توسعه دهندگان Rocket League میخواهند به گسترش این بازی ادامه دهند
توسعه دهندگان این بازی در تازه ترین اظهارات خود عنوان کردهاند که میخواهند همچنان به گسترش این بازی ادامه دهند اما برنامهای برای ساخت دنباله آن و یا شروع ساخت آن ندارند.
Rocket League یکی از موفقترین بازیهای چند نفره در صنعت بازیهای ویدئویی است و هنوز هم پس از گذشت سه سال از عرضه آن، همچنان طرفداران و علاقه مندان بی شماری برای خود دارد. این در حالی است که در سالهای اخیر بازیهای ویدئویی تبدیل به سرویس شدهاند و این موضوع هر روز در حال فراگیرتر شدن است بنابراین توسعه دهندگان و سازندگان بازیهای ویدئویی نیز بیشتر تمایل دارند که این روند را ادامه دهند و برنامهای برای ساخت سری و دنباله بازیهای ویدئویی ندارند.
با این اوصاف Rocket League نیز یکی از بازیهای بسیار محبوب در این صنعت است که طرفداران و دنبال کنندگان بی شماری در سراسر دنیا دارد پس بدیهی است که توسعه دهندگان این بازی هم تمایل داشته باشند تا Rocket League فعلی را گسترش دهند و تمرکز خود را روی این موضوع بگذارند. هیچ شکی نیست که در بازی های آنلاین محور نظیر این بازی، تمرکز اصلی باید روی از بین بردن مشکلات و ایجاد تعادل در گیمپلی آنها باشد تا لذت واقعی در این بازیها بهبود پیدا کند و مشکلات از سد راه بازیبازان برداشته شود تا آنها هم همچنان به انجام این گونه بازیها ادامه دهند و به پیشرفتها و مهارتهای خود افتخار کنند.
کارگردان این بازی یعنی اسکات رودی (Scott Rudi) اخیرا مصاحبه تازهای با سایت Gamespot انجام داده و در آن اظهار کرده که:
این چیزی است که ما ترجیح میدهیم؛ نگاه به بازیها به عنوان یک سرویس. ارزشمندترین چیز در بازیهای ما طرفدارانمان هستند. تعداد زیادی از کارمندان ما روی این موضوع متمرکز شدهاند تا آنها را با خود همراه نگه داریم. آنها را علاقهمند نگه داریم و همه آنها را نسبت به بازی خود هیجان زده کنیم. ما میخواهیم یک تجربه بسیار خوب [برای بازیبازان] به ارمغان بیاوریم تا حتی برای سالهای پیش رو نیز از آنها لذت ببرند. ما میخواهیم این روند را ادامه دهیم.
Rocket League این ماه سومین سالگرد عرضه خود را جشن خواهد گرفت و قطعا تدابیر ویژهای برای این امر تدارک دیده است که به محض اطلاع از این بابت حتما شما را مطلع خواهیم کرد. این بازی در حال حاضر برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، رایانههای شخصی و همینطور نینتندو سوییچ در دسترس است.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
اخه واسه چی مارو تحریم کرده 😐
تقصیر سازنده نیست قبل اینکه این بازی ساخته باشه استودیو سازنده اون قدر پول نداشته که سرورای اختصاصی درست کنه در نتیجه مجبور میشه از سرورای گوگل استفاده کنه و خب اینجوری میشه که ما مجبور میشیم با پروکسی و اینا بازی کنیم. تا جایی که من خبر دارم اینجوری