جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا

جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

حسن شکیبایی
۲۳:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا

Assassin’s Creed Odyssey یکی از مورد انتظار‍‌ترین بازی‌های سال جاری است. از زمان معرفی این بازی در E3 2018، اطلاعات زیادی از آن منتشر شده که با  به نظر می‌رسد با عنوانی بسیار متفاوت نسبت به نسخه‌های پیشین رو به رو باشیم.

Assassin’s Creed Odyssey برای اولین بار بازیکنان را در نقش یک اسپارتان قرار می‌دهد. سیستم مبارزات بازی دچار تغییرات بسیاری شده و با توجه به ویدئو‌های منتشر شده از گیم‌پلی بازی، این تغییرات تجربه‌ای کاملا متفاوت برای بازیکنان به ارمغان خواهند آورد.

در Assassin’s Creed Odyssey دشمنان کنترل بیشتری در مبارزات دارند و می‌توانند کار‌های بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین انجام دهند. دشمنان می‌توانند به دفع حملات پی در پی شما بپردازند، بدین معنی که دیگر شما نمی‌توانید با فشردن یکی از دکمه‌های دسته‌ی خود مرتبا به آن‌ها ضربه زده و کنترل‌ بازی را به دست بگیرید، آن‌ها به راحتی می‌توانند در مقابل این ضربات مقاومت و به شما حمله کنند.

همیشه کشتن دشمنان در سری Assassin’s Creed کار آسانی بوده اما حالا به توجه به تغییر سیستم نوار سلامت دشمنان، این کار بسیار چالش برانگیز‌تر از همیشه خواهد بود.  از این پس دشمنان می‌توانند به پر کردن نوار سلامت خود در حین مبارزه اقدام کنند، پس دیگر بازیکنان نمی‌توانند به کسی ضربه بزنند و بعد از مدتی به کشتن او اقدام کنند، چرا که نوار سلامت او به طور مکرر پر خواهد شد. به طور خلاصه شما باید قبل از اینکه دشمنان فرصت پر کردن نوار سلامت خود را به دست آورند، آن‌ها را از میان بردارید.

افراد غیر نظامی از هر زمان دیگری قوی‌تر هستند، آن‌ها می‌توانند با برداشتن سلاح به سمت شما یورش ببرند. اگر به دشمنانی که در خواب هستند حمله کنید، آن‌ها به محض بیدار شدن به دنبال سلاح‌های خود خواهند گشت. به طور کل بازیکنان شاهد مقاومت بیشتری از سوی دشمنان خواهند بود و این همان موضوعی است که تیم سازنده به دنبال آن است: دنیای پویا و چالش برانگیز.

Assassin’s Creed Odyssey بازیکنان را به یونان می‌برد جایی که آن‌ها می‌توانند برای اولین‌بار با داشتن حق انتخاب، از میان انتخاب یک شخصیت مرد یا زن، به بازی بپردازند. این بازی در تاریخ جمعه ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۷ (۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسو‌ل‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا
جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • xbox fan boy گفت:

    یکی از تکراری ترین بازی های تاریخ…بعد از black flag دیگه هیچ نسخه ای از این بازی رو بازی نکردم 😕

    • achilles گفت:

      دقیقا باهات موافقم بعد از اون نسخه این سری پست رفت کرد
      بنظرم بهترین سیستم مبارزه این سری برای ac3 بود بعد هم ac4 خیلی به بازی میومد فقط باید گسترشش میدادن و یکم تنوع بهش میدادن
      یا لااقل یه سیستم شبیه بازی for honor جایگزین میکردن

    • all pacino گفت:

      بلک فلگ اتفاقا فوقالعاده بود سیستم شکار نهنگ و کوسه و حیوانات و کشتی رانی وسیعتر و گرافیک خیلی بهتر نسبت به نسخه ۳ و البته مبارزات نفسگیر و جذاب و داستان فوقالعاده و احساسی انصافا بک فلگ در کنار داستان الطائر و اتزیو بهترین نسخه های این سری بودن بلک فلگ کلی نو آوری داشت ولی از بلک فلگ به بعد فقط کپی پیست بود نسخه ۳ هم خیلی کسل کننده بود اصلا باهاش حال نکردم یه تنه ۳۰ نفرو میتونست بکشه

  • کاش یوبیسافت یه بیانیه بده بگه ای ip چی داره که ازش دست نمیکشه همینطور نسخه جدید میده بلکه ماهم قانع بشیم و واسه این بازی لحظه شماری کنیم 😐

    • ali 110 gamer گفت:

      واقعا راست میگی … گمونم بشه گفت به همون دلیلی که هنوز سایپا چسبیده به پراید !!!!!! (تا سود هست نیازی به تغییر نیس _ انتخاب طبیعی پایدار کننده خرچنگ نعل اسبی هم همیجوره … تازه کنکور دادم گیجم !!)
      راستی چندتا نسخه از سری اسسینز اومده ؟؟؟؟???? ?:-) گمونم ۱۰ تایی باشه نع
      رئیس یوبی سافت شب میخوابه صبح پا میشه میگه عه بچه ها بیاین یه اسسینز کرید تو جیبوتی بسازیم ! بچه ها : اوف به به … یه سال بعد : assassins creed Jibouti stories وارد بازار میشه و مث پراید میفروشه !

  • all pacino گفت:

    یعنی میشه یه بار بیام تو سایت خبری از آساسین نباشه 😐
    کلا حیفه بهش بگی آساسین خریدن این بازی مثل این میمونه که انگار پولتو انداختی تو جوب یعنی یوبیسافت تا چه حد به شعور مخاطباش داره توهین میکنه یه بازی میسازه با همون گرافیک نسل قبل یه کم رنگی تر با یه داستان کلیشه ایی و گیم پلی تکراری میده خورد ملت یه کم به گیمرا احترام بزار یوبیسافت دقیقا مثل نیکولاس کیج میمونه بازیگری که پتانسیل بازی در فیلمهای درجه یک و حرفه ایی داره ولی با بازی تو فیلمهای درجه ۲ و ۳ شأن خودش رو پایین آورده یوبیسافت هم انواع و اقسام بازیهای فوقالعاده رو داره ولی انگشت گذاشته رو دو سه تا از اونا و سال به سال همون بازی رو باهمون گرافیک و گیم پلی تحویل میده! آخه چرا!! وقتی اسپلینتر سل داری پرنس ایرانی رو داری چرا از اونا استفاده نمیکنی؟

  • vafadar گفت:

    گیمرای عزیز نگران نباشید یوبسافت چند سال پیش گفت تا سال ۲۰۲۰ بیشتر ASSASSINS CREE نمیسازه

  • achilles گفت:

    بجای اینکه وقتی ضربه میخورن در اثر خونریزی از سلامتیشون کم شه تو این بازی بیشتر میشه
    داخل گیم پلی بازی با لگد زد به سپر دشمن سپره رفت تو هوا بعد از ۱۰ ثانیه در فاصله ۲۰۰ متری فرود اومد اسم بازی رو میزاشتین هرکول والله فروشش بیشتر میشدد اما چرا با ac این کارو میکنین
    بخدا اینقدر دلم واسه سیستم مبارزات قبلی تنگ شده که میخام برم ac3 رو نصب کنم بازی کنم با اینکه یکم کم چالش بود ولی لااقل بازی طبیعی بود فینیشرای باحال و زیبایی میزد

    • Aiden گفت:

      “بجای اینکه وقتی ضربه میخورن در اثر خونریزی از سلامتیشون کم شه تو این بازی بیشتر میشه”
      تا الان بازی ندیدم که دشمن خونریزی کنه و در اثر خونریزی بمیره.
      دشمن ها دارو مصرف میکنن و جونشون رو پر میکنن.این به چالش بازی کمک میکنه.
      “داخل گیم پلی بازی با لگد زد به سپر دشمن سپره رفت تو هوا بعد از ۱۰ ثانیه در فاصله ۲۰۰ متری فرود اومد اسم بازی رو میزاشتین هرکول والله فروشش بیشتر میشدد اما چرا با ac این کارو میکنین”
      خب مشخصه اصلا دقت نمی کنی.نیزه اش رو که یکی از قطعات قدرتمند عدن هست در سپر فرو میکنه و اون رو پرتاب میکنه.همچنین موقع لگد زدن به دشمن رنگ نیزه طلایی میشه.قدرت های فراطبیعی شخصیت اصلی به اون نیزه مربوطه.
      “میخام برم ac3 رو نصب کنم بازی کنم با اینکه یکم کم چالش بود ولی لااقل بازی طبیعی بود”
      بله بله.همون سیستم مبارزاتی که میشد با زدن چند دکمه یه لشکر پر از تنفگدار رو نابود کرد.خیلی طبیعی بود!یکم کم چالش نبود اصلا چالش نداشت.
      خدا رو شکر AC تغییر کرد کسایی که به خاطر سادگیش بازیش می کردن طرفش نمیان.

  • da.gamer گفت:

    بابا ما دیگه اینقد وضع اقتصادمون خرابه داریم بهونه میگیریم بخدا اون یوبی داره پول در میاره باش چکار به چندتا گیمر ناراضیه (ایرانی) داره اگه براتون مهم نیس پس چرا بش گیر میدید هرکی تونست بازی کنه تکراریه ولی تجربش که ایرادی نداره :yawn:

    • SEPEHR.HM گفت:

      دادا بخاطر دلار نیس که بهونه میگیرین ملت فقطم ایرانی مگه ایراد گرفته!این بازی اصلا اسسین کرید نیس!داستان بازی اینجور که مشخصه هیچ ربطی به اسسین ها و تمپلار ها نداره!هیدن بلید که سلاح اصلی اسسینا هم هس که حذف کرد ایگل ورژنم که برداشتن کلی جاش دوباره یه عقاب گذاشتن و …!تنها چیزی که من از این بازی میبینم یه کپی کامل از اورجینزه تو گیم پلی با المان های جدید!دستتو بزاری رو کاور بازی اصلا نمیفهمی اسسینه!:/

      • Aiden گفت:

        این بازی کاملا اساسینز کرده خیلی به داستان سری و مخصوصا تمپلار ها ربط داره خیلی هم با اوریجینز تفاوت داره.کافیه یه نفر داستان کامل یونیورس AC رو بدونه و ۲۰ دقیقه گیم پلی این بازی رو دیده باشه اینا رو متوجه میشه.

      • Winter1868 گفت:

        بله فقط ایرانی ایراد گرفته
        شما از نسخه سومی که از اساسین معرفی شد یعنی Brotherhood دارید سری رو میکوبید
        ببین؛ تمپلار و اساسین سر چی میجنگن باهم؟
        سرهیدن بلید؟!
        سر ایگل ویژن؟؟!!
        سر هوود؟؟؟!!!
        نه
        سر کنترل و آزادی میجنگن، و این ها با کشف قطعات عدن وارد جنگ بین المللی شد بین این دو گروه

        • SEPEHR.HM گفت:

          پس حتما یه سر به نظرات زیر تریلر معرفی بازی تو یوتیوب بزن یا توییتر رو چک کن بعد بگو فقط ایرانی ایراد گرفته!منم از نسخه سوم بازی رو نکوبیدم تمام نسخه ها رو دوس داشتم تا الان ولی وقتی به این نسخه نگا میکنی هیچ چیش به اسسین ها نمیخوره!نگفتم تمپلار و اسسین ها سر اینا میجنگن ولی شمایی که خودت فن اسسین میدونی بایدم بدونی که اینا عناصر اصلی و مهم تو بازیه و خیلی از طرفدارا که از ابتدا بودن به خاطر این عناصرم شده بازی دوس داشتن حالا بیا و همه رو حذف کن!بعد داستان اورجینز چی بود؟در مورد شروع اسسین ها نبود؟اگه بازی کرده باشی بایک اولین گروه اسسین به نام هیدن وان رو میزنه از اونورم گروه Order of the ancients به اصطلاح اولین گروه تمپلار ها بودن!حالا یهو یوبی سافت یادش افتاده نه نه یه چند تا گروه قبل اینام بوده؟؟اگه فقط بخوای بگی کنترل و ازادی پ تو هر بازی ای هرکی سر اینا میجنگه باید اسسین وتمپلار باشه؟اسسین و تمپلار بیش از اینها بوده که باهم میجنگن!

          • Winter1868 گفت:

            تو یوتیوب طرف نمیدونه اساسین گیم عه میاد فوشش رو میده میره
            مثل اینستاگرام شده
            ولی شما دقت نکردی؛ اگه تو فایل های دایکیومنت های نسخه بلک فلگ دقت کنی یه گروه سوم هست تو بازی به اسم Cultists اینا کسایی ان که تمدن اولیه رو میپرستن و خواستار برگشتشون هستن که تا یه زمانی با تمپلار ها همفکر بودن تا زمانی که تمپلار ها به این نتیجه رسیدن که از اونا استفاده کنن
            اینا از نسخه ۴ ام تو فایل های بخش آینده بازی بودن
            اتفاقا تو ادیسه اسم شخصیت های منفی بازی Cultists عه
            عمق بیشتری تو داستان هست تا چیزی که فکرش رو بکنی
            تو بازی هود هست نگران نباش تو که واسه اینا بازی میکنی؛ چند تا ست اساسین خفن میتونی بسازی

      • da.gamer گفت:

        مشکل اینجاست که اگر همون داستان اتزیو هم ادامه میدادن بازم تکراری بود
        خوب اگه قرار بود سیستم مبارزه یا این سلاحایی که میگید تغییر نمیکرد اونوقت بازی تکراری نمیشد 😕

  • Farzin moradi گفت:

    این بازی بوی اساسینس نمیدهد

  • REZA_ISS گفت:

    بنظرم نسخه اوریجین و این نسخه جدید از المان های بازی اساسین دور شده با وارد شدن به دنیای نقش افرینی خواستن بازی رو گسترش بدن و حرفه ای تر کنن ولی واقعا خیلی از طرفدارهاشو از دست داد.خودم بشخصه از اوریجین لذت که نبردم هیچ واقعا دل زده هم شدم.چون واقعا از سری اساسین دور شده.نظر شخصی بنده اینه که باید به ریشه هاش برگرده و المان های نقش افرینی رو حذف کنه.

  • Alireza_0313 گفت:

    خیلی دوس دارم بدونم تو استودیوهایی مث ناتی داگ و CDPR و گوریلا و راکستار چی میگذره برنامه هاشون چیه که روز به روز بهتر میشن و پیشرفت میکنن

    و تو استدیو های یوبیسافت چی میگذره و مثلا هدف کارکناش چیه و چی بهشون میگن که روز به روز پس رفت میکنن

    البته شاید پسرفت از نظر منه چون گیمای امثال رینبو و فارکرای ۵ بشدت سود رسان بودن به این کمپانی ولی خب…

    • Hamed777 گفت:

      پسرفت؟؟؟
      اصن تا حالا بازیای یوبی رو بازی کردی؟؟؟
      داره سالی چارتا بازی میده بیرون هیچکدومم متای بد نداشته
      حالا چون یه سری بازی هاش تکراری شده دلیل نمیشه بگی پسرفت
      همه اون شرکتایی که نام بردی من هم طرفدارشونم هم با بازی هاشون خاطره دارم مث cdpr و naughty ولی دقت کن اونا چند سالی یه بازی میدن

      • Alireza_0313 گفت:

        بله بنده دارم میگم پسرفت چون من گیمای الان یوبی سافتو با اثار اپیک قبلیش مثل Farcry 3 و AC2 مقایسه میکنم
        بخاطر این میگم پسرفت چون یوبیسافت توی نسل قبل سه تا گیم متای بالا ۹۰ داشت
        اگرم نمیدونید بدونید من فن دو اتیشه AC هستم و کلکسیون همه نسخه های ps3 و ps4 ش رو طاقچه ام هست و این نسخه اودیسه رو هم قطعا روز اول میخرم فک کردی من هیتر یوبیم نخیر فقط دارم واقعیتارو میگم تو نسل هشت یوبیسافت گیم با متای بالای ۸۵ نداشته اگه معیار موفقیت شما میزان فروش یا تعداد پلیر هست من دیگه بحثی ندارم

        • Hamed777 گفت:

          من نمیگم خوبیه بازی به پلیر و فروشه
          من میگم یوبی فقط از نظر اساسین پسرفت کرده خودم مخالف این حرکت یوبیسافتم
          ولی داداش تو به من بگو
          به غیر اساسین کدوم بازی ش بد شد تو این نسل؟؟؟
          حتی دیویژن هم که اون همه ایراد داشت اگه منطقی بش نگاه کنی فوق العاده سرگرم کننده س و گیم پلی ش عالیه

  • Amir.P گفت:

    فقط زیر این پست هایی که مال assassin’s creed ه، کامنت‌هایی می بینی که دارن بازی رو میکوبن درحالیکه همین افراد وقتی بازی میاد اولین نفر میرن میخرن. فازتون چیه دقیقا!؟
    یه گروه دیگه هم هستن همش میان میگن این دیگه اسسین نیست. عموجون کلا تو عمرت یه black flag بازی کردی بعد هی میای تز میدی. من از AC B شروع کردم و تمامی قسمت ها رو بازی کردم. ۸ ساله که فن این سری‌ام.
    بازی کاملا داره در مسیری درستی حرکت میکنه.
    حالا هرچی هم شما بیاین تز بدین!
    HATERS GONNA HATE FOREVER

  • kurd گفت:

    کاش یکم فانتزی میکردن بازیو.

جزییات جدیدی از دشمنان در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد - گیمفا