توضیحات مفصل فیل اسپنسر دررابطه با توسعهدهندگان ژاپنی، کنسول نسل بعدی و . . .
عدم محبوبیت پلتفرم ایکسباکس میان بازیبازان ژاپنی بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از افراد براین باورند دلیل اصلی ژاپنیها در عدم استقبال از این پلتفرم نبود وجود بازیهای باب سلیقهی آنها برروی آن است. مایکروسافت در چند سال گذشته تجربیات موفق زیادی با استودیوهای ژاپنی نداشته و حتی همکاری این شرکت با پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) برای ساخت عنوان Scalebound نیز به کنسل شدن بازی ختم شد.
بهتازگی مجلهی Famitsu مصاحبهای با رئیس بخش ایکسباکس شرکت مایکروسافت یعنی فیل اسپنسر (Phil Spencer) ترتیب داده که طی آن اسپنسر دررابطه با مسائل گوناگونی از جمله کار با توسعهدهندگان ژاپنی صحبتهایی بهمیان آورده است.
او توضیح داد که طی چند سال گذشته بارها برای بازدید بسیاری از ناشران ژاپنی به این کشور سفر کرده است. اسپنسر رابطهی کاری نزدیکی با توسعهدهندگان ژاپنی دارد و آنها به او اجازه میدهند بازیهایشان را قبل از انتشار بازی کند و هنگامی که آنها با او دربارهی اهدافشان صحبت میکنند متوجه میشود که رابطهی بین صاحبان پلتفرم و توسعهدهندگان باعث بهوجود آمدن پیوستگی میشود. او از اهمیت این رابطه آگاه است.
اسپسنر دررابطه با تصاحب پنج استودیوی جدید اشاره کرد که بازیبازها همواره میخواهند بهانجام بازیهای فوقالعاده بپردازند و مخصوصاً عناوین فرست پارتی برای یک پلتفرم مهم هستند. او به هواداران نوید افزایش بازیهای فرست پارتی عالی را داد.
مایکروسافت در پاسخ به سوالی مبنی بر کنسولهای نسل بعدی ایکسباکس که در E3 دربارهی آنها صحبت کرده بود توضیح داد که این پروژه با در محوریت قرار دادن بازیباز شروع شده است. درحال حاضر دو میلیارد بازیباز مشغول به انجام بازی برروی پلتفرمهای مختلف هستند اما او تمایل دارد با ارائهی قویترین و بهترین سختافزار تجربهای شگفتانگیز به بازیبازان کنسولی ارائه دهد. اسپنسر احساس میکند که قادر بود این کار را به واسطهی ایکسباکس وان ایکس انجام دهد اما حال تمایل به پیشرفت بیشتری در آن دارد.
درگذشته مایکروسافت با چندین شرکت توسعهدهندهی سختافزار صحبتهایی داشته و طی آن شروع به بحث دربارهی نوآوریهای مورد انتظار در معماریهای آینده کردهاند. با نگاهی به آینده، او میداند که رزولوشن و نرخ فریم مهم هستند. ماجراجویی ساخت سختافزار جدید درحال حاضر شروع شده است و او بهطور مداوم دربارهی احتمالات آن فکر میکند.
اسپنسر همچنین احساس میکند سرمایهگذاری برروی هوش مصنوعی، کمکی عالی به ساخت دنیایی از بازیها با شخصیتهایی که بیشتر حس زنده بودن میدهند خواهد کرد. امکان شبیهسازی چگونگی انجام بازی وجود دارد. این موضوع حتی برای رفع باگ نیز مفید خواهد بود.
همچنین دربارهی استریم کردن بازیها، تعداد زیادی از دو میلیارد بازیباز سراسر جهان به انجام بازی جایی غیر از کنسولهای خانگی میپردازند. تلاش برای فروختن دو میلیارد کنسول در نقاط مختلف جهان راه حل مناسبی نیست. درحالی که رایانههای شخصی و تلفنهای هوشمند به صورت گستردهای در دسترساند، اسپنسر تمایل دارد به صاحبان آنها بازیهایی به همان عمق و همهجانبگی کنسولهای خانگی را ارائه هد.
همچنین اسپنسر اشاره کرد که مایهی افتخار اوست که توسعهدهندگانی عالی از ژاپن درحال پشتیبانی از ایکسباکس هستند. بازیبازان ژاپنیِ ایکسباکس در آینده قادر خواهند بود تا حتی از تعداد بیشتری از محتویاتِ توسعهدهندگان موردعلاقهی خود لذت ببرند؛ بنابراین آنها باید منتظر پیشرفتهای بیشتری باشند.
دیدگاه شما دررابطه با سخنان جدید فیل اسپنسر چیست؟
پر بحثترینها
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- خالق God of War بازی Indiana Jones را به عنوان بهترین بازی سال خود انتخاب میکند
نظرات
جونم فیل اسپنسر :inlove: :heart: کم کم عزیزان چشم بادامى هم دارن به ایکس باکس ایمان میارن :yes:
من اولین کسى هستم که از استریم کردن بازى ها استقبال خواهد کرد
”You will always experience the best in gaming on Xbox”
اسپنسر کلاه بردار هیچ وقت موفق نمیشه
چقد ازش بدم میاد
خدا رو شکر سونی به توضیحات مفصل عمو فیل نیاز داره کسی که بی انحصار رو رواج داد و تمام هزینه بخش Xbox رو روی عناوین آنلاین بدون محتوا گذاشت :yes:
او میداند که رزولوشن و نرخ فریم مهم هستند
او نمیداند که انحصار از هر دو عنوان بالا مهمتر هست
این پنج استودیو خریده شدن برای نسل بعد نه این نسل :yes:
سونی هم نمیداند پشتیبانی از نسل قبل و انحصاری ریسینگ عالی و باکیفیت و شبکه ی پایدار برای آنلاین بازی کردن مهم است( با یه متعصب باید اینطوری حرف زد)
فعلا مایکرو کلاهبرداری کرده و خبرشم همه جا پیچیده :rotfl: :rotfl: :rotfl:
روشی قدیمی تخریب رقیب و بالا بردن محبوب
ایول :yes: همین روزا کاراى ویزا و بلیط هواپیما رو واست جور میکنم برى آمریکا 🙂 اتاق فکر اعضاى ایکس باکس به نابغه اى مثل شما نیاز داره :yes:
😐 واى چقدر خندیدیم 😐
رسیستانس!!!وای خدا عالیه
بامدرک سیکل داره به سیاستای ی شرکت مولتی ملیونی ایراد میگیره
خودتم برو عمو فیل یکیو واسه مالش نیاز داره .
من یکی هیچ بازی داستان محور استریمی و تمام آنلاین رو بازی نکردم و نخواهم کرد.
ترجیح میدم برای بار چندم بلاد، ds3 ، یا witcher 3 رو بازی کنم ولی یه بازی استریم نکنم. یا حداقل خودم با نرم افزار خودم یا یه چیز open source از رو کامپیوتر خودم استریمش کنم.
حالم از تمامی این سوسول بازی های جدیدی که مثل چی به جان گیمینگ افتاده مثل استریم کردن و drm و لوت باکس و …. به هم میخوره.
:yes: :yes:
پارسا جان چه بخوایم چه نخوایم استریم کردن یه گزینه مناسبه که در آینده به صورت گسترده جا میوفته . اینجا و ملت بد بختمون با این اینترنت فوق گرون و محدود رو که نباید بسنجیم . باید واقع بین باشیم مگه چقدر مشتری دارن توی ایران که حالا بخوان به احترام ماها سمت استریم نرن ؟ خود شما یه نت خفن داشتی بدون دغدغه حجم و سرعت و پینگ و لگ . اگر لست ۲ مثلا استریم بود فقط . بازی نمیکردی ؟ شک دارم . این استریم کردن بازیا ایده ی خوبیه . منابع سخت افزاری کمتری لازم داره . هزینه کمتری داره . بازدهی بیشتری هم داره . فقط تاکید میکنم ما اصلا جزو جامعه اماری واسه بررسی حساب نمیشیم .
هرچی سالار اسپنسر بگه :heart:
او تمایل دارد با ارائهی قویترین و بهترین “سختافزار تجربهای شگفتانگیز به بازیبازان کنسولی ارائه دهد. اسپنسر احساس میکند که قادر بود این کار را به واسطهی ایکسباکس وان ایکس انجام دهد”
خدا پدرت رو بیامرزه که اگه نبودی کی برامون ONE X میساخت
۲ ساله دیگه اسکارلت هم میاد کنار ONE X :heart:
درباره ژاپنی ها هم بلاخره طرفدار که روی XBOX داره ولی خب کمتر به هر جهت استقبال میشه
دو میلیارد کنسول ؟
اصلا دو میلیارد گیمر داریم ؟ :laugh:
با احتساب به گیمر های موبایلی اره :yes:
شما هم توی هیلو کشاورزی میکنین
توی گیرز هم حوضچه ماهی دارین باید ماهی هارو بفروشین
توی sod هم به تحقیق درباره درمان بیماری دیابت میپردازین
بوی سوختنتون هم زن و بچه دار رو مست میکنه
اصلا مگه sod توش زامبی وجود داره 😐 😐 😐
Gears و halo که دیگه اصلا هیچ غولی ندارن 😐 😐
فقط سونی میتونه بازی های غول کشی و زامبی کشی بسازه
ببین گ..و بازیای خودتونم همینان په الکی زور نزن که سونی رو خراب کنی
فیل جون چی میگی عزیزم دیگه دیر شده واسه رقابت با سونی از سونی خیلی عقب موندی بهتره بری با بازیهای موبایلی رقابت کنی شاید موفق بشی سونی با یه انحصاری کل استودیوهای مایکروسافت نابود میکنه سونی با گاد ثابت کرد که چی هست و چه شاهکاری میتونه خلق کنه 😉
قطعا واسه کنسول های نسل بعد هر دو شرکت به شکل وحشتناکی دارن کار میکنن که قوی ترین کنسول رو داشته باشند :hypnotized:
مایکروسافت که از سخت افزار ضعیف نسل قبل سخت ضربه خورد، قطعا قاطعانه داره برای نسل بعد غول وحشتناکی آماده میکنه :sweat:
از طرف دیگه سونی با توجه به عرضه xone x خوب میدونه که مایکروسافت برای نسل بعد تصمیمی گرفته که زهرچشمی از سونی بگیره که نگو 😯
به نظرم سونی حاظر میشه در اوایل روی کنسولش ضرر بده ولی از نظر قدرت همچنان برتر باشه
هر اتفاقی بیوفته مطمانا هیچ کدوم از دو شرکت ریسک ضعیف بودن کنسولشون رو قبول نخواهند کرد و این یعنی کنسول های نسل نهم بسیار قوی خواهند بود :snicker:
باید دید چی میشه در آخر :-/