نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی]

سعید حلاجیان
۲۰:۴۴ ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

عنوان اتومبیل رانی جهان آزاد شرکت یوبی‌سافت با نام The Crew 2 هم اکنون در دسترس قرار دارد و حال به تازگی نقد‌ها و نمرات اولیه‌ی این عنوان نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

The Crew نام عنوان اتومبیل رانی جهان آزاد شرکت یوبی‌سافت است که نسخه‌ی اول آن در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. یوبی‌سافت در جریان کنفرانس مالی این شرکت در سال ۲۰۱۷ رسما از نسخه‌ی دوم این سری با نام The Crew 2 رونمایی کرد و در جریان رویداد E3 2017 نیز شاهد نمایش تریلری از این عنوان بوده‌ایم. نسخه‌ی دوم بسیار وسیع‌تر بوده، اتومبیل‌های بیشتری را در بر می‌گیرد و شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی به گیم‌پلی بازی از جمله جابجایی میان وسایل نقلیه در هنگام حرکت هستیم که بر جذابیت آن می‌افزاید. حال به تازگی عنوان The Crew 2 برای کاربرانی که این عنوان را پیش خرید کرده‌اند در دسترس قرار گرفته و بسیاری از منتقدان نیز در حال تجربه و نگارش نقدهای این عنوان هستند. از این روی با یکدیگر مروری خواهیم داشت بر تعدادی از نقدهای اولیه منتشر شده از عنوان The Crew 2:

Digital Chumps 9/10

The Crew 2 ادامه موفق و بسیار زیبایی بر نسخه‌ی اول بوده و برای تمامی بازی‌بازان با هر سلیقه‌ای مناسب است. دنیای بازی همچنان به مانند نسخه‌ی اول بسیار وسیع بوده و رقابت‌ها و مسابقات فراوانی در آن وجود دارند. در مجموع The Crew 2 یک بازی‌ اتومبیل رانی سرگرم کننده است که شما علاقه مندید تا این عنوان را تجربه کرده و رکوردها‌ی بازی را جابجا کنید.

۳DJuegos 8/10

The Crew 2 به خوبی ایده‌های نسخه‌ی اول را گسترش داده و کامل می‌کند. اشتباهات نسخه‌ی اول در این عنوان مشاهده نمی‌شود اما متاسفانه The Crew 2 اشتباهات جدیدی مرتکب شده است. اگرچه بازی بسیار متنوع، سرگرم کننده و از نظر بصری زیبا است اما برخی ایده‌ها به خوبی در بازی پیاده سازی نشده‌اند. سیستم پیشرفت بازی و سیستم لوت آن مناسب نبوده و تصادفات شدید در بازی نیز گاهی اوقات کاملا به ضرر شما هستند.

۸/۱۰ Gamespot ( در دست بررسی) 

نقاط قوت :

مکانیک تعویض وسایل نقلیه در بازی بسیار ساده و جالب است

تنوع بالای مسابقات اتومبیل رانی که آن را از سایر عناوین متمایز می‌کند

دنیای جهان آزاد وسیع و منسجم همراه با طراحی زیبای مسیرهای مسابقه ای ( جاده‌ها و پیست‌های مسابقات)

طراحی زیبای محیط‌های بازی و افکت‌های آب و هوایی

نکات منفی:

سیستم لوت غیر ضروری بازی
عدم طراحی مناسب مناطق شهری و مدل شخصیت‌های بازی

Destructoid 7/10

عنوانی با کیفیت که قطعا مخاطبان خاص خود را داراست اما مشکلاتی در بازی نیز وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. اما در مجموع تجربه‌ای سرگرم کننده است.

عوامل سایت Kotaku نیز بازی را تجربه کرده و خلاصه‌ی نقد اولیه‌ی این سایت در ارتباط با عنوان The Crew 2 را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

دنیای کاملاً آنلاین The Crew ۲ شاید کمی شلوغ‌تر شده و از لحاظ رقابت با هوش مصنوعی تنوع بیشتری نسبت به نسخه‌ی اول دارد؛ هوش مصنوعی که به مانند همیشه مطمئنا انتخاب اول بازی‌بازان برای رقابت در بازی خواهد بود. اما طراحی دنیای بازی و باز‌سازی آمریکا به عنوان منطقه‌ی اصلی آن پیشرفت چندانی نداشته و به بیان ساده‌تر گشت و گذار و انتظار در دنیای The Crew 2 میان برگزاری مسابقات به گونه‌ای نیست که آن را از سایر عناوین اتومبیل رانی متمایز کند. شاید در طول شش ماه یا یک سال آینده، بازی تغییرات زیادی داشته و بهبود‌های زیادی در آن حاصل گردد اما  با توجه  به آن چیزی که ما در حال حاضر آن را تجربه کرده‌ایم، به نظر می‌رسد ساخت بازی کامل نشده و هنوز جای کار زیادی دارد.

 Attack of The Fanboy 6.5/10

همه کاره و هیچ کاره؛ The Crew ۲ نهایتا تجربه‌ی لذت بخش‌تری نسبت به نسخه‌ی اول می‌باشد اما متاسفانه عنوانی است که جاه طلبی‌های این عنوان باعث سقوط آن می‌شوند.

GamesRadar 6.5/10

با وجود این که The Crew ۲ در مجموع ادامه خوب و موفقی بر نسخه‌ی اول به شماv می‌رود اما وجود مشکلات بسیار در گیم‌پلی بازی باعث شده تا ۲ Crew تجربه‌ی کاملی از یک بازی اتومبیل رانی نباشد.

Cheat Code Central 6/10

در بازی مسابقات و رقابت‌های زیادی وجود دارد اما با وجود هوش مصنوعی نا امید کننده بازی، پس از مدتی تکراری و خسته کننده می‌شوند. بازی به صورت آنلاین همراه با دوستانتان تجربه آن را کمی قابل تحمل‌تر می‌کند اما به شرط این که گروهی ثابت و دوستان همیشه پایه‌ای داشته باشید؛ در غیر این صورت همه چیز ( پیشرفت) در بازی به میزان تلاش شما بستگی دارد.

Game Informer 6/10

به جز لحظه هایی کوتاه، هیچ قسمت از عنوان The Crew 2 به مقدار کافی جذاب نیست. گیم پلی ، رویدادهای بازی به تنهایی و حتی ویزگی‌های کلی دنیای جهان ازاد بازی هیجان انگیز و جذاب نیستند.

Trusted Reviews 6/10

اگرچه ایده‌ی جاه طلبانه بازی یعنی حضور انواع وسایل نقلیه از جمله انواع اتومبیل، قایق، هواپیما و جابجایی میان آن‌ها در هنگام مسابقات بسیار تحسین برانگیز است اما رفته رفته به دلیل هسته تکراری و نامناسب گیم‌پلی، جذابیت خود را از دست می دهد.

God is a Geek 5/10

اگرچه عنوان The Crew 2 نسبت به نسخه‌ی اول پیشرفت‌های زیادی داشته اما در مجموع این عنوان یک قدم کاملا رو به عقب است. هوش مصنوعی ضعیف بازی را می‌توان یکی از بدترین‌های این نسل به حساب آورد. حتی دنیای بازی به گونه‌ای طراحی شده که کاملا بی روح و خالی به نظر می‌رسد. شاید هدف از The Crew 2 خلق عنوانی به مانند Forza Horizon بود اما این عنوان اصلا هیچ شباهتی به Forza Horizon ندارد.

نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

به محض انتشار نقدها و نمرات بیشتر عنوان The Crew 2 این پست به‌روز‌رسانی می‌شود. عنوان The Crew 2 در تاریخ جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ ( ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • aet گفت:

    **نکات منفی:
    سیستم لوت غیر ضروری بازی**
    از لیست بازی های مورد انتظار حذف میشود ….

  • Cuphead گفت:

    باید صبر کرد تا سلطان ریسینگ فورزا بیاد

    • Aiden گفت:

      طبق ویکی پدیا اعضای پلی گراند متشکل از اعضای سابق :
      Codemasters, Bizarre Creations, Criterion Games, Ubisoft Reflections, Slightly Mad Studios, Black Rock Studio, Juice Games, Sony Liverpool and many other developers that are known for their racing video games 😀
      اصلا مقایسش هم با ivory tower که توسط اعضای eden games (سازندگان Test Drive Unlimited ) تاسیس شده خیلی زشته. هر چی ریسینگ سازه رفته پلی گراند. 😀
      The Crew هیچ وقت نمیتونه با فورزا رقابت کنه ولی به نظر میاد این نسخه بهترین و سرگرم کننده ترین بازی ریسینگ جهان آزاد روی ps4 هست و همین فروشش رو تضمین میکنه.

  • me2oud گفت:

    بتای بازی واقعا حال داد با هواپیما و درگ و دریفتش حال میکنید
    با هواپیماش از هر سوراخی رد شدم کنترل خوبی داره ساده تر بگم
    Crew=فان
    Forza=زندگی

  • Sinser گفت:

    به نظر من ادمی که فورزا داشته باشه زیاد به این
    علاقه مند نمیشه ولی دلیل نمیشه که تجربش نکنی
    مسابقه دادن هواپیما با هوا پیما باحاله
    ولی به اندازه ریسینگ ماشین با هوا پیما نمیشه
    باید horizon یادتون بیاد جگوار با هواپیمای باربری

  • god of war گفت:

    می دونم متاش پایین می شه
    خیلی از یه بازی ریسینگ مورد انتظار پایین تره
    اخه به همه ی ریسینگ به اون نفس گیر بودن و مسابقه ایی بودنشه
    اخه بگردیم دنبال لوت؟؟؟
    ما رو چی فرض کردن؟

  • Beniamin گفت:

    چند روز پیش نسخه بتاش رو بازی کردم مپ بازی خیلی بزرگه ولی گیمپلی بازی اونایی که فورزا بازی کردن رو نا امید میکنه در مورد گرافیکش هم نسبت به وسعت بازی خوبه.

  • Paprika گفت:

    خب زیاد بدم نیس بالاخره ارزش بازی کردنو داره ! ولی حیف یوبی سر عقل نمیاد وگرنه خیلی موفق تر از حالا بود

  • Aiden گفت:

    یوبی سافت باید ریسینگ ساز های کهنه کار رو جذب و استخدام کنه.هنوز هندلینگ وسایل نقلیه بازی هایی مثل گوست ریکون و واچ داگز در حد استاندارد نیست.دیگه بخوان یک عنوان کاملا ریسینگ بسازن معلومه از سطح متوسط فراتر نمیره.مخصوصا وقتی منتقد ها بازی رو با استاندارد هایی که فورزا هورایزون ایجاد کرده مقایسه میکنن.
    البته وضع بقیه ریسینگ ساز ها غیر از ترن ۱۰ و پلی گراند هم خوب نیست.نه پولیفونی اون پولیفونی سابقه نه کدمسترز نه Criterion . گوست گیمز هم نمیتونه nfs در حد nfs های نسل قبل بسازه.
    این نسل یه ریسینگ درست حسابی بازی نکردم : |

  • big_cypher گفت:

    از اولشم دید خوبی بهش نداشتن و احساس میکردم گند میزنه ک زد

  • Senatorbigy گفت:

    خوب الان بازی مثل اینکه زیاد خوب عمل نکرده و فکر میکردم که این اتفاق بیفته چونکه قبلا گفته بودم که گرافیک بازی در حد watch dogs 2 بود و گیم پلی ماشینش هم مثل اون ولی مپش باید خیلی لذت بخش باشه :inlove: فرض کن این ایده عالی یوبیسافت رو راکستار پیاده میکرد واسه نسخه ی جدید midnightclub :inlove: :inlove: :inlove:

  • General raam گفت:

    متا ۷۲ :rotfl: از بتاش حدس زدم متاش همین حدودا بشه :-/ فقط باید منتظر ابرشاهکار گرافیک نسل ده روى کنسول ۲۰۰ دلارى یعنى فورتزاى کبیر باشیم :yes:
    درود بر Ralph Fulton کبیر :yes: :heart:
    http://s8.picofile.com/file/8330439600/082C4E05_8F88_4698_B709_795B936A1950.jpeg

    • goldberg68 گفت:

      بازی گرافیکی تر از real life درومد :laugh:

    • 1RaD1 گفت:

      جماعت خزر فورزا امدن…

      متای زیر ۸۰ برا دوستان مایکرو عادیه کلا
      یه جور میگی ۷۲ شما بازی های انحصاریتون زیر۵۰هم دارین ریا نباشه ها ولی مجبور شدم این حرفو بزنم چون تو دلم گیر کرده بود 😀

      یوبیسافت شاهکاره چون بازی های سرگرم کننده ای میده بیرون
      و بازی هایی داشته سال ها باهاش خاطره داشتیم همچنین شاید خود شما…
      و نظر شما هم خیلی ببخشید اصلا درست نیست درسته حالا شاید این بازی متوسط باشه
      و ارزش خرید چندانی نداشته باشه
      ولی مهم اینه که یوبیسافت بازی های مختلفی در هر سبک و سیاقی داره و این خودش یه هنره…و این بازی ارزش یوبیسافت رو زیر سوال نمیبره…

  • Alireza.sh17 گفت:

    یوبی کلا قید ماشین و اینا رو بزنه بهتره.
    اون از کنترل ماشین های گوست ریکون، اون از واچ داگز، اینم از این.
    البته باید بازی کنم انصافا تا بگم کنترلش خوبخ یا نه

  • Vito Scaletta گفت:

    نسخه اولش که اصلا خوب نبود و به شدت خسته کننده بود واقعا حیف سری درایور که یوبیسافت بخاطر crew تمام آنلاین نابودش کرد چرا یوبیسافت با این همه سرمایه و پتانسیل یه ریسینگ خوب نداره

  • kurd گفت:

    من که نسخه بتاشو بازی کردم واقعا دوس داشتم بازیو.گرافیکش ک خیلی خوبه من رو حالت الترا ۵۰فریم گرفتم بازی روون بود گیم پلی خوب نقششم که فورزا رو کامل میخوره.بنظرم مشکلی نداشت

  • r_313 گفت:

    به نظرم همه چیزش خوبه جز گیمپلیش که خیلی تا فورتزا هورایزن فاصله داره و همینطور گرافیک فانتزیش که نه نظرم گرافیک فانتزی مناسب بازی ریسینگ نیست. تعداد ماشیناشم نه خوبه نه زیاد بد. ۱۹۳ تا ماشین همش.

  • خیلی خوشحال شدم شکست خورد چون یوبس سافت حقشه این تازگیا به خاطر انلاین کردنش اونم از اساسین

    • شاون لیدن ( رییس بخش آمریکا ) گفت:

      خارجیها اصلا به متا اهمیت نمیدن . موفقیت یه بازی یا فیلم تو فروششه نه نمره و متا. اونجرز اینفینیتی وار هم نمره خوبی نداره ولی موفقترین فیلم تاریخه

  • dariush-sv گفت:

    خدا وکیلی ار یه بازی چی میخواین دیگه همه چی داره من که حال کردم

  • Good Hunter گفت:

    بچه ها دوستان فن ریسینگ
    این متن و تو یه پست دیگه گذاشتم لارم دونستم اینجا هم بذارم
    برای من بشخصه متاکریتیک بخصوص در مورد بازیهای ریسینگ کوچکترین ارزشی نداره چه بالاش چه پایینش از Test Drive Inlimited و Split Second بگیر تا Payback و این Crew 2 بخصوص Drive Club من با درایو کلاب زندگی کردم انقدر غرق بازیش بودم که پلتشم کردم نفهمیدم بنظرم این گیم از موسیقی متن و صداگذاری و بویژه گرافیک و آب و هوای بخصوص بارونی و شب یه جیز خارق العاده و شگفت انگیز بود و واقعا حیف شد

    من همین ابتدای تجربه این عنوان البته زرنگی کردم و قبل از عید Crew 2 Gold Edition رو بیش خرید کردم برای PC البته و چندین اسکرین شات در موقعیت های مختلف گرفتم که میتونید تو کیفیت اصلی همرو یکجا ازین لینک دانلود کنید

    http://s9.picofile.com/file/8330311984/Crew_2_Gold_Edition_Pre_order.rar.html

    یا این ویدیو که گیمپلی خودم هست نورپردازی بازیو نشون میده ۱۰۸۰ هم میتونید دانلود کنید
    https://www.aparat.com/v/Gbfkd

    به طور کلی بازیو با توجه به بیشینه موفق و تجربه یوبیسافت در ریسینگ های جهان باز مثل درایور و کرو ۱ میشه خوب و ارزشمند محسوب کرد چرا ؟

    نقاط قوت بازی
    + گیمپلی بشدت مشابه درایور و البته سلیقه ایه اما خوبه
    + بزرگتر از Crew 1 با این تفاوت که محیط ها بشدت بویا تر و واضح تر و نورپرردازی بشدت پیشرفت رو بخودش دیده
    + گیمپلی و بازی خسته کننده نیست چون تنوع مسابقات و مناظر و آب و بشدت بالاس
    + بنظر من یکی دیگه از نقاط قوتش ماشین های خوب و باکیفیتش هست مثلا تو این محیط وسیع و بویا رانندگی ماشین هایی مثل Zonda F – Veneno – Mucielago – huracan – ferrari f12 – ferrari laferrari – porsche 918Spider – Ford gt 2017 – koenigsegg Agera R & regera – mcalern f1 & mp4 و خیلی از خوبای دیگه بشینی بری صفاسیتی

    ضعف ها
    متاسفانه یوبیسافت رو آدم بخواد از ضعف های بازیاش بگه خندش میگیره
    – سرور و کانل نبودن بازی. قشنگ معلومه حل حلی بازیو دادن بیزون عین سگ ولی دارن روش کار میکنن و این رفتار یوبیسافت براش تبدیل به عادت شده متاسفانه CREW 1 و DIVISION و FOR HONOR کم بودن اینم دقیقا همونطور
    – آینه های داخل کابین درست مثل سری قبل تار هستن و بهشون برداخته نشده و در نوع خودش عجیبه
    – وجود باگ های مختلف که البته نسبت به Crew 1 و مشکلات بهینه نبودن بازی اصلا در حد crew 1 نیست و خیلی بهتره
    در کل اگر از فنای بازی های ریسینگ هستین و از درایور و Crew 1 خاطره دارید و NFS آنطور که باید و شاید ارضاتون نکرده (بشخضه خیلی از NFS Payback لذت بردم ولی عدم وجود اتومبیل های فراری خیلی زد تو ذوقم) این بازی میتونه تا ۱۰مهر که Forza H4 میاد راضی و سرگرم نگهتون داره و بخاطر نوآوری هایی که داره تجربه خوبی میشه قطعا

    البته فاکتور بسیار مهم قیمت غیر مظقی برای یک گیم در حال حاضر هم در نظر بگیرید و فقظ اگر ریسینگ خونتون کم شده برید سراغش چون با سیل بازیای بینظیری که تو راهن شاید ارزشش رو نداشته باشه انقدر هزینش کنین و از طرفی تمام آنلاینم هست و برای تجربش حتما باید تهیش کنید و PC Gamer ها مثل خیلی از بازیای دیگه یا حتی هکی بازای کنسول بلی۴ هم نمیتونن روش حساب کنن برای مجانی بازی کردن در هر صورت سبک سنگینیش با خودتومه اما نه خیلی بینظیره که بگیره فکت بچسبه نه اونقدر بده که بیخیالش بشید راحت

    • 1RaD1 گفت:

      دمت گرم داداش…خیلی خیلی خسته نباشید
      ممنون که اطلاعات بسیار مفیدی دادی :yes: :heart:
      ولی در نهایت فهمیدم به مذاق من نمیخوره
      ولی بهتره بازی های بی محتوای ریسینگ ps4 هست…
      البته گرن توریسمو عالی بود ولی ps4 یه ریسینگ ارکید عالی و با محتوای عالی کم داره
      که این بازی تاحدودی جبرانش کرد برا ps4دارا
      بله…درست میگی همیشه انلاینش فقط یه ضربه زده به بازی. و هکی بازها نمیتونن تجربه کنن…ولی به نظرم محتوای بازی در اینده بیشتر بشه و بازی بهتر. هم خواهد شد مثل اکثر بازی های یوبی.
      با ارزوی موفقیت برای شما…سپاس

    • خیلی ممنون نظرت خیلی کمک کرد اما خوش به حالت که پیش خرید کردی من انقدر اینترنتم ضعیفه که برای دانلود کردن هر یک گیگ باید پنج ساعت صبر کنم.اما به هر حال ممنون

    • nfs3forever گفت:

      داداش واقعا خسته نباشی و دستتم درد نکنه بابت اطلاعات کامل و مفیدت در مورد بازی the crew 2 که تکلیف منو با این بازی مشخص کرد و باهاش خداحافظی ابدی کردم .

  • به نظرم بزرگ ترین ایرادش شاید نبود بخش آفلاین باشه

  • ناموسا چه متای بدی گرفته باوو :sarcasm:

  • Souls_borne گفت:

    بابا به قرآن پدرمون در اومد گیمفا جون مادرت تایید کن 😐 😐 😐 😐

نقدها و نمرات عنوان The Crew 2 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا