جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا

جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر

عرفان رحیمی صادق
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا

در تازه‌ترین نتایج به دست آمده از میزان فروش فیزیکی بازی‌های ویدئویی در بریتانیا مشخص شد که عنوان CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY پس از انتشار روی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ برای دومین هفته متوالی موفق به کسب رتبه نخست این جدول شده است.

در هفته منتهی به هفتم جولای ۲۰۱۸ میلادی پس از قرار گرفتن CRASH BANDICOOT در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا، عنوان JURASSIC WORLD: EVOLUTION توانست در اولین هفته فروش خود به رتبه دوم برسد که عملکرد قابل قبولی برای این عنوان و این سری است. در رتبه سوم هم می‌توان نام یکی دیگر از بازی‌های جدید که در همین اواخر عرضه شده‌اند را دید که این بازی از ساخته‌های یوبیسافت است و THE CREW 2 نام دارد. پس از آن عنوان FIFA 18 در رتبه چهارم قرار گرفت و پس از هفته‌های متوالی که به لطف به‌روزرسانی جام جهانی در رتبه اول قرار داشت، سرانجام در رتبه‌های پایین‌تر جدول مشاهده شد. MARIO TENNIS ACES نیز با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل به رتبه پنجم رسید و کریتوس نیز با GOD OF WAR با قرار گرفتن در رتبه ششم در تعقیب آن قرار گرفت.  MARIO KART 8 DELUXE نیز یکی دیگر از عناوین انحصاری نینتندو سوییچ است که در رتبه هفتم قرار گرفته است.

نکته قابل توجه در خصوص بازی‌های سوم تا هفتم این جدول این است که همه آن‌ها بلا استثنا با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل رو به رو بوده‌اند و این FAR CRY 5 است که با دو پله صعود نسبت به هفته قبل این روند را قطع کرد و تبدیل به دومین بازی یوبیسافت شد که در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته قرار گرفته‌اند که خودش موضوع بسیار قابل توجه و جالبی است که دو بازی از یوبیسافت در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته قرار گرفته‌اند. STAR WARS BATTLEFRONT II نیز همچنان به لطف تخفیف‌ها و حراجی‌های خوبی که دریافت کرده همچنان در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته دیده می‌شود اما این هفته با دو پله سقوط همراه بوده و به رتبه نهم رسیده است. در پایان نیز FALLOUT 4 با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل در جایگاه دهم این جدول ایستاد تا بدین ترتیب بررسی ما از ۱۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا به پایان برسد. در ادامه با بررسی سایر نکات جدول فروش این هفته با ما همراه باشید.

اما به جز JURASSIC WORLD: EVOLUTION این هفته شاهد عرضه یک بازی جدید دیگر نیز در بین ۴۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا بودیم که RED FACTION: GUERRILLA REMARSTERED نام دارد و از ساخته‌های THQ Nordic به حساب می‌آید. به جز این دو، بازی جدید دیگری نتوانست در بین ۴۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا خودش را نشان دهد.

اما این جدول از جنبه‌های زیادی قابل بررسی است که یکی از آن‌ها عناوین انحصاری هر پلتفرم است. در هفته‌های اخیر نینتندو سوییچ با داشتن بیشترین بازی انحصاری در بین ۴۰ بازی پرفروش هفته توانست گوی رقابت را از رقیبان بزرگ و به نام خودش برباید، باید ببینیم که این هفته هم چنین می‌شود یا خیر. با نگاهی گذرا به این جدول می‌بینیم که تعداد عناوین انحصاری سونی در بین ۴۰ بازی پرفروش هفته در بریتانیا به ۲ عدد می‌رسد در حالی که مایکروسافت نیز دارای ۲ نماینده است و اما نینتندو سوییچ با داشتن ۸ بازی، یک هفته دیگر نیز توانست با اقتدار رقیبان خود را کنار بزند و بیشترین تعداد بازی‌های انحصاری را به نام خودش ثبت کند.

جدول فروش این هفته فراز و نشیب‌های زیادی داشت که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. ابتدا به بیشترین سقوط‌ها و بدترین عملکردها می‌پردازیم. این هفته GRAND THEFT AUTO V در کمال تعجب خود را در این بخش می‌بیند چرا که در هفته گذشته پس از قرار گرفتن در رتبه هشتم، این هفته به جایگاه دوازدهم رسید تا نسبت به هفته گذشته خود ۴ پله سقوط داشته باشد. بی شک این بازی عملکرد این هفته خودش را به‌زودی جبران خواهد کرد و به جایگاه بهتری خواهد رسید چرا که GTA V تنها عنوانی است که از زمان عرضه خود تا به حال هیچ وقت از جمع ۴۰ بازی پرفروش هفته جدا نشده است و همیشه خود را در این جمع باقی نگه داشته که در اکثر مواقع هم در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته مشاهده شده است.

نسخه نینتندو سوییچ MINECRAFT نیز با هفت پله سقوط نسبت به هفته گذشته یکی از بدترین عملکردها را در هفته گذشته داشته است. همچنین DESTINY 2، MIDDLE-EARTH: SHADOW OF WAR و همینطور WOLFENSTEIN II: THE NEW COLOSSUS که به ترتیب در رتبه‌های بیست و ششم، هفتم و هشتم قرار گرفتند نیز به ترتیب با ده، چهارده و یازده پله سقوط بدترین عملکردها را در هفته گذشته به نام خود ثبت کردند. همچنین SOUTH PARK: THE FRACTURED BUT WHOLE نیز نسبت به هفته گذشته پنج پله سقوط داشت و در جایگاه بیست و نهم قرار گرفت و علاوه بر آن CALL OF DUTY: WWII نیز با یازده پله سقوط و جابجایی از رتبه نوزدهم به سی‌ام، یکی دیگر از بدترین عملکردها را به ثبت رساند. VAMPYR نیز با هفت پله سقوط و قرار گرفتن در رتبه سی و چهارم یکی دیگر از عملکردهای بد هفته گذشته را به ثبت رساند. همینطور MARIO + RABBIDS KINGDOM BATTLE رده چهلمی نیز با به ثبت رساندن ده پله سقوط نسبت به هفته قبل دقیقا لب مرز ایستاد و خود را در آستانه خروج از جمع ۴۰ بازی پرفروش دید تا زنگ خطر برایش به صدا در بیاید.

اما نکته امیدواری هم در جدول این هفته وجود داشت، جایی که ASSASSIN’S CREED ORIGINS با شش پله صعود نسبت به هفته قبل از رتبه بیست و یکم به رتبه پانزدهم رسید و یا THE SIMS 4 که از جایگاه بیست و هشتم این هفته به رتبه شانزدهم رسید. DOOM نیز این هفته صعود شش پله‌ای داشت و از رتبه بیست و چهارم به هجدهم رسید. این‌ها برترین صعودها در هفته گذشته بودند اما عناوینی هم بودند که بهتر از این‌ها عمل کردند و توانستند پس از این که از جمع ۴۰ بازی پرفروش هفته خارج شده بودند، یک بار دیگر به این جمع بازگردند و در این جدول قرار بگیرند. از این جمله می‌توان به بازی‌هایی نظیر OVERWATCH: GAME OF THE YEAR EDITION اشاره کرد که بهتر از همه آن ها عمل کرد و توانست در رتبه هفدهم قرار بگیرد تا با روحیه‌ای بالا برای قرار گرفتن در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته در هفته آینده تلاش کند. پس از آن NEED FOR SPEED PAYBACK را می‌بینیم که در رتبه بیست و چهارم ایستاده و بعد از آن هم BURNOUT PARADISE REMASTERED رده سی و ششمی را مشاهده می‌کنیم. TENNIS WORLD TOUR رده سی و هفتمی نیز یکی دیگر از بازی‌هایی بود که در توانست این هفته خود را در بین ۴۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا جا کند.

در ادامه از شما دعوت می‌کنم که شاهد لیست ۴۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا، در کنار لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هر پلتفرم باشید. لازم به یادآوری این نکته است که اعلام کنم نتایج به دست آمده از این جدول صرفا بر اساس میزان فروش فیزیکی بازی‌ها است و فروش دیجیتالی آن‌ها محاسبه نشده است لذا نتایج نهایی با آمار ذکر شده متفاوت است.

لیست ۱۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا:

هفته قبلاین هفتهنام بازیناشر
۱۱CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGYACTIVISION
۲JURASSIC WORLD: EVOLUTIONSOLD OUT SALES & MARKETING
۲۳THE CREW 2UBISOFT
۳۴FIFA 18EA SPORTS
۴۵MARIO TENNIS ACESNINTENDO
۵۶GOD OF WARSONY COMPUTER ENT.
۶۷MARIO KART 8 DELUXENINTENDO
۱۰۸FAR CRY 5UBISOFT
۷۹STAR WARS BATTLEFRONT IIEA GAMES
۹۱۰FALLOUT 4BETHESDA SOFTWORKS

لیست کامل ۴۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا:

 

جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا

 

لیست ۲۰ بازی پرفروش این هفته پلی‌استیشن ۴ در بریتانیا:

 

جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا

 

لیست ۲۰ بازی پرفروش این هفته ایکس‌باکس وان در بریتانیا:

 

جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا

 

لیست ۲۰ بازی پرفروش این هفته نینتندو سوییچ در بریتانیا:

 

جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا

 

لیست ۳۰ بازی پرفروش این هفته رایانه‌های شخصی در بریتانیا:

 

جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • کرش حقشه،GOD OF WAR هم هنوز تو لیست ۱۰ تا پرفروش هست هرچی بفروشه کمه ،GOD OF WAR برای من بهترین بازی بود که تو این نسل رو ps4 بازی کردم

  • SONY.play station 4 گفت:

    گاد هنوزم که هنوزه رده های اوله.در شاهکار بودنش شکی نیست. کراش هم برای سه پلتفرم اومد و صدر نشین شد.
    نمی‌فهمم گیمرهای پی سی چرا انقدر به سیمز علاقه دارن؟ سیمز براشون حکم گاد آف وار ما رو داره
    خیلی دوست دارم یدونه سوئیچ بگیرم ولی خیلی گرونه. باز های جالبی هم داره. بزودی ولی میگیرمش

  • دیجیتال فاندری هم تحلیل جالبی از کرش داشته بازی روی وان۱۰۸۰ و روی ONE X هم “Native 4k ” هست
    روی سوئیچ کمی افت فریم داریم ولی روی سایر کنسول ها ثابت اجرا میشه و عمده ترین تفاوت ها توی لودینگ هست که نتایج جالبی رقم خورده روی ONE X گفتن عملا لودینگ نداره و در لحظه ورود به مراحل ۱ ثانیه و خروج از مراحل ۴ ثانیه و در مقایسه با کنسول میان نسل رقیب این رقم به ۱۳ ثانیه میرسه
    در نهایت بازی کردن کرش های ناتی داگ لذت بخشه
    :heart:

    • Last Of Us گفت:

      عجب
      اصلا هم این حرفهات فن بوی بازی نیست؟ چون یادمه یک پست دیگه هم گفتی.خوب مثل بچه آدم یکرو باش بیا فن بوی بازیت رو بکن. چرا خودت رو منطقی نشون میدی؟
      بازی ۲۰ سال انحصاری سونی روی جعبه ایکس ۴کی اومده با این گرافیک کارتونیش ولی ۳۰ فریم؟ خوشحالی؟
      به نظرت اینکه این بازی کارتونی ۴کی نیومده روی پرو کم کاری سازنده بوده یا این بازی از نظر گرافیک خیلی بالا بوده؟ بعد ۱۰۰ دلار گرون تر و یک سال دیرتر با تکنولوژی جدید اومدن هم پشم؟
      در نهایت شمردن پیکسل های یک بازی گرافیک کارتونی هم لذت بخشه. مخصوصا اگر ۲۰ سال در انحصار یکی دیگه باشه بالاخره. مخصوصا اگر کنسول خودمون بازی درست درمون نداشته باشه باید پیکسل هارو بشمریم تا بازی دیگران بیاد حال کنیم

    • SONY.play station 4 گفت:

      سلام دوست عزیز
      من برای گذاشتن نام از تو تقلید کردم
      امیداورم ناراحت نشی
      من تازه اومدم تو سایت اسمم امیره

    • Anti NOOB گفت:

      فقط one x و دیگر هیچ :inlove:
      FEEL TRUE 1080Ti KILLER

    • Mm گفت:

      سلام محمدرضا داداش خسته نباشی خوبی یه سوال دارم اگه جواب بدی لطف بزرگی کردی.
      چند وقتی بود که وقتی اکس باکس رو باز میکردم مینوشت local cache if full با این حال اهمیتی نمیدادم و رد میشدم تا اینکه امروز دیدم سِیو بازی ac origins پرید میخواستم بدونم راه حلی دارید که دستگاه رو clear cache کنم یا نه . تو اینترنت هم میزنم میگه دستگاه رو unplug کن و دوباره plug کن ولی جواب نمیده چیکار کنم؟؟؟؟؟ دوستان دیگه اگه میدونن کمک کنن

      • مگه چند تا بازی رو کنسول داری؟
        ببین کلا هر وقت بازی عوض کردی بازی قبلی رو پاک کن که پر نشه
        ولا به این مشکل برنخوردم که این پیغام رو بده حالا شاید فرشید یا اشکان راه حلی داشته باشن براش ولی برای من این پیغام نیامده تا الان مخصوصا که هارد اگر وصل کنی که دیگه چه بهتر
        اقا این اپدیت اخری رو شما گرفتی؟ واقعا توی دانلود ها زود تر ready to start میده؟

    • “در مقایسه با کنسول میان نسل رقیب این رقم به ۱۳ ثانیه میرسه”
      خوبه خودش میگه و روی تصویر نوشته که نسخه ی ۲۰۱۷ و قبل از آپدیت بازی هست که ۱۳ ثانیه طول میکشه. بعد از آپدیت شده ۳ تا ۵ ثانیه. لطفا دروغ هات رو جایی پست کن که من نباشم.

    • Y PS گفت:

      از چند پیکسل رسیدین به چند ثانیه!

  • Last Of Us گفت:

    چقدر جالب که گاد که روی یک کنسول هستش هنوز تو ۱۰تای اول هستش بعدش مقام ۱۱ هم بازی شاهکار استاد قفس
    مشت محکمی بر یاوه گویان که متای بازیشون از نظر بازیکن ها ۵ میشه ولی با تعصب دفاع میکنند و پیکسل های گرافیک کارتونی بازی رو در رزولوشن ۴کی میشمرن. خوب تعداد پیکسل ها زیاده به هر حال و زمانبر هستش شمردنش
    Feel True power

  • مازیار گفت:

    کراش حقشه اول باشه اصلا هیچ بازیی نمیتونه جای کراشو بگیره من که از۷سالگی نسخه ریسینگشو میزدم تا الان

جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | Bandicoot در صدر - گیمفا