عنوان Death Mark به بازارهای غرب خواهد آمد
Death Mark یک رمان بصری در سبک وحشت است که توسط استودیو اکسپرینس (Experience) ساخته شده و نخستین بار در ژوئن ۲۰۱۷ برای پیاس ویتا و در ژاپن انتشار یافت. در ادامه و در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی، بازی برای پلیاستیشن ۴ و در ژوئن ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ منتشر گردید. حال قرار است که این بازی در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا نیز عرضه گردد.
آکسیس گیمز (Aksys Games)، ناشر بازی، به تازگی این موضوع را اعلام کرده، اگر چه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن اعلام نکرده است. در ادامه مروری بر داستان بازی خواهیم داشت:
منطقه H City در توکیوی پایتخت. اخیرا در این شهر حومهای، شایعات عجیبی پخش شده است: آنهایی که “نشانه” داشته باشند خواهند مرد. “نشانه” به صورت غیرمنتظره برروی بدن حک میشود و گویی یک علامت مادرزادی است. گفته میشود که حک شدن این نشانه، به مرگی ناشناخته ختم خواهدشد.
اخیرا نیز حادثهای عجیب و غریب در شهر رخ داده است و یک نفر به طرز مشکوکی مرده است. این حادثه تبدیل به داستانی در سطح شهر شده است و گمانهزنیهای متفاوتی را به دنبال داشته است. عدهای میگویند که پای یک روح در میان است؛ عدهای نیز میگویند که با یک نفرین ناشناخته طرف هستیم.
شما به عنوان کسی که حافظه خود را از دست داده است، در مقابل یک خانه با سبک غربی قرار گرفتهاید که گفته میشود برای مراقبت از افرادی که “نشانه” برروی آنها حک شده است، آنها را به این خانه آوردهاند. وقتی درهای خانه باز میشوند، شما با یک عروسک زیبا که صاحب خانه است روبرو میشوید و او به شما خوشآمد میگوید.
“به عمارت Kujou خوش آمدید.”
عروسک صحبتهای خود را ادامه میدهد.
“اگر همینطور بایستی خواهی مرد.”
“اما این بدین معنی نیست که هیچ راه نجاتی باقی نمانده است.”
شمارش معکوس برای “مرگ” هم اکنون آغاز شده است…
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات