توضیحات EA Sports در رابطه با لوت باکسهای عناوین ورزشی
به تازگی معاون ارشد EA Sports در صحبتهای تازه خود، به لوت باکسهای حاضر در عناوین ورزشی این شرکت اشاره کرده و توضیحاتی جدید را در رابطه با آنها منتشر کرده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مطالعه کنید.
اگر به یاد داشته باشید، بازی Star Wars Battlefront II در پاییز سال گذشته به صورت رسمی منتشر شد اما نتوانست آن طور که باید و شاید، نظر کاربران را به سوی خود جلب کند و حتی عده زیادی، این بازی را یک شکست به تمام معنا برای سازندگان آن تلقی میکردند. در واقع اگر از تمامی مشکلات و ایرادهای این بازی فاکتور بگیریم، بدون شک عمده ی مشکلات بازیکنان با بخش لوت باکسها و پرداختهای درون برنامهای بازی مذکور است که موجب خشم بسیاری از کاربران شده بود. به این صورت که هر کاربر میتوانست با پرداخت پول بیشتری نسبت به سایر افراد، به آیتمها و تجهیزات بسیار بیشتری دسترسی پیدا کند و به سرعت، شاهد پیشرفت خود در بازی باشد. این موضوع باعث میشود تا یک ناعدالتی خاصی میان کاربران ایجاد شود و هر کاربری که پول بیشتری پرداخت کند، میتواند از حق بیشتری هم بهرهمند شود.
از سویی دیگر لوت باکسها در عناوین دیگر هم وجود دارند اما تا یک حد کنترل شدهای طراحی شدهاند. برای مثال لوت باکسها در بازیهای ورزشی شرکت EA Sports هم قابل دسترس است که اخیرا، معاون ارشد آن یعنی داریل هولت (Daryl Holt)، توضیحات جدیدی را در رابطه با وجود این لوت باکسها در بازیهای ورزشی، ارائه کرده است.
همگان میدانند که در سری بازی FIFA، کاربران قادر هستند تا بستههای مختلفی از بازیکنان یا دیگر آیتمها را در بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) خریداری کنند و قدرت تیم خود را افزایش دهند. اما طبق صحبتهای داریل هولت، این موضوع قابل تحمل است و با یک عدالت خاصی در بازی پیادهسازی شده است. وی معتقد است که که این لوت باکسها، به خواسته و علاقه خود کاربران در بازی ساخته شدهاند و تمامی بازیکنان این اجازه را دارند تا سبک پیشروی و پیشرفت خود را انتخاب کنند. در واقع او به این موضوع اشاره دارد که نوع و مدل حضور لوت باکسها در بازیهای ورزشی ، با آن چیزی که ما در Star Wars Battlefront II شاهد بودیم، کاملا متفاوت است.
او در ادامه توضیح داد:
حضور لوت باکسها در عناوین ورزشی، یک سبک پیشروی و بازی کردن کاملا متفاوت است. کاربران با انتخاب یک سبک، انتخاب خواهند کرد که چگونه پیشرفت خود را در بازی ادامه دهند. برای مثال من در بازی یک تیم دارم و تمامی بازیکنان و نیازهای آن را، از طریق پیشرفت معمولی درون بازی به دست آورده ام و با یک فرد که بازیکنهای بهتری نسبت به من دارد مسابقه میدهم. من در این بازی بازی پیروز میشوم زیرا مهارت من در فیفا از او بهتر است. به طور کلی این لوت باکسها با آن چیزی که در Battlefront دیدید فرق دارند.
وی افزود:
سبک حضور لوت باکسها در بازیهای ورزشی ما کاملا قابل تحمل است و ما مشکل خاصی در آنها نمیبینیم. همچنین این لوت باکسها به همراه موارد دیگر، به خواسته کاربران در بازی طراحی شده اند و تصمیمات تیم ما، کاملا از خواستهها و نظرات بازیکنان الهام میگیرد. لوت باکسها در بخش آلتیمیت تیم یا قسمتهای دیگر، با استقبال و حمایت خوب کاربران مواجه شده و این همان چیزی است که ما میخواهیم. ما اجازه میدهیم که شما روش بازی خود را انتخاب کنید.
در سال جاری ما شاهد انتشار چند بازی از سوی EA Sports هستیم، عناوینی مثل Madden NFL 19، NBA Live 19، NHL 19 و مورد انتظارترین آنها یعنی FIFA 19!
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات