سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا
سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا
سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا
سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا
سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا
سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا

سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو

مرصاد قدیری
۱۱:۳۰ ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا

امروز باز هم ارزش سهام شرکت نینتندو با سقوط قابل توجه‌ای روبه‌رو شد؛ در پایان روز خرید و فروش سهام در کشور ژاپن، سهام این شرکت به میزان ۵/۲۷ درصد افت کرد. ظاهراً نینتندو در راضی کردن سهام‌داران شرکت به مشکل خورده است.

در طول چند هفته گذشته، ما شاهد تعدادی نوسان در قیمت سهام نینتندو بود‌ه‌ایم که تازه‌ترین آن به نمایش E3 2018 مربوط می‌شد. این‌طور به نظر می‌رسید که سهام‌داران به توانایی نینتندو در رسیدن به هدف پیش‌ بینی شده برای فروش سخت‌ افزار و نرم افزار شک داشتند؛ این نگرانی‌ها به دلیل عدم نمایش عناوین جدید حاصل شده بود.

حال ارزش سهام نینتندو دوباره سقوط کرده و ظاهراً دلیل این اتفاق، همان موضوع ذکر شده است. The Nikkei (بررسی کننده تبادلات بازار سهام توکیو)، باور دارد که اتفاق امروز (سقوط سهام)، به دلیل عدم ارائه اطلاعات در خصوص بازی‌های جدید و افت فروش نینتندو سوییچ رخ داده است. تصویر نمودار منتشر شده در ادامه مطلب قرار دارد.

۵/۲۷- درصد. در تبادلات سهام امروز توکیو، سهام نینتندو باز هم سقوط کرد.

The Nikkei، فکر می‌کند که این اتفاق به عدم انتشار اطلاعات بازی‌های پیش رو و فروش کند نینتندو سوییچ مربوط می‌شود؛ این موضوع باعث شده است تا سهام‌داران خارجی سهام خود را بفروشند.

سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا

با وجود این نگرانی‌ها، ما دریافتیم که نینتندو با اطمینان اعلام کرده است که برای رسیدن به هدف فروش ۲۰ میلیون عددی کنسول نینتندو سوییچ مشکلی ندارد. علاوه بر این، مدیر عامل سابق نینتندو،‌ آقای تاتسومی کیمیشیما (Tatsumi Kimishima)، به عناوین معرفی نشده‌ی امسال اشاره کرد و لاین‌آپ این کنسول را “قدرتمند” دانست. البته مشخص است که سهام‌داران می‌خواهند درباره عناوین معرفی نشده‌ی امسال اطلاعات کسب کنند. اما اگر با نینتندو آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این شرکت همیشه قصد غافلگیر کردن طرفدران را دارد.

ممکن است فشار وارده توسط سهام‌داران باعث شود تا نینتندو دایرکت جدیدی را منتشر کند. شاید رونمایی از نسخه بازسازی شده‌ی سه‌گانه Metroid Prime، خیلی دور از ذهن نباشد. شما دوست دارید شاهد چه عناوینی باشید؟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا
سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا
سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا
سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا
سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا
سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ali 110 gamer گفت:

    این سهام نینتندو هم مثل شاخص بورس ایرانه ! ( y = Sin x ) !!!

    • allfreegamer گفت:

      خیلی خوب که افت کرده دلیلشم اینه که نینتندو یه کنسول هفت و نیمی رو در زمانی که کنسولهای نسل هشت ونیمی عرضه شده داده به بازار کنسولی که ۸۰ درصد عناوین مولتی پلتفرم بخاطر سخت افزار کمش براش عرضه نمیشه تعداد انحصاریهاش کمه و ۳۲ گیگ بیشتر فضا نداره که تازه ۲۳ گیگش خالیه و دو سه تا بازی بیشتر نمیشه روش ریخت اگه حجم بازیها متوسط باشه و انحصاری aaa با گرافیک تکنیکی بالا نداره حتی کرش رو ۴۸۰p اجرا میکنه در حالت دستی

      • VMahdi گفت:

        برام سواله تو چرا انقدر میسوزی از نینتندو .
        سهام نینتندو همیشه همین بوده وقتی با معرفی یک بازی فقط یک بازی ۱۰ درصد میره رو سهامش تو یک تایمی هم سقوط رو تجربه میکنه .
        بعدش ۱۰۰ بار بهت گفتن و باز هم من میگم .
        سویچ وقتی دووم و ولفلشتاین ۲ رو اجرا میکنه پس مشکلی از نظر قدرت نداره بله در حد ایکس باکس وان ایکس بدون بازی نیست ولی به عنوان یک کنسول دستی فوقلعادس . ۳۲ گیگ حافطه ی داخلیش هست و تا ۲ ترابایت میکرو اس دی ساپورت میکنه (بالاترین حافظه ی داخل بازار ۴۰۰ گیگ هست) و ۴ ترابایت هارد اکسترنال . هزینه ی سخت افزار سویچ ۲۵۰ دلار به تنهایی هست که اگر میخواستن حافظه رو افزایش بدن قیمت تموم شده بیشتر از ۳۰۰ دلار میشد و شک نکن با توجه به سابقه نینیتندو نسخه ی ارتقا یافته هم معرفی میکنه .
        میگی انحصاری نداره در حالی که و این یک سال ۴ ، ۵ ماهه که از عرضش میگزره تا همین الان که دارم این پیغام رو میدم ۹۰۷ عدد عنوان در استور براش موجوده که کم کم نیمی از این عنوان ها عنوان های کاملا قابل قبولی هستند . میگید انحصار نداره در حالی که بنده به غیر از عنوان های دیجیتال حدود ۱۵ عنوان فزیکی انحصاری دارم که تعداد قبل توجهیشون هم هم متای بالا دارند هم بهترین های سبکشون شدند و هستند هم تمام جوایز رو درو میکنند !!!
        قبلا همه اینا رو گفتیم و یاسین در گوش … بوده . باز هم میگیم ولی توقع فهمیدن نداریم .
        لطفا منتشر کنید با تشکر

        • allfreegamer گفت:

          بازم یه مشت جواب مسخره از یک نوب پورت میکنه رو ولش کن باید هزینه ی اضافه کنی خودتو گول بزن بعدشم وان ایکس تمام مولتی پلتفرم های جدید براش عرضه میشه ولی سوییچ چی کو کال آف جدید اساسین جدید و ردد ۲ کو رزیدنت اویل ۲ ؟

          • VMahdi گفت:

            من برعکس شما تعصبی به هیچ پلتفرمی ندارم و همه رو دارم و لذت میبرم و ادعایی هم ندارم که خودم رو پرو یا نوب بدونم .
            شما که اصلا نوب نیستی داری برتری کنسول خانگی رو به روخ یک کنسول دستی میکشی ؟ قضاوت بر عهدی دوستان .
            نه کالاف جدید ارزش داره و نه اساسین . با این تفسیر شما هم پس پی سی هم بده چون رددد برایش نمیاد !!
            وقتی یک کنسول ۵۰۰ دلاری رو میزنی تو سر یک کنسول دستی ۳۰۰ دلاری نشون میده داری کاملا اشتباه میزنی .
            هرکی سویچ داره دستش به دهنش میرسه و برای گیم خوب ارزش قائل هست که این کنسول رو در کنار پی سی یا پلی ۴ تهیه کرده و نکته جالب اینه که ترجیح میده جای رزولیشن بالا و فریم ریت بالا رو سویچ دستی تجربه کنه .

      • Sir Sonic گفت:

        داداش این بخش “تعداد انحصاری هاش کمه” خیلی مزخرف بود…بقیه اش هم راست میگی ها…ولی خب نقطه مثبت کنسول زیاد داره…وگرنه واقعاً تا این جا ۱۵ میلیون نمیفروخت…
        سوییچ واقعاً فراتر از یه کنسول نسل هفت و نیمیه حقیقتاً چه از لحاظ سخت افزار چه از لحاظ نرم افزار

        • VMahdi گفت:

          ۱۸ میلیون تا پایان سال مالی اول فقط ۱۵ میلیون کجا بود .
          احتمال میره تا پایان سال مالی دوم ۳۰ رو رد کنه بعقی از تحلیل گر ها ۳۵ پیش بینی میکنند
          یعنی در پایان سال سوم از کل ایکس باکس بیشتر فروخته :لول:

  • مازیار گفت:

    خوبه چون باعث میشه نینتندو روی کنسول و بازی هاش تمرکز بیشتری انجام بده،فکر کنم بخاطر عدم معرفی بازی های با کیفیت تر در نمایشگاهe3هستش؛سال پیش عالی بود.

  • Omid40411 گفت:

    E3 بسیار بدی داشت نینتندو و اینکه سعی کرد نمایش خودش نگه داره برای بعد و از فرصت خوب e3 زمانی که سونی و ماکرو خوب نمایش دادن خب سرمایه گذار می ترسه که سهام افت کنه چون رقیب خوب کار کردن و نینتندو خوب کار نکرده پس سرمایه میکشه بیرون

  • Gameresaade گفت:

    من دوس دارم شاهد بازیایی باشم که از کنترل حرکتی استفاده میکنن

  • ETERNAL_MAN گفت:

    بعله…. وقتی تو E3 2018 هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشه بایدم سهامش سقوط کنه…‌ ؛ همهٔ عناوین عالی رو گذاشته واسه ۲۰۱۹ ، برای امسال هم که کشک ، یعنی اگه Super Smash Bros Ultimate نبود نمی دونم میخواست چه خاکی تو سرش بریزه

  • Sir Sonic گفت:

    ایول شاید این بهشون یه شوکی وارد کنه، دایرکت بعدی رو سریعتر بدن بیرون

  • با عرضه Smash Bros تمام ورق ها به سمت نینتندو بر می گرده، من برام مثل روز روشن هست که نینتندو عناوین بسیار زیادی داره؛ اما وقتی صحبت از نمایش E3 میشه، ماجرا فرق می کنه؛ چونکه اون نمایش بزرگترین نمایش گیم هست نا سلامتی، حالا بازم اشکال نداره داخل یک دیرکت جبران میشه :yes:

  • یادم نره پر بحث ترین بازی چی بوده :yes:

سقوط دوباره ارزش سهام شرکت نینتندو - گیمفا