گیفت کارت
گیفت کارت

بیل مانی از شباهت و تفاوت‌های میان Skull & Bones و Assassin’s Creed 4 Black Flag می‌گوید

۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

یکی از ویژگی‌های جذاب Assassin’s Creed 4 Black Flag، نبرد‌های دریایی آن بود که به نوعی این سری را به یک سطح بالاتر برد. به نظر می‌رسد که یوبیسافت سنگاپور (Ubisoft Singapore) به خوبی از پتانسیل‌های این بخش آگاه است، به طوری که آن‌ها مشغول ساخت عنوانی با نام Skull & Bones با محوریت نبرد‌های دریایی هستند. حال در طی مصاحبه‌ای کارگردان این بازی از شباهت‌ و تفاوت‌های آن با Assassin’s Creed 4 Black Flag سخن گفته است.

پس از معرفی بازی، عده‌ی زیادی از طرفدران به ابراز نگرانی مبنی بر کامل نبودن Skull & Bones پرداختند. چرا که به نظر می‌رسید این بازی بیشتر شبیه به یک نسخه‌ی کپی از نبرد‌های دریایی Assassin’s Creed 4 Black Flag است تا یک بازی کامل. حال در طی مصاحبه‌ای بیل مانی (Bill Money) کارگردان Skull & Bones برای رفع این نگرانی‌ها از شباهت‌ و تفاوت‌های میان این دو بازی گفته است.

از بیل مانی پرسیده شده که واکنش او نسبت به این موضوع که بازیکنان از Skull & Bones به عنوان بخشی از Assassin’s Creed 4 Black Flag یاد می‌کنند، چیست؟

بنابر گفته‌ی او، ایده‌ی ساخت Skull & Bones از نبرد‌های دریایی Assassin’s Creed 4 Black Flag سرچشمه می‌گیرد و شاید در ظاهر شباهت‌های داشته باشند، اما در عین حال تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند.

قطعا Black Flag نقطه‌‌ی آغازین بود، استودیو ما به ساخت نبرد‌های دریایی در این عنوان پرداخت. این نبرد‌های دریایی از Assassin’s Creed 3 شروع و در Black Flag توسعه یافتند. و آنجا بود که اولین ایده‌ی ساخت این بازی به ذهن ما رسید.

در ادامه بیل مانی توضیحاتی بیشتری از تفاوت میان این دو بازی ارائه داد. بنابر گفته‌ی او، اگرچه Black Flag اساس و پایه‌ی Skull & Bones می‌باشد، اما کلیت این دو بازی کاملا با هم متفاوت است.

Black Flag پایه و اساس کار ما بود، و از آن زمان ما مشغول کار بر روی آن بوده‌ایم و اکنون با عنوانی کاملا متفاوت رو به رو هستیم. بله، شباهت‌های وجود دارد اما تقریبا هر ویژگی این بازی جدید و منحصر به فرد است. اینجاست که نمی‌توان شباهتی میان این دو پیدا کرد.

پس چیزی که می‌توان گفت این است که Skull & Bones عنوانی بر پایه نبرد‌های دریایی Assassin’s Creed 4 Black Flag می‌باشد اما در عمل شباهتی میان آن‌ها وجود ندارد. شاید زمان عرضه‌ی بازی بتوان از تفاوت‌های میان این دو بیشتر صحبت کرد. می‌توانید از این قسمت به مشاهده تریلر گیم‌پلی بازی در E3 2018 بپردازید.

Skull & Bones در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Aiden گفت:

    برعکس پارسال نمایش امسال حرف زیادی برای گفتن داشت.سیستم مبارزات دریایی نسبت به بلک فلگ خیلی بهتر شده.کشتی های مختلفی در بازی حضور دارن و هر بخش کشتی که فکرش رو بکنید قابل شخصی سازی و ارتقاست. دارای کوئست هایی هست که میشه تک نفره و چند نفره انجامشون داد و منتقد ها گفتن لول دیزاین خوبی داره.روی جزئیاتی مثل جهات حرکت باد کار شده و روی گیم پلی تاثیر میزارن.گرافیک در سطح عالی قرار داره مخصوصا برای کیفیت آب و نسبت به پارسال پولیش تر شده.بخش pvp مد های مختلفی داره و تا زمان عرضه میتونن بیشتر هم بشن.اگه پیشرفتی که تا سال آینده میکنه مثل پیشرفتش در سال جاری باشه میشه گفت بازی موفقی میشه.
    http://cogconnected.com/preview/skull-bones-e3-2018-difference-year-makes/

    0
    0
  • all pacino گفت:

    یکی از بهترین نسخه های سری بلک فلگ بود شکار کوسه و نهنگ و حیوانات در کنار گرافیک و گیم پلی فوقالعاده چشم نواز و زیباه جنگل های انبوه و فوقالعاده…. با وجود مشکلات زیادی که قسمت ۳ داشت از این ور بلک فلگ جبران کرد و یه بازی فوقالعاده تحویل گیمرا داد ولی از بلک فلگ به بعد دیگه آساسین به تباهی رفت بلک فلگ داستان خیلی زیبا و احساسی داشت ادوارد کنوی نسبت به نوه ای خودش یعنی کانر خیلی شخصیت پردازی بهتری داشت در کل بلک فلگ بازی خیلی خیلی خوبی بود کلی باهاش حال کردم ولی دیگه چه فایده یوبیسافت اسم آساسین رو خراب کرده دیگه

    0
    0
  • یوبیسافت…!
    ما که تو رو میشناسیم! میدونیم هیچ فرقی نداره این با اون. میدونیم که هر بازی ای که میدی، بازی قبلی رو خوشگل میکنی به اسم بازی جدید میدی…

    0
    0