تاد هاوارد: در حال حاضر برنامهای برای پورت Fallout 4 روی نینتندو سوییچ نداریم
اگر به یاد داشته باشید قبلا نیز در خبری اعلام کردیم که قرار است تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان عناوین Elder Scrolls و Fallout، جایزه Industry Legend را در Gamelab دریافت کند؛ جایزهای که سرانجام چند روز قبل به این کارگردان خلاق اعطا شد. تاد هاوارد در مصاحبهای ویدئویی با GameReactor در جریان این رویداد اسپانیایی، از علاقه خود به کنسول نینتندو سوییچ گفته است.
در ادامه صحبتهای او را در این زمینه میخوانیم:
من عاشقشم. وقتی نینتندو به دستمان رسید، ما یکی از اولین افرادی بودیم که این کنسول را از نزدیک دیدیم. من بسیار زود توانستم که با این کنسول بازی کنم و بلافاصله توانست یک احساس منحصر به فرد را به من منتقل کرد. این یک کنسول دستی بود و آن منحصر به فردی مخصوص نینتندو را در خود داشت. من فکر میکنم بسیاری از افراد از طریق کنسولهای وی و وییو با نینتندو ارتباط برقرار کردهاند؛ با این وجود مخاطبان اصلی نینتندو همواره دارندگان گیم بوی و DS و ۳DS بودهاند و وقتی که نینتندو اعلام کرد که قصد دارد یک کنسول دستی بسازد، در وقع روی سخنش با این افراد بود. من عاشق کنترلرهای این کنسول هستم. ما یکی از نخستین توسعهدهندگانی بودیم که این کنسول به دستشان رسید و به شدت معتقد بودیم که این کنسول بسیار محبوب خواهد شد. من عاشق Zelda هستم و سویییچ در هنگام عرضهاش تبدیل به پلتفرمی برای Zelda شد. همچنین این کنسول مقصد عناوین بزرگی همچون Mario و سایر عناوین بزرگ دیگر است.
در این مصاحبه از او در زمینه امکان پورت شدن عنوان Fallout 4 روی کنسول نینتندو سوییچ سوال شد؛ با توجه به این که بتزدا (Bethesda) اخیرا با پورت Fallout Shelter روی نینتندو سوییچ، حمایت جدی خود را از این پلتفرم نشان داده است. متاسفانه فعلا برای این موضوع برنامهریزی نشده است؛ با این وجود هاوارد اشارههایی به احتمال پورت بازیهای بتزدا روی سوییچ داشته است:
ما مطمئنا به این موضوع علاقمندیم اما در حال حاضر برنامهای برای آن نداریم. ما معتقدیم این پلتفرم فوقالعاده است. ما اولین بار با پورت عنوان Skyrim، همکاری بسیار نزدیکی با نینتندو داشتیم که تجربهای بسیار فوقالعاده بود. قطعا در آینده نیز همکاریهای بیشتری با نینتندو خواهیم داشت اما در حال حاضر Fallout 4 موضوع اصلی این همکاریها نیست.
تاد هاوارد در حال حاضر کارگردانی عنوان در دست ساخت Fallout 76 را برعهده دارد که قرار است در تاریخ چهارشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکس باکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود. همچنین او کارگردانی عناوین Starfield و Elder Scrolls VI را نیز بر عهده دارد که البته تا زمان انتشار این عناوین چندین سال زمان باقی مانده است.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
🙁 :-(( :-(( 🙁 :-((
حیف شد :pain:
از این شرکت انتظار نمیرفت با اینکه طرفدار نینتندو نیستم ولی خب همه میدونیم کنسولیه که از هر لحاظ عالیه و به ضرر بتزدا خواهد بود اگر به فکر نباشن