اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم

سعید آقابابایی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

 قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل درخواست های مکرر شما نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا بسیار حجم و مطلب بیشتری نسبت به بلادبورن خواهد داشت زیرا بسیار طولانی تر است و دی ال سی های بازی را هم در بر خواهد گرفت. در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در انتها به دی ال سی های بازی نیز خواهیم پرداخت. Dark Souls III در ابتدا نسبت به بازی های قبلی کمی آسان تر شروع می شود ولی درجه سختی ناگهان با صورت تصاعدی در بازی بالا می رود و دنیای در ابتدا خطی بازی، چندین و چند شاخه می شود. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با بیست و دومین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III  با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

یک نقشه خلاصه ولی بسیار گویا و مفید از مسیر پیشروی در بازی و مناطق مهم

بعد از شکست Old Demon King می توانیم گشت و گذار در Smouldering Lake را ادامه دهیم. البته این منطقه همان طور که گفته شد مثل باس فایت Old Demon King انتخابی است ولی آیتم های کلیدی و خوبی دارد که مخصوصا برای pyromancer ها خیلی مفید هستند. وقتی که دقیقا در جلوی درب ورودی منطقه باس رو به دریاچه ایستاده اید دقیقا رو برویتان در دوردست بالیستایی که مدام در دریاچه به شما شلیک می کند قرار دارد. حالا سمت چپ را نگاه کنید و یک مسیر بالارو می بینید که با شیب به سمت بالا و مستقیم می رود که به آنجا رفته و مسیر را دنبال کنید. از سمت راستتان Titanite Shard را بردارید و سپس از دربی که می بینید رد شوید تا بونفایر Demon Ruins bonfire را روشن نمایید. مسیر را ادامه دهید تا به یک بخش بالکن برسید. اینجا سمت چپ شما یک demon وجود دارد که این ها با شمشیرهای عظیم و اسپل های آتش به شما حمله می کنند و می توانند یک تورت بسازند که مدام گلوله های آتش به شما شلیک می کند و بعد از مردن هم اغلب Titanite Shard می اندازند. وقتی دیمون را کشتید از سمت چپ اینجا Ember را بردارید ولی مراقب شلیک تورت هایی که دیمون های بخش زیرین این منطقه قرار داده اند باشید. در مسیر به سمت بونفایر، با احتیاط به سمت راست حرکت کنید و از پله ها رد شوید تا یک demon satyr ببینید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

این شمشیر در یک اتاق مخفی است که در آن یک شوالیه دارد چند دشمن را می کشد. شما باید دشمنان و شوالیه را بکشید تا از این اتاق این سلاح قدرتمند را بردارد. کلا بدانید که در همه عناوین سولز سلاح های BLACK KNIGHT یکی از ۲-۳ سلاح برتر و قدرتمند کل سری هستند.

این ها مقداری از نوع معمولی که نزدیک Farron دیده بودیم قوی تر هستند. اگر وی را دنبال کنید می رسید به بخشی که دوتا demon satyr دیگر و یک demon satyr mage هم هستند که این آخری می تواند ابری سمی را احضار کند که دامنه اثر بالایی هم دارد و زیاد هم طول می کشد و دید را هم به صفر می رساند. اصلا خوب نیست که بخواهید ۴ تایی را با هم بکشید بلکه بهتر است از سیستم یکی یکی کشیدن به سمت خود و عقب رفتن و مبارزه کردن استفاده نمایید. از دومین ست پله ها نیز بگذرید و مسیر زیر را به سمت گوشه این بخش ادامه دهید. موجودی که اینجا می بینید یکی از دو leaping demon satyr است که اینجا هستند و یک حمله خیلی روی مخ دارند که شما را می گیرند و باید خیلی مراقبشان باشید و فاصله را حفظ کنید. بعد از این دو، اصلا با عجله به سمت آیتمی که برق می زند ندوید زیرا یک fire slime بالای آن است که باید اول به او شلیک کنید تا بیافتد و او را بکشید و همین طور یک gargoyle سمت راست است که آن را نیز از بین ببرید. این گارگویل ها از فواصل خیلی دور هم گلوله های آتشین را به سمت شما تف می کنند و بهتر است زود بدوید نزدیکشان و این ها را بکشید. بعد از کشتن این دشمن آیتم Ember که اینجاست را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

این اتاق بونفایر Old King’s Antechamber برای خودش داستانی است و به چندین راه و مسیر مختلف می رود که همه را در متن توضیح داده ام.

یک گودال، جلوتر روی زمین است که نمی توانیم از آن رد شویم، پس مسیر را برگردید و به اتاق اصلی بروید و حالا می خواهیم آن دو ست پله هایی که رد کردیم را پایین برویم و دیمون هایی که در زیر پرسه می زنند را از بین ببریم. آن پله هایی که نزدیک ۲ satyr بود امن تر است زیرا فقط با یکی ار دیمون ها برخورد می کنید و می توانید ۲ دیمون را یکی یکی بکشید. وقتی هر دو دیمون را کشتید می توانیم این بخش را گشت و گذار کنیم. اینجا حواستان باشد که دو عدد fire slime بالای سرتان  هستند و بعد از درب نیز یک fire slime دیگر روی سقف بالای آیتم درخشنده در کمینتان است که آن را بکشید و Undead Bone Shard را بردارید. چندین مسیر مختلف برای بیرون رفتن از این منطقه وجود دارند. تونل بزرگ و طولانی که یک آیتم در انتهای آن برق می زند، یک گودال بزرگ دارد که پایین می افتید پس فعلا بی خیال این مسیر شوید. دو مسیر دیگر می ماند. یکی موازی تونل و دیگری در بخش مقابل آن. از انتهای مسیر غیر موازی تونل، یک صدایی می شنوید. آرام جلو بروید تا یک demon satyr dog به سمتتان بیاد و آن را بکشید. در گوشه این راهرو یک دیوار کاذب است که به آن ضربه بزنید تا یک راه باز شود به اتاقی که در آن می بینید یک Black Knight قدرتمند دارد چندین دشمن را می کشد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

در مسیر کنار بونفایر یک دیمون پرسه می زند که آن را بکشید و دقیقا مسیر مستقیم را به سمتی که آیتم برق می زند ادامه دهید ولی حواستان باشد دقیقا بعد از ورودی اتاقی که آیتم در آن برق می زند دو دیمون یکی از چپ و یکی از راست به شما جمله می کنند که هر دو را بکشید و سپس آیتم Izalith Pyromancy Tome را بردارید که باید آن را به Cornyx بدهید تا اسپل های پایرومنسی بیشتری برایتان باز کند

برای مبارزه با او بهتر است او را عقب بکشید و در جایی که دو دیمون را کشتید و بازتر است با او بجنگید و کارش را بسازید. او ممکن است بخشی از ست Black Knight را بعد از مردن بیاندازد. سپس برگردید به اتاقی که وی در آن بود و Black Knight Sword را بردارید. کلا بدانید که در همه عناوین سولز سلاح های BLACK KNIGHT یکی از ۲-۳ سلاح برتر و قدرتمند کل سری هستند. مسیر راهرو را ادامه دهید. دو demon dog satyr دیگر و دو gargoyle در اتاق بعدی منتظرتان هستند که دخلشان را با دقت بیاورید. وقتی به سمت درب دیگر این اتاق می روید یک demon satyr mage می بینید و اگر مقداری معطل کنید و صبر کنید یک demon satyr هم می بینید که اگر خیلی نزدیک به او به mage حمله کنید وی نیز وارد نبرد می شود پس بهتر است آن ها را یکی یکی با عقب بردن بکشید. در اتاق بعدی هم در سمت چپ یک demon satyr mage دیگر وجود دارد که آن را بکشید. در هر یک از سمت های این اتاق دو مسیر موازی هم وجود دارند و یک مسیر مرکزی هم بین این دو قرار دارد. یک demon satyr سپردار در گوشه مسیر سمت چپ وجود دارد و یک Ember هم در انتهای بخش تونل مانند و کوتاه بعد از مسیر مرکزی. پله هایی که به اتاق بعدی می روند در گوشه مسیر راست هستند. از آنها بالا بروید و وارد شوید تا بونفایر Old King’s Antechamber bonfire روشن نمایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

در این راهروی باریک ۵ عدد fire slime روی سقف هستند که با دقت آن ها را بیاندازید و بکشید و در ادامه می رسید به یک آیتم ارزشمند که Estus Shard است.

در مسیر کنار بونفایر یک دیمون پرسه می زند که آن را بکشید و دقیقا مسیر مستقیم را به سمتی که آیتم برق می زند ادامه دهید ولی حواستان باشد دقیقا بعد از ورودی اتاقی که آیتم در آن برق می زند دو دیمون یکی از چپ و یکی از راست به شما حمله می کنند که هر دو را بکشید و سپس آیتم Izalith Pyromancy Tome را بردارید که باید آن را به Cornyx بدهید تا اسپل های پایرومنسی بیشتری برایتان باز کند. حالا از ورودی اتاق بونفایر، این بار مسیر سمت راست را از ورودی اتاق بونفایر دنبال کنید و سریعا یک Crystal Lizard را بکشید تا Chaos Gem را بگیرید. برگردید به اتاق بونفایر و در روبروی بونفایر و در گوشه این اتاق به دیوارها ضربه بزنید تا یک دیوار کاذب از بین برود و یک مسیر باز شود. در این مسیر باز شده دو راه وجود دارد که یکی مستقیم می رود و یکی تقاطعی در سمت چپ آن است. اگر مستقیم این مسیر را بروید پایین می افتید و به یکی از بخش های خیلی اولیه این منطقه بر می گردید ولی مسیر دیگر که در تقاطع سمت چپ آن است ارزش گشتن را دارد. در این راهروی باریک ۵ عدد fire slime روی سقف هستند که با دقت آن ها را بیاندازید و بکشید و در ادامه می رسید به یک آیتم ارزشمند که Estus Shard است. حتما فهمیدید که کجا هستیم؟ نه؟ الان دقیقا در بخش دیگر آن تونلی هستیم که قبلا آیتمی در انتهایش برق می زد ولی یک گودال وسطش بود و نمی توانستیم از آن رد شویم و بی خیالش شده بودیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

در اتاقی که ۳ موش را کشتید به دیواری که دقیقا روبروی ورودی است ضربه بزنید تا راه مخفی باز شود که شما را از تونل بیرون می برد. به چپ بپیچید و Quelana Pyromancy Tome را بردارید که البته Cornyx این را نمی پذیرد ولی نگه دارید چون بعدا به درد میخورد.

برگردید به اتاق بونفایر و حالا مسیر دیگر که گفتیم به پایین می افتید را امتحان کنید و به پایین بپرید. اینجا باید دوباره دو دیمون را بکشید اگر در بونفایر استراحت کرده باشید. حالا به مسیر باریکی که موازی تونل است در پشت پله ها بروید. یک بخش “موش دار” در پیش است!! حواستان به دیوار سمت راست باشد و قبل از رسیدن به موش یک راه باریک در آن جا می بینید. بپیچید به راست و وارد شوید و در این جا ۳ موش را بکشید. به دیواری که دقیقا روبروی ورودی است ضربه بزنید تا راه مخفی باز شود که شما را از تونل بیرون می برد. به چپ بپیچید و Quelana Pyromancy Tome را بردارید که البته Cornyx این را نمی پذیرد ولی نگه دارید چون بعدا به درد میخورد. پله های اینجا به افتادن و مرگ می رسد پس برگردید به اتاقی که ۳ موش را کشتید. به درب دیگری که اینجاست وارد شوید و مراقب موش در سمت چپتان باشید و همچنین مراقب یک گودال کوچک روی زمین که پرت می شوید پایین. مسیر دیگر مخالف گودال را دنبال کنید و در انتهای تونل موش غول پیکر را بکشید. فعلا بی خیال پله هایی که اینجا هستند شوید. جلوتر یک لانه موش با ۶ موش است ولی مهم تر از آن یک دیوار کاذب در سمت چپ است که یک صندوق درون آن است و ۳ عدد Large Titanite Shard را از آن جا بردارید. جالب اینجاست که دیوار پشت صندوق هم دوباره کاذب است و به آن ضربه بزنید تا یک راه دیگر هم باز شود. از اینجا یک بخش پایین تر را می توانید ببینید که ۷ عدد Basilik لعنتی و روی مخ در آنجا هستند. می توانید با تیرکمان از اینجا چندتایی از آن ها را با راحتی بکشید. برگردید به پله هایی که بی خیالش شدیم و پایین بروید تا به اتاق ۷ باسیلیک برسید. یکی یکی آن ها را به سمت خود بکشید و همگی را از پای در آورید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

در تونلی که موش ها هستند و به دیوار سمت چپ ضربه می زنید و یک صندوق معلوم می شود باید بدانید که دیوار پشت صندوق هم دوباره کاذب است و باید به آن ضربه بزنید تا یک راه دیگر هم باز شود که به جایی که در تصویر می بینید می رسد. در این بخش زیرین ۷ عدد باسیلیک هستند. اگر یک لبه از اینجا پایین بپرید (نه این که کاملا به پایین بپرید به اتاق باسیلیک ها) چسبیده به دیوار می توانید Izalith staff را بردارید.

برگردید به بخش پشت صندوقی که دیوار کاذب بود و بپرید روی یک بخش پایین تر و Izalith staff را بردارید و دوباره بپرید پایین به بخشی که باسیلیک ها را کشتیم. این بخش را جستجو کنید و Titanite Scale را بردارید. مسیری که در اینجاست مقداری جلوتر قبل پله ها دو شاخه می شود که یکی مسیر پایین پله ها و یکی هم بالای پله ها است. مسیر پایین پله ها توسط Knight Slayer Tsorig نگهبانی می شود که می توانید با دقت و صبر وی را بکشید. مسیر بالای پله ها به یک پل می رسد که آن طرفش یک Black Knight قرار دارد که او را عقب بکشید و از پای در آورید و مراقب باشید که درون lava نیافتید. بعد از کشتن او می توانید Soul of a Crestfallen Knight را بردارید. مسیر بعد از پل را ادامه دهید و باید از یک مسیر نردبانی خیلی خیلی طولانی بالا بروید. وقتی بالای بالا رسیدید بالیستا دوباره شروع به شلیک می کند و باید در این مسیر خیلی دقت کنید. به سمت چپ بروید و مسیر را ادامه دهید و در اینجا ۳ عدد دشمن اسکلتی چرخ دار وجود دارند که بهتر است یکی یکی آن ها را بکشید. مسیر را به سمت چپ ادامه دهید و دو اسکلت بر می خیزند که باید آن ها را بکشید. بهتر است به دیوار سمت چپ بچسبید و آرام آرام کل این مسیر را جلو بروید تا بتوانید یکی یکی دشمنان را به سمت خود بکشید، مخصوصا دو عدد shotel skeletal knight که جلوتر هستند و کار خیلی آسانی برای کشتنشان ندارید مخصوصا اگر هر دو با هم بیایند که دیگر خیلی سخت می شود. وقتی این دو را کشتید به بالیستا می رسید که دیگر اینجا نمی تواند به شما شلیک کند. یک دستگیره در مرکز آن است که باید بکشید تا آن را غیرفعال کنید و از شرش راحت شوید. بعد از بالیستا یک سری لبه ها پشت سر هم قرار دارند که پایین می روند و یکی یکی روی آن ها بپرید و مسیر را پایین بروید تا به دریاچه برسید و دیگر خبری از شلیک های بالیستا هم نیست. حالا می توانید راحت تر هر جای دریاچه را می خواهید بگردید و مراقب خرچنگ های غول پیکر هم باشید. برگردید و در بونفایر ورودی دریاچه استراحت کنید.

در قسمت بعدی ادامه مسیر را پیش خواهیم رفت. 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mm گفت:

    به نظرم باس smouldering lake دمون کینگ باشه (demon king) … و همچنان منتظر معرفی نسخه ی جدیدی از این بازی که نه شاهکار هستیم

  • fbjg گفت:

    چه سریع آماده کرده دمت گرم سعید جان
    این منطقه کلی مسیر مخفی داره و یه پیچ تو پیچ عجیب گم شدن توش خیلی راحته

  • FOR HONOR گفت:

    ممنون از مقاله ی خوب شما.
    آقا سعید نظر خودتون در مورد dragon slayer great axe چیه؟
    بهترین اسلحه بازی از نظر شما چیه؟

    • این اسلحه ایی که فرمودی خیلی عالی هست
      من که روی نیو گیم پلاس به بعد همش با همین میرفتم

    • dimoomid گفت:

      دوست من بنظر من چیزی به اسم ” بهترین اسلحه بازی” وجود نداره……چرا که هر بازیکن با توجه به هوش و تاکتیک و علاقه و روش مبارزه خودش میتونه یک اسلحه رو بعنوان بهترین اسلحه انتخاب کنه که با دیگران متفاوته……اصولا شاهاکار گیم پلی مبارزات و تاکتیکهای مبارزاتی و تنوع اسلحه در دارک سولز ۳ زمانی معنای واقعی پیدا میکنه و زمانی بازیکنان به عمق شاهکار بودن این بازی از منظر مبارزات و تاکتیک پذیری و قابلیت پی میبرند که وارد مبارزات pvp و بخش انلاین بازی بشن…..اونجاست که واقعا هر اسلحه حتی کوچکترین و سبک ترین شمشیرها یا خنجرها و یا سپرها دارای کاراکتر و شخصیت واقعی میشن…..اونجاست که ادم حیرت زده میشه از عمق گیم پلی این بازی که بدون تردید این بازی رو از این منظر با فاصله بسیار زیاد نسبت به بازیهای مشابه به یک شاهکار بی مثال تبدیل میکنه……دوستانی که امکان انلاین بازی کردن رو دارند و این بازی رو بصورت انلاین تجربه نکردن بدون تردید باید این عنوان رو تجربه کنند تا لذت زایدالوصف و شگفت انگیز مبارزات پی وی پی رو بچشند……اونموقع است که میبینید چطور یک بازیکن بواسطه سبک مبارزه خودش با یک اسلحه بسیار ضعیف و از دید شما نا کار امد میتونه براتون به یک هیولای شکست نامذیر و ترسناک تبدیل بشه……و این بسیار لذت بخشه وقتی که در دنیای خودتون و یا با دیگران در حال گشت و گذار هستید ناگهان مورد هجوم پلیرهای دیگه قرار بگیرید و یا به دنیای یک پلیر از همه جا بی خبر هجوم ببرید…….بخش انلاین مبارزات دارک سولز ۳ منحصر بفرد ، شگفت انگیز و یک شاهکار به تمام معناست…….بد نیست نویسنده محترم کمی هم به لایه های بخش انلاین و مبارزات در این بازی بپردازند……جدای از اینکه در بازی چند مکان مشخص صرفا جهت انواع و اقسام مبارزات دو و یا چند نفره و در سبک های مختلف وجود داره ، برخی مناطق بازی از سوی بازیکنان بدلیل استقبال و تکرار زیاد به مناطقی تبدیل شده که بازیکنان برای مبارزات رو در رو به اونجا میرن و منتظر میشن تا با نفر پیروز رو در رو بشن…..که البته این کار با شیطنتهای بشدت فان برخی پلیرها همراه میشه…….باید تجربه کنید……حتما تجربه کنید

    • درودب ر شما. خیلی متشکرم ازتون.
      کلا من به شخصه همیشه عاشق سلاح های knight ها و بلک نایت ها هستم و به نظرم جزو بهترین ها هستند. یا شمشیرهای اولترا گریت سورد آتشی.
      سلاح های دراگون اسلیر که شما گفتید هم خیلی خوب و قدرتمند هستن
      https://t.me/Gametal

  • ALIREZA.PC گفت:

    فقط میگم دمت گرم اقا سعید همینجوری ادامه بده

  • خسته نباشی اقا سعید
    بسیار عالی و دقیق نوشتید موفق باشید

  • آقا دمتون گرم بیست و دو تا قسمت براش نوشتید هرکدوم حدود صد و پنجاه خط نوشته داره
    اونوقت من دوخط تایپ میکنم انگشتام تاول میزنه
    به هر حال خسته نباشید

  • Hoower گفت:

    سعید جان از هنگامی که سردپیر سایت شدی خیلی پیشرفت کرده سایت
    چند پرسش داشتم از شما چون کامنت هارو با تاب(حوصله) پاسخ میدید
    سایت های maxgamestore و psgo از دید شما باورپذیر هستن؟
    و اینکه شما جایی رو میشناسید که ازش بازی های کهن(قدیمی) بشه گرفت؟
    خیلی کهن هم نه به مانند(برای مثال) من توی ایران هرچی گشتم اتزیو کالکشن پیدا نکردم
    هم اکنون هم از روی اینکه برای ما ایرانی ها میزان زمان بازی خیلی با ارزش شده باید بازی بخریم چون خودتون که میدونید بازی های خطی اونطور که باید خیلی نمیتونن مارو سرگرم کنن چون زود به پایان میرسن
    جایی رو میشناسید که بتونم دارک سولز یا ac unity و bf(بلک فلگ خخ)
    یا dlc بلادبورن یا چیزهایی مانند اینها پیدا کنم؟بازی هایی که خیلی تو چشم نباشن
    نسخه فیزیکی ولی

    • ali ghorbany گفت:

      اگه تهران یا کرجی فردیس کرج پاساژ بعثت از پله ها برای پایین مغازه دست چپ هم اساسین هم بلادبورن البته بلاد به صورت دیجیتالی داره بلک فلگ رو دارن اسم صاحب مغازه مجتبی هستش

    • سلام و درود خدمت اریان عزیز. خیلی متشکرم از شما اریان جان. بله خوشبختانه سایت در بهترین وضعیتش به سر می بره در این ۳ سال ولی خب باعثش من نبودم و تیم گیمفا همگی با هم باعث شدن که از همه نظر سطحمون بالا بیاد و برترین رسانه تخصصی گیم در کشور باشیم و راه ارتباط با ناشران بین المللی رو هم باز کنیم.
      والا این سایت ها رو نمیشناسم من اریان جان.
      والا سراغ ندارم جای خاصی رو ولی مثلا گیم پلی ایران فروشگاهیه که تقریبا همه بازی ها رو میتونه فراهم کنه براتون. به نظرم در این فروگشاه میتونید هر بازی رو که بخواید پیدا کنید و کاملا هم مطمئنه
      https://t.me/Gametal

  • kasrapnk290 گفت:

    سلام دوستان شرمنده بابت اسپم
    من دارک سولز ۳ نسخه Fire fades Edition رو گرفتم ریجن ۲ ولی اکانتم ریجن ۱ میخواستم بدونم میشه dlc ها رو رو اکانت خودم بازی کنم یا نه ممنون میشم جواب بدین

  • این بازی واقعا بد و ضعیف بود چون تکلیف خودشو مشخص نمیکرد که میخواد یه دارک سولز باشه یا بلادبورن برای همین خیلی نچسب در اومده
    دارک سولز ۲ شاهکار بود چون شما معنی واقعی مبارزه تاکتیکی رو میفهمین همینطور بلادبورن که بخاطر سرعت بالای گیم پلی لذت زیادی داره ولی با بازی کردن مدارک سلولز ۳ وقت وقتتون رو هدر دادید

    • به نظر من بازی از این نظر بد بود چون دارک۲ رو حد اقل ۶یا۷ ساعت طول میکشید تا ان جی مثبتش تموم کنی ولی دارک۳ با ۱یا۲ ساعت تموم میشه ام از نظر هنری عالی معنی مبارزه هم در دارک۳ فقط با باس slave knight geal فهمیده میشه بهترین باس هم از نظر من puntif sulivan

  • ALIREZA.PC گفت:

    دوستانی که تو کشتن اون دوتا شوالیه که یکی پایین پله ها و یکی بالا پله ها هست میتونن کاری کنن که اون دو تا به جون هم بیفتن
    اول برید بالا و اون شوالیه بالایی رو بکشونید طرف اون شوالیه ای که پایین هست البته مواظب باشین بین راه نزنتتون
    و اون پایین میتونید ببینید که اون دوتا چجوری همدیگرو میزنن و بالاخرو یکیشون زنده میمونه و براحتی شکستش بدین

  • HsH گفت:

    ممنون از مقالات عالیتون.به خوبی راهنمایی میکنید.فقط اگه امکان داره عکس های مقالات رو بیشتر کنید.و اگه میشه یه راهنمایی برای استفاده از جادو بذارید.من یه بار بازی رو تا همینجا اومدم ولی سیو هام پاک شد و خیلی ضد حال بدی خوردم.میخوام این دفعه برا تنوع با جادو برم و سوال دیگه چقدر از اینجا تا پایان بازی مونده.بازی نصف شده؟راهنمایی تروفی انجام بدین دیگه نور الی نور میشه.بازم ممنون.خسته نباشید.عالیه مقالاتتون جامع ومفید

    • سلام و درود خدمت شما. خیلی متشکرم ازتون. نظر لطفتونه. چشم حتما عمکس های بیشتری سعی میکنم قرار بدم.
      در مورد جادو هم این راهنما کلا برای کلاس خاصی نیست و شما می تونید با جادو هم پیشروی کنید بر طبق راهنما.
      بله از نصف رد شدیم. البته میشه خیلی زود تمومش کنم ولی خب من دارم تمام مراحل انتخابی رو هم کامل میکن و بازی رو صد در صد توضیح میدم وگرنه میشه خیلی زود بستش.
      برای تروفی ها شاید وقتی تموم شد راهنما یه بخش جدا بذارم.
      خیلی متشکرم ازتون. سلامت باشید انشالله.
      https://t.me/Gametal

  • ali ghorbany گفت:

    دستتون درد نکنه عالی بود مقاله دیشب بلاخره نیملس رو زدم امروز دیمون پرنس رو میشه یکی بگه بعد از دیمون پرنس باس بعدی چیه تو دی ال سی ؟

  • Amir_7_75 گفت:

    سلام.با عرض خسته نباشید و دس خوش بابت راهنمای عالی و بی نقص جنابتان.
    ببخشید چرا بعد از قسمت ۲۲ دیگه راهنما ادامه پیدا نکرده تو سایت؟؟
    یعنی چرا راهنما تا آخر بازی راهنمای خوبتون ادامه نداره؟؟
    یعنی چرا بعد از قسمت ۲۲ دیگه قسمت ۲۳ نیستش تو سایت؟!!
    با تشکر فراوان اگه امکانش هست راهنمای خوبتون رو ادامه بدین و کاملش کنین

  • Amir_7_75 گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید چگونه می توان لول حلقه ها را افزایش داد؟؟
    و یک سوال دیگه اینکه من حلقه مخفی موجود در فایرشرانگ را گرفتم که افزایش روح میدهد.ولی اکنون در مجموعه حلقه هایم نیست!اصلا دیگر در جعبه که نیست در آیتم هایم هم نیست.حالا چه کنم؟؟ آیا باید از اول بازی کنم؟؟

  • Amir_7_75 گفت:

    ببخشید ولی من بازم متوجه نشدم چطوری لول حلقه ها رو ببرم بالا…میشه واضح تر بگین…ممنون

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیست و دوم - گیمفا