توسعه دهندگان Dying Light 2 از کیفیت اجرایی آن برروی کنسولهای میان نسلی میگویند
به تازگی در طی مصاحبهای که طراح ارشد بازی Dying Light 2، با وبسایت Wccftech انجام داد، اطلاعات جالبی در مورد کیفیت اجرایی این بازی برروی کنسولهای میان نسلی منتشر شده است.
عنوان Dying Light 2، دنبالهای بر بازی بشدت محبوب و موفق استودیو لهستانی تکلند (Techland)، بوده که قرار است تمرکز ویژهای برروی تصمیمات بازیباز و عواقب آنها داشته باشد. در طی رویداد E3 2018، به اندازه کافی در مورد داستان بازی گفته شد؛ حال بهتر است بدانیم این عنوان چگونه اجرا میشود.
آقای تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، اعلام کرد که اولویت آنها رسیدن به نرخ فریم ۶۰ است نه رزولوشن ۴K. پس به نظر میرسد که این استودیو قرار است به جای جلوههای بصری، برروی عملکرد بازی تمرکز کند. البته وی اضافه کرد که ممکن است کنسولهای میان نسلی بتوانند به رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ دست پیدا کنند.
به کمک موتور جدیدی که برای Dying Light 2 توسعه داده شده و افراد با استعداد در زمینه فنی که استودیو تکلند در اختیار دارد، انجام این کار در طی یک سالی که برای بهینه سازی زمان دارند، غیر ممکن نیست.
ما هنوز یک سال برای بهینه سازی زمان داشته و همچنین در بحث بهینه سازی، جادوگرهایی واقعی را در اختیار داریم. پس شاید بتوانیم نرخ فریم ۶۰ را در کنار رزولوشن ۴K، ارائه دهیم.
عنوان Dying Light 2، در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹ برروی پلتفرمهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
به نظر شما نرخ فریم ۶۰ از رزولوشن ۴K مهمتر است؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
برای عناوینی مثل دایینگ لایت که صحنه های شلوغ زیاد دارن ثبات فریم خیلی مهمه و اگر میخوان ۶۰ فریم ثابت بگیرن امکان نداره بتونن رزولوشن رو ۴k کنن مگر اینکه به قول خودشون انجین مخوفی داشته باشن که بازم از توان این استودیو خارج هست قطعا برای فریم ثابت ۶۰ مجبورن رزولوشن رو داینامیک بذارن
والا داداش انجین هرچقدم بهینه باشه بازم تو اون صحنه های شلوغ فک نکنم رو وان ایکس حتی بتونه ۴Kو۶۰فریم بده
ینی تقریبا امکان نداره
اره NATIVE 4K که امکان نداره ۶۰ فریم ثابت بده از توان سخت افزاری کنسول خارج هست ولی داینامیک ۴K میتونه ۶۰ ثابت بده در حال حاضر عناوین ولفنشتاین۲-کالاف-بتلفرانت۲ یا هیلو۵ همشون ۶۰ فریم میدن ولی داینامیک ۴K هستن روی ONE X
ولی کلا بحث دایینگ لایت که جهان باز هست فرق داره و اره امکان اینکه توی رزولوشن بالا بتونه ۶۰ فریم بده پایینه
محمد رضا جان تو کدوم پست حوابمو دادی تا برم بخونم ممنون میشم :heart:
———————————————————————————————————————-
نسخه اولش خیلی خفنه امیدوارم این یکی هم خفن تر باشه،ما که تو نسل هشتم تو زامبی کشی کم شانس بودم و به غیر از لست آو اس و داینگ لایت بازی جالبی تو زامبی کشی نداشتیم،لفت فور دد هم که نیومد،واکینگ دد هم زیاد جالب نبود
over kills the walking dead میخواد بیاد به نظرم نباید بد باشه رو پیسی dayz هم هست که خیلی سخت و خاص پسنده یعنی قشنگ بقایه کامله ولی بهینه سازیش…..
over kills the walking deadبرام مهم نیست راستش از گیمپلی واکینگ دد زیاد خوشم نمیاد،dayzرو نمیدونستم کلا اخبار بازی های زامبی محور رو کم دنبال میکنم
مازیار جان چند روز قبل نمیدونم توی کدوم پست نوشتم ولی توی همین پست برات دوباره مینویسم
مازیار جان اگر TV که داری کابل HDMI میخوره که کارت فعلا راه میفته ولی حتما به فکر TV جدید باش TV دست دوم رو ولا دیوار رو یه امار بگیر احتمالا گیر بیاری
ONE S نیازی به خنک کننده جدا نداره خوده کنسول خنک کننده داره نیازی نیست خنک کننده جدا بگیری
اگر اکانت هکی برات بریزن دیگه وصل شدن به نت رو فراموش کن کلا همیشه باید افلاین باشی
بازی ها هم اره هر چی بخوای گویا برات میریزن لیستت خوب بود ولی هیلو۶ که هنوز نیامده هیلو۵ رو بریز و کوانتوم بریک و فورتزا هورایزن۳ هم به لیستت اضافه کن
ممنونم
کاملا درسته.
https://www.uplooder.net/files/bf6980ac512270b002d31adfac6d9beb/ps4-and-xbox.mp4.html
به نظر شما نرخ فریم ۶۰ از رزولوشن ۴K مهمتر است؟
بنظر من فریم از همه چی مهمتره 😐 من همین امروز تامب ریدر (اصن بخاطر شما تومب ریدر )رو تموم کردم رو اولترا برام ۳۵ فریم میداد رو وری های ۶۵ D;
اصلا فریم حدود ۴۰ به بالا بازی خیلی روون میشه ۶۰ که کلا یه دنیای دیگس XD
نسل قبلی از این میان نسلی بازیا نداشتیم میترسم با این وضعیت نسل بعدی با یه همچین واژه هایی مواجه بشیم کنسول یک سوم نهایی نسلی, کنسول نیمه نهایی نسلی, کنسول نهایی نسلی , کنسول نهایی پلاس نسلی….
یکی از خوبای زامبی محور
رو هیولا چه شود :inlove:
نرخ فریم از هر چیز دیگه ای مهم تره
یه مثال ساده
شما حاضری ماینکرافت با فریم شصت بازی کنی یا ویچر سه با فریم ده؟؟
این نرخ فریم پایین هست که لذت بازی رو تعیین میکنه نه گرافیک
فک نکنم انقدری بتونن بهینه کن ۴k سی فریم باز امکان پذیره ولی ۶۰ فریم خیلی سخته رسیدن بهش :-/
نسخه یکش بهترین بازی زامبی محوری بود که تا الان بازی کردم
کسی میدونه روی کنسولهای معمولی چطور اجرا میشه؟
رو نسخه های معمولی فک که ۱۰۰% full hd ایه فقط ۶۰ فریم امکانش کمه احتمالا رو ۳۰ قفله.
موچکر داداش
کاش برای Play station VR هم بیاد.هرچند که VR ندارم! 😐 ولی باحاله 😐 :laugh: