بتسدا: Fallout 76 در هنگام عرضه کامل نخواهد بود
پس از نمایش بازی Fallout 76 و تریلرهای آن طی E3 2018، لحظه شماری طرفداران برای عرضهی نسخهی آزمایشی بازی شروع شده است. این نسخه از سری Fallout تجربهای کاملا جدید و در واقع اولین شماره از سری است که تمام آنلاین است و این تصمیم نیز بازخوردهای متفاوتی دریافت کرده است. عدهای معتقدند به علت تجرد پروتاگونیست بازی و جو سنگین و تاریک بازی، تجربهی آن در تنهایی بسیار آزاردهنده است و وجود دیگر بازیکنان ممکن است این فضا را بهبود بخشد و بخش دیگر خواهان تجربهی همیشگی سری در کنار بهبود المانهای ضعیف است.
در پی این اظهارات، کارگردان بازی، تاد هاوارد (Todd Howard)، در استودیوی بازی در شهر بارسلونا اعلام کرد:
به علت ذات Fallout 76 که تمام آنلاین است و همچنین تجربهی تیم سازنده در تمام شمارههای قبلی سری، مشخص است که این بازی در زمان عرضه کامل نخواهد بود و اعضای تیم به مرور زمان و با کسب تجربه و وقت بیشتر، محتویات بیشتری برای آن عرضه کنند و بدون شک مدتی زمان میبرد تا مشکلات بازی حل شوند.
ما با طرفداران آشناییم و پروژه ما مطابق با سلیقهی آنها خواهد بود. ما خود ریتمی در ذهن داریم و باید ببینیم که کارها به چه صورت پیش خواهد رفت. اگرچه اولویت بندی خود را میدانیم اما همواره به بازیهای چندنفرهی بزرگ مینگریم و از خود میپرسیم چه کسانی و چگونه آنها را ساختهاند. ما چطور میتوانیم به این موفقیت دست یابد.
اگر در زمان عرضه همه چیز کامل باشد، ما میتوانیم محتویات بیشتری تولید کنیم؛ اما مشخص است که احتمال چنین اتفاقی کم است. ما اولویتهایمان را میدانیم. این پروژه برای ما تجربهای جدید و بزرگ خواهد بود.
مشخصا بتسدا تمام تلاش خود برای خلق تجربهای لذتبخش خواهد کرد؛ اما قولی در این مورد و ارائه کمال پروژه را نمیدهد. این بازی برای عرضه در ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) و به مقصد پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی برنامه ریزی شده است.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
اینم جدیده؟ اون از بتلفیلد اینم از این، کالاف هم که این وسط کلا هیچی
خداروشکر تو نسلی بزرگ شدم که هیچکدوم از این مسخره بازیا وجود نداشت،وای به حال بچه هامون
هزینه ساخت بازی ها بالا رفته . ریسک ساخت بازی ها هم بالا رفته . الان مثلا ریسک و خطر راه برای یک خزنده مثل سوسمار یا مارمولک تا به مسیر برسند هم بسیار بالاست . دیگه مثل قدیم نیست . قبول دارم قدیم وقتی این مسخره بازی ها نبود خیلی حال میداد.
راستش کلا ذات بازیای تمام انلاین همینه هیچ وقت کامل عرضه نمیشن…..هر شرکتی هم بگه کامل عرضه شده دروغ گفته هر چند خیلیا همچین حرفایی نمیزنن در مورد کاراشون……..ولی اینکه بتثدا میاد روراست همچین حرفایی رو میزنه تو این دور و زمونه خیلی ارزشمنده :yes: :yes:
حساب بتسدا از بقیه جداست ، من به هاوارد ایمان دارم
تو کارت درسته هاوارد جان.هر کاری بکنی ما بهت ایمان داریم
خدایا، نگو بتسدا هم کم کم داره از دست میره؟!
با این وضعیت بخدا نمیتونیم هی پول دی ال سی واسه ماشین و تفنگ و لباس بدیم :-(( 🙁 😥
عجب…
فکر کنم هاوارد پیش یک روانپزشک بره خیلی خوب میشه،این سوسول بازیا چیه؟بازیتو بساز مرد حسابی 😯
به به به به! بتسدا جان مرسی که شما هم بیکار نشستی زمین تا کمپانیای دیگه روش های جدید پول پرستیشونو بدن بیرون و خودت واسه خودت روش دادی! عالیه فکر کن بازیو میگیری بعد میبینی هزارتا مشکل داره بعد که زده میشی بتسدا میگه خب بله این مشکلو دارن اینا من اپدیت میدم درست شه. دو سه تا اپدیت میده بعد میبینه وضع درست نمیشه پچ های پولی میده واسه اصلاح مشکلات بازی! خب هاوارد جان برادر من شما که بازیت کامل نیست چرا میخوای منتشرش کنی آخه؟ تنها تجربه ی بزرگ شما تو بخش انلاین الدر آنلاین بوده که اون از بازیای یوبی سافت و EA هم پول پرستانه تر! حالا خدا رحم کنه دیگه منتقد که نمیشینه منتظر آپدیت باشه میزنه بازیو له میکنه میره 😀
ناقص از نظر بتسدا برابر همون بازی های ea با هزار تا آپدیت و دی ال سی و کوفته…
عالیه این بازی هاوارد دوست داریم :inlove: