صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell - گیمفا
صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell - گیمفا
صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell - گیمفا
صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell - گیمفا

صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell

هادی اسماعیل‌زاده
۲۰:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell - گیمفا

صحبت‌های ایو گیلموت (Yves Guillemot)، بنیان‌گذار و رئیس شرکت یوبی‌سافت، در مورد آینده صنعت بازی‌سازی برای هر کسی می‌تواند جالب باشد. او رئیس یکی از سه شرکت بزرگ سازنده عناوین ترد پارتی است؛ بنابراین در این زمینه اطلاعات خوبی دارد و در این مورد نیز بیشتر از ناشرین بزرگ دیگر صحبت کرده است.

گیلموت این اواخر اظهار کرده بود که پلی‌استیشن ۵ و اکس باکس بعدی، آخرین نسل کنسول‌ها خواهند بود و در آینده تمام بازی‌ها به صورت استریم عرضه خواهد شد. در جلسه‌ی پرسش و پاسخ طرفداران، گیلموت این موضوع که کنسول‌های آینده چگونه خواهند بود را به دقت شرح داده است:

چیزی که من گفتم این است که ممکن است چرخه بعدی کنسول‌ها نیز اتفاق بیفتد؛ ولی بعد از آن دیگر شاهد چرخه‌ای نخواهیم بود. چیزی که ما رویای آن را در سر داریم این است که روزی تکنولوژی به ما این امکان را بدهد که در آینده بازی‌هایمان را در تلویزیون‌ها، گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها استریم کنیم. این که چنین فرصتی را در اختیار تمامی برندها قرار دهیم باعث خواهد شد که شاید در مدت ۵ سال تعداد بازی‌بازان به ۲٫۵ میلیارد نفر برسد و یا حتی بعد از ده سال این رقم به پنج میلیارد نفر برسد. ما بسیار در مورد این فرصت جدید هیجان‌زده هستیم.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از سرورهای بزرگ برای ساخت بازی‌ها این است که می‌توانیم بازی‌هایی را بسازیم که قبلا رویای آن را در سر داشتیم. این بازی‌ها می‌توانند بسیار زنده و پاسخگوی تمام نیازهای شما باشند. می‌توانند آنچه را که انجام می‌دهید به خاطر سپرده و نیازهای شما را پیش‌بینی کنند.

همچنین گیلموت در مورد موضوعات جالب دیگری نیز اظهارنظر کرده؛ از جمله این که آیا Beyond Good & Evil 2 بزرگترین بازی یوبی‌سافت خواهد بود:

من واقعا امیدوارم. من معتقدم که این تیم ظرفیت این را دارد که بزرگترین بازی جهان را بسازد. اگر به اندازه کافی وقت و انرژی صرف کنیم، ما عنوانی را خواهیم ساخت که تبدیل به بهترین بازی ما خواهد شد.

وی همچنین در مورد نسخه بعدی Splinter Cell، توضیحاتی ارائه داد:

من این سوال را در طول رویداد E3 بارها و بارها شنیدم. ما در حال حاضر چیزی برای معرفی نداریم؛ اما خواسته شما را در مورد برند Splinter Cell به طور واضح و رسا شنیده‌ایم.

وی در ادامه در مورد آینده همکاری‌های بین یوبی‌سافت و نینتندو صحبت کرد:

این ارتباط بسیار محکم است چرا که ما در گذشته نیز همکاری‌های زیادی داشته‌ایم. ظرفیت نینتندو برای ساخت بازی‌های فوق‌العاده چیزی است که سازندگان ما در یوبی‌سافت بسیار به آن علاقه دارند و در صورت همکاری با نینتندو، آن‌ها بسیار خوشحال خواهند شد. بنابراین بله، این همکاری ادامه خواهد یافت و من امیدوارم در آینده بتوانیم شما را با ارائه عناوین جدید سوپرایز کنیم.

شما در مورد دیدگاه گیلموت درباره آینده چه فکر می‌کنید؟ آیا انتقال بازی‌ها از کنسول‌ها به قابلیت استریم امری اجتناب‌ناپذیر است؟ شما تا چه حد با این موضوع موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell - گیمفا
صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell - گیمفا
صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell - گیمفا
صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell - گیمفا
صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

صحبت‌های ایو گیلموت در مورد آینده صنعت ‌بازی‌سازی و عناوین Beyond Good & Evil 2 و Splinter Cell - گیمفا