تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا
تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا
تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا
تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا

تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت

مرصاد قدیری
۱۴:۳۰ ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا

شاید یکی از نقاط ضعف بازی‌های سری Assassin’s Creed، عدم تنوع کافی در ماموریت‌های بازی بوده که پس از مدتی باعث تکراری شدن این عناوین می‌شود. حال با توجه به این‌که Assassin’s Creed Odyssey، بیش از قبل برروی استفاده از المان‌های نقش آفرینی تاکید دارد، آیا شاهد تنوع بیشتری در ماموریت‌ها خواهیم بود؟ مدیر نوآوری این عنوان چنین نظری دارد.

آقای اسکات فیلیپس (Scott Phillips)، مدیر نوآوری Assassin’s Creed Odyssey در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیمینگ‌بولت (Gamingbolt)، اعلام کرد این بخش دارای بهبود‌هایی بوده که تماماً به میزان تصمیمات بیشتر بازی‌بازان در این نسخه مرتبط خواهد بود؛ ظاهراً تصمیمات متعدد به تنوع بیشتر مراحل و طراحی بهتر منجر می‌شود.

من فکر می‌کنم که با تمرکز برروی تصمیمات، بهبود‌های زیادی را در این بخش اعمال کرده‌ایم: ارائه روش‌های مختلف به بازی‌باز، اجازه‌ی تصمیم گیری، نحوه انجام دادن مراحل، نحوه‌ تعامل با کسانی که ماموریت‌ها را ارائه می‌دهند و نحوه نقش آفرینی با شخصیت‌‌ها. این اولین بار است که شما شخصیت خود را برای بازی انتخاب می‌کنید. این یک تجربه خیلی متفاوت، تعامل پذیر‌تر و پویا در دنیای بازی و در شخصیت‌های داستان است؛ پس گیم‌پلی نیز به همین شکل خواهد بود.

به نظر می‌رسد که با همان ساختار مراحل گذشته‌ی این مجموعه طرف هستیم. اما این بار با تکیه بر المان های نقش آفرینی و آزادی بازی‌باز در تصمیم گیری، شاهد تنوع بیشتری خواهیم بود. به نظر شما این روش می‌تواند مشکل ماموریت‌های تکراری این سری را رفع کند؟ آیا Orgins نیز به چنین مشکلی مبتلا بود؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا
تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا
تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا
تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا
تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • vafadar گفت:

    origins به غیر از قسمت ایند هیچ مشکلی نداشت

  • black.flag گفت:

    تنها آسسینی که بد بود یونیتی بود که زد تمام آبرو و اعتبار این سری رو به فنا داد و تمام این جو منفی از اونجا شروع شد و تا قبلش مثلا تو همین گیمفا هر نسخه جدیدی که ازش معرفی میشد همه کامنتا مثبت بود و همه تو کف بازی بودن، یونیتی جدا از اون مشکلات فنی و باگ هاش ماموریت های اصلی و فرعیش هم خیلی تکراری و بد بودن اصلا داستان جالبی نداشت و من فقط میخواستم زود تموم شه پاکش کنم، ولی بعد از اون سیندیکیت و اوریجینس اومدن که مثل نسخه های قبل از یونیتی عالی بودن
    این نسخه جدید هم که قراره بیاد من خیلی بهش امید دارم چون همون سازنده های سیندیکیت دارن میسازنش و سیندیکیت تنها آسسینی بود که من پلات کردم و اصلا ازش خسته نمیشدم

  • Mm گفت:

    یوبیسافت داره پیشرفت میکنه ولی از راه غلط . این قدم بزرگی هست توی تاریخ بازی سازی این شرکت … از طرفی داره خاطرات طرفدارارو خراب میکنه از طرف دیگه داره پیشرفت بزرگ ی میکنه شاید این بازی شاهکار بشه ولی “اسسینز کرید” نیست

  • Hala madrid گفت:

    خوبه که تنوع شون بیشتر میشه ولی بعیده از لحاظ تنوع و کیفیت مراحل فرعی به witcher 3 برسه

  • هر سال حرف از تنوع میزنن ولی دریغ از یه ذره تنوع فقط محیط های بازی عوض میشه اورجینز با این که دنیای زیبایی داشت ولی مراحل خیلی تکراری و داستان بی هدفی رو داشت به این صورت که برو با فلان شخصیت صحبت کن ماموریت بگیر حالا ماموریت‌ها چیه یا باید یه منطقه رو آزاد کنی یا یه نفرو بکشی یا یه نفرو آزاد کنی اتفاقا به نظر من یونیتی واقعا قشنگ بود چه از لحاظ داستان چه از لحاظ گرافیک و چه از لحاظ گیم پلی فقط با باگاش قبر خودشو کند همین

  • Gul'dan گفت:

    فوق العاده است این نسخه هر چقدر میخواید ازش بد بگید اما من میمیرم برای انتخاب دیالوگ و ویژگی های RPG برای همین این نسخه واسه من عالیه شخصیت اصلی هم که عاشقشم Kassandra :inlove: :inlove: :inlove:

  • به نظر من این بازی، اونقدرا هم که دوستان تخریبش می کنن بد نیست، و من تنها مشکلی که توش می بینم نبود خلاقیت و نوآوری واقعی از سوی خود یوبیسافته.
    بیست درصد تغییرات در این بازی (نسبت به نسخه قبلی) از خود یوبیسافت و استفاده ی المان های خوب بازی های دیگه اش منشا می گیره.
    مثلا با الهام گرفتن از فور آنر سیستم فایتینگ بازی رو بهترش کردن، یا با الهام گرفتن از فارکرای پرایمال ایگل ویژن رو عوض کردن.
    اما هشتاد درصد دیگه ی تغییرات این بازی بر می گرده به الگو و کپی برداری از بازی های موفقی مثل ویچر یا اسکایریم، تا حدی که حتی منو های بازی هم شبیه ویچر شده ! (البته بدون درنظر گرفتن آپدیت های جدید ویچر)
    حداقل یونیتی و سیندیکیت و یا حتی اوریجینز هویت خودشونو به عنوان یه اساسین حس می کردن، ولی نسخه جدید اینطور نیست!
    ببینید ویچر تا چه حد تاثیر گذاشته که حتی نمای بازی هم موقع انتخاب کردن ها مثل بازی ویچر سه می شه! و به لطف کپی برداری های یوبیسافت حالا شاهد روابط عاطفی هم هستیم!
    ای کاش ایده های جدید این بازی مثل ایده های جدید یونیتی بودن، نه اونقدر جدید که بازی رو بهم بریزن، نه اونقدر تکراری که آدم حالش بد شه.
    و در جواب دوستانی که از یونیتی انتقاد کردن باید بگم که یونیتی در باره ی باگ اسمش بد در رفت و گرنه منی که حتی یه ورژن هم بازی رو آپدیت نکردم چه رو پی سی و چه رو پی اس فور باگی ندیدم و واقعا لذت می بردم از بازی.
    یونیتی هر چی که بود یه اساسین واقعی بود،
    نه یه کپی از ویچر و اسکایریم

  • Nathan گفت:

    اسسین دیگه حیف یک دقیقه وقت براش بزاری
    بازم خدا پدر کالاف بیامرزه اینقدر آشغال نشده
    اسسین فقط سه سریش خوب بود بخش altair و کل سری های ezio و بلک فلگ مابقی حیف ذره وقت

  • DAYS GONE گفت:

    رنگهای محیط چرا اینجوریه??? انگار با مداد رنگی رنگش کردن

تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا
تنوع ماموریت‌ها در Assassin’s Creed Odyssey بهبود‌های زیادی خواهد داشت - گیمفا