در Dying Light 2 تصمیم اشتباهی وجود ندارد
اخیرا در مصاحبهای که کریس اولن (Chris Avellone)، کارگردان بخش خلاقیت و آدریان سیزوسکی(Adrian Ciszewski)، طراح داستان بازی Dying Light 2 با وبسایت V247 داشتند، در مورد داستان آن و انتخابات موجود در بازی صحبت کردند.
کریس اولن از مراحل ابتدایی ساخت بازی تیم سازنده را در شکل دهی داستان آن همراهی کرده و هم اکنون نیز در نحوهی ایجاد تغییرات دنیای بازی براساس تصمیمات بازیبازان با تیم طراحی همکاری میکند تا در نهایت یک دنیای بزرگ و آزاد شکل گیرد.
در این راستا آدریان سیزوسکی نیز بر انتخاب بازیبازان و عدم وجود انتخابی درست یا اشتباه در بازی تاکید کرد و این انتخابها را سلیقهای و نسبی خواند. او تصمیمات بازی را طیفی خاکستری دانست که سفید یا سیاه در این دنیا معنا ندارد و فاصله و خط مشخصی بین تصمیم درست یا غلط نخواهد بود:
در Dying Light 2 جریانی وجود دارد. ریسمانی که هر تصمیمی که ما میگیریم را به هم متصل میکند. اما هماکنون نمیخواهم که این جریان را کاملا برای مخاطبان شرح دهم. ترجیحم این است که آنها طی بازی و بیاطلاع از آن، طی بازی تجربهاش کنند.
Dying Light 2 اولین بار طی کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2018 معرفی شد و نمایش زیبایی از بازی و اثر انتخابها در آن را به اشتراک گذاشت.بر اساس اطلاعات به دست آمده تا کنون، دنیای این بازی بسیار بزرگ و ۴ بار بزرگتر از جهان نسخهی اول آن میباشد.
این بازی در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
پشتیبانیشون از نسخه اول قابل تحسینه :yes:
عاشق بازیهای زامبی کشی مانند شاهکار Dying Light 2 هستم سعی می کنم در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۹ واسه ONE X ام تهیش کنم
یکش که بی نظیر بود هیچ وقت تکراری نمی شد چون همیشه جایی برای پیشرفت و کشف کردن داشت
گفته شده نسخه دوم بیشتر به جنگ مردمی می پردازه که به dna این بازی نمی خوره کاش زامبی ها حضور پررنگی داشته باشن
همون نسخه اول دست کمی از جنگ آدما نداشت، یکش که عالی بود اینم مطمئن باش همینطور میشه
اقا هرچی بگی قبوله فقط ناموسا زود بسازش
یکی از پشم ریزون های بازی سبک زامبی محور هستش
دمت گرم پشم ریزون :yes:
یاد صحبتشون افتادم که می گفتن میترسن نسل هشت ساپورت نکنه