نیل دراکمن: The Last of Us Part II چیز مهمی برای گفتن دارد
بازی The Last of Us Part II به عنوان دنبالهای بر یکی از پرافتخارترین عناوین تاریخ صنعت گیم، یکی از مورد انتظارترین بازیهای پیش رو است. داستانسرایی نسخهی اول بازی یکی از مهمترین عوامل موفقیت آن بود اما بسیاری از افراد با شنیدن خبر ساخت قسمت دوم بازی، سوالی در ذهنشان شکل گرفت و آن این بود که آیا قرار است این نسخه نیز بهطور مستقیم به روایت داستان جوئل و الی بپرداز، آن هم زمانی که داستان این دو در نسخهی اول تقریباً به پایان رسیده بود؟
بهتازگی آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann) نویسندهی عنوان The Last of Us Part II در مصاحبه با Game Informer به نگرانیهای هواداران این مجموعه پاسخ داد و عنوان کرد که اگر استودیو ناتی داگ (Naughty Dog) احساس نمیکرد که داستان و حرف مهمی برای ارائه دارد، هرگز دست به ساخت دنبالهی The Last of Us نمیزد:
اگر احساس نمیکردیم که چیزی به خوبی [داستان نسخهی اول] ّبرای گفتن داریم، هرگز نسخهی دوم را نمیساختیم. حتی زمانی که درحال ساخت Left Behind بودیم از این میترسیدیم که ” آیا داریم به بازی آسیب میزنیم؟” Left Behind موفقیت بزرگی بود و شخصیتهای داستان را بیشتر تشریح کرد.
در اینجا این فرصت وجود داشت که ما نهتنها چیزی را که فکر میکردیم یک پیام بسیار مهم است که به آن اعتقاد داریم را ارائه دهیم بلکه میخواستیم شخصیتهای پیچیدهی داستان را به روشهای جالبتر و منحصر به فردتری تشریح کنیم. و اگر ما بهدنبال چنین چیزی باشیم، شما نمیتوانید از آن پایان چشم پوشی کنید و از آن بگذرید.
درست است که سخنان دراکمن باز هم نکتهی خاصی را مشخص نمیکند اما این موضوع روشن است که او و تیم او دارای سابقهای درخشان در داستانسرایی و شخصیت پردازی هستند بنابراین میتوانیم با خیال آسوده و مطمئن منتظر انتشار این بازی و تجربهی آن باشیم. عنوان The Last of Us Part II در تاریخ نامشخصی بهصورت انحصاری برای پلتفرم پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات