟ چرا واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟ جالبه که برای تهمت زدنتون هم اینقدر ارزش قائل میشم که کلی توضیح بدم و وقت بگذارم. خیلی راحت این حق رو به خودتون میدین.

        • sahba.sh گفت:

          من کاملا سلیقم به سلیقه شما جوره و کاملا به نقدهاتون احترام میذارم
          ممنون بابت نقد کامل و حرفه ایتون

        • OLDBOY. گفت:

          اقای بابایی زیاد خودتون رو درگیر کامنت های این نکنید این نمیتونه بازی رو بازی کنه اومده داره میکوبه و البته چون متا براش خیلی مهمه از این بازی خوشش نمیاد ولش کنید بزارید خوش باشه

          • dimoomid گفت:

            اقای oldboy شما بهتره کمی سطح فرهنگ خودت رو بالا ببری و بدونی که لازم نیست همیشه نظر بدی ولو هر پرت و پلای بی ادبانه ای……سکوت کن

          • درود بر شما. خیلی از حمایتتون ممنونم. والا میدونهید که کلا به متا کاری ندارم و اونقدر تجربه دارم که بتونم خودم نظرمون بنویسم و نمره خودمو بدم. حالا دیگه این به شما مربوطه که قبول کنید یا خیر. میبینید که من کار خودمو میکنم و بالاخره یکی دو نظر اینجوری هم همیشه بوده و هست بین کلی نظرات پر از محبت شما.

        • dimoomid گفت:

          با احترام به نویسنده محترم ؛ این چندمین بار هست که پاسخ شما رو در متن های مختلف نسبت به انتقادات میخونم……جای تعجب داره…..یکی از خواننده ها نکته ای به نظرش رسیده که از قضا نظر بنده و احتمالا خیلیهای دیگر هم هست…..و اون این هست که شما سلیقه شخصی خودت رو ملاک ارزش یک بازی میدونی……این بار اول نیست که شما از یک بازی نه چندان ارزشمند به اوج لذت رسیدی و سعی در شاهکار نشون دادن اون داری….‌‌دوست من متا همواره نباید ملاک باشه……اما فقط در بعد لذت شخصی…..اما وقتی بحث فنی و تکنیکی و عمق هنری و مهمتر از همه ماندگاری و ارزش تکرار بازی در میان هست اینجاست که متا میتونه تا حدی حقایق رو بازگو کنه……حالا شما میخوای پافشاری کنی…..بحثی نیست…..شما اصلا میتونی روزی یک مقاله در مدح و ستایش بازیهای مورد علاقه تون بنویسی…..اما در مورد انتقاد کمی سعه صدر و نگاه باز لازمه کار شماست…..ظاهرا عادت کردید در مورد کوچکترین نظر مخالفی طرف رو به توهین و تعمت و بی ادبی و ….. متهم کنید…..شاید تقصیر شما نیست……تقصیر اون اکثریتی هست که عادت کردن (و ظاهرا در گیمفا یک رویه شده) که بدون خودندن حتی یک خط از مطلب بیان و شروع کنن به به به و چه چه کردن که باز هم یک مقاله زیبا از اقا سعید گل!!!! اخرش هم بگن البته من هنوز وقت نکردم بخونم!!!!! ولی حتما خوبه!!!!! به به!!!!!……من در صحبتهای دوستمون که در کامنت قبل به شما گله کرده بود نه تهمتی دیدم نه چیزی که شما به خودت اجازه بدی اینگونه پاسخگو باشی…..بعضی وقتها این ما نیستیم که بزرگ شدیم……این مخاطبان کوچک هستند که به ما احساس گنده بودن میدهند….

          • @dimoomid
            عزیزم معلومه شما از جای دیگه اومدی تو سایت اول من نه توهینی نه بی ادبی تو کامنت آقا سعید دیدم نه چیزی دوم هم شما گفتی من چندمین بار هست پاسخ شما رو نسبت به انتقادات میخونم که باید عرض کنم یه حرف کاملا مضخرفه چون آقای آقابابایی جواب اکثر کامنت ها رو میدن حالا چه انتقاد باشه چه تعریف سوم هم نقد اگه نظر شخصی نباشه پس چیه همین علایق شخصی هست که باعث میشه بازی ها متای مختلفی داشته باشن نقد های این بازی هم دوگانه هستن یعنی یا مثبت بودن یا کاملا منفی چهارم هم خیلی بی… هستی که مخاطب های سایت بزرگ گیمفا رو کوچک شمردی و گفتی که مخاطبان کوچک هستند که به نویسنده احساس گنده بودن میدند پنجم هم خیلی طرز کامنت گذاشتنت بی ادبانه هست و نشون از خیلی چیزا داره

            • سلام و درود مجدد خدمت شما. یک دنیا ممنون از حمایتتون. البته به نوعی میشه گفت این حمایت از من هم نیست بلکه دارید جواب ایشون رو به توهینی که به خودتون کرده و ما رو کوچک فرض کرده می دین. در جوابشون همه نکات رو گفتم و دقیقا همین مواردی هست که شما فرمودید به درستی. بالاخره عده محدودی هستن که خودبزرگ بیین دارن و بقیه رو کوجک میبینن و اجازه میدن توهین کنن. جالبیش هم اینه که این اقای بزرگ مدام داره مطالب و حتی نظرات سایت و کاربرای کوچک ما رو میخونه!!! کسی که خودش کوچک هست طاقت دیدن بزرگواری بقیه رو نداره و ناراحت میشه وقتی میبینه کاربران یک سایت به یه نفر احترام میذارن. در صمن اینم نمیدونه احترام متقابله و دلیل احترام این هست که اون شخص هم چندین ساله به جز احترام و توجه به نظر اعضای سایت و پیش روی در راستای درخواست های اونها و جلب رضایتشون کار دیگه ای نکرده. خیلی خیلی متشکرم از نظرتون.

              • ما از شما متشکریم آقای آقابابایی بابت مقالات و بررسی های فوق العاده که هیچ وقت ذره ای کم کاری نکردید و همیشه در سطح بالایی بوده اید همینطور اکثر کادر گیمفا و متاسفانه افرادی هم هستن که برای آن ها دیدن یه سایت زنده و فعال غیر قابل تحمله طوری که با ساختن چند پروفایل مختلف و گذاشتن کامنت های تخریب کننده قصد و اهدافی دارن ولی در حقیقت سبب تخریب شخصیت خودشون هستن

          • نظر شما به خاطر توهین به کاربران سایت اصلا نباید حتی منتشر بشه و جواب داده بشه ولی خب بالاخره بهتره بقیه هم ببینند که چه افراد خود شیفته ای هستند که خودشون رو برزگ و بقیه رو کوچک میدونند و چقدر ناراحت و پریشانند از این که لطف و محبت کلی گیمر رو به یه نفر می بینن. متاسفانه باید بگم راهی ندارید جز این که ناراحت باشید و تماشا کنید.
            نکته عالی نظر شما برام اینه که مشخصا همونطور که گفتید مدام دارید میخونید و دنبال می کنید مطالب من و ما رو و حتی نظرات رو هم کاملا می خونید در مقالات من و این خیلی عالیه که دنبال می کنید به صورت مدام مطالبم رو. قطعا میدونم که ناراحت میشید از این که لطف خیلی ها رو می بینید به بنده ولی بازم نمیتونید دست بکشید و همش دنبال می کنید مطالب رو و میخونید همه رو با نظراتش!!
            شما به اعضای گیمفا می گید “کوچک” و خودتون رو بزرگ فرض میکنید و با فهم. خیلی خوشحال میشیم کسی مثل شما رو نداشته باشیم اینجا و برید جایی که بزرگان سطح خودتون هستند!! اما میبینیم که دارید مدام مقالات و نظرات مقالات ما کوچک ها رو یه ضرب و فشرده دنبال می کنید!!! اینم خودش نکته خوبیه. در کل می تونید باشید و ناراحت بشید مدام و یا برید جایی در سطح خودتون که خیلی خیلی فهمیده و خفنید!! ولی حق ندارید که به کاربرای ما توهین کنید با خودبزرگ بیینیتون و کوچک پنداری بقیه. مرسی که مدام چک میکنید مطالب ما رو!!

      • دوست عزیز
        چرا می خواهی یک بازی خوب در حد خودش رو، بخاطر قضاوت بی جا بکوبونی ؟
        از یه بازی آر پی جی، انتظار داستان دیترویت داری ؟
        یا شایدم انتظار داری کمپانی ای که تا حالا اصلا آر پی جی نساخته، یه چیزی در حد ویچر بسازه؟
        بنظر من یه بازی رو وقتی فقط از یوتیوب دیدین قضاوت نکنین خواهشا :no:
        مثل این می مونه که یه کتاب رو از رو تصویر جلدش قضاوت کنین

  • big_cypher گفت:

    بازی بدی نیست ولی اصلا ارزش ۵۰۰ تومنو نداره

    • دلایل منفی این کامنت رو درک نمیکنم یعنی این بازی ۵۰۰ هزار تومان ارزش داره؟!!!! پس لست دو گاد و هیلو اینفینیت و گیرز و سوپر اسمش براس حتما یه میلیون تومان ارزش دارن نه؟!!!!
      بابت بررسی ویدیویی ممنون بازیش زیاد وقت نکردم بازی کنم و اوایلش هستم و یکمی حس خستگی به آدم میده ولی فضاش و موزیکش واقعا قشنگه

      • درود بر شما. خیلی متشکرم از نظرتون. مقداری که جلو برید خیلی فرق میکنه بازی. من یک ساعت اول بازی یک بار ازش خارج شدم ولی دوباره برگشتم و این بار دیگه رفتم جلو و دیدم ۷۰ ساعت شده که بازی کردم. خیلی عالی و گسترده میشه مخصوصا با تحقیقاتی که شخصیت ها میدن بهتون.

  • سلام جناب سعید خان.بسیار عالی از این ویدیو

    من یگ پیشنهاد داشتم سعید خان.البته قبلا گفتم تو تاپیک مصاحبه کوجیما

    اینکه مقالات خوب سایت های خارجی ترجمه بشه

    چند تا هم نمونه کار دادم که عالی بودن

    برنامه ای براش دارین?!چون پردیس گیم هم این کار را انجام داده و ازش هم شدیدا استقبال شد

    میتونیم با نظرات ان سایت ها هم اشنا بشیم.چون به هر حال همه زبان خوبی ندارن و شاید حوصله مقاله انگلیسی هم نداشته باشن

    • سلام خدمت شما. بسیار ممنونم. نظر لطفتونه که مشاهده فرمودید.
      راستش در مورد نقدها که میدونید ما همیشه نقد اختصاصی گیمفا مینویسیم و ترجمه اصلا نداریم ولی برای مقالات دیگه خیلی وقت ها همین ۱۰ برتر ها و .. در واقع ترکیبی از مقالات خارجی و ویدئوهای معتبر و .. هست و در کنار اینها هم خیلی از مقالات مثل هر انچه باید در مورد فلان بازی بدانید و .. ترجمه هستن در کنار مصاحبه ها و برخی مقالات دیگه. با این حال باز هم به روی چشم و سعی میکنیم بیشتر از این مقالات قرار بدیم.

      • سلام مجدد.نه من منظورم نقد و بررسی این سایت ها نبود.خیلی هم قشنگ نمره میدن و قشنگ نقد میکنن تازه وقت هم براشون بگذاریم! :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
        ده برتر ها هم که عالی هستند. :inlove:
        من منظورم مقالات ویژه هستش.مثلا یک سایتی میاد مقاله مینویسه که اویل ویتین دو فلان است.مثل مطلب زیر
        https://www.npr.org/sections/alltechconsidered/2017/10/28/560398741/the-evil-within-2-puts-gamers-right-in-the-middle-of-a-scary-story?t=1531146395262

        یا مثلا چرا داینوکرایسیس باید برگرده
        http://whatculture.com/gaming/5-reasons-capcom-needs-to-bring-back-dino-crisis
        منظورم این نوع مقالات هست.
        من از میکامی مثال زدم به این دلیل که این دو تا مطلبم در دسترسم بود :laugh: :laugh:
        اگر بشه خیلی خوبه :inlove:

        خلاصه همه چی سایت عالیه.اگر این مقالات اینطوری هم هر چند وقت یک بارترجمه بشه واقعا عالی میشه.

  • تشکر از سعید عزیز عالی بود :yes: :yes:

  • Reason گفت:

    ممنون آقا سعید مثل همیشه عالی بود
    بعضی افراد رو دیدم این بازی رو بی دلیل میکوبن،این بازی بی نظیر بود راحت متای ۸۳ الی ۸۸ حقش بود،ولی خب چی میشه گفت به این منتقدا
    شاید این حرف که ارزش اورجینال خریدن رو نداره درست باشه چون ممکنه تو این مملکت بعدا برای تعویض یا فروش بازی ضرر زیادی رو متحمل بشید

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. خیلی متشکرم که لطف کردید و مشاهده فرمودید ویدئو رو. خوشحالم رضایت داشتید.
      کاملا در مورد این بازی با شما موافقم. میدونید که من هیچ وقت کاری به متا ندارم و در نقد نظر خودم رو در مورد تجربه بازی میگم. این بازی هم واقعا فوق العاده اس. عنوانی که ۷۰ ساعت یک نفر رو نگه داره پای بازی یعنی قطعا باید نکات خیلی خوبی داشته باشه. ممنونم از نظرتون

    • amir_hosine گفت:

      متاسفانه مشکلات بازی بیش از حد زیاد بود.
      خصوصا توی بخش مبارزه و داستان بازی هم در اون حدی که تبلیغش کرده بودن نبود و زیادی ساده بود.

  • Kiss you گفت:

    سلام آقای آقابابایی.
    فقط اتمسفر این بازی. بالاخره یه بازی بلادبورن گونِ خوب.
    یک بحثی بود مقاله قبل، والا من طبق این گفتم.
    «کاملا واقف هستیم که در مسیرمان اشکالات و ایراداتی وجود دارد و مطمئن باشید که خود ما نیز از آن ها آگاه هستیم و در صددیم تا در هر ویدئوی جدید ایرادات را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر و باکیفیت تر از هر نظر را بری شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست…»
    پس شکسته نفسی میفرمودید؟!

  • Schrodinger گفت:

    بسیار بسیار ممنون از بررسی خوبتون. این مطمئنا اولین و اخرین بازی underrated نیست و نخواهد بود.

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. بسیار متشکرم ازتون. لطف دارید به بنده.
      بله کاملا درست می فرمایید. نکته جالب اینه که نمیدونم چرا بازی های فوکوس هوم رو خیلی این مشکل رو براش میارن منتقدا. نمیدونم روابط این شرکت بده با منتقدا یا هر دلیل دیگه ای…

  • سپاس ویژه از جناب آقابابایی
    والا ما با این اوضاع که نتونستیم این عنوان رو تجربه کنیم ولی از اونجا که نقد و بررسی های شما رو دیدم و از بازی کمی اطلاعات دارم متوجه شدم بازی ارزش تجربه زیادی داره و متایی هم که گرفته حقش نیست. یعنی این عنوان به راحتی لیاقت نمرات بالا تر از این هم داره.
    نقد شما هم به مانند همیشه منصفانه و عالی… موردی که باعث شده در حق این بازی ظلم بشه متای اون هست و با توجه به اینکه خیلی ها با توجه به متا یک بازی رو قضاوت میکنند ممکن هست دیدشون به این بد باشه
    اون اشخاصی هم که از مقایسه بازی با بلادبورن نا خوش هستند باید بگم درسته که این بازی در حد بلاد نیست ولی مشخصه که طراحی هنری بی نظیری داره و بازی در نمایش شهری غم زده با معماری هنری زیبا کاملا موفق عمل کرده

  • :| گفت:

    من به شخصه نشده سراغ بازی برم که گیمفا و جناب آقابابایی بهش نمره بالایی دادن و من ازش راضی نباشم.
    خیلی بازی ها شده که به خاطر متای پایین سراغشون‌نرفتم اما وقتی بعد نقد‌ گیمفا رفتم از خودم پرسیدم چرا تا الان بازیش نکرده بودم؟ بعضیاش حتی جزو بهترین تجربه هام توی اون ژانر شده ، مثل lords of the fallen و واقعا توی این‌مورد از تیم گیمفا مخصوصا جناب آقا بابایی ممنونم.
    این عنوان هم نمی خواستم سراغش‌برم اما خب ظاهرا باید منتظر‌تخفیف استیم یا fitgirl باشیم 😀
    یک سوال هم داشتم ، توی عنوان dishonored میشد به جز چن تا شخص اصلی ، هیچ کدوم از دشمن ها رو نکشت ، توی این بازی هم این قابلیت وجود داره یا خیر؟

    • سلام عرض میکنم حضور شما. خیلی خیلی ازتون متشکرم. واقعا باعث افتخار من هست که اعتماد دارید به نقدها و نمرات ما و خیلی خوشحالم که همیشه تونستیم روسفید بشیم نزد شما. خوشحالم که برخی بازی های خوب رو به خاطر نقد من رفتید تجربه کردید و لذت بردید و مرسی از اعتمادتون.
      این بازی رو در تخفیف تهیه کنید و حتما لذت خواهید برد.
      بله کاملا وجود داره. شما می تونید هیچ کس هیچ کس رو نکشید. حتی باس ها رو هم می تونید برخی رو ببخشید و غیر از یکی دو نفر دیگه بقیه کلا میتونن کشته نشن. من همینطور بازی رو تموم کردم و یه نفر رو هم نکشتم. ولی خب مقداری سخت میشه برای لول ردن.

  • HamedHa گفت:

    مثل همیشه عالی بود من تازه عضو شدم و همیشه مطالب شما میخونم
    فقط یه مشکلی هست توی بررسی های شما همیشه اینقدر پرمحتوا و عالین ادم وسوسه میشه
    همه بازی ها بخواد بخره :d اما پول یوخ -_-

    • سلام عرض میکنم خدمت شما. خوش امدید به سایت خودتون حامد جان. ممنون که مطالب ما رو دنبال می کردید و باعث افتخارمون هست که حالا نظرتون رو هم می بینیم.
      راستش حامد جان این مشکل شما نیست فقط. بلکه هممون داری این مشکل رو و کلی بازی خوب و هست و پول کم.

  • mbox گفت:

    بازی خوبی به نظر میاد باز هم منتقدها جبهه گرفتن برعلیه یک بازی خوب که تنها جرمش این هست که استاندا رد های خودش رو داره.

  • Omid1996 گفت:

    ممنون برای نقد … نقدتون مثل خود بازی عالیست!

  • سلام و خسته نباشید میگم به داداش گل خودم آقا سعید گل و عزیز …
    چرا دروغ هنوز ویدئو رو ندیدم منتها میخام تجربه خودم از بازی رو بگم …
    یسری ها هستن عقیده دارن که چون متا پایین اومده حتما بازی چرتیه ! همینجا بگم بازی vampyr از خییییلی از عناوینی که در این نسل من تجربه کردم بهتر که نبوده هیچ برام حکم یک بازی فوق العاده سرگرم کننده ی rpg رو هم پیدا کرده!
    وقتی دقیق تر به بازی نگاه میکنم میبینم چقدر این بازی سرگرم کننده تر از خیلی از بازی های این نسل بوده وهست …
    حقیقتا کسی که بازی رو تجربه کرده باشه امکان نداره تحت تاثیر اتمسفر تاریک و غم زده ی شهر لندن قرار نگیره …
    اصلا امکان نداره بیاد بگه بازی ضعیفه !
    بازی از نظر داستانی که ثابت شده همه گفتن داستان بازی فوق العادس اما روایت یکم خسته کنندس که اونم به مرور خوب میشه در اواخر بازی !!
    بازی منو به شدت با وجدانم درگیر کرد اگر کسی واقعا ” بازی کردن بلد باشه و یا چیزی از هنر نسل هشتم حالش بشه ” نمیگه چرا بازی انقدر دیالوگ داره !! چون بازی بر این اساسه ! اصلا سبک بازی همینه که از دیالوگ داستان رو بفهمی خب وقتی انگلیسیت ضعیفه طبیعیه هیچی از داستان نفهمی و بیای بگی داستان ضعیف بوده !
    شاید کسایی که تجربه نکردن بازیرو متوجه نشده باشن ولی تمام شخصیت های بازی بسیار وابسته به همدیگرند …
    دوتا خواهر توی دوتا شهر متفاوت یا پسری که پدر واقعیش در اصل یکی دیگس و خودش خبر نداره !
    دکتر جاناتان رید یکی از پر جذبه ترین شخصیت هایی هست که دیدم وقتی که برمیگشت خیلی آروم سلام میکرد و میگفت من دکتر جاناتان رید هستم بعد میدیدیم که انتخاب ” در اغوش بکش ” ( کشتن فرد ) میاد روی صحنه و چطوری همین دکتر به ظاهر مهربون تبدیل به هیولای وحشت انگیز شهر لندن میشه واقعا جذاب بود !
    پایان های بازی هم یکی از یکی بهتر …
    هیولای شهر لندن باش !
    دکتر مهربون شهر باش !
    یا هردو باش …
    من به شخصه با پایان خون آشام گونه ی بازی بیشتر حال کردم و تقریبا توی بار اول خط داستانی همرو تکمیل میکردم و وقتی به لول ۵ رسیدم همرو کشتم 😐 در کمال تعجب هم دیدم قیافه ی جاناتان پر از جذئیات شد…
    چشمای جاناتان پر خون شد و کلا خیلی ترسناک و خفن شد قیافش…
    در اخر بگم این بازی یه بازی rpg به تمام معناست که در دورانی که همه ی بازی ها دارن از هم کپی میزنن این بازی یک تنوع بی نظیر داره ویدئو رو هم حتما میبینم ..
    مخلص همه رفقای گیمفایی و دوست عزیز و داداش گلم سعید جان …

  • Cell گفت:

    سلام خدمت آقای اقابابایی :yes:
    کاری به درگیری های قسمت کامنتا ندارم و یا مخالف بودن بعضی از دوستان با مقالات و…
    عزیزان محترم گیمفا و نویسنده های محترم خودشان را بار ها ثابت کردن و با جواب های منطقی خدمت دوستان به خوبی به مسئله پیش اومده پاسخ دادن :yes: بگذریم …
    VAMPYR از وقتی از اولین تریلر در سایت نمایش داده شد من رو شیفته بازی کرد به نظر بازی خوبی میاد از شما هم ممنون برای نقد و بررسی این بازی
    درسته متا بالایی نداره و استودیو سازنده استودیو شاخی نیست ولی با یک عنوان خوب باید طرف باشیم
    به نظرم کار خوبی هست بازیهایی که متا بالا ندارن مورد نقد و بررسی قرار بگیرند چون هم عزیزان با این عناوین جدید آشنا میشن و کیفیت سایت بالاتر میره و شایدم از بازیهای متا بالا خیلی بهتر باشن :yes: اگه قرار بر این باشه که فقط بازیهای متا بالا مورد بررسی قرار بگیره این بازیها در بیشتر ساینا موجوده و چه نیازی هست به سایت گیمفا وارد بشیم و تفاوت این سایت و سایت آی دیگه اینجا معلوم میشه :yes:
    نمونه مثال بازی Quantum Break اصلا چرا این متا را گرفت من قبلا روی pc تجریش کردم البته کامل نه ولی اصلا در خور این متا نبود
    ۱۰۰درصد Vampyr را برای PS4 تهیه میکنم :yes:
    آقای آقابابایی عنوان ۲۰۱۲ PS3 Syndicate رو یکم بازی کردم نظر شما در مورد این بازی رو میخواستم بدونم آیا ارزش گذاشتن وقت رو داره اولای بازی به نظر جذاب میومد ولی متای بالایی ندارد :yes: رو آوردیم به نسل ۷ جدیدا :yes:
    در سایت هم گشتی زدیم برای بررسی فقط بررسی
    assassin’s creed syndicate بود

  • سپاس فراوان از آقا سعید عزیز بازی که شما تعریفشو کنید مطمنا و حتما بازی با ارزشیه به نظر من واسه بازی کردنم اصلا نباید به دنبال نمره متای بازی ها بود. کم نبودن بازیای بارزشی که به خاطر متای غیر منصفانه چندان موفق نشدن ولی بازیای زیبایی بودن مثل :spec ops the lineو lords of fallenو ….متاسفانه گیمر های نابالغ و خام گول نمرات بازیا رو می‌خورن و نمیدونن که اکثر سایتا بازی های شرکت های نام آشنا رو متای بالا میدن و شرکت های تازه تاسیس و کم تجربه و گمنام رو هر چند شاهکار بسازن در حقشون ظلم میشه.در کل سپاس از شما که وقت میزارید و بازی ها رو نقد میکنید و کلی مقاله جالب مینویسید و اینقدر محبت دارید که کامنت های تک تک بچه ها رو مطالعه میکنید تشکرمم الکی و بدون خوندن مقالات زیبا و جالب شما نیست و واقعا از خوندن مطالبتون لذت میبرم

  • npcboot گفت:

    اول یک خدا قوت بهتون میگم بابت زحمتی که کشیدین اما چند نکته منفی به ذهنم امد خدمتتون عرض کنم
    مدت ویدیوتون برای مدت یک نقد مناسب نبود و خیلی از نکات بازی تو ویدیو تکرار کردین که باعث افزایش مدت ویدیو میشه من به شخصه معمولا حوصلم نمیکشه یا ویدیو نقد ۲۰ دقیقه ای ببینم

  • دستت طلا سعید جان
    این بازی رو میخواستم بگیرم انگلیسی خوب نبود نگرفتم.
    ولی هنوز بعداز نقد ها ومطالبی که از شما خوندم اصلا پشیمون نشدم و نمونه اون سری سولز که با معرفی دارک سولز ۳ عاشق این سری شدم و اومدم دوش رو بازی کردم و حالا می خوام برم سراق یکش .حیف سیستمم خوب نیست وگرنه ریمسترشرو میگرفتم
    خسته نباشید

  • Hoower گفت:

    درود و سپاس از ویدیویی که گذاشتید سعید جان
    تنها یک پرسش:شما ۱۰۰ تروفی هارو گرفتید یا ۱۰۰ درصد بازی رو به پایان رسوندید چِم(یعنی) هر ۴ تا پایان رو رفتید یا بازی رو به پایان رسوندید؟

  • Moh3n.75 گفت:

    ممنون بابت نقد و بررسی که مثل همیشه چیزی کم نذاشتین و عالی بود و خسته نباشین.واقعا بازیه محشریه و ارزش حداقل یک بار بازی کردن رو داره.من واقعا از این سبک بازیا خیلی خوشم میاد نمونه ی این سبکی که البته تا حدود زیادی باهم متفاوتن ولی سری بازی های شرلوک هلمز هم عالین.
    (همچنان منتظر راهنمای دارک ۳ هم هستیم)

  • azizimatin گفت:

    سلام من بازی رو تا آخر رفتم واقعا عالی بود نقد هم عالی اما فقط از چهره ی ادما خوشم نیومد که خیلی زشته واقعا اما گرافیک :yes: :yes: :yes:

  • legend man گفت:

    من که از محیط و گرافیک این بازی خوشم نیومد کلا ۱۰ دقیقه رفتم پاک کردم مبارزات خیلی چرت بود
    😐

ویدئو گیمفا: عنوانی که نباید از دست بدهید…| بررسی ویدئویی بازی VAMPYR - گیمفا