جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا

جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید

مهرداد میرشاهی
۰۹:۱۵ ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا

با وجود اینکه با تعطیل شدن استودیوی بازیسازی ویسرال گیمز (Visceral Games) و خروج امی هنینگ (Amy Hennig) از الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، ممکن است که به برنامه‌ها و پروژه‌های بازی‌های ویدئویی اقتباسی Star Wars خللی وارد شده باشد، اما به نظر می‌رسد که این شرکت استعدادهای بسیاری دارد که می‌توانند پروژه‌های متفاوتی از این سری بسازند و کارهای قبلی را به پیش ببرند. پروژه جهان باز Star Wars یکی از مهم‌ترین اقتباس‌های الکترونیک آرتس محسوب می‌شود که این چند وقته حسابی مورد توجه قرار داشته و علاقه‌مندان مشتاقانه منتظر کسب اطلاعات بیشتر از آن هستند.

اخیراً گیم‌ اینفورمر این فرصت را پیدا کرده تا با جید ریموند (Jade Raymond)، مدیر کل استودیوی موتیو (Motive Studios) به گفتگو بنشیند و درباره پروژه جهان باز Star Wars صحبت کنند. اینطور که پیداست، افراد کهنه‌کار بسیاری در ساخت و توسعه این پروژه نقش داشته‌ و دارند.

Ragtag در حال حاضر با تیم توسعه ونکوور هماهنگ شده است، بنابراین هم اکنون گروهی از افرادی که در این پروژه نقش داشته‌اند، جزوی از تیم توسعه جدید [این پروژه] نیز هستند. هسته اصلی تیم بسیار بسیار قوی است. آن‌ها افرادی هستند که در گذشته بر روی بازی‌هایی نظیر Skate، SSX و برخی نسخه‌های سری Need For Speed کار کرده‌اند بنابراین هسته اصلی تیم از کسانی تشکیل شده که در گذشته جزوی از استودیوی الکترونیک آرتس بلک باکس (EA Black Box) بوده‌اند. این [تیم] از افرادی تشکیل شده که در طول سال‌های اخیر، خارج از استودیوی ونکوور، بر روی بازی‌های غیر ورزشی متعددی کار کرده‌اند.

ریدموند در ادامه ابراز داشت که در این چند وقته، توسعه دهندگان بیشتری به این استودیو اضافه شده است:

اینجا افرادی هستند که بر روی Sleeping Dogs کار کرده‌اند، تعدادی از آن‌ها در ساخت Prototype نقش داشته‌اند و برخی نیز مشغول توسعه IP جدیدی بودند که به نوعی یک [بازی] جهان باز بود. بنابراین، [توسعه دهندگان این استودیو] متشکل از کسانی‌ست که عضوی از تیم اصلی بوده‌اند و همچنین افرادی که ما برای تکمیل زمینه‌های کاری خود اضافه کرده‌ایم.

گیم اینفورمر در ادامه از وی در خصوص پیگیری کارهایی که امی هنینگ پیش از خروجش انجام داده، سوال پرسید که او اظهار داشت:

ما حدود سه ترابایت تصویر هنری از Star Wars داشتیم که واقعاً دیوانه‌کننده است. کارهای بسیار خوبی پیش از این صورت گرفته بود.

ریموند در ادامه ابراز داشت که زمانی که آن‌ها کنترل توسعه این پروژه را بر عهده گرفتند، تصمیم گرفتند تا ایده جدیدی را برای آن پیاده‌سازی کنند هر چند کارهایی که پیش از این انجام گرفته بود را نیز حفظ کرده و از آن‌ها بهره خواهند برد. ویژگی‌هایی نظیر شخصیت‌های جذاب و محیط‌های خلق شده همچنان در این پروژه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

هنوز هیچگونه جزئیاتی از پروژه جهان باز استودیوی موتیو منتشر نشده و باید برای کسب اطلاعات بیشتر از آن صبر کنیم. با این حال، شنیده‌ها حکایت از بازی متفاوتی در سری Star Wars دارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا
جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جید ریموند از پروژه جهان باز Star Wars استودیوی موتیو می‌گوید - گیمفا