اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم

سعید آقابابایی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

 قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل درخواست های مکرر شما نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا بسیار حجم و مطلب بیشتری نسبت به بلادبورن خواهد داشت زیرا بسیار طولانی تر است و دی ال سی های بازی را هم در بر خواهد گرفت. در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در انتها به دی ال سی های بازی نیز خواهیم پرداخت. Dark Souls III در ابتدا نسبت به بازی های قبلی کمی آسان تر شروع می شود ولی درجه سختی ناگهان با صورت تصاعدی در بازی بالا می رود و دنیای در ابتدا خطی بازی، چندین و چند شاخه می شود. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با شانزدهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III  با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

یک نقشه خلاصه ولی بسیار گویا و مفید از مسیر پیشروی در بازی و مناطق مهم

ادامه مسیر از Catacombs of Carthus به سمت High Lord Wolnir

کارمان کم کم دارد با این سرزمین لعنتی اسکلت ها تمام می شود. از بونفایر دریاچه با سفر سریع به بونفایر Catacombs of Carthus برگردید. از راهروی توپ غلتان، دوباره پایین بروید و ۳ موش را طبق معمول بکشید و وارد راهروی مستقیم شوید تا به منطقه ای برسید که پل دارد و قبلا پل آن را قطع کردیم تا اسکلت ها بیافتند و نتوانند دنبالتان بیایند. اما حالا با استراحت در بونفایر پل دوباره سر جایش برگشته است و موضوع هم اینجاست که این بار نمی توانیم بدویم آن طرف و پل را قطع کنیم. زیرا باید گفتگوی خیلی مهمی با  Anri of Astora داشته باشیم که این طرف پل است و اگر به آن سمت برویم و پل را قطع کنیم دیگر خودمان هم نمی توانیم برگردیم (البته یک مسیر باریک هست که بتوان برگشت ولی راهی که می گویم بهتر است)، اینجا در هر حال مجبوریم که سیل اسکلت های دیوانه را بکشیم و از پس آنها بر بیاییم، البته کار خیلی سخت و طاقت فرسایی هم نیست.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

قبل از رفتن آن به آن سمت پل و رسیدن به باس، باید گفتگوی خیلی مهمی با  Anri of Astora داشته باشیم که این طرف پل است و باید سیل اسکلت های دیوانه را بکشیم تا سراغ صحبت با او برویم. بهتر است از جایی که وارد این منطقه می شویم کمی جلو برویم و تا اسکلت ها برخاستند زود بدوید عقب درون تونل باریک و در این مسیر باریک آنها نمی توانند دورتان را بگیرند و می توانید آنها را به صورت پراکنده و راحت تر بکشید.

بهتر است از جایی که وارد این منطقه می شویم کمی جلو برویم و تا اسکلت ها برخاستند زود بدوید عقب درون تونل باریک و در این مسیر باریک آن ها نمی توانند دورتان را بگیرند و می توانید آن ها را به صورت پراکنده و راحت تر بکشید. بعد از کشتن اینها، از بخشی که وارد این منطقه می شوید اگر به جای این که به چپ بپیچید و روی پل بروید، مسیر مستقیم را بروید و جلوتر بعد از پل به چپ بروید، شخصیت Anri of Astora را می بینید که می توانید و بهتر است بگویم باید با او صحبت کنید. همان طور که در بخش های قبلی اشاره کرده بودم در اینجا بر اساس کاری که در مواجهه با هوراس انجام داده ایم و یا این که اصلا او را دیده ایم یا نه، چند گزینه در حرف زدن وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

بعد از کشتن اسکلت ها، از بخشی که وارد این منطقه می شوید، اگر به جای این که به چپ بپیچید و روی پل بروید، مسیر مستقیم را بروید و جلوتر بعد از پل به چپ بروید، شخصیت Anri of Astora را می بینید که می توانید و بهتر است بگویم باید با او صحبت کنید. در اینجا بر اساس کاری که در مواجهه با هوراس انجام داده ایم و یا این که اصلا او را دیده ایم یا نه، چند گزینه در حرف زدن وجود دارد

  • Horace را زنده بگذارید و قبل از مبارزه با باس High Lord Wolnir اصلا سراغ صحبت با Anri of Astora نروید. در این حالت بعد از شکست دادن باس High Lord Wolnir، شخصیت Anri of Astora در Catacombs of Carthus خواهد مرد. این بدترین حالت است و خط داستانی هر دو شخصیت Horace و Anri of Astora تمام می شود و هیچ آیتم خاصی هم نمی گیرید و شرایط دستیابی به پایان سوم کلا از بین می رود.
  • Horace را زنده بگذارید ولی قبل از مبارزه با باس High Lord Wolnir با Anri of Astora صحبت کنید. در این حالت Anri of Astora منطقه Catacombs را ترک می کند و داستان دو شخصیت ادامه می یابد ولی به جای آن، شخصیت خیلی خیلی مهم Yuria دیگر فایرلینک شراین را ترک می کند و شرایط دستیابی به پایان سوم کلا از بین می رود.
  • Horace را بکشید و قبل از مبارزه با باس High Lord Wolnir با Anri of Astora صحبت کنید. در این حالت Anri of Astora به شما حلقه Ring of the Evil Eye را می دهد و منطقه Catacombs را ترک می کند و داستان دو شخصیت ادامه می یابد و همچنین شرایط دستیابی به پایان سوم نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که حلقه Ring of the Evil Eye باعث می شود تا از هر دشمنی که شکست می دهید  +۳۰ HP دریافت نمایید که البته ۳ ورژن مختلف قوی تر نیز دارد و لول ۱ این حلقه +۳۳ HP، لول ۲ این حلقه +۳۵ HP و لول ۳ این حلقه +۳۷ HP را در ازای کشتن هر دشمن به شما می دهد.
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

بعد از صحبت با آنری بروید و از روی پل رد شوید و مسیر را به جلو ادامه دهید تا به دربی برسید و آن را باز کرده و وارد یک اتاق شوید با کلی آیتم شکستنی و کوزه و .. که هیچ کدام هیچ آیتمی ندارند و کلا این اتاق را بیهوده نگردید زیرا چیزی در آن نیست به غیر از آیتم اصلی در وسط اتاق که باس فایت را فعال می کند، پس این کار را انجام دهید تا باس فایت High Lord Wolnir آغاز شود.

خب دیگر حالا بعد از صحبت با آنری بروید و از روی پل رد شوید و مسیر را به جلو ادامه دهید تا به دربی برسید و آن را باز کرده و وارد یک اتاق شوید با کلی آیتم شکستنی و کوزه و .. که هیچ کدام هیچ آیتمی ندارند و کلا این اتاق را بیهوده نگردید زیرا چیزی در آن نیست به غیر از آیتم اصلی در وسط اتاق که باس فایت را فعال می کند، پس این کار را انجام دهید تا باس فایت High Lord Wolnir آغاز شود.

مبارزه با High Lord Wolnir

High Lord Wolnir باس فایتی است که می تواند سخت باشد، ولی اگر به راه و روش مبارزه با وی اشراف داشته باشید و بدانید که چه کاری انجام می دهید، خیلی از “بسیار دشوار و چالش برانگیز بودن” فاصله دارد! این مبارزه برای شخصیت های بر پایه مبارزات نزدیک با قدرت ضربه بالا خیلی راحت تر خواهد بود. اگر شخصیت دورزن یا بر اساس جادو دارید، کلی علامت احضار و کمک برای این باس وجود دارد که می توانید از آن ها کمک بگیرید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

High Lord Wolnir باس فایتی است که می تواند سخت باشد، ولی اگر به راه و روش مبارزه با وی اشراف داشته باشید و بدانید که چه کاری انجام می دهید، خیلی از “بسیار دشوار و چالش برانگیز بودن” فاصله دارد! این مبارزه با برای شخصیت های بر پایه مبارزات نزدیک با قدرت ضربه بالا خیلی راحت تر خواهد بود. اگر شخصیت دورزن یا بر اساس جادو دارید کلی علامت احضار و کمک برای این باس وجود دارد که می توانید از آن ها کمک بگیرید.

مبارزه در یک بخش تاریک مثل یک تونل انجام می پذیرد و این باس تقریبا تمامی تونل را گرفته است و روبروی شماست و شما باید باید با جلو و عقب رفتن و چپ و راست رفتن و نزدیک و دور شدن از او مبارزه را پیش ببرید. اگر زیاد به کناره های این بخش بروید و دور شوید بلافاصله کشته می شوید که این به خاطر قدرت Abyss است و یا حتی ممکن است پرت شوید پایین. این مبارزه را باید هر چقدر سریع تر می توانید تمام کنید و هر چه بیشتر طول بکشد کار سخت تر می شود. زیرا باس هی جلو می آید و اگر شما به آخر منطقه برسید و دیگر جایی برای عقب رفتن نداشته باشید نمی توانید از حملات وی جاخالی دهید. باید تا می توانید قدرت ضربات نزدیکتان را بالا ببرید، پس بهترین سلاحتان را بردارید و مدام هم آماده باشید که وقت ضربه زدن به حالت دودستی سوئیچ کنید و دوباره تغییر حالت دهید. شما باید دستبند های High Lord را بشکنید که در دست راستش دو تا و در دست چپش یکی قرار دارد و شکشستن هر کدام تقریبا یک سوم خط سلامتی باس را می برد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

این مبارزه را باید هر چقدر سریع تر می توانید تمام کنید و هر چه بیشتر طول بکشد کار سخت تر می شود. زیرا باس هی جلو می آید و اگر شما به آخر منطقه برسید و دیگر جایی برای عقب رفتن نداشته باشید نمی تواند از حملات وی جاخالی دهید.

استراتژی کلی نبرد:

وقتی نبرد آغاز می شود بایستید تا باس جلو بیاید و دست هایش از حرکت بایستند. سریع به سمت مچ دست راستش بروید و به صورت دو دستی شروع به زدن ضربات سنگین کنید. قدرت شخصیت من به حدی رسیده بود که یا دو ضربه دستبندهای این باس می شکست و کل این نبرد برای من حدودا کمتر از یک دقیقه به پایان می رسید، پس می بینید که قدرت بالای ضربات نزدیک چقدر اهمیت دارد. وقتی او دوباره دست هایش را حرکت می دهد و ضربه می زند به عقب غلت بزنید و جاخالی دهید. روند را تکرار کنید تا دو دستبند دست راست باس بشکنند. حالا باید به سمت مچ چپ برویم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

باید تا می توانید قدرت ضربات نزدیکتان را بالا ببرید، پس بهترین سلاحتان را بردارید و مدام هم آماده باشید که وقت ضربه زدن به حالت دودستی سوئیچ کنید و دوباره تغییر حالت دهید. شما باید دستبند های High Lord را بشکنید که در دست راستش دو تا و در دست چپش یکی قرار دارد و شکشستن هر کدام تقریبا یک سوم خط سلامتی باس را می برد.

وقتی High Lord ضربه می زند بهتر است با جاخالی دادن و غلت زدن فرار کنید اما اگر با این موضوع مشکل دارید یک سپر خوب و خط قدرت بدنی بالا می توانند از شما در برابر ضرباتش محافظت کنند. دقت کنید که در این نبرد هرگز روی هدف قفل نکنید چون خیلی ضربه زدن به دستبندها سخت می شود.  خیلی هم مراقب باشید که بیبش از حد به باس نزدیک نشوید و در واقع زیر او نروید!! زیرا اگر حرکت کند می تواند با قفسه و دنده هایش در جا شما را بکشد. مقداری که از مبارزه بگذرد، اسکلت های لعنتی و از آن بدتر اسکلت های چرخ دار هم یکی یکی شروع به بلند شدن می کنند و به نبرد اضافه می شوند. البته اگر زرنگ باشید و درست از ضربات باس جاخالی دهید معمولا ضربات دست باس همه این ها را یک جا از بین می برد. به هر شکل مراقب باشید که وقتی دارید به دستبندها ضربه می زنید این اسکلت ها روی سرتان نریزند. نزدیک به انتهای نبرد، High Lord می تواند یک شمشیر هم احضار کند که ضرباتش را مرگبار تر می کند. او یک حمله جادویی هم دارد اما این حمله خیلی طول می کشد و کند است و می توانید با رفتن به سمت دیوار و کنار رفتن از مسیر آن به راحتی جاخالی دهید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

زمانی که این باس را شکست دادید آیتم Soul of High Lord Wolnir را دریافت می کنید. سپس در اینجا بونفایر High Lord Wolnir bonfire را روشن نمایید. این منطقه را مقداری بگردید تا Grave Warden Pyromancy Tome را نیز بیابید. البته فعلا استفاده ای ندارد زیرا Cornyx آن را نمی پذیرد ولی بعدا به کار می آید.

مهم ترین خطری که باید در این نبرد مراقبش باشید وقتی است که Wolnir حمله ای مانند “بالا آوردن” انجام می دهد و ماده Abyss را در جلوی خود پخش می کند که می تواند آسیب خیلی شدیدی به شما بزند. گاها می توانید با قرار گرفتن در زیر دست های او از آن ها به عنوان سپر برای این حمله استفاده کنید اما بهترین کار این است که وقت این حمله تا می توانید عقب بروید و دور شوید. حتی می توانید وقتی دارد این حمله را انجام می دهد بدوید و به سمت دستهایش بروید و از آن جا که هنگام این حمله، دست هایش ثابت است ضربات دودستی قدرتمندی به دستبندش وارد نمایید و یا این که از دور با جادو و.. به آن ها ضربه بزنید. زمانی که این باس را شکست دادید آیتم Soul of High Lord Wolnir را دریافت می کنید. سپس در اینجا بونفایر High Lord Wolnir bonfire را روشن نمایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

حالا وقت سفر به یک منطقه بی نهایت زیبا و بی نظیر است که همه ما وقتی اولین بار وارد آن می شویم و دورنما را می بینیم قطعا بارها اسکرین شات خواهیم گرفت و قدرت طراحی شاهکار این بازی را تحسین خواهیم کرد. صحبت از Irithyll of the Boreal Valley است

این منطقه را مقداری بگردید تا Grave Warden Pyromancy Tome را نیز بیابید. البته فعلا استفاده ای ندارد زیرا Cornyx آن را نمی پذیرد ولی بعدا به کار می آید. برگردید به فایرلینک شراین و با همه شخصیت ها یک بار صحبت کنید و ارتقا و .. انجام دهید تا مسیر را ادامه دهیم. حالا وقت سفر به یک منطقه بی نهایت زیبا و بی نظیر است که همه ما وقتی اولین بار وارد آن می شویم و دورنما را می بینیم، قطعا بارها اسکرین شات خواهیم گرفت و قدرت طراحی شاهکار این بازی را تحسین خواهیم کرد. صحبت از Irithyll of the Boreal Valley است. حالا قصد داریم تا مسیر Irithyll of the Boreal Valley به سمت Central Irithyll را دنبال نماییم که در قسمت بعد آن را توضیح خواهیم داد.

در قسمت بعدی مسیر Irithyll of the Boreal Valley به سمت Central Irithyll را توضیح خواهیم داد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • سلامت باشید انشالله. با لطف و بزرگواری شما خستگی باقی نمی مونه. من که ابدا لایق این القاب نیستم ولی سعی میکنم همیشه براتون مطالب مفید قرار بدم. انشالله رضایت داشته باشید از فعالیت سایت خودتون.
      https://t.me/Gametal

      • 1RaD1 گفت:

        واقعا از نظر من که لایقتون هست واقعیت رو میگم.البته درسته ضعف هایی داره گیمفا
        ولی به قول خودتون نکات مثبتش نکات منفی رو پوشش میده 🙂
        شمایید که گیمفا رو به کمک بعضی از دوستان گیمفا دوباره ساختید.
        واقعا قلب تپنده گیمفا رو فقط شما میبینم
        با قدرت و تلاش دارید هم نقد میزارید هم راهنما واقعا کار مشکلی هست…شما واقعا حتی برای عناوین قدیمی هم کم نگذاشتید
        و بهشون پرداختید که چه گنج هایی بودن اون زمان.خیلی هم راضی کننده به کنفرانس e3 پرداختید
        واقعا خسته نباشید مخصوص به شما. :heart: و اقا هامون عزیز
        و یه خسته نباشید هم به تیم گیمفا
        واقعا میگم بازی ای نبوده که گیمفا نقد نکرده باشه.
        ماشالله به گیمفا و کل تیم گیمفا
        واقعا گیمفا به روز های اوجش رسیده
        و خوب گیم ها تحلیل میشن و اخبارهاشون به ما میرسه و ما راضی ایم انشالله خدا هم راضی باشه.
        به امید اینکه گیمفا همینطوری پیشرفت کنه.
        باور کنید من اصلا وقت نکرده بودم و یا یادم میرفت این چند وقت نظری تو گیمفا بدم که تشکر کنم از نقد های زیباتون…۳سال هست همیشه دنبال میکنم گیمفا رو سایت های دیگه هم چک میکنم ولی اینجا انگار یه چیز دیگست. :yes:
        فقط حتما مثل بلادبورن فایل pdf سولز هم بزارید تشکر

        • این به خاطر لطف و بزرگواری و معرفت شما هست که اینطور می فرمایید. قطعا ضعف داریم و می دونم که شما لیاقت کارهایی بدون ضعف و در بالاترین سطح رو دارید ولی باور بفرمایید که همه تلاشمون رو می کنیم که ضعف ها رو کم کنیم و نقاط قوتمون رو بیشتر کنیم تا نزدیک سطحی که شایسته شماست بشیم. ضعف هایی که هست رو به بزرگی خودتون ببخشید انشالله. از زمانی که اومدم اینجا و از وقتی یه نویسنده بودم تا وقتی که سردبیر شدم همیشه و همیشه و همیشه کاربرای عزیز و گل گیمفا برام مهم ترین موضوع بودن و درخواست هاشون مهم ترین کار برای انجام دادن. چون شما هستید که سایت رو می چرخونید و اتفاقا اون قلب تپنده که فرمودید دقیقا شما هستید که به سایت رونق می بخشید. باعث افتخارمه که می بینم اینقدر کاربرامون مثل شما معرفت دارن که ارزش کار رو میدونن و لبطف میکنن و نظر میذارن و محبتشون رو انتقال میدن به ما. همین هاست که باعث میشه ما با حداکثر توان براتون کار کنیم. باور کنید حتی یه دونه نظر که از شما دوستای خوبم در مقالاتم می بینم یک حس ذوق و شوقی در من ایجاد میکنه که انگیزه م رو چندین برابر میکنه چه برسه به این همه لطف و نظرات مختلفی که همیشه در مطالبم می بینم و حمایتی که همیشه از من داشتید واقعا دلیل همه فعالیت من هست. همه مون اعم از من و هامون جان و .. فقط به فکر این هستیم که شما رو. راضی نگه داریم و اگر نقدی می نویسیم جوری فکر کنیم که انگار جیب شما جیب خودمونه و دقیقا عین حقیقت رو بنویسیم تا بتونید درست در مورد خرید بازی تصمیم بگیرید و پولتون هدر نره. مهم ترین نکته اینه که می بینم شما حواستون به همه چیز هست و دقیقا متوجه می شید که ما بازی های قدیمی رو همه رو نقد کردیم یا پوشش کاملی که برای ای ۳ میدیم و … همه رو شما می بینید و حواستون هست به فعالیت ما. اینه که خیلی خیلی ارزشمنده برای من چون می بینم تلاشمون دیده میشه توسط شما و ریزترین نکات رو هم حواستون هست پس ما باید بهترین رو سعی کنیم ارائه بدیم. گیمفا به خاطر حضور شماست که پیشرفت کرده و مثل یک خانواده شده که در روز بیشتر از حتی خانواده مون با هم وقت می گذرونیم اینجا و حرف هم رو می فهمیم. باعث افتخارمون هست که کسانی مثل شما دنبال میکنن سایت و مطالبمون رو. انشالله که همیشه سلامت و موفق باشید و رضایتتون رو بتونیم جلب کنیم تا از سایت خودتون راضی باشید.
          به روی چشم حتما قرار میدم این رو هم به صورت پی دی اف. یک دنیا ممنون از نظرتون.
          https://t.me/Gametal

  • ایول آقا سعید!
    دوستان اگر جادوی blessed weapon رو دارن پیشنهاد میکنم واسه مبارزه با این باس از این جادو استفاده کنن…
    با استفاده از این جادو هر کدوم از النگو های باس با ۴_۵ ضربه میشکنه‌‌‌…
    یه تشکر هم از آقا سعید بابت کانال تلگرام gametal بکنم.باید بگم واقعا محتوای کانال عالیه و هیچ جای دیگه ای همچین محتوا ای رو پیدا نمیکنید :yes:

    • سلام عرض میکنم حضور شما. خیلی متشکرم ازتون. نکته بسیار عالی رو هم فرمودید در مورد این باس.
      در مورد کانال باید بگم که واقعا سعی میکنم محتوایی رو قرار بدم که جذاب باشه. در مورد موزیک ویدئوها و موسیقی هایی که از ارشیو شخصی خودم میذارم واقعا اینا حاصل ۱۶-۱۷ سال جمع کردن موسیقی هایی هست که هیچ جایی در ایران قرار نمیدن این موسیقی ها رو چون اصلا نمیشناسن که بخوان قرار بدن ولی خب اینها برترین موسیقی ها از برترین گروه های تاریخ موسیقی دنیا هستن که قرار میدم براتون تا عده بیشتری در ایران با این شاهکارها اشنا بشن و بدونن که موسیقی قدرتمند دنیا در چه سطحی قرار داره و چه قطعاتی رو در اون شاهد هستیم. امیدوار هستم که اینها رو ببینید و بشنوید و رضایت داشته باشید ازشون. در مورد گیم هم که تا حالا چیزی در حدود ۶۰۰ تریلر مختلف و ۱۰ برتر قرار دادم و این کانال رو قطعا تبدیل به کاملترین مرجع تریلر بازی ها نیز خواهم کرد از تریلرهای قدیمی تا جدید. همچنین والپیپرهای جذاب و موسیقی های شاهکار بازی ها و ۱۰ برترها و .. رو هم که دارم براتون قرار میدم تا انشالله لذت ببرید و با بازی های قدیمی تر و تریلرهای زیبای اونها هم اشنا بشید. خیلی از حمایتتون متشکرم و حضورتون در کانال باعث افتخار من هست و امیدوارم بتونم براتون مطالب خوبی بذارم و نقشی در هر چه بیشتر اشنا شدن شما با دنیای گیم و موسیقی داشته باشم. بسیار بسشیار متشکرم از لطف شما.
      https://t.me/Gametal

  • mehrdadPS گفت:

    ممنون سعید جان
    واقعا مطالب و قلم افرادی مثل شما و دیگر دوستان من یکی رو که معتاد Gamefa کرده با این که تغریبا ۲ ساله این شاهکارو پلات کردم ولی واقعا مطالبتون عالی و جالبه
    برای من که High Lord Wolnir راحت ترین باس DS3 بود البته تو NG++ و بالاتر وقتی که اون نفس سیاه و سَمیشو تو محیط رها می کرد تغریبا مردنت حتمی بود
    البته خط داستانی Astora واقعا جالبه و باعث یکی از پایانای مختلف بازی میشه که حتما بهش تو قسمت های بعدی اشاره می کنین

    • سلام خدمت مهرداد عزیز و گل. یک دنیا ممنون مهرداد عزیز. گیمفا فقط و فقط و فقط به خاطر کاربرای فهیم و با معرفتش هست که گیمفاست و بدون شما هیچ مطلبی ارزشی نداره و این واقعا مطالب ما هستن که معتاد شدن به خونده شدن توسط شما. بسیار از محبتتون ممنونم مهرداد جان.
      بله برای من هم چون تمام تمرکزم روی مبارزات نزدیک بود این باس خیلی راحت میمرد و کلا به جاهایی که بخواد خیلی جادو بزنه و حمله کنه و .. نمی رسید بدبخت چون کلا فکر کنم با ۶ ضربه می کشتمش.
      در مورد Anri هم که واقعا بی نظیره خط داستانیش که کاملا متصل به یوریا هست و پایان سوم بازی کاملا مربوطه به اینها. حتما در قسمتش اشاره خواهم کرد به این موضوع.
      خیلی متشکرم از نظرتون مهرداد جان.
      https://t.me/Gametal

  • ALIREZA.PC گفت:

    خسته نباشید خدمت شما نویسنده عزیز و بزرگوار :yes:

    • سلامت باشید علیرضا جان. بزرگواری از شماست علیرضای عزیز. خیلی ممنونم
      https://t.me/Gametal

      • zealot1370 گفت:

        سلام خسته نباشید…ممنون از شما, طبق معمول عالی..جناب اقابابایی من چندین بار خواستم باهاتون ارتباط برقرار کنم..چندین بار هم ایمیل دادم خدمتتون جواب ندادین, همچنین پیام خصوصی هم دادم..میشه خودتون بگید من چطور میتونم ارتباط داشته باشم با شما؟ چون مساله ای هست که باید حتما خدمتتون عرض کنم و میدونم که استقبال میکنید, ممنون میشم

        • سلام و عرض ادب خدمت شما. خیلی خیلی ممنونم ازتون. سلامت باشید انشالله. نظر لطفتونه.
          واقعا معذرت میخوام ازتون. باور بفرمایید که گاها فرصت نمیکنم چک نمیکنم و یادم میره و اینقدر کار روی هم میاد که کلا فراموش میکنم. لطفا حمل بر بی ادبی من نکنید و واقعا به خاطر مشغله هست وگرنه باعث افتخارمه که با شما در ارتباط باشم و صحبت کنیم. اگر شما تلگرام دارید اونجا چون بیشتر چک میکنم و در دسترس تر هست میتونیم با هم در ارتباط باشیم توی تلگرام و در خدمتتون هستم. ایدی من @saeedslayer هست. خیلی ممنونم از محبتتون.
          https://t.me/Gametal

  • ali ghorbany گفت:

    خب امروز برای بار نمیدونم چندم باس آخر رو زدم فقط تو باس dark eater midir موندم
    مقالتون عالی بود

    • درود بر شما علی جان. خیلی ممنونم از لطفتون. دارک ایتر رو فقط شما نیستید که گیر کردید علی جان بلکه من واقعا زمانی رسید که حس می کردم این باس غیر قابل کشتنه ازبس که من رو کشت. در حال حاضر بین کل باس های سری سولز و بلادبورن این باس شایسته لقب سخت ترین باس هست.
      https://t.me/Gametal

  • Amir_7_75 گفت:

    خیلی ممنون از راهنمای خوب و درجه یکتون…
    من کلا با راهنمای شما پیش میرم و تا تموم میشه ادامه نمیدم و منتظر می مونم تا قسمت بعدی رو قرار بدین…
    ممنون میشم اگه براتون مقدوره فاصله زمانی بین قسمت ها رو کم کنین…
    بازم ممنون از اینکه به ما تو انجام بهتر بازی و لذت بردن از اون کمک میکنید

    • سلام خدمت شما امیرجان. خیلی خیلی متشکرم از لطف و محبتتون. واقعا باعث افتخارم هست که بازی رو با راهنمای من پیش می برید و خیلی خیلی خوشحالم که به دردتون میخوره و از نظرتون کامل هست. خیلی هم ازتون عذرمیخوام که گاهی فاصله های طولانی افتاده بین قسمت ها و واقعا شرمنده م ولی باور بفرمایید که به خاطر مشغله هست وگرنه اگر کاری غیر راهنما نداشتم هفته ای ۷ قسمت قرار میدادم اما خب هزار تا کار دیگه هم هست. انشاالله به بزرگی خودتون ببخشید دیگه. حتما سعی میکنم که خیلی زودتر تموم کنم راهنما رو. یک دنیا ممنون از نظرتون و مرسی که از راهنمای من استفاده می فرمایید امیر جان
      https://t.me/Gametal

  • msmm گفت:

    سلام. خسته نباشی سعید آقا. ممنون از زحماتی که میکشی.
    انشاا… هرجا هستی در پناه خدا سالم و دل شاد باشی 🙂

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. واقعا سرمنده می فرمایید من رو. سلامت باشید انشالله. من از شما ممنونم به خاطر این بزرگواری و حمایتی که باعث میشه هیچ خستگی باقی نمونه و مرسی از این که ارزش کار رو می دونید و برای اون منزلت قائل میشید و این باعث میشه که انگیزه خیلی زیادی بگیرم. انشالله شما و خانواده محترمتون هم همیشه موفق و سلامت و شاد باشید.
      https://t.me/Gametal

  • White Beard گفت:

    ممنون از سعید آقابابایی بابت این راهنمای کامل و پخته‌ای که ارائه فرمودند.من خودم این بازی را تا نصفش رفتم ولی بعداً از راهنما‌های جذاب شما استفاده کردم و لذت بیشتری را مشمول شدم.باز هم سپاس گذارم بابت این تلاش‌های بی‌وقفۀ شما. 😎

    • درود فراوان بر شما. یک دنیا ممنونم از لطفتون. خیلی خوشحالم که افتخار دادید و از راهنمای من استفاده کردید و خیلی خوشحالم که تونسته رضایت شما رو جلب کنه. امیدوارم که لایق این لطف و محبت شما باشم و بتونم براتون مطالب مفید قرار بدم. یک دنیا ممنونم از این نظر زیبا و پر از محبتتون.

  • سلام و خسته نباشید به دوست گلم اقا سعید عزیز …
    اقا من یه گله ایی دارم چرا این قسمت انقدر کم بود ؟ کل تایم پلی من توی این قسمت الان ۵ دقیقه نشده 😀
    البته درسته خب باس برای مبارزات نزدیک خیلی آسونه و مثل دفعه قبل هم من با ۵-۶ ضربه شمشیر فکر کنم کارشو ساختم منتها منتظر بودم ببینم وارد Irithyll of the Boreal Valley میشید یا نه که دیدم زدید در قسمت آینده 🙁
    البته همینم جای خسته نباشید داره دست گلت درد نکنه نوشتن راهنما خدایی سخته و من درک میکنم شمارو… بی صبرانه منتظرم ادامه راهنما و کلی داستان جذاب در شهر Irithyll of the Boreal Valley هستیم …

    • سلام و درود خدمت دوست خوبم امیر عزیز. سلامت باشید امیر جان.
      خیلی عذر میخوام ازتون امیرجان. میخواستم بیشتر بشه ولی خب گفتم که این رو بذارم و یکی دو روز دیگه هم یه قسمت دیگه قرار بدم که کامل تر بشه و بیشتر بنویسم. چون این باس فایت بود و معمولا باس ها رو همیشه در یک قسمت جدا می نویسم، واسه همین منتشر شد تا باس رو رد کنید. خیلی ازتون عذر میخوام امیرجان به خاطر وقفه ها و فواصل و گاها کم بودن قسمت ها و .. به بزرگی خودتون ببخشید من رو. میدونم که خیلی بده وقتی دارین با یه مطلبی پیش میرید مدام هی فاصله بیافته و قطع بشه و.. ولی خب باور بفقرمایید که هر کار بتونم انجام میدم امیر جان. دیگه بزرگواریتون ببخشید من رو. قول میدم که سریع تر و با قسمت های حجیم تر تموم کنیم راهنما رو. خیلی متشکرم که از راهنمای من استفاده می کنید و باعث افتخاره که می بینم این راهنماها به درد گیمرای عزیز کشورم میخوره تا ما هم مثل خارجی ها راهنما به زبان مادریمون داشته باشیم. یک دنیا ممنون امیر جان
      https://t.me/Gametal

      • آقا من مخلصتم این چه حرفیه دشمنت شرمنده اصلا من باید یه عکس از این کامنت بگیرم ببرم همه سایتای گیم پخش کنم ببینم کدومشون شعور و فروتنی شمارو دارند …
        توروخدا اینطوری نفرمایید شرمنده میکنی منو چرا اصلا گله کردم 😀
        خیلی هم عالی متوجهم من خودم چندین بار به علت علاقه به نویسندگی و بازی همینطوری راهنما مینوشتم برای خودم که عملا ۷۰% بازی هم نمیشد 😀 البته خب اومقع ها به نت مثل الان دسترسی نبود باید میپرسیدی از یکی تا مکان آیتمی چیزی رو بدونی کلی دنگ و فنگ داشت الان راحت یه سرچ میکنی برات ۰ تا ۱۰۰ بازی رو میاره …
        مشکل اینجاست خیلیا توی ایران به انگلیسی خییلی عالی دسترسی ندارن و در حد متوسطه بعضا زبانشون و این خیلی خوبه یکی مثل شما یکه تاز در این مسیر سخت داره قدم بر میداره و البته من مطئمنم که با همه ی خستگی های این راه خودتون هم از نوشتن راهنما و خوندنش لذت میبرید …
        به شخصه هرچقدر نقد هات عالی باشه که هست و باز هم میگم واقعا منتقد شایسته ایی هستی و بودی و خواهی بود اما این راهنما هات واقعا یه حس نوستالژی قوی داره واسه من که با اینکه مثلا من دارک ۳ رو بازی کردم اما حتی یزره از بازی رو هنوز بیشتر از اینجا نرفتم تا با راهنما برم …
        یاد اون روزایی میفتم که میرفتم مجله ی راهنما ها میخریدم متاسفانه چند روز پیش رفتم سر وقتش دیدم که کاغذاش پوسیده و کلا یه مجله سالم اومده بیرون … مجله ایی که راهنمای god of war 2 رو برای پلی استیشن نوشته بود و تازه اونم شانسی نجات پیدا کرده نشستم خوندمش کلی عشق کردم …واقعا دوست دارم روزی ببینم مجله ایی تحت عنوان راهنما ها به دست شما منتشر میشه و خودمم اولین کسی هم که میخرمش … امیدوارم گیمفا به درجه ایی برسه که بتونه حتی توی این زمینه چاپ کنه راهنما هارو …
        به نظرم اتفاقا علاوه بر خودتون یکاری کنید بقیه هم بیان توی این عرصه و کلا گیمفا یه قسمت راهنما ها داشته باشه و بشه مرجع راهنما های بازی ها که انصافا توی ایران این سایت وجود نداره که همرو پوشش داده باشه…
        بازم ممنونتم داداش سعید با این همه معرفت و فروتنی ….
        در پناه حق باشی یاعلی :heart:

        • خیلی خیلی لطف داری امیر عزیز. واقعا کیف کردم مثل همیشه از خوندن نظر شما. امیرجان هر رفتاری در جواب رفتار دیگه میاد و وقتی شما اینقدر بزرگوارید و محبت دارید مگه من اصلا می تونم و یا حق دارم که جور دیگه ای برخورد کنم. وقتی که شما تمام دلیل دیده شدن و ارزش بخشیدن به مقالات و راهنماها هستید این منم که باید متشکر باشم ازتون. اصلا گیریم که راهنما ۱۱۰ بازی رو توضیبح داده باشه. وقتی شما نخونید و باهاش پیش نرید و به درد یه گیمر نخوره که خب اون راهنما هیچ ارزشی نداره. پس من باید از شما که استفاده می کنید از این راهنمها تشکر کنم. خیلی خیلی خیلی از مواردی که در مورد من فرمودید سپاسگزارم و امیدوارم که لایق این محبت هاتون فقط تا حدودی باشم. امیداوارم که شما هم همیشه در اوج موفقیت و خوشی و سلامتی در زندگیت باشی و در کنار گیمفا هم حضور داشته باشی و با هم گیمفا رو بهتر و بهتر کنیم. یک دنیا ممنون نه فقط به خاطر این نظرت بلکه به خاطر لطف و محبت و معرفت همیشگی شما امیر عزیز.

  • Fight Club گفت:

    سلام به سعید عزیز… اقا ارادتمندیم :yes:
    خیلی وقته باهات هم کلام نشدم… فقط خواستم یه خسته نباشی بهت بگم :yes:
    خدا قوت..

  • zealot1370 گفت:

    جناب اقابابایی جواب بندرو هم اگه میشه بدید لطفا…

  • سلام اقا سعید گل.مرسی بابت مطلب.

    میدونم ربطی نداره اما ۱۱ اگست تولد اوستاد میکامی هست.با توجه به اینکه خود شما هم از طرفداران میکامی هستید گفتم تو این روز یک مطلب در رابطه با استاد نوشته بشه.البته نمیخوام بیوگرافی بشه.چون قبلا میثم عبداللهی کار کردن این مطلب را

    حالا نمیدونم ولی اگه یکی از مقالات خفن از ایشون ترجمه بشه خیلی عالی میشه

    مطلب پیشنهادی

    https://www.theguardian.com/technology/2014/sep/30/shinji-mikami-evil-within-resident-evil

    سعید جان این را یاداشت کنید یادتون نره.حالا اگه مناسب نیست تا چیز دیگه پیدا کنم.ولی این عالیه

    ببیخشید یک موقع فکر نکنید دستور میدم 😀

    کلا اگر روز تولد بازیساز یا بازی های بزرگ یک مطلب حتی کوتاه نوشته بشه خیلی عالی میشه 😀

  • derisi گفت:

    نویسنده محترم :عالی باتشکر از زحمات و وقتی که میذاری مستدام باشی

  • سلام اقای اقا بابایی لطفا راهنمای کاملی رو در مورد انگشترها بزارید و یک سوال داشتم در دارک۲ یک ایتم بود به اسم الیزابت موشروم که خونتو کم کم اضافه میکرد ایا در دارک ۳ هم همچین ایتمی هست ممنون

    • سلام خدمت شما. چشم حتما انشالله اگر بشه بعد از راهنما یه قسمت مخصوص حلقه ها میذارم براتون. در مورد ایتم باید بگم متاسفانه این ایتم فقط در ۱ و ۲ هست و در ۳ وجود نداره. البته خب خیلی ایتم ها و حلقه ها و جادوها هستن که خون رو پر میکنن کم کم مثلا با ضربه درست زدن به دشمن یا کشتن هر دشمن و…

  • خسته نباشی سعید جان
    یه سوال داشتم کیفیت دارک سولز ۳ و دارک سولز ریمستر در یه حده؟
    میخوام ریمسترشرو بگیرم میگم شاید اجرا نشه
    خسته نباشید

    • سلام و درود خدمت عرفان عزیز. خیلی ممنونم. سلامت باشید انشالله عرفان جان.
      خیر عرفان جان اصلا اینطور نیست. کیفیت نسخه ریمسترد ۱ اصلا قابل مقایسه با ۳ نیست و خیلی خیلی پایین تره. بالاخره اون بازی نسل هفتم بوده و این ففط نسل هشتم اومده. حتی ریمستر ۲ هم خیلی بالاتر از ۱ هست عرفان جان.

  • خسته نباشی سعید جان
    یه سوال داشتم کیفیت دارک سولز ۳ و دارک سولز ریمستر در یه حده؟
    میخوام ریمسترشرو بگیرم میگم شاید اجرا نشه..
    خسته نباشید

  • __Unknown__ گفت:

    خدمت دوستانی که هنوز این بازیو تجربه کردن ولی میخوان بخرنش بگم(هرچند یکم قدیمی شده) این بازی دو حالت برا شما داره.یا عاشقش میشین و میشه جزو وجودتون و یه ابرشاهکار میشه براتون یا اینکه حالتون به هم میخوره و هنوز پنج دقیقه بازیش نکردین پاکش میکنین حالت وسطی وجود نداره.من خودم برا ps4 گرفتمش ولی به محض اینکه غول اول بازیشو کشتم و یکم با سیستم بازی اشنا شدم و جلو تر رفتم سریع پاکش کردم و دیسکشو نصف قیمت فروختم فقط نبینم جلدشو! واقعا بدترین تجربمم بود پیش پسر خالمم بازی کردم و مرحله های جلوترشو دیدم خوشحال تر شدم که فروختمش بازیش فوق العاده سخت نه سخت اصولی مثل بعضی از مرحله های هورایزن یا پروفشنال هیتمن و کرش باندیکوت ps1 بلکه سختیش عذاب الکی وارد میکنه به گیمر من خودم از بازی اسون بیشتر بدم میاد ولی دارک سولز غیر اصولی و بی معنیه سختیش چیزه بیخودی بود از این جهت به نظرم محیطش نسبتا زیبا ولی به شدت خیلی زیاد تکراری و بی رنگه به طوری که همون اول زده شدم از محیطش تو همه ویدیو گیمپلیاشم این نکته معلومه در مورد گیمپلیشم باید بگم نسبت به بازی های همسبکی که من بازی کردم مثل lord of fallen گیمپلی خوبی داشت همچنین باس فایتای جالبی داره که چندتاشو تو یوتوب دیدم.در کل اگه سختیش متعادل بود و محیطش انقدر تکراری و یکرنگ نبود بازی بهتری میشد برا من خیلی خسته کننده بود بازیش همونطور که قبلا گفتم برا بعیضا واقعا بازی قشنگیه و من احترام میزارم چون واقعا هم بازیه شاهکاریه ولی به هر کسی نمیسازه قبلش حتما گیمپلیشو ببینید بعد بخرید
    یاعلی

    • داداش
      خوشت نیومد کاری ندارم ولی واقعا این بازی اصلا سختی غیر منطقی نداره شاید چند بار اول سخت باشه ولی بار های بعد حتی بدون ضربه خوردن هم میتونید بیشتر مناطق رد کنید .
      شما منطقه های دیگه رو نرفتید که شاهکارهنری رو ببینید واقعا بازی عالی هست .
      بازیni ohچند تا از باس هاش غیر منطقی سخته

  • derisi گفت:

    سلام :بعضا گیمیرهای کمکی (فانتوم های سفید) تحت تاثیر امبر به دنیای شما وارد میشن از چی استفاده میکنند ؟؟

  • سلام سعید اقا یک سوال داشتم من الان ان جی +۱۱۰ هستم لولم۸۰۲ دیگه نمیتونم لول بزنم حالا میخامYuria of Londor رو بیارم فایرلینک شراین برای گرفتن شمشیر جایزه ازش ولی لول نمیتونم بزنم اون موجوده میمره ولی Yuria of Londorنمیاد ایا راهی هست که لولمو کم کنم

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و سوم - گیمفا