ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا
ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا
ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا
ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا

ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی! / Salt and Sanctuary “در یک نگاه”

سعید آقابابایی
۱۶:۴۸ ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا

عرض سلام و احترام دارم خدمت تمامی کاربران فهیم و بزرگوار وبسایت بزرگ گیمفا. امیدوار هستم که خوب و خوش و سلامت باشید و از لحظه لحظه زندگی خود در سلامتی کامل لذت ببرید و البته بازی کردن را نیز فراموش نکنید. در راستای ادامه روند بخش ویدئویی گیمفا، از یکی دو هفته قبل، بخش جدیدی را برای شما عزیزان آغاز کردیم با نام “در یک نگاه” که در ویدئوهای این بخش، نه به صورت یک نقد و بررسی کامل، بلکه به صورتی خیلی خلاصه و چند دقیقه ای، بازی های مختلف بزرگ و کوچک را بررسی می کنیم تا اینگونه بتوانیم بازی های بیبشتری را پوشش دهیم و در کنار نقدهای کامل ویدئویی که در مورد بازی های بزرگ انجام می دهیم و شاهد ویدئوهایی حدودا ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ای هستید، بازی های نسبتا کوچکتر ولی بسیار باکیفیت را نیز در بخش ویدئوها پوشش دهیم تا تنوع ویدئوهایمان نیز بالاتر رود و شما نیز بتوانید در قالب یک ویدئوی چند دقیقه ای، با برخی بازی ها بیشتر آشنا شوید. در واقع در این بخش همان طور که از نامش پیداست، برخی بازی های زیبا و جذاب را فقط “در یک نگاه” بررسی می کنیم و به آن ها می پردازیم و در قسمت اول نیز نگاهی به بازی زیبای Ori and the Blind Forest داشتیم. امید داریم که این بخش جدید نیز مانند سایر ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و.. مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد، زیرا که بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وبسایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل ۱ تا ۲ عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد.

ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا

در دومین قسمت از بخش ویدئویی جدید “در یک نگاه” گیمفا، به سراغ یکی از عناوین بسیار زیبا، چالش برانگیز و هنرمندانه سال ۲۰۱۶ با نام Salt and Sanctuary رفته ایم و در قالب یک ویدئوی چند دقیقه ای، بررسی کوتاهی را در مورد این عنوان برای شما عزیزان انجام داده و سعی کرده ایم در این ویدئو به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با آن آشناتر کنیم، مخصوصا از آن جایی که این بازی یکی از عناوین هاردکور و چالش برانگیز است که از سری سولز الهام گرفته است و یکی از بهترین انتخاب ها برای طرفداران سری سولز (که خیلی هم پرتعدادند) نیز محسوب می شود، بد نیست تا در ویدئویی کوتاه شما را طی چند دقیقه با کلیت و اساس این بازی آشنا نماییم تا اگر آن را بازی نکرده اید حتما با دیدن این ویدئو به سراغش بروید.

ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا

Salt and Sanctuary

کاملا واقف هستیم که در مسیرمان اشکالات و ایراداتی وجود دارد و مطمئن باشید که خود ما نیز از آن ها آگاه هستیم و در صددیم تا در هر ویدئوی جدید ایرادات را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر و باکیفیت تر از هر نظر را بری شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید زیرا به داشتن کاربرانی مثل شما افتخار می کنیم. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به دومین قسمت بخش ویدئویی جدید “در یک نگاه” که به بازی Salt and Sanctuary اختصاص یافته است جلب می کنیم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان و دوستان هستیم.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P         |            دانلود با کیفیت ۴۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا
ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا
ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا
ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا
ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خیلی:heart:زیبا بود خسته نباشید:party:اقای سعید اقابابایی
    ویدیو خیلی جالبی بود:yes:

  • Nima.1371 گفت:

    مثل همیشه خارق العاده بود استاد عزیز

  • fbjg گفت:

    ممنون و خیلی عالی
    بد نیست علاقه مندان دارک سولز اینو تجربه کنند . با وجود دوبعدی بودن یک تجربه خوبی داره

  • Last Of Us گفت:

    مرسی ولی نمیدونم چرا سایت کمی برای دانلود گذاشته
    فکر کنم از یک سایت خارجی دانلودش کردم که بازیش اجرام نشد آخر ببینیم چی هست این

  • Kiss you گفت:

    سلام آقای آقابابایی.
    اتفاقا بنظر من ویدیوها مشکلی ندارن و خیلی خوب هستن
    این پیام رو مقاله قبلتون فرستادم، دوباره کپی کردمش
    یه سوال داشتم لطفا صادقانه جواب بدید:ماشین زمان دارید؟! واقعا میگم. من الان نزدیک یک سال هست که بجز ویچر که نیم کارس و کرش که اونم بخاطر نوستالژی بودنش گرفتم، چیزی بازی نکردم. ولی شما تا اونجا که من دیدم کلی نقد و برسی بازی های مختلف می‌نویسید و زحمت میکشید.همچنین تا اونجا که من دیدم به کامنت ها جواب میدید. وقت خیلی زیادی رو می‌طلبه مخصوصا توی ماه جام جهانی! اینقدر رسیدگی شما واقعا عجیبه برام.
    خیلی خیلی ممنونم که به کامنتای مقاله قبل جواب ندادید. خدا خواسته بود فک کنم قسمت نشه، چون واقعا خندتون میگرفت و یجورایی آبرو ریزی بود برای تاریخ بشریت. جدی میگم
    ما هم مشتری شما شدیم رفت من واقعا چرا اینهمه مدت مقالات شما رو کامل دنبال نمیکردم؟حتی اگه بازی هم نکنم (که البته تقریبا همیشه همین طور هست) دیدن این نقدای ویدئوای یچیز دیگست
    اومدم بفرستدم دیدم چقد طولانی شد شرمنده

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. خیلی ممنونم از لطف و محبتتون. البته کسی هم اینجا نگفته که بد هستن ویدئوها. چون اول صحبتتون گفتید “اتفاقا ویدئوها مشکلی ندارن” مثل اینه که دارید در جواب کسی که گفته مشکل دارن میگید ولی کسی نگفته اینجا که مشکل دارن! به هر شکل باعث افتخارم هست که رضایت دارید از ویدئوها و واقعا ممنونم که وقت ارزشمندتون رو میذارید و مشاهده می فرمایید ویدئو رو.
      خدمتتون عرض کنم که من خب بازی همیشه حزوی از زندگیمه و حتی اگر خیلی کم بخوابم روزی ۳-۴ ساعت رو بازی میکنم حتما و وقتی شما به یه چیزی عشق داشته باشید حتما براش وقت پیدا می کنید و وقت خالی میکنید. من هم سعی میکنم که همیشه وقت خالی کنم برای بازی کردن و نوشتن. وقتی از ته دل عاشق یه چیزی باشید اینظوری میشه.
      خیلی ممنون که مقالانم رو هم دنبال می فرمایید. باعث افتخارمه واقعا. انشاله رضایت داشته باشید از مقالات. نطر لطف و محبتتونه
      https://t.me/Gametal

      • Kiss you گفت:

        والا طبق این گفتم
        کاملا واقف هستیم که در مسیرمان اشکالات و ایراداتی وجود دارد و مطمئن باشید که خود ما نیز از آن ها آگاه هستیم و در صددیم تا در هر ویدئوی جدید ایرادات را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر و باکیفیت تر از هر نظر را بری شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست…
        پس شکسته نفسی میفرمودید؟!

  • درود بر جناب آقابابایی گرامی منتقد با اطلاع و فهیم وبسایت گیمفا،سپاس بابت ویدئو،یک ویدئوی خلاصه و جالب،گویندگی حرفه ای شما نیز که البته جای خود دارد،در مورد بازی Salt and Sanctuary من این بازی رو چند روز پیش تجربه کردم،بازی خوش ساخت و البته در بعضی موارد بسیار چالش برانگیز هست و می توان آن را به همه دوست داران سبک اکشن نقش آفرینی توصیه کرد،محیط بازی رنگ و روی خاص خود را دارد که در واقع تا حدودی تاریک است و از طراحی زیبایی برخوردار است که در تمام طول مراحل بازی زیبایی خود را حفظ می کند،همانطور که در ویدئو نیز ذکر شد به دلیل دو بعدی بودن بازی مانور تاکتیکی متفاوت از بازی های مشابه سه بعدی آن می باشد،باس فایت ها طراحی خلاقانه ای دارد و هر کدام متمایز از دیگری هستند،می توان گفت ساختار و مبارزات بازی کوچک شده بازی دارک سولز در قالب دوبعدی می باشد.
    در آخر باز هم از جناب آقای آقابابایی تشکر می کنم،این آخرین کامنت من هست،امیدوارم پیروز و موفق باشد.

    • سلام خدمت شما حامد جان. یک دنیا ممنونم ازتون. واقعا محبت دارید. فهمی بودن و بزرگواری از خودتون هست حامد عزیز. ممنوم که مشاهده فرمودید ویددو رو و خوشحالم رضایت داشنید از کیفیت و گویندگی. باعث افتخار من هست.
      چقدر عالی در مورد بازی توضیح دادید و واقعا در چند خط کامل باز رو نقد کردید.
      انشالله بازم ببینیم کامنت های شما رو. حضور افرادی مثل شما واقعا به سایت بها میده و امیدوارم ما رو از حضورتون محروم نکنید.
      https://t.me/Gametal

  • سپاس از جناب آقابابایی
    واقعا این حجم از فعالیت با کیفیت و کمیت قابل قبول در سایت گیمفا قابل تقدیر هست. روز به روز شاهد پیشرفت سایت هستیم…..تنها مشکلی که مقداری خیلی ها رو آزرده کرده بخش نظرات هست که گاهی اوقات غیر قابل تحمل میشه….
    جدا از این بخش نظرات سایت در مابقی موارد میشه گفت عالی هست و انشالله روز به روز شاهد افزوده شدن آیتم های جدید به سایت باشیم
    ا

    • سلام و عرض ادب خدمت پارسای عزیز و گل. خیلی خیلی متشکرم ازتون پارسا جان. واقعا لطف و محبت دارید. این که دنبال می کنید مقالات و ویدئوها رو .. واقعا باعث افتخار من هست و خیلی ارز شمنده برام. یک دنیا ممنون از این بزرگواریتون. پیشرفت سایت لیل اصلیش شما هستید که ارز ش میدین به سایت خودتون.
      انشالله که بخش نظرات هم جوری بشه که شما ازش رضایت داشته باشید و واقعا عذرمیخوام ازتون اگر برخی مواقع نظرات باعث ازردگی خاطرتون شده.
      https://t.me/Gametal

  • dimoomid گفت:

    این بازی معرکه است……سازنده بازی یه عاشق واقعی سری سولز هست و دنیای بازی رو با شباهت بسیار زیاد به دنیای سولز طراحی کرده از بسیاری جهات……و خب در عین حال بازی کاراکتر منحصر بفرد خودش رو داره……زیباترین بخش بازی مبارزات اون هست…..همیشه تاکتیکی و حساب شده و همیشه جذاب و در عین حال سرشار از افکتهای گرافیکی خفن!!!!! یعنیوقتی دشمنان رو با اسلحه های متفاوت از بین میبری ، نحوه پاشیدن خون و ترکیدن حضرات! و یا حتی شوت شدن و ترکیدن توامان یک دشمن بواسطه یه ضربه سنگین فوق العاده اعتیاداور و دلچسبه‌…….یعنی واقعا افکتهای گرافیکی و مکانیکهای بازی بقدری اعتیاداور و سطح بالا و عالی طراحی شده که ساعتها گذشت زمان احساس نمیشه……در ضمن بازی کاملا سختی منطقی و محاسبه شده ای داره…..همیشه باید حواست جمع باشه و در عین حال با تاکتیک و تفکر و تیزهوشانه باید بجنگی…..اون هم چه جنگیدنی!!!!! ترکوندن دشمنان و متلاشی کردن اونها در یک فضای دارک فانتزی و دوست داشتنی و زیبا و در عین حال جذاب ، فوق العاده است……عاشقان سولز این بازی رو باید تجربه کنن

  • sahba.sh گفت:

    مفید و مختصر و مثل همیشه عالی
    ممنون جناب آقا بابایی

  • خسته نباشید جناب آقابابایی این بازی جز بازیایی هست که معتادش میشی

  • این بازی رو من چندین وقت پیش خریداریش کردم بازی جالبی بود اما دوربین بازی اذیت میکرد و بازی خیلی پیچ در پیچ بود من در سبک دو بعدی و سخت بازی slain back from hell رو پیشنهاد میکنم…….

  • سلام آقای آقا بابایی
    لطفا با این ویدیو های خوبتون بیشتر از این عناوینی که شبیه دارک سولز هستن ولی نو آوری های جالبی دارن حمایت کنین

  • سلام و عرض ادب خدمت شما. بسیار متشکرم ازتون که لطف کردید و مشاهده فرمودید ویدئو رو. نظر لطفتونه.
    به به به. چقدر عالی. خیلی خوشحالم که کسی رو می بینم که توی ایران عاشق موسیقی راک و متال هست.
    https://t.me/Gametal

  • Hoower گفت:

    درود و خسته نباشید جناب آقابابایی گرامی
    بررسی هایی ویدیویی شمارو نمیشه از دست داد
    مهرتان روزافزون

ویدئو گیمفا: یک دنیا چالش ۲ بعدی!  /  Salt and Sanctuary “در یک نگاه” - گیمفا