توضیحات پیت هاینز در مورد آزادی بازیباز برای انتخاب گروهها در Fallout 76
Fallout 76، اولین تلاش بتسدا برای ساخت عنوانی تمام آنلاین در جهانی مشترک است. با اینکه آنها پیشتر اعلام کرده بودند که بازی در زمان عرضه، کامل نخواهد بود اما ظاهراً این استودیوی بازیسازی، ایدههای جالبی را برای عنوان خود دارد؛ برای مثال نحوهی انتخاب گروهها در Fallout 76، وابسته به انتخابهای طرفداران و بسیار روانتر خواهد بود.
پیت هاینز (Pete Hines)، به تازگی در مورد عنوان Fallout 76 با وبسایت Gamereactor، گفتگویی داشته است. وی اعلام کرد که این بار نحوه عملکرد گروهها کمی متفاوت خواهد بود؛ به جای اینکه گروهها دارای دسته بندی متفاوتی باشند، بازیبازان میتوانند از طریق نقش آفرینی، عضو هر گروهی که میخواهند شوند.
شما برای ساخت گروهها به ما نیاز ندارید؛ خودتان آنها را میسازید. اگر میخواهید یک گروه Minuteman داشته باشید، پس یک Minuteman شوید و افرادی را استخدام کنید که به مردم کمک کنند. اگر دوست دارید یک تاجر باشید؛ اگر میخواهید به اطراف دنیا سفر کرده یا اینکه یک پایگاه تأسیس کنید تا مردم برای خرید و فروش به آن جا بیایند، میتوانید این کار را انجام دهید. شما برای ساخت این سیستمها به ما نیاز ندارید؛ بازی این اجازه را به شما خواهد داد. در این دنیا میتوانید هر کس که میخواهید باشید.
توضیحات ارائه شده قطعاً جالب به نظر میرسند. بخش نقش آفرینی و تصمیمات بازیباز، همیشه یکی از نقاط قوت عناوین این توسعه دهنده به شمار میرود. حال باید دید که آنها تا چه اندازه میتوانند این سیستم را در Fallout 76، بهبود دهند.
شما میخواهید در Fallout 76 چه کسی باشید؟
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
توسط اخبار مکرر مربوط به این بازی دارم خفه میشم . اگه مارمولک بودم تا حالا دم انداخته بودم از دست این سازنده ها . بابا بدین بازی کنیم دیگه . چقدر حرف میزنیم .
اگه واقعا آزادی عمل بازی در این حد باشه فوق العاده میشه :inlove: :inlove: :inlove:
من یه گروه raider از بروبچ ایرانی میزنم میریم این خارجیا رو غارت کنیم 🙂
هیچ وقت فکر نمیکردم تا فالوت ۷۶ (یعنی ۷۲ ورژن بعدش) زنده باشم!!! :evilgrin: 😐 :evilgrin: