Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن - گیمفا
Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن - گیمفا
Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن - گیمفا
Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن - گیمفا

Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن

مهرداد میرشاهی
۱۴:۴۵ ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن - گیمفا

در جریان کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2018، تریلر جدیدی از بازی Crackdown 3 به نمایش در آمد که انفجار و ویرانی‌های گسترده را به تصویر می‌کشید؛ اما شاید مهم‌ترین نکته این ویدئو، ذکر نام سومو دیجیتال (Sumo Digital) به عنوان تنها توسعه دهنده این بازی باشد.

پیش از این، Crackdown 3 توسط چهار تیم از استودیوهای Reagent Games (طراحی بخش چند نفره)، Cloudgine (تکنولوژی ابری)، Ruffian Games (پشتیبانی بخش چند نفره) و سومو دیجیتال (بخش تک نفره) توسعه می‌یافت اما از سال گذشته میلادی روند توسعه این بازی با مشکلاتی همراه شد و به نظر می‌رسد سومو دیجیتال تنها استودیویی باشد که به عنوان توسعه دهنده فعلی این بازی شناخته می‌شود. وب‌سایت Polygon در این خصوص از مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای مایکروسافت پرسید و وی ضمن تائید این نکته اظهار داشت که: «مایکروسافت در حال حاضر تنها با سومو دیجیتال همکاری می‌کند».

هر دو شرکت Reagent Games و Cloudgine توط خالق سری بازی‌های Crackdown یعنی دیوید جونز (David Jones) تاسیس شده‌اند اما در حال حاضر Cloudgine توسط ناشر عنوان Fortnite یعنی اپیک گیمز (Epic Games) خریداری شده است. این اتفاق باعث شد تا Reagent بسته گردد و دیوید جونز تمام وقت خود را به Cloudgine که دیگر متعلق به اپیک‌گیمز است، اختصاص دهد. جونز، Reagent و Cloudgine بر روی یک بخش چند نفره خلاقانه برای بازی Crackdown 3 کار می‌کردند که قرار بود از تکنولوژی ابری برای پردازش انفجارهای مکرر و بزرگ این بازی استفاده کند. اما آیا با توجه به خروج دیوید جونز از تیم توسعه این بازی، این بخش لغو شده است؟ مت بوتی در این زمینه می‌گوید:

[بخش چند نفره] همچنان بخشی از [بازی Crackdown 3] است. می‌دانید، ما بسیار خوش شانس هستیم که در قالب شرکت مایکروسافت به صورت نزدیک با تیم‌های ایکس‌باکس همکاری می‌کنیم و سرویس ابری نیز به روش‌های هیجان‌انگیز در تمامی بازی‌های ما حضور دارد. ما به زیرساختی عالی دسترسی داشتیم و این بازی (Crackdown 3) نیز دارای تکنولوژی فوق‌العاده‌ای بود و به همین جهت ما تصمیم داریم از هر دوی آن‌ها به نحوی احسنت استفاده کنیم.

به نظر می‌رسد که بخش چند نفره Crackdown 3 همچنان در دست ساخت قرار داشته باشد اما مشخص نیست که چه کسی بر روی آن کار می‌کند. بازی مورد بحث، از روزهای آغازین معرفی‌اش با مشکلات متعددی در روند توسعه‌اش همراه بود و ابهامات زیادی در خصوص آن و به طور خاص‌تر، نحوه استفاده از تکنولوژی ابری برای پردازش انفجارهای مهیب وجود دارد که باید برای رسیدن به پاسخ آن، تا زمان عرضه‌اش صبر کرد.

بازی Crackdown 3 در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن - گیمفا
Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن - گیمفا
Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن - گیمفا
Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن - گیمفا
Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خدایی این تری کروز خیلی به بازی میاد نمایش امسال بازی خیلی بهتر از سال قبل بود ولی همچنان معلوم نیست بازی چی در بیاد

    • goldberg68.the.beast.graphic.is.HERE گفت:

      بتل رویالش حال میده

    • PSFAN@COD گفت:

      فک کنم بشه حدس زد هدف ساخت بازی چیه و قضیش چیه
      موفقیت این بازی در فروش یا نمرات تاثیر شدیدی در عملکرد مایکرو در نسل بعد میزاره،نه از لحاظ این که مخاطبین بگن مایکروسافت خوب شده، به اوج برگشته،از این لحاظ که کل سیاست مایکرو میتونه توی سرنوشت این بازی خلاصه بشه که بخشی مهم ازش که سیستم تخریب پذیریش هست به پردازش ابری وابسته است
      اگر این مورد موفق بشه،مایکرو به استریم بازی های ویدیویی یک قدم خودش را نزدیک تر خواهد کرد و انگیزه میگیره حتی توی هیلو و گیرز های بعدی هم پردازش ابری را پیاده کنه و شاید حتی یک بازی تماما وابسته به سرور های ابری بیرون بدن
      در کل مایکرو داره به صورت ازمایشی،پردازش ابری در بازی را تست می کنه تا بعدا ببینه میشه کلا کل بازی را به پردازش ابری سپرد یا نه
      از این جهت میشه گفت کرک داون سه جزو کلیدی ترین عنوان های مایکرو هست که خیلی چیز ها را برای مایکرو مشخص می کنه

    • Cole Train گفت:

      پروسه ساخت بازی از سال ۲۰۱۴ کلید خورده ممدرضا ولی تو اوج بی پولی و عدم بودجه ی بخش اکس باکس.واسه همین مشکل پیدا کرد.از سال ۲۰۱۷ که بودجه تزریق شده و کرک داون در واقع رومد ساختش از اول و با بودجه ی بالاتری پیگیری میشه واسه همین نمایش امسال خیلی خوب بود.مطمئنم برخلاف تصور همه میتونه عملکرد نرمالی داشته باشه

  • postman گفت:

    حقیقتا چرا بازی به اون خفنی اسکیل باوند باید کنسل بشه و توسعه ی این بازی با این حجم از اصرار و پا فشاری ادامه پیدا کنه . اسکیل باوند رو اگر انقدر تاخیر میزدن قطعا درست میشد مشکلاتش و تا الان عرضه شده بود . بابا کنسل کنید این بازی رو واقعا ارزش ادامه توسعه نداره . بازی که حتی تریلرش جذابیتی نداره . گیرز به اون نازی . اوری به اون مشتی . حتی بازی هایی که خراب کردن حداقل نمایش هاشون واقعا جذاب بود مثل استیت ۲ یا دریای دزدان . این حتی نمایشش هم جذابیتی نداره . خب کنسلش کنید مثل ادم برید تو سکوت بسازیدش درست و حسابی بعد وقتی اماده شد رونماییش کنید . یا برید کلا یه چیز دیگه بسازید . این چه وضعشه اخه . شده لست گاردن ۲ این بازی .

    • h00man گفت:

      اسکیل باوند میتونست ی شاهکار بشه مخصوصا وقتی سازندش Platinum Games باشه … این استدیو تخصصش بازیای هک اند اسلش با گیم بلی سرعتی بود ولی حیف که کنسل شد

      • postman گفت:

        والا به خدا من حاضرم حتی متال گیر رایزینگ ۲ رو بسازن انحصاری ایکس باکس ولی این کرک داون ۳ کنسل بشه چیه این آخه . نه گیمپلیش آدمو جذب میکنه . نه داستانش . نه گرافیکش . نه طراحی هنریش 😐 . نه موسقیش . والا ۴ سال چیکار میکردن نمیدونم . اون دریای دزدان حداقلش ادم دلش خوشه که گرافیکش زیباس . اوری هیچی نباشه هم هنر خالصه . گیرز اصن پوچ هم باشه گیمپلیش جذابه . قشنگ مشخصه مایکروسافت تو رو دربایستی مونده بعد کنسل کردن فیبل لجندز و اسکیل باوند و گرنه قطعا کنسلش میکرد . والا ما که بخیل نیستیم ایشالا اشتباه میکنیم ولی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

    • Cole Train گفت:

      احتمالا ایپیه اسکیل باوند رو نینجا تئوری تحویل بگیره و به یه بازیه خفن هم تبدیلش میکنه

  • Uncle Broom گفت:

    ترکیبی از saints row و just cause :-/ امیدوارم موفق بشه.

  • big_cypher گفت:

    ۳ اسفند چقدر گیم میاد دیزگان مترو و این (اگه تاخیر نخوره :laugh: ) اول دیزگانو میگیریم بعد مترو اینم شما برین حالشو ببرین ما هم با انحصاریمون حال میکنیم

Crackdown 3 تنها توسط سومو دیجیتال توسعه می‌یابد + اطلاعاتی از بخش چند نفره آن - گیمفا