هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا
هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا
هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا
هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا

هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد

سعید حلاجیان
۲۱:۳۰ ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا

مطمئناً شما هم به مانند ما از شنیدن این جمله کلافه شده‌اید؛ هنوز مشخص نیست که بازی Death Stranding دقیقاً قرار است چه تجربه‌ای باشد. حتی نمایش گیم‌پلی این عنوان در E3 2018 به سوالات و ابهامات ما پاسخی نداد که هیچ، هزاران سوال دیگر نیز در ذهن ما به وجود آورد. خوشبختانه با پست جدیدی که در توییتر آقای کوجیما منتشر شده است، توانستیم پاسخ یکی از سوالات خود را پیدا کنیم.

در تریلر نمایش داده شده از گیم‌پلی عنوان Death Stranding طی رویداد E3 2018، شاهد اجسادی بوده‌ایم که نورمن ریدس (Sam) با خود حمل می‌کرد. نکته جالب توجه این جاست که یک نوار زرد رنگ دور اجساد پیچیده شده و عبارت VOID IF TAMPERED ( در صورت تغییر، فاقد اعتبار است) نیز بر‌روی آن نوشته شده است.

مسلماً این نوارهای زرد رنگ فقط نقش ظاهری در بازی نداشته و یکی از مکانیک‌های گیم‌پلی به حساب می‌آیند. آقای هیدئو کوجیما به تازگی در توییتر خود این موضوع را روشن ساخته و اشاره کرده است که این نوار‌ها نوعی نشان‌گر هستند. به بیان ساده‌تر این نوارها دارای سنسور‌هایی هستند و اگر در طول مسیر هرگونه آسیبی به اجسادی که Sam با خود حمل می‌کند برسد، رنگ این نوارها تغییر خواهد کرد.

نوارهایی با سنسور حساس به آسیب وجود دارند که Sam از آن‌ها در بازی Death Stranding استفاده می‌کند. سنسور‌ها در واقع با تغییر رنگ میزان آسیب وارد شده به اجساد را مشخص می‌کنند. این نوارها حتی در اکشن فیگور شخصیت Sam نیز استفاده شده و امیدوارم که به ما در ساخت کاس‌پلی، طرح‌های هنری و مدل‌های سه بعدی کمک کند.

هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا

پس تا به این لحظه این موضوع تایید می‌شود که Sam نقش یک باربر را در بازی به عهده خواهد داشت که اجساد را با خود حمل کرده و به مکان‌های خاصی تحویل می‌دهد. جالب است؛ این‌طور نیست؟ اما صادقانه بگویم بی‌صبرانه منتظر روزی هستم تا تمام قطعات این پازل کامل شده و کوجیما به این نتیجه برسد که در نهایت وقت آن رسیده است تا این بازی را تجربه کرده و ببینم که Death Stranding دقیقا قرار است چه تجربه‌ای باشد ( جمله‌ای کاملاً تکراری که دیگر شنیدنش آزارمان می‌دهد)

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا
هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا
هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا
هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا
هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

هیدئو کوجیما در ارتباط با مکانیزم آسیب پذیری اجساد توضیح می‌دهد - گیمفا