نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا

نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد

مرصاد قدیری
۱۴:۱۲ ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا

همان‌طور که می‌دانید، تنها یک روز تا عرضه بازی انحصاری Mario Tennis Aces برروی کنسول نینتندو سوییچ باقی مانده است. حال به تازگی شاهد انتشار نقد‌ها و نمرات این عنوان هستیم. با ما همراه باشید.

جدید‌ترین ساخته استودیو کملوت (Camelot)، آمده است تا جای خالی عناوین ورزشی آرکید که دیگر عرضه نمی‌شوند را پر کند. این بازی عمیق‌ترین گیم‌پلی را در سبک خود داشته و تا حدودی با بازی‌های مبارزه‌ای مقایسه می‌شود؛ مکانیک‌های جذابی که علاوه بر ارائه یک مسابقه تنیس لذت بخش، باعث بوجود آمدن یک لایه استراتژیک نیز می‌شوند. این عنوان دارای یک بخش داستانی با نام Adventure Mode است که علاوه بر آموزش مکانیک‌های بازی به بازی‌باز، شامل چالش‌‌ها و باس‌های مختلف نیز می‌شود. بخش چند نفره بازی هم امکان تجربه‌ آن را به صورت محلی و  آنلاین فراهم می‌کند. البته اگر حس می‌کنید که Mario Tennis Aces پیچیدگی زیادی دارد، می‌توانید حالات  ساده‌تر را امتحان کرده و یا از طریق تنظیمات بازی، مسابقه ایده‌ آل خود را شخصی سازی کنید. حال بیائید ببینیم نظر منتقدین سایت‌های مختلف در مورد جدید‌ترین عنوان انحصاری نینتندو سوییچ چیست.

Hobby Consolas 92/100

بدون هیچ شکی، این بازی یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه Mario Tennis است؛ نه برای تعداد حالت‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه به خاطر گیم‌پلی اعتیاد آورش. صاحبان کنسول نینتندو سوییچ باید Mario Tennis Aces را خریداری کنند.

Wccftech 80/100

Mario Tennis Aces، یکی از بهترین بازی‌های سری Mario Tennis بوده و برای بازی‌بازانی که دوست دارند با گروهی از دوستان خود آن را تجربه کنند، بسیار با ارزش است. اگر به یک بازی خوب تنیس که با قوانین عجیب ترکیب شده‌ علاقه دارید، حتماً از Mario Tennis Aces لذت خواهید برد.

Shacknews 90/100

آیا باید بازی Mario Tennis Aces را تهیه کنید؟ اگر هنوز هم جواب آن مشخص نیست؛ قطعاً بله. این بهترین عنوانی بوده که این سری در طی سال‌ها به خود دیده است؛ و من این را به عنوان یک طرفدار تنیس می‌گویم. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی‌های ورزشی که نینتندو سوییچ در اخیتار دارد می‌گردید، دیگر نیازی به جست و جو نیست؛ آن را پیدا کرد‌ید.

Games Machine 91/100

Mario Tennis Aces، احتمالاً بهترین نسخه این مجموعه است؛ آغاز آسان بازی برای تمام افراد، چالش برانگیز برای باتجربه‌ها، از نظر بصری عالی و مهم‌تر از همه چیز، بسیار سرگرم کننده.

IGN 75/100

  Mario Tennis Aces، یک تجربه بشدت سرگم کننده‌ی تنیس آرکید است؛ رنگارنگ و با ظاهری خیره کننده و همچنین مسابقات متعادل شده. اگر کمی عمق بیشتری به بخش تک نفره ساده آن داده و برای جذاب‌تر کردن بخش چند نفره، تنوعی بیشتری به نحوه شخصی‌ سازی تورنومنت‌ها (Tournament) و شخصیت‌ها اضافه می‌شد، Mario Tennis Aces می‌توانست یک عنوان کامل و همه جانبه باشد. در حال حاضر، این بازی هنوز‌ هم برای یک تجربه دیوانه وار تنیس با دوستان، بسیار سرگرم کننده است.

Polygon (بدون نمره)

متاسفانه Mario Tennis Aces، آن بازی ورزشی نقش آفرینی رویا‌های ما نیست اما یک بازی باید بر اساس چیزی که مد نظر توسعه دهندگانش بوده است، قضاوت شود؛ به عنوان یک عنوان ترکیبی ورزشی-مبارزه‌ای، Mario Tennis Aces کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

GameSpot 80/100 (در حال نقد)

 حتی بعد از چندین روز که شاهد تیتراژ پایانی بازی بودم، هنوز هم برای شنیدن صدای رضایت بخش یک ضربه قدرتی (Power Shot) اشتیاق داشته و مسابقات را در ذهن خودم مرور می‌کنم؛ تصور می‌کنم که اگر می‌دانستم چنین اتفاقی می‌افتد، کار دیگری را انجام داده و یا بیشتر تمرکز می‌کردم. Mario Tennis Aces، کاری که همیشه این سری به خوبی انجام داده را بهبود می‌بخشد. امیدوارم پشتیبانی آنلاین بازی هم مانند دیگر اجزای آن، با کیفیت باشد.

God Is a Geek 70/100

اگر بخش داستانی را تا شکست دادن باس اول ادامه دهید، باید با روند بازی آشنا شده باشید. وقتی به آن‌جا رسیدید، من پیشنهاد می‌کنم قبل از این‌که از بازی متنفر شوید، آن را متوقف کنید. با این بخش به عنوان آموزش برخورد کرده و سپس در برابر دوستان خود بازی کنید تا از این عنوان بشدت لذت ببرید. من Mario Tennis Aces را جلوی اعضای خوانواده خود گذاشته و برای اولین بار شاهد تعامل‌هایی بودم که خیلی با ویدئو‌های تبلیغاتی نینتندو سوییچ تفاوتی نداشت. آن‌ها به شدت سرگرم شده و لذت می‌بردند؛ این جادوی Mario Tennis Aces است.

نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا
نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hala madrid گفت:

    مطمئن باشید این بازی رو با این نمره ای که اصلا درخور ماریو نیست رو یا گوتی میکنن یا یکی از نامزد های گوتی میشه چرا چون نینتندو ساختش

    • Sam sk گفت:

      دقیقا :yes: بالاخره باید یه جورایی هوای نینتندو رو داشته باشن یا نه

      • allfreegamer گفت:

        نینتندو خوب راشو پیدا کرده کنسولی ضعیف با هزینه ی ساخت پایین شعارشم کنسول و بازی برای خانواده بازیهای گرافیک پایین با هزینه ی کم و فروش بالا اینم یه راه تازه برای تیغ زدن بچه ها و خانواده ها

        • VMahdi گفت:

          هزینه ی ساخت پایین ؟ سخت افزار سویچ ۳۰۰ دلاری فقط۲۵۰ دلاره ! هزینه های جاری رو کم کنی سود خالص نینتندو شاید ۲۰ دلار هم رو هم کنسول نباشه !
          طبق امار هم ۷۰ درصد سویچ دار ها بالای ۱۸ سال سن دارند ، خبرش رو با یک سرچ میتونی ببینید .
          بعدا میگی باسه بچه ها ؟
          یک نوب میتونه به سویچ نه بگه
          سویچ در کنار یک پی سی نود درصد نیاز های گیمینگ رو برطرف میکنه باسه صد در صد شدن هم یک پلی استیشن نیازه .

          • allfreegamer گفت:

            خوب خوشبختانه به نیازیهای اصلی یک جامعه بقیر از خوراک پوشاک و مسکن نینتندو سوییچ هم اضافه شد اگه به حرف تو باشه وان با سخت افزار دو برابر ۵۰۰ گیگش ۲۰۰ دلاره من برم سوییچ بخرم بعد خودمو از کال آف و بتلفید و اساسین و رزیدنت اویل ۲ و red dead ۲ و عناوین زیاد شاهکار دیگه محروم بکنم خودت نوبی با تمام کسانی که ترز فکر تورو دارند

            • VMahdi گفت:

              فازت چیه ؟ نیاز جامعه فقط فعلا کتاب و مطالعس برای افرادی با طرز فکر شما اقای “تزر” فکر !
              والله همه افرادی که من دارم میبینم سویچ دارند در کنارش پی سی ای پلی ۴ یا پی سی یا ایکس باکس هم دارند
              و ۹۰ درصد این افراد از جمله خود من همچین جذب بازی هایی که گرافیک ساده ولی گیم پلی غنی دارند شده اند که پلی ۴ رو سالی یک هفته باسه تجربه ی شاهکاری مثل گاد بیشتر روشن نمیکنند !
              به شخصه بعید میدونم تا عرضه ی رد دد ۲ پلی ۴ رو روشن کنم .
              چون ۹۰ درصد تایمم رو سر سویچ الباقی رو هم عنوان های روز رو پی سی هستم .
              برام سوله چرا سویچ داره همچین میسوزونتت
              باسه این که طبق پیش بینی ها تا پایان سال سوم مالیش از ایکس باکس وان بیشتر میفروشه یا تا پایان نسلش احتمال دوبرابر فروش پلی ۴ رو داره ؟
              اگه اطلاع نداری بدون هدف نینتندو باسه پایان سال مالی دوم ۳۰ میلیون واحد هست که تحلیل گر ها طبق فروش تا به امروز بیشتر از این میزان پیش بینی میکنند .

              • MS GAMER گفت:

                دو برابر فروش ps4 😐 داداش یکم منطقی باش ps4 تا آخر نسل احتمالا ۱۰۰ میلیون میفروشه پس سوییچ باید ۲۰۰ میلیون بفروشه تا دو برابر ps4 فروش کنه، در مورد روشن کردن ps4 هم والا دوستای من هر دوتا رو دارن و پلی استیشنشون خیلی بیشتر از سوییچ روشن میکنن و علاوه بر انحصاری ها مولتی پلتفرم هارو هم با پلی ۴ میزنن. در کل هیچکس در خوب بودن سوییچ شکی نداره ولی هنوز راه درازی واسه رسیدن به دوتا کنسول رقیب داره

                • VMahdi گفت:

                  ۲۰۰ میلیون نه ولی ۱۵۰ اره . یادم نیست دقیقا کدوم سایت ولی یکی از تحلیل گر ها گفته بود با نسخه ی جدید سویچ (نسخه ی ارتقا یافته یا میان نسلیش) میتونه حتی به فروش پلی ۲ هم برسه .
                  فعلا که همه رو سیوچ هستند سمت ما ، یک فورتنایت رو پلی ۴ بود که الان جفت رو سوییچ زدیم
                  کالاف که هیچ رینبو هم تبش فعلا سمت ما خوابیده ۳ ساله دیگه بسه :لول:
                  به شخصه باسه مولتی پلتفرم ها وقت کنم رو پی سی میرم . البته دووم و رو سویچ هم رفتم ولفلشتاین رو هم رو پی سی گرفتم حیف پول شد چون رو سویچ همونطور که دووم حال داد باید بیشتر حال بده تا پی سی با کیفیت ۴k .
                  ببین همه بازی هارو بزار کنار دوتا عنوان سیستم سلر خفن داره نینتندو که فن هیچکدوم نیستم به نام سوپر اسمش بروز و پوکیمون که اندازه کل ایکس باکس تا اخر این نسل تو کل میفروشه باسه پوکیمون بعضی ها میگن ۳۰ ، بعضی ها میگن ۴۵ تا ۶۰ که عجیبه باسه هر کدوم این رقم ها هم بخوایم همینطوری حدودی بگیریم ۱۰۰ رو شاخشه فروش خود کنسول .
                  ۳۰ میلیون تا اخر سال دوم کم نیست باسه یک کنسول و به نظر من راحت میتونه به این رقم دست پیدا بکنه و حتی بیشتر اگه با همین سرعت پیش بره تا ۶ سال پلی ۴ رو پشت سر میزاره
                  تنها سرعت گیر خطر ناکی که باسه سویچ من میبینم شروع نسل بعد ماکرو و سونی هست که ممکنه فروش دو فصلی افت بکنه که امید وارم نینتندو سیاست های درستی تو این تایم پیش بگیره
                  خود نینتندو گفته ۵ سال ولی من فکر میکنم کم کم ۸ سال ازش ساپورت بشه چون ۳ds هنوزه که هنوزه داره ساپورت میشه و هیچ شواهدی بر عدم ساپورت نینتندو ازش تا یکی دوسال اینده نیست ، سویچ که جای خود داره
                  چون این لعنتی کوچولو رویاس و دیگر هیچ

              • allfreegamer گفت:

                برو چند تا پست بالا تر عدم انتشار مترو برای سوییچ رو بخون چرا من باید دوتا پلتفرم داشته باشم یکیشم کافیه حالا من مثلا یه سوییچ در کنار پلتفرم اولم داشته باشم که ماریو و زلدا بازی کنم خخخخ دو میلیون بدم بخاطر این دو تا ?:-) حالا تو بشین تا ابد رویا پردازی کن

              • Vmahdi کاری به بحثتون ندارم ولی تو که خودت واسه رو مینویسی باسه از غلط املایی کس دیگه ایراد نگیر

                • VMahdi گفت:

                  هر دو به کار میره ولی باسه در ادبیات درسته و خداروشکر متن ادبی نیست متن من.
                  ولی ترز ؟ باشه باشه :لول:

    • واقعا تابلوئه بازی های نینتندو نمره و جایزه کیلویی میگیرن. پارسال به Arms مفتی مفتی جایزه میدادن و یه سایت بود که هرچی جایزه داشت داد به نینتندو.

      • mohsenf5 گفت:

        برادر تا حالا جوی کان رو با مچبندش به دستت وصل کردی بازی arms رو یه دور بوکس مدلی بازی کنی؟چرا همینجوری یچیزی رو میکوبونین جایزه گرفته چون لایقش بوده

        • allfreegamer گفت:

          بعد حتما گادآف وار و آنچارتد ۴ که یه مشت نینتندو فن بهش نمره ی ۴ و ۶ دادند لایقش نبودند

          • mohsenf5 گفت:

            خیلیم لایق بودن هردو متای عالیی هم گرفتن ولی نباید تجربه نکرده بگیم فلان بازیی هیچه

            • فرند کد من: SW-4923-9162-5417
              به Arms فقط بخاطر اینکه برای سوییچه جایزه دادن.

              • mohsenf5 گفت:

                اینطور نیست لابد زلدا هم چون واس سویچه لقب برترین بازی نسل دادن ،به هرحال نظر هرکسی قابل احترامه یکی گرافیک بیشتر فریم بیشتر میخواد یکی جذابیت

                • به زلدا هم نمره زیادی دادن. اگه بازی کنسول دیگه بود هزارتا بهونه الکی میاوردن و فقط بخاطر کمبود داستان درست و حسابی متاش ۸۵ میشد. دیگه وقتی به ماریو ادیسی متا ۹۷ دادن دیگه خودت بدون نینتندو چجور نمره مفتی میگیره.
                  فن بازی هم درنمیارم،‌ ۲۵۰ ساعت زلدا بازی کردم، همین الان هم دارم برای بار دوم مستر مود رو میرم. ماریو رو هم سه بار تموم کردم، یه بار هم همه پاور مون ها رو جمع کردم. من نمیگم بازی های بدی هستن، من میگم چون بازی نینتندو هستن و برای آقایون منتقد نوستالژی محسوب میشه، نمره و جایزه الکی میدن و از ایراداشون چشم پوشی میکنن. شما هم لازم نیست زلدا رو برای دفاع کردن از آرمز بفرستی جلو. همه میدونن به آرمز کیلویی جایزه دادن.

              • mohsenf5 گفت:

                جمله پایینتون گزینه پاسخ نداشت اینجا مینویسم ،اوکی زلدا چرته که بقول خودتون ۲۵۰ ساعت بازیش کردین یا ماریو نرمش الکیه که سه بار تمومش کردین من دیگه حرفی ندارم .من نمیدونم دقیقا کجای زلدا نوستالژی به حساب میاد لامصب چمناش سه بعدی هستن دنیاییه برای خودش .

    • postman گفت:

      دهن سرویسیش مال ناتی داگ و ۳۴۳ و سانتامونیکا و کوآلیشن و امثالهمه . جایزه هاش مال عمو سیبیلو : )
      چرا ؟ چون مردم و منتقدین یاد خاطرات کودکیشون میوفتن : ))))))))))

    • Cuphead گفت:

      نینتندو ۳۰-۴۰ ساله بازی میسازه تازه پارسال گوتی گرفت اونم ۱۰۰% حقش بود زلدا شاهکاریه که تکرار نمیشه

    • allfreegamer گفت:

      عجیبه یه ماریو اومده متاش ۹۷ نشده

  • mohsenf5 گفت:

    بازیش که بنظر به شدت سرگرم کننده میاد مخصوصا چندنفری بازیش کنی،فکرمیکردم زیادشه نمرش البته هنوز نمرات کامل نشده ،عشقه نینتندو

  • PC and PS4 گفت:

    عجب اسم ماریو که میاد
    متای بازی میره بالای ۶۰

  • چه عجب یکی از بازیای مربوط به ماریو و نینتندو زیر ۹۵ گرفت!!
    ولی نینتندو هم راه مایکروسافت رو گرفته انحصاری ها همون قبلیان فقط یه شماره جدیدتر
    تا کی میخواد زلدا و ماریو بده؟

نقد‌ها و نمرات عنوان Mario Tennis Aces منتشر شد - گیمفا