لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا
لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا
لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا
لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا

لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید

پست گیمفا
۱۰:۰۰ ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا

 لپ تاپ‌های مخصوص بازی بخش مهمی از سهم بازار لپ تاپ را برای تولید کنندگان به ارمغان آورده‌اند. این لپ‌تاپ‌ها مدت‌هاست که طرفداران خاص خود را در بین کاربران لپ‌تاپ دارند و مخاطبانی فراتر از شیفتگان بازی‌های کامپیوتر دارند.

اگر در بازار به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ بگردید با گزینه‌های بسیار زیادی رو به رو خواهید شد. قیمت این لپ تاپ‌ها نیز بسیار متنوع است و این موضوع در نهایت خریداران را دچار سردرگمی می‌کند. حتی اگر اهل بازی‌های کامپیوتری نیستید، ممکن است انتخاب یک لپ‌تاپ گیمینگ به سود شما باشد چراکه اغلب این لپ‌تاپ‌ها از کیفیت ساخت بالاتری نسبت به لپ‌تاپ‌های متوسط موجود در بازار برخوردارند. یک لپ تاپ گیمینگ از بهترین سخت‌افزارهای موجود در زمان ساخت بهره می‌برد و در نتیجه مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا از رده خارج شود و شما نیاز به یک لپ‌تاپ دیگر داشته باشید.

یک ضرب المثل انگلیسی می‌گوید «ما آنقدر پولدار نیستیم که جنس ارزان بخریم». همین موضوع در رابطه با خرید لپ تاپ گیمینگ برای کاربرانی که اهل بازی‌های کامپیوتری نیستند می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد. سخت افزارهای کامپیوتری به صورت روزافزون پر‌قدرت‌تر می‌شوند و نرم افزار‌های کامپیوتری نیز از ظرفیت‌های اضافه شده استفاده‌ی بیشتری می‌کنند. این موضوع به این معنی است که نرم افزارهای جدید به منابع سخت افزاری بیشتری نیاز پیدا خواهند کرد و در چنین شرایطی لپ تاپ‌هایی که از سخت افزارهای میان رده استفاده می‌کنند ممکن است پس از مدت کوتاهی دیگر نتوانند پاسخگوی نیاز شما باشند. پس می‌توان اینطور به موضوع نگاه کرد که آیا به جای این که سه سال دیگر بخواهید یک لپ تاپ دیگر بخرید بهتر نیست که همین الان لپ تاپی را انتخاب کنید که تا سال‌ها پاسخگوی نیازتان باشد؟ همچنین از آنجا که لپ‌تاپ‌های گیمینگ به صورت ویژه برای اجرای بازی‌های مختلف کامپیوتری ساخته شده‌اند معمولا از کیفیت صدا و صفحه‌نمایش بهتری نسبت به لپ‌تاپ‌های معمولی برخوردارند.

لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا

 

با چه بودجه‌ای می‌توان یک لپ‌تاپ گیمینگ همه فن حریف تهیه کرد؟

آیا فکر می‌کنید برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ باید هزینه‌ی خیلی زیادی را متحمل شوید؟ شاید بهتر باشد پیش از انتخاب لپ تاپ، اجزای آن را مورد بررسی قرار بدهید.

کارت گرافیک مناسب لپ تاپ گیمینگ:  مهم‌ترین سخت افزار در یک لپ تاپ گیمینگ کارت گرافیک یا پردازنده‌ی گرافیکی است. هرچه پردازنده‌ی گرافیکی لپ تاپ قدرتمندتر باشد قیمت بیشتری خواهد داشت، در نتیجه اگر می‌خواهید خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید باید دقیقا فکر کنید که به چه کارت گرافیکی نیاز دارید تا پول اضافه بابت چیزی که به آن نیاز ندارید نپردازید.

در حال حاضر کارت گرافیک ‌GEFORCE GTX1050 یکی از اقتصادی‌ترین کارت گرافیک‌های موجود در بازار است که به خوبی از عهده‌ی اجرای تمامی بازی‌هایی که تاکنون عرضه شده‌اند بر می‌آید. در این میان می‌توان به بازی‌های Call of duty: WWⅡ و Assasin’s Creed: Origins و Resident Evil 7 اشاره کرد که در لیست بهترین بازی‌های انتخاب شده در مجله‌ی forbes هستند.

پردازنده مناسب لپ تاپ گیمینگ: پس از انتخاب کارت گرافیک به سراغ پردازنده بروید. یک پردازنده‌ی core i5 نسل هفتم اینتل به خوبی از عهده‌ی اجرای تمامی بازی‌های کامپیوتری که تا الان عرضه شده‌اند بر خواهد آمد. ترکیب یک کارت گرافیک GEFORCE GTX1050 و پردازنده‌ای از این مدل اقتصادی‌ترین گزینه را به شما می‌دهد که به راحتی می‌توانید با استفاده از آن هر بازی کامپیوتری که فکرش را بکنید روی لپ تاپ گیمینگ خودتان اجرا کنید. اما اگر محدودیت چندانی در بودجه ندارید بهتر است که سراغ پردازنده‌های core i7 نسل هفتم اینتل بروید. به این صورت تا سال‌ها خیالتان راحت خواهد بود که برای انجام هیچ کاری مشکلی نخواهید داشت.

حال برگردیم به همان سوال ابتدایی. بالاخره چقدر باید هزینه کنید تا بتوانید با خیال راحت از همه‌ی بازی‌های کامپیوتری روز لذت ببرید؟ در حال حاضر لپ‌تاپ‌های مناسب بازی با قیمت‌هایی از حدود ۴ تا ۱۴ میلیون تومان در بازار وجود دارند.در این میان انتخاب‌های اقتصادی نیز وجود دارند که می‌توانند به خوبی نیازهای شما علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری با بودجه‌ی محدود را برطرف کنند، آن هم بدون اینکه لازم باشد قید هیچ بازی سنگینی را بزنید. پس خیالتان راحت باشد که حتی اگر نتوانید هزینه‌ی خیلی زیادی را بابت لپ‌تاپ گیمینگ بپردازید همچنان می‌توانید از جدیدترین بازی‌های کامپیوتری لذت ببرید. فقط کافیست هوشمندانه انتخاب کنید.

لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا

بیایید یک لپ‌تاپ قدرتمند و اقتصادی انتخاب کنیم

از آنجا که پردازنده‌ی گرافیکی مهم‌ترین قسمت یک لپ‌تاپ گیمینگ است، بیایید اول پردازنده‌ی گرافیکی را انتخاب کنیم و با توجه به کارت گرافیک انتخاب شده به لپ تاپ‌های گیمینگ مناسب برسیم. در حال حاضر معقول ترین انتخاب پردازنده‌های گرافیکی GEFORCE GTX1050 و GEFORCE GTX1050Ti هستند که GEFORCE GTX1050Ti عملکرد بهتری دارد. همان طور که گفته شد این کارت گرافیک به خوبی از عهده‌ی اجرای جدیدترین بازی‌های کامپیوتری بر می‌آید. پس از جستجو در بین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار سه مدل لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس که از محبوب‌ترین تولید کننده‌های لپ‌تاپ گیمینگ است را به شما پیشنهاد می‌کنیم که هر سه لپ‌تاپ از کارت گرافیک GEFORCE GTX1050Ti بهره برده‌اند.

لپ‌تاپ ایسوس FX553VE FY439 – اقتصادی‌ترین پیشنهاد

یکی از اقتصادی‌ترین پیشنهادهایی که امکان اجرای هر بازی کامپیوتری سنگینی را به شما می‌دهد، لپ‌تاپ ایسوس FX553VE FY439 است. این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی اینتل corei5 7300HQ برخوردار است و علاوه بر اجرای انواع بازی‌های کامپیوتری برای اجرای انواع نرم‌افزارهای مهندسی و محاسباتی نیز مناسب است. لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس FX553VE علاوه بر علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری به کاربرانی که به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند مناسب انواع کاربری‌ها می‌گردند نیز پیشنهاد می‌شود. به لطف فناوری wide-angle ایسوس، صفحه نمایش این لپ‌تاپ زاویه گسترده‌ای را پوشش می‌دهد و کیفیت نور و رنگ تصویر تحت تاثیر زاویه دید شما نسبت به نمایشگر کاسته نمی‌شود. این ویژگی در کنار بلندگوهای قدرتمند و شفاف این لپ‌تاپ باعث می‌شود تماشای فیلم با استفاده از آن به تجربه‌ی دلنشینی تبدیل شود. همچنین قرار گرفتن پردازنده‌‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند در کنار هم در این دستگاه به شما این فرصت را می‌دهد که بتوانید برای تدوین ویدئو و انواع کارهای گرافیکی و طراحی سه بعدی نیز از این لپ‌تاپ به راحتی استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌‌تاپ برخورداری از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و هارد دیسک به ظرفیت ۱ترابایت است.

لپ‌تاپ ایسوس FX553

لپ‌تاپ ایسوس FX553VE FY443 – با پردازنده‌ی core i۷ اینتل خیالتان راحت باشد

اگر می‌توانید قدری بیشتر هزینه کنید همان لپ‌تاپ ایسوس FX553 را با مشخصاتی قدرتمندتر به شما پیشنهاد می‌کنیم. لپ‌تاپ FX553VE FY443 کاملا مشابه مدل پیشنهادی قبلی است با این تفاوت که از پردازنده‌ی قدرتمندتر Intel CORE i7 7700HQ در آن استفاده شده است و حافظه رم آن ۱۶گیگابایت است. همچنین این مدل علاوه بر هارد دیسک ۲ ترابایت به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD نیز مجهز است که با استفاده از آن می‌تواند سریع‌تر روشن شود و همچنین سیستم‌عامل و نرم‌افزارهایی که روی حافظه‌ی SSD نصب شده‌اند سریع‌تر اجرا خواهند شد. بهره‌مندی از پردازنده‌ی corei7 باعث می‌شود تا مدت‌ها خیالتان راحت باشد که این لپ‌تاپ قدیمی نخواهد شد و انجام هیچ کاری از توانش خارج نخواهد بود. همچنین بعضی از بازی‌های کامپیوتری را با تنظیمات با کیفیت‌تری نسبت به مدل قبلی که از پردازنده‌ی corei5 استفاده می‌کند روی این لپ‌تاپ می‌توانید اجرا کنید. آن دسته از کاربران که قصد دارند از لپ‌‌تاپ برای تدوین ویدیو استفاده کنند نیز بهتر اس ت که به سراغ این مدل بیایند تا سریع‌تر بتوانند این کار را انجام دهند.

 

لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا

 

لپ‌تاپ ایسوس GL553VE FY437 – از سری G، لپ تاپ‌های حرفه‌ای گیمینگ ایسوس

و در نهایت لپ‌تاپ ایسوسGL553VE FY437 از سری پر طرفدار GL شرکت ایسوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ایسوس حرفه‌ای ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگش را در مدل‌هایی که با حرف G شروع می‌شود عرضه می‌کند و این لپ‌تاپ یکی از همان‌هاست. پردازنده‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی GL553VE FY437 کاملا مشابه پیشنهاد قبلیست. تفاوت آن اما علاوه بر طراحی متفاوت و جذاب آن و کیفیت ساخت بالاتر، برخورداری از ۲۴ گیگابایت حافظه رم و هارد دیسک ۲ ترابایتی در کنار حافظه ssd با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت است. این لپ‌تاپ از طراحی ظاهر آن گرفته تا سخت‌افزارهای به کار رفته در آن ویژه‌ی شیفتگان بازی‌های کامپیوتری و گیمر‌های حرفه‌ای تولید شده است و لذت بازی کردن را دو چندان می‌کند

به عنوان یک علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری احتمالا شما به محصولات دیگری نیز نیاز دارید که به طور ویژه برای گیمرها طراحی شده باشند. این محصولات اعم از خرید موس و کیبورد گیمینگ، گیم پد و یا حتی کنسول‌  بازی را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی شهر فافا خریداری کنید

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا
لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا
لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا
لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا
لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اصلا از pc گیمینگ خوشم نمیاد.اصلا حس و حال دنیای گیم رو نمیده.بازی رو فقط باید رو ps4،اونم انحصاری بازی کنی 😎

    • mhn1532 گفت:

      آقا گیمر نیستی بهترین کیفیت و فریم را PC میده تازه در نسل بعدی هم کنسول ها کنار گذاشته میشه 😎

      • با تمام احترامی که برای تمام پلتفرم ها قائلم باید بگم کنسول قرار نیست حالا حالا ها کنار بره

      • allfreegamer گفت:

        اگه تو گیمری خدا رو شکر که ما گیمر pc نیستیم ۱۰ تمن هزینه کنیم برا سیستم بستن بعد دو سال همون قطعات قدیمی بشه و ده تا بالا ترش بیاد توی بازار مفتم نخرند ازت کلی هم ضرر کنیم red dead و انحصاریهای سونی رو هم نداشته باشیم آخرشم یا بازی درست روی pc پورت نشده باشه یا لگ داشته باشه یا نصب نشه و دونفره یا چهار نفره توی یک تصویر هم نشه بازی کنیم بعدشم ببینیم همون نسخه ی xbox پورت شده برا pc هرچی هم که دارید از صدقه سری مایکروسافت و ویندوز دارید ببین یه چیزی بهت بگم pc یک پلتفرمیه با امکانات خیلی بالا مثل بازیسازی که میشه باهاش بازی هم کرد ولی صرفا برای بازی کردن ساخته نشده در آخر هم یه سوال ازتون دارم وقتی میگی pc کدوم pc رو میگی اون pc که ۵ درصد مردم پولدار دارند با هزینه ی هنگفت یا pc ضعیف و بدرد نخوری که اکثرا دارند

        • VMahdi گفت:

          به نظر من در کنار پی سی یک سویچ نیازه
          و یا یک پلی استیشن فقط برای انحصاری هاش
          چه بهتر که ۳ تاش باشه

        • داداش من دو سال پیش پی سی گیمینگ بستم ۶ تومن. شاید به نظرت پول زیادی بیاد ولی اگه بازی هایی که مجانی دانلود کردمو واست لیست کنم خودم قبول میکنی نسبت به تو انتخاب هوشمندانه تری کردم :yes: فک کنم تا الان به اندازه ۱۰ میلیون تومن (یا بیشتر) بازی روی سیستمم دارم. سیستمم تا الان همه بازی هارو روی Ultra شصت فریم جواب داده (به جز جاست کاز که خوب بهینه نشده بود) و با توجه به سیستم موردنیاز بازیایی که به زودی میاد، سیستمم همچنان روی ultra جواب خواهد داد و مطمئنم حداقل ۴-۳ سال دیگه میتونم روی ultra بزنم. قبل از حرف زدن یکم فک کن 😉 نمیخوای پی سی بخری نخر ولی حرف مفتم نزن :-))

      • NFS.gamer گفت:

        حرف همه ی شما پی سی گیمر ها متین. ولی بیاید یه نگاه دقیق و اقتصادی بندازیم. شما برای بازی کردن حداقل به یک Corei5 نیاز دارید ، که حد اقل بالای یه تومنه . خرج های دیگه مثل کارت گرافیک هم که بماند . کلاً برای یه لپتاپ یا پی سی گیمینگ خوب باید حداقل ۴ یا ۵ تومن بزاری کنار . بعد شما نمیتونی انحصاری هم بازی کنی!!! ولی ۱ یا نهایتاً ۳ تومن میدی یه PS4 ، حالا معمولی یا PRO یا اسلیم . بعد انحصاری بازی میکنی هیچ ، گرافیک مکس رو تجربه میکنی هیچ ، روی PRO 4K 60FPS بازی میکنی!!!! بعد بازم بگید پی سی فلانه و بیساره . بعد شما میای یه انحصاری مثل Uncharted , last of us , Horizon zero dawn و اینا رو با بازی های مولتی پلتفرم PC مقایسه میکنید؟؟ من در مقابل این کار سکوت میکنم…

        • داداش خب شما داری اشتباه میزنی. اون گرافیکی که روی کنسول داری مکس نیست، اشتباه نکن. درحد low یا medium پی سی هست. به جز یک سری بازی استثنا که فقط واسه ps4 ساخته میشن و سازنده شون بهونه ای واسه بهینه نکردن نداره.
          در مورد قیمت pc هم بگم که من خودم ۶ تومن واسه پی سیم هزینه کردم، ولی تا الان شاید بیشتر از ۳۰-۲۰ تا بازی AAA رو بدون خرج کردن هیچ پولی بازی کردم و حتی نگران نیستم که “پی سیم بن بشه” 😐
          پی سی هم تا دلت بخواد انحصاری داره (که خیلیاشون واقعا عالی هستن) و حتی اگه کسی راضی نباشه میتونه انحصاری های مایکروسافت رو بازی کنه. به هرحال بازی های مولتی پلتفرم خوبم وجود دارن و برای آنلاین بازی کردن هیچ کدوم از اینا لازم نیست پول اضافه بدم (برخلاف شما که باید واسه آنلاین بازی کردنتونم پول بدین). همه این بازی هارو هم روی پی سیم روی ultra و ۶۰ فریم میزنم. به هرحال ۶۰ فریم اونقد بازیو لذت بخش میکنه که بعد از تجربه ش واقعا سخته یک بازیو ۳۰ فریم پلی بدی.
          درضمن توی گیمفا هم یک مقاله واسه شما نوشته شده که میتونی بخونیش:
          http://bit.do/nasletalai

    • PC and PS4 گفت:

      PC هم از شما خوشش نمیاد :laugh:
      بهتر PC بدرد شما بچه ها نمیخوره :rotfl:

      • allfreegamer گفت:

        جوابت رو بالا دادم

        • مازیار گفت:

          allfreegamer
          اولا شما چرا تو کارهای مردم دخالت میکنی؟دوما اگه نگران هزینه هم وطن خودت هستی پول pcگیمرا رو برای خرید یک کنسول با یکtv 4kو۲۰تا بازی فیزیکی بده تا منم کنسول بخرم

        • PC and PS4 گفت:

          جوابت بدرد خودت میخوره
          اولا سیستم ۱۰ تومن نیست .اگه ۱۰ تومن بستی اصلا بعد ۲ سال قدیمی نمیشه پس چرت گفتی
          شما هم باید پول TV 4k بدید ۱۰ تومن میشه حداقل اما مانیتور گیمینگ هست خیلی کمتر
          دوما PC هزینه آنلاین و پلاس نداره ولی شما دارید
          سوما شما ۴۰۰ تومن بازی اورجینال میخرید
          ( اصلا هم ۱۵۰ تومن دیتا و….. نیست من حرفم بازی اورجینال هست )
          اما ما با استیم هستیم
          چهارم ما با موس و کیبورد لذت شوتر اول شخص میبریم
          پنجما من هیچ لگی ندیدیم مگر تو بازی هایی که کلا لگ بودن مثل اساسین یونیتی
          ششم رددد ۱ اومد هیچی نشد دوشم بیاد مهم نیست
          چون ما هم انحصاری های خودمون داریم بعدم ما انحصاری بزرگی داریم که تو راهه
          و هفتم خودم ps4 دارم بغل پی سی پس اصلا برام مهم نیست چی میگی

          • allfreegamer گفت:

            خوب حالا جوابت اولا بعد دوسال ۱۰ تا قطعه ی بالاترش میاد پس قدیمی میشه دوما نمایشگر که هر کسی باید بخره و مجبور هم نیستید برا کنسول tv 4k بخرید چون من ۷ ساله یه مانیتور ۲۲ اینچ به کنسولم وصل کردم و دارم بازی میکنم سوما پلاس هکی تا دلت بخاد ۱۰ هزار تمن نیازم نیست پول زیاد بدی چهارم خوب تو بازی اورجینال نخر برو هکی بخر مگه کسی مجبورت کرده زیاد پول بدی پنجم ما هم با دسته و لرزش دسته لذت بیشتری میبریم و تو سبک ریسینگ و مبارزه ای دسته بهتره درضمن به کنسول موس و کیبورد هم راحت وصل میشه ششم رد دد که اومد خیلی اتفاقات میفته ولی شما به روتون نمیارید هفتم من لگ دیدم روی pc زیادشم دیدم هشتم انحصاریهای زیاد :rotfl: شش ساله فقط میگید استار سیتیزن دلتون رو به یه اسم خوش کردید هشتم بله ps4 داری چون انحصاریهاشو دوست داری حالا فهمیدی اگه این بازیها بیاند و تو نتونی بازی کنی چی میشه (مجبور میشی کنسول بخری) اگرم برات مهم نبود چی میگم جوابم رو نمیدادی :rotfl:

            • PC and PS4 گفت:

              ( اولا بعد دوسال ۱۰ تا قطعه ی بالاترش میاد پس قدیمی میشه )
              😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
              وای الان nvidia سری جدیدشو معرفی کرده اره تو راس میگی

              (ما هم با دسته و لرزش دسته لذت بیشتری میبریم و تو سبک ریسینگ و مبارزه ای دسته بهتره)
              وای یعنی به PC وصل نمیشه :rotfl:

              ( دسته بهتره درضمن به کنسول موس و کیبورد هم راحت وصل میشه)
              فعلا که نشده 😐

              (ششم رد دد که اومد خیلی اتفاقات میفته ولی شما به روتون نمیارید )

              اره چون برامون مهم نیست 😉
              خودمون کلی انصاری شاخ داریم
              از لول گرفته تا دوتا igi و توتال وار
              😎 😎
              استار سیتیزن هم که اومد شما لال میشید :rotfl:

              (هفتم من لگ دیدم روی pc زیادشم دیدم)
              چون سیستمی نداری :rotfl:

              (شش ساله فقط میگید استار سیتیزن دلتون رو به یه اسم خوش کردید)
              برو نسخه آلفا شو بازی کن بعد حرف بزن :rotfl:

              (بله ps4 داری چون انحصاریهاشو دوست داری )
              پ ن پ 😐 😐 به خاطر مایکرو 😐

              (اگرم برات مهم نبود چی میگم جوابم رو نمیدادی)
              فعلا که جوابتو دادم 😉

            • M2Cian گفت:

              داداش چی میگی .من سیستمم رو دو سال پیش گرفتم اون موقع همه بازی های رو رو الترا میزدم الان نصفش رو رو الترا میزنم با این محاسبات مسخره هم بخوای بری جلو من تا ۶_۷ سال دیگه حداقل بازی ها رو رو مدیوم میزنم . همه اینا به کنار . تنها دلیلی که کنسول نخریدم موس و کیبورد بود که شما همیشه ازش محرومید (البته خو ما هم حسرت بعضی انحصاری ها رو میخوریم)

            • Parsa-2₭ گفت:

              اینکه ۴ مدل بالاتر به قطعه بیاد دلیل نمیشه اون قطعه بی استفاده شه
              وقتی یه pc 10 تومنی بخری بهت قول میدم از کنسول های نسل بعد هم قویتره
              و تا آخر نسل بعدی هم راحت جواب میده
              شما هم اگه بخوای tv بگیری و بخوای لذت نگه داشتن بازی هارو تجربه کنی باید ۱۰ت هزینه کنی

            • PC and PS4 گفت:

              نه من کی گفتم 😐 😐
              خداییش چی میفهمی از حرفام
              من گفتم نه اینکه نمیشه دسته رو به PC وصل کرد …
              یعنی میشه وصل کرد….
              بازی شوتر هم اگه دوست داری میشه با دسته زد تو کجاشودیدی ولی تو مولتی کبابت میکنن XD

        • PC and PS4 گفت:

          فرشاد هم پایین جوابتو داده 😐 ( به عنوان سونی فن)
          خودم هم پایین جوابتو دادم

        • Hossein E 47 گفت:

          سخنه بزرگان (من به پستا پیسی چیکار دارم چرا چرتو پرت میگی) اینو کی گفته علی لست اف اس؟ خواستی جواب بدی کامنت اولی رو هم بخون بعد جواب بده
          پیسی تخمه افتاب گردون نیست میگی ۱۰ تومنی با همین اوضاع دلار پیسی ۱۰ تومنی دنیایی داره پس هر عددی تو ذهنت اومد نگو
          بعد دو سال سیستمه ۱۰ تومنی قدیمی بشه؟ شما نکه همیشه نظراته تخصصی میدی لیست قطعات پیسی ۱۰ تومنی رو برا ما بنویس ببینیم این چه پیسیی هست که ۱۰ تومنه بعد دو سال هم قدیمی میشه(بازم میگم هر عددی اومد تو ذهنت تایپ نکن)
          بازیا جدید مایکرو +بازیا خوده پیسی رو داریم (این که تو باهاشون حال نمیکنی به خودت مربوطه به نظر و علاقت احترام یزازیم ولی چون تو حال نمیکنی قرار نیست دیگران هم خوششون نیاد
          گیرز ۴ فورزا هورایزن ۳ و موتور اسپورت ۷ انحصاریهایه مایکرو که جزو برترین بهینه سازیها هستن قبول دارم هستن بازیهایی رو پیسی که بهینه نیستن ولی بهینه سازیها خوبی هم داره
          اویل ۷ رو پیسی جزو بازیا بهینه بود وضعیتش رو وان رو همین گیمفا گذاشته برو ببین
          سیستم شما در حد بازی باشه اجرامیشه اون مشکله بعضی از بازیا کرکیه که تو اجرا مشکل دارن
          اون مشکل نصبم ماله دورانه بازیا کرکیه شما چند مورد بازی از استیم گرفتی مشکله نصب داشتی؟
          ضمننا چند نفرو دیدی واسه رددد خودکشی کنن؟

          • allfreegamer گفت:

            اولا اونی که من گفتم منظورم پست بازیهای pc بود نه خود pc و کنسولها پس لطفا جمله رو عوض نکن تازه در صورتی که کسی از کنسول و بازیهاش بد نگه اینو گفتم که دیگه سوتی ندی اگه به این حرفت باشه که تو مدام میای توی پست بازیهای کنسول و کنسولها نظر میدی درباره بهینه سازی هم باید بگم تو بازیهایی رو فقط اسم میبری که روی pc خوب پورت شده ولی هیچ وقت از دارک سولز یک تا سه حرفی نمیزنی اگه منطق داشتی اونها رو قبول میکردی درضمن بخاطر رد دد خودکشی نمیکنند کنسول میخرند و همچنین بخاطر انحصاریهای سونی

            • Hossein E 47 گفت:

              من تو پستا کنسولا ترول نمیکنم گله من خودتو با من مقایسه نکن
              این چیه(قبول دارم هستن بازیهایی رو پیسی که بهینه نیستن ولی بهینه سازیها خوبی هم داره) یه نفس عمیق بکش بعد کامنتو بخون بعد تایپ کن سولز دو نسخه نسل هشتیش و سولز سه بهینه سازیشون خوبه نسخه یک افتضاح خالص بود من قبول ندارم؟ مگه همه شبیه تو هستن؟
              کامنته اولو بخون اون کارش درسته کسی جوابشو داده اشتباه ریپلای هم تکرده رو کسی کامنته اوله
              پیسی فن چیزی بگه سونی فنی سونی فن چیزی بگه مایکرو فنی عالمی داری

      • allfreegamer گفت:

        هرکی میتونه یک سیستم با قطعاتی که قیمتش با قیمت xbox one s پانصد گیگ که قیمتش یکوپونصد هستش به من معرفی کنه که اون pc بتونه بازیها رو با همون رزولوشن و فریم و کیفیت وان اس اجرا کنه اگه میتونی معرفی کن (حسین ای ۴۷ و pc and ps4 ) با شما هم هستم.

        • Hossein E 47 گفت:

          شاهکاره قرن اصن حرفی از این که پیسی تو اون قیمت بهتره زدم؟ شما از بهینه سازی حرف زدی گفتم بفرما بهینه سازیه بد فقط رو پیسی نیست کنسولا هم ممکنه با اجرا بازی به مشکل بخورن نمونش وایلد لندز رو سه پلتفرمر افتضاح بود اویل ۷ رو وان اوضاعش ناجور بود در حالی که وان گیرز رو اونجوری میاره و ۴ گاد رو در نتیجه مشکل بهینه سازیه وگرنه اون بازیارو اونجوری نمیاورد. من تو این حرفی از برتری پیسی نسبت به کنسول از نظر گرافیکی تو اون قیمت نمیبینم اگه قبلا حرفشو زدم رو کن تو سطح قیمت کنسول ها واقعیت اینه پیسی نمیتونه اون گرافیک رو بیاره اینچیزیه که کم نگفتم خودم. من همچین حرفی نزده بودم جوابتو دادم بدون فن بازی شما لیست قطعات سیستم ۱۰ تومنی که بعد دو سال قدیمی شده رو بیار منطقیی دیگه حرف زدی پاش وایستا بزار ما هم فیض ببریم ازین سیستمه معرکه

          • allfreegamer گفت:

            تا قدیمی رو در چی ببینی تو منظورت از قدیمی شدن بازیها رو درست اجرا نکردنه من منظورم از قدیمی شدن مدل جدید تر و قویترش توی بازار اومدنه اونی که گفتم رو که قبول کردی البته من وان اس ۵۰۰ گیگ رو مثال زدم ولی کلا کنسولها خیلی از نظر قیمت ارزون ترند ولی قبول کن که قطعات pc مثل گوشی میمونه همش داره مدل جدیدتر و قویتر عرضه میشه و توی ذوق میزنه

    • xMIADx گفت:

      بعضیا چه مزخرفاتی میگن pc اصن با کنسول قابل مقایسه نیس
      کنسول رو باید با کنسول مقایسه کرد چون دنیای این دو با هم تفاوت داره
      از نظر من هم تو این اوضاع و تو این کشور لپ تاپ گیمینگ به هیچ وجه ارزش نداره فقط کافیه مشکلی براش پیش بیاد گارانتی که دردسر داره تعمیر کار هم ……

    • artyum گفت:

      pc گیمینگ هم از تو خوشش نمیاد 😀

    • shadowwarior گفت:

      ازونجا که باید فرهنگ سازی رو از خودمون شروع کنیم به عنوان یک pc گیمر از دوستان دیگه تقاضا میکنم جواب این ترولهارو ندین چون هدف این افراد مسموم کردن فضای سایت هستش متچکرم :heart:

    • SoWuup گفت:

      یک سال پیش ۱۰۷۰ ti دو میلیونو نیم بود ۴k 60 frm میداد. کوچه چپتون بو گرفته. تو ایران صاحب مغاره ها و مایه دارا کارت گرافیک دارن . و فعال تو فضای مجازی جایه بازی کردن اینجاهم دقیقا جایه که انگار سر گردنس باید ثابتش کنن . لدت بستگی به خیلی چیزا داره که الان شده جلب توجه

    • فرشاد گفت:

      با اینکه سونی فنم ولی از نظرت واقعم بدم اومد میتونم بگن واقعا یه نوبی چون قبل از اینکه سونی فن باشم یه پی سی فنم البته بماند که الان ۳ ساله نتونستم یه سیستم خوب جمع کنم همش به خاطر دلاره ولی با اینحال هیچی پی سی نمیشه البته در یه سری بازی های خاص به نظرم البته یه چیز پی سی خیلی خوبه اونم اینکه شاید برای کیست کلی پول بدی ولی برای بازی ۱ قرون نمیدی با خیال راحت کرکی میزنی حالشو میبری تازه چیت هم میشه زد به شخصه موک ۱۰ سال از عمرم رو پای بازی های استراتژی مثل وارکرفت و استارکرفت و دوتا و ورلد آف وارکرفت و قلعه و جنرال و رد آلرت که به نظرم زیباترین استراتژی تمام دوران بعد از استارکرفت و در آخر سلطان کمپانی آف هیروز که کاش نسخه سوم معرفی بشه نمیدونید چه بازی نابیه این لعنتی ولی اصن هدفم از کامنت گذاری اینایی که گفتم نبود آقایون دوستان یه پی سی فن هیچوقت هیچوقت سمت لپتاپ نمیره میدونید چرا؟
      ۱- با پول یه لپتاپ میشه یه پی سی جمع کرد حداقل ۲ برابر قوی تر
      ۲- روی پی سی به سادگی ممکن میشه اورکلاک انجام داد رو لپتاپ نه
      ۳- میتونی پی سی ایت رو هرجوری با هر قطعه و برندی که دلت میخواد جمع کنی سیستم بازاش میفهمن چی میگم
      ۴- میتونی سیستمت رو با کیس های دست ساز و سیستم های خنک کننده مایع نیتروژن و فن جمع کنی با هر میزان تعداد گرافیکی که دلت بخواد اصن ۴ تا بنداز کی به کیه همه جوره میتونی روش کار کنی و وقتی روشنش میکنه ال ای دی های تو کیس یه نمای وحشی به اتاقت میده و هم در نگاه کسایی که میبیننش میگن عجب چیز خوفیه بعد بشینی ویچر بزنی با ۶۰ فریم چیزی که کنسول ها منظورم تمام شرکت هاست تو خوابشون هم نمیبینن
      ۵- شوتر بازاش میدونن فقط رو یه پی سی میشه شوتر زد تموم شد رفت و از همه مهم تر مثل همه کنسول ها که عناوین انحصاری دارن پی سی یه شرکت داره به اسم بیلیزارد لامصب عشقه عشق یه استارکرفت و دیابلو آخ مادر بگرید بازی نیستن که زندگی ان و در آخر آقا سلطان وارکرفت زندگیمو پای این دادم شاید عاشق سونی و کنسول هاشو و بازی هاش باشم ولی اونا فقط خاطره ساختن من یه عمری رو پای این بازی ها دادم منظورم لذت نیست منظورم مشروط شدن تو دانشگاه است منظورم پیگیری های خودم برای یادگیری دوتا است باورتون نمیشه وقتی دوتا نصب کردم رو سیستم شروع کردم آیتم های هر هیرو رو کاغذ نوشتن و اینکه چه آیتم هایی باید بخری تا اون آیتم آخری بدست میاد برای هیچ بازی من اینقدر زجر نکشیدم دوتا بازاش میفهمن ۱۰ صفحه دفترچه نحوه آیتم بستن نوشته بودم آخ چه دورانی بود خلاصه نگم براتون پی سی کلا واس ماس دنیاش خیلی فرق داره با کنسول اینجوری بگم گیمر واقعی اونیه که فقط به یه پلتفرم کنسول اکتفا نکنه در کنارش یه پی سی باز قهار باشه یا بهتر بگم استراتژی باز نباشه گیمر نیست مخلص همه استراتژی بازا همه لول ۸۰ های قدیم واو ۱۲۰ های جدید همه رمپیج گیر های دوتا اونم با گوبلین و بقیه

    • کودکان هرکاری خواستید بکنید ولی با پی سی کبیر شوخی ممنوع 😎

    • حصین گفت:

      یه PC مشتی با یه PS4 ، خیلی جوابه …

  • Smoking Alien گفت:

    لپ تاب برا گیم نیست پول دارین برین سیستم ببندین البته اگ دانشجو نیستید ک لپ تاب لازم باشین.منgl702دارم والا اگ از اجبار نبود همون پولو سیستم میبستم

  • ArmaaeeL گفت:

    متاسفانه این پست جز گمراهی برای دوستانی که سر رشته ای از سخت افزار ها ندارند سود دیگه ای (برای کاربران) نداره.در مطلب گفته شده ۱۰۵۰ گرافیکی هست که به (خوبی) از پس بازیهای جدید بر میاد 😐 وجالب تر اینکه بازی هایی رو هم مثال زدید که فوق العاده شلوغ و پر افکت هستند از اونجایی که دیگه رزولوشن HD منسوخ شده این بنچمارک ها رو تقدیمتون میکنم در رزولوشن FHD.
    Call of Duty WWII:36fps
    Assassin´s Creed Origins:22fps
    Resident Evil 7:22fps
    این نتایج در رزولوشن FHD و تنظیمات Ultra و به صورت میانگین هست.

    • دوست عزیز همونطور که گفته شد
      کارت گرافیک gtx 1050 اقتصادی هستش
      یعنی شما میتونیدfhd روی med یا high بازی کنی
      که برای من حداقل راضی کنندس
      حالا بعضی ها هم مثل شما سر تنطیمات گرافیکی حساسه و خوب باید جیب خودشو بیشتر خالی کنه صددرصد

    • عزیز gtx 1050 4gb مد نظر هست نه دو گیگابایت که شما دیدی و سنجیدی

      • فرشاد گفت:

        اصن بحث رم گرافیک مهم نیست مهم ترین مقوله در یه کارت گرافیک برای اجرای بازی تعدا هسته های پردازشی و سرعتشون هستش چیزی که به اشتباه در کشور ما جا افتاده فکر میکنن هرچی رم گرافیک بیشتر باشه قوی تره طرف رفته کارت ۲ گیگ یا ۴ گیگ گرفته بعد اومدم با یه GTX 550Ti 1 GB GDDR5 192 Bit از روش رد شدم هیچ کدوم نمیدونن کارت گرافیک ۶۴ بیتی اصن واسه گیم نیست چه برسه به ۱۲۸ بیتی کارت گرافیک معمولی دنیای گیم از ۱۹۲ بیت شروع میشه یادمه او موقع ها که انویدیا سری جدید ۹۰۰۰ رو معرفی کرده بود رفیقم یه ۹۴۰۰ جی تی خریده بود بال درآورده بود هی پزش رو میداد با یه GTX8800 که البته داییم در اون زمان یکم اورکلاکش هم کرده بود مجددا از روی ایشونم رد شدم تا اینکه سر کل کل با ۱۸۰ هزار تومن اون زمان یه GT9800 1GB DDR3 خریدم دیگه از این بالاتر نبود در دنیای گیم فیکس ۴ سال و نیم دقیقا تا موقعی که دایرکت ایکس ۱۲ معرفی شد مثل کره همه بازی هارو ران میکردم بدون افت فریم کم کردن تنظیمات آخ یادش بخیر

    • Ba Yek گفت:

      خب بذار رو High یا Medium .گزینه های اضافی رو هم غیر فعال کنید.راستش من که با ۹۷۰ که داشتم همه بازیهای رو High تقریبا ۷۰ فریم می‌گرفتم.باید از سیستم کار بکشی وگرنه اگه نازشو بکشی ۱۰۸۰Ti هم بهت ده فریم نمیده.دو تا کارت گرافیک سوزوندم سومی کم میاورد عوضش کردم چهارمی جرات نداشت تو بازی زیر شصت فریم بده.ولی دادش در اومده بود.فن هاشو داشتن فریاد می کشیدن. :laugh:

    • ALI_reaper گفت:

      دوست عزیز ، سری ۱۰ گرافیک های nvidia یه تحوله تو لپتاپ های گیمینگ و تفاوت این سری با نسخه دسکتاپ ۱۵-۲۰ درصده ، من به شخصه acer vx 15 دارم که گرافیک ۱۰۵۰ داره و شما کمتر بازی میشه که با رزلوشن FHD و تنظیمات MED یا HIGH فریم کمتر از ۵۰ بگیری و کاملا راضی کنندس .

    • ArmaaeeL گفت:

      دوستان برداشت اشتباهی داشتن از کامنت بنده منظور از کامنتم اینکه اصلا به هیاهوی تبلیغاتی شرکت ها توجه نداشته باشید به واسطه ی حوزه ی فعالیتیم زیاد از این دست سوال ها که فلان گرافیک خوبه یا بده میپرسند از من. خودم یه PC گیمر قدیمیم.بنچمارک هایی که ارائه دادم واسه همین موضوع هست که کسی گول بازاریابی تبلیغاتی رو نخوره.طرف فکر میکنه مثلا چون الان ۴ میلیون لپ تاپ میخره دیگه الان تا ۳ نسل دیگه هم رو بهترین تنظیمات میتونه بازی کنه.مواردی که دوستان عرض کردن پایین اوردن جزییات بازی و یا فریم ریتی که براشون دلچسب هست یه بحث کاملا جداست کسانی هستند که با ۲۴ فریم هم بازی میکنن و لذت میبرند.

  • Uncle Broom گفت:

    واس گیم با بودجه پایین آدم باید کنسول بگیره با بودجه بالا هم یک کیس خوب ببنده لپتاپ گیمینگ هم اصلا ارزش نداره یه کیس میبندی ارزون تر و قدرتمند تر در میاد.

    • Ba Yek گفت:

      کنسول تو شهرستان اصلا کاربرد نداره. بویژه تو روستا.چون شما تو شهر زندگی میکنی اطلاع از اوضاع سرعت اینترنت شهرستان ها و نبود امکانات نداری.
      از اینا گذشته کنسول و تلویزیون سر هم هفت هشت تومان میشه برابر با PC .هم قیمت هستن عزیزم.تازه پول بازیهای کنسول فراتر از حد تصوره.ادم باید رو گنج قارون خوابیده باشه.
      اکانت‌های هکی رو هم اصلا با بازیهای کرکی مقایسه نکن که خیلی فرق دارن با هم هر چند CD Key اشتراکی هزینه زیادی در بر نداره. راستش من هر جور حساب میکنم باز هم PC ارزونتر در میاد در ضمن تو شهرستان ها مثل شهرهای بزرگ نیست که شما کنسول ببری سر کوچه اکانت های برات بریزه.ولی بازی کرکی رو پستی میخره.خیلی راحت هم با دوستاش عوض می‌کنه.من خودم تمام بازیهای که بالای صد عدد بود رو همینطوری رایگان دادم همه دوستان وقتی استفاده کردن.به همین راحتی.
      شهرهای بزرگ رو نمی‌دونم اما تو شهر ما که خیلی کوچیکه ممکنه طرف سیستم بیست میلیونی بگیره ولی من هرگز کسی رو ندیدم کنسول داشته باشه.کنسول فقط مال شهرهای بزرگه.

  • آره دلارم زیاد گرون نیس، ماشینم همینطور، گوشی که نگو مفت! خلاصه اینجا بهشته

  • Ba Yek گفت:

    در سطح جهانی شاید گرون نباشه با درآمدی که اونا دارن تو خارج با دستمزد یکماه میشه یک سیستم هیولا خرید ولی تو بازار ما اونم با این دلار … :-/ من که باید یکسال کار کنم تا یک سیستم نیمه هیولا بخرم.باید ماهی یک تومان پس انداز کرد.تا سر سال بشه یک سیستم درست حسابی خرید.البته من به سیستم شش تومنی هم قانع هستم.
    در کل سیستم دسکتاپ نسبت به لپ تاپ تو رنج قیمتی برابر قدرت بیشتری داره بین ۳۰ تا ۵۰ درصد قویتره.
    من که صبر میکنم تا آخر ۲۰۱۸ و اینو میگیرم برای رزولوشن هدف ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۵۰ به بالا.چند سالی رو براحتی جواب میده.
    Intel Core i3 9300 Ice Lake
    Kingston Hyper X Fury 16 GB
    GeForce GTX 2050 Volta
    پردازنده اش با i7 7700 تو بازی ها برابری می‌کنه
    گرافیکش هم در GTX 1070 .
    الان برخی ها میان میگن فلان و بهمان و نمیشه و نیست و ….. من از چیزی که مطمئن نباشم حرف نمی‌زنم.یک نفر گفت گرافیک GTX 1150 بیاد بالای ۶ تومان قیمتشه.اسمش thorin بود فکر کنم. :laugh: واقعا که آدم چیزهایی می‌شنوه شاخ در میاره.کارت جانشین ۱۰۵۰ قیمتش باشه ۶ تومان حتما جانشین ۱۰۸۰ Ti میشه پنجاه میلیون. :rotfl: ما رو ببین با کی ها شدیم هشتاد میلیون.امیدوارم تو این پیش بینی های مسابقات جام جهانی یک چیزی ببرم با پس اندازی که دارم هر چه زودتر یک سیستم ببندم از نو . 😎
    تو دوجین سایت و اپلیکیشن عضو شدم تو کار پیش بینی ام. پا تو کفش نوستراداموس گذاشتم. :rotfl: :rotfl:

  • تا وقتی که کنسول هست مگه دیونم برم کلی پول PC بدم بعدم سه سال دیگه قدیمی میشه باید بازی هارو با افت فریم و گرافیک پایین تجربه کنم فقط‌ PlayStation و XBOX

    • mhn1532 گفت:

      تو برو کنسول بخر با اون کیفیت داغون و افت فریم بشین بازی کن اصلاً هم پولت خرج نمیشه که بازی ارجینال بخری

    • تو یه gtx 1050 ti 4gb ببند من بهت قول میدم تا ۷ سال دیگه زیر ۳۰ فریم نمیاد بازیت

    • PC and PS4 گفت:

      تو توی این فکر باش ۲ سال دیگه باید هرچی خرج کنسول کردی با ضرر بفروشی :rotfl:
      بعد بری ۴، ۵ تومن کنسول نسل بعد بگیری با کلی خرج پلاس و بازی اورجینال
      منم ۲،۳ تومن یه کارت گرافیک میگیرم تمام شد رفت :rotfl: :rotfl:

    • Avelone گفت:

      😐 😐 😐 چی میگی انصافا بعد سه سال؟من الان شش ساله لپ تاپمو خریدم و غیر از یک رم چهار براش هیچی نخریدم هنوز بعضی از بازی های جدید خوبو شصت فریم میده البته رو مدیوم ولی حتی بعضیا مثل اوت لست۲رو رو high شصت فریم میده

    • Hossein E 47 گفت:

      وقتی چیزی رو تجربه نکردی کسی اسلحه نگرفته رو سرت واسه خودت فکت صادر کنی تو سیاره شما سالی یه بار سیستم عوض میکنن؟

      • allfreegamer گفت:

        تو تا ابد چشمت رو روی حقیقت ببند اگرم نمیدونی بدون بعضیها به گرافیک و رزولوشن و ارتقا سیستم اعتیاد دارند و هر سال پولشون رو حدر میدند بقیه هم که پولدار نیستند یا کنسول میخرند یا با گیم جدید خداحافظی میکنند

        • Hossein E 47 گفت:

          حقیقت؟تا حقیقت از نظره کی باشه شواهده موجود یا کسی که میگه موتور اسپورت ۶ برا پیسی نیومده (ویکی پدیا اشتباه میکنه تو راست میگی ما میدونیم :laugh: )
          ببین پسره خوب یکم اگه از سیستما مورد نیازه بازیا تو این نسل خبر داشته باشی میتونی متوجه بشی و ببینی سیستن هایه مورد نیازه بازیا از ۲۰۱۵ به بعد یه حالت یکسان به خودشون گرفتن تا ۲۰۱۵ بازیها حالت یکسان نداشتن بعضی بازی ها سیستم هاشون بین نسل ۷ و ۸ بود مثه دایینگ لایت شما میتونستی با یه سیستم نسل ۷ (بازی نسله هشتیه) با تنضیمات پایین بازی کنی(اونم واسه بهینه سازیش برا قطعات قدیمیتر بود وگرنه گرافیکه خوبی داشت)ازون سال به بعد اکثره بازیا سیستم نسل هشتی بودن ولی در کلیته سیستم هایه مورد نیاز جهشه عظیمی ایجاد نشده بهینه سازی بازیها فرق میکنه همین گیرز نسخه التیمیت با این که از گیرزه ۴ قدیمیتره به شکله عجیبی افتضاح اجرا میشه در عوض گیرز چهار به معنی واقعی کلمه بهینس
          اونی که داره میخره ادم میشناسم یوتیوبره وان ایکس پرو ۱۰۸۰ti داره من گفتم کسی نیست همچین کاری کنه؟ من دارم میگم نیاز به این کار نیست سیستما تا الان تفاوت زیاد و محسوسی نکردن تا وقتی یه بازی انقلابی نیاد هم تغییره خاصی نمیکنن

  • postman گفت:

    دیگه گذشت عزیزم این تبلیغا از سر ما . لپتاپ ۶ تومان پارسا الان ۱۰ تومنه . گرونه خیلی هم گرونه . خدافظ

  • HunTeR007IrN گفت:

    آیا فکر می‌کنید برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ باید هزینه‌ی خیلی زیادی را متحمل شوید
    با این حرفتون موافقم ولی الان دیه یه لپ تاپ متوسطم که بخوایی بخری قیمتش بالاتر با این وضع اقتصاد باز خدا رو کشر که من قبلش خریدم یه لپ تاپ اسوس که GTX 1050 TI روش هست وگرنه بدبخت میشدم

  • peyman uchiha گفت:

    دوستان عزیز در شرایط فعلی انتخاب لپ تاپ هایی مثل asus fx553ve با کارت گرافیک gtx 1050ti مدل پایه اش با ۱۲ گیگ رم و core i5 حدود ۵۴۰۰۰۰۰ در میاد که کامپیوتری در این حد بخواید ببندید به همراه مانیتور از این بیشتر نشه کمتر نمیشه میتونید تو سایت همسایه ببینید و همینطور کارت گرافیک های نسل پاسکال خصوصا ۱۰۵۰ti با رده دسکتاپ خود برابری میکند مثل نسل ۹ نیست که پسوند m بگیرند محض اطلاع این کارت گرافیک از ۹۷۰m نسل قبل بهتر عمل میکند میتونید مقایسه هاشو ببینید در ضمن این لپ تاپ واقعا پرفورمنس مناسبی داره بازی ها رو بین high و medium حدودا ۶۰ فریم میده حتی تو حالت ultra بازی هارم میشه بازی کرد در حد فریم ریت کنسولی بازم میگم میتونید تو سایت های خارجی مثل ی. و. ت. ی. و. ب ببینید تا متوجه ارزش این لپ تاپ بشید

    • allfreegamer گفت:

      ۵۴۰۰۰۰۰ بدی آخرشم انحصاریهای سونی و red dead رو نتونی بازی کنی :rotfl:

      • peyman uchiha گفت:

        پس چه کنیم کنسول هم انحصاریاش ۵۰۰۰۰۰ هزار پول بدیم؟ هر چند خودم ps4 دارم ولی باید چندین ماه منتظر بمونم تا قیمتاش پایین بیاد

      • مازیار گفت:

        بازی های سونی حقیر و راکستار پول پرست برای ما ارزش نداره

      • Hossein E 47 گفت:

        منطق نماد عدالت در یونان باستان چشم گشای افراد تو که گفتی با پیسی کاری نداری مگه به کنسول بی احترامی بشه اخه نکه کنسول فنی ( پیسی فن به سونی بی احترامی کنه واکنش میدی مایکرو فن به سونی بی احترامی کنه سرتو میکنی تو برف. خودتو رنگ کن 😉 ) الان این بنده خدا داره به طور انحصارا درباره پیسی نظر میده این نظره نورانی با توجه به منطقه سرشاره شما واسم عجیبه
        جایه جاش سونی فنی(در برابر پیسی) بقیه جاها مایکرو (کله پلتفرمرا)
        ضمننا اقای عادل نظرت درباره کامنت اول در پستی که منحصرا مربوط به پیسیه چیه؟

        • PC and PS4 گفت:

          همینو بگو
          اسکرین گرفتم ببینم بعد چی میگه …
          اومده تو پست PC چرت میگه
          بعد جاهای دیگه میگه من فن منطق عدالتم 😐 😐 😐
          بابا تو بتمنی ما تازه فهمیدیم 😐

        • allfreegamer گفت:

          با منطق برو ببین مازیار چی نوشته اینم جوابشه چرا به اون نمیگی هر حرفی رو نباید زد ای با منطق ای عادل جواب های هویه اگر توهین کنید جواب کوبنده میشنوید

          • allfreegamer گفت:

            درضمن تو همون کسی هستی که توی پستای سونی از سونی و بازیهاش طرفداری میکنی و توی پست pc از pc و مخالفان کنسول حمایت میکنی

            • PC and PS4 گفت:

              خو اره من فن هر دو هستم اما
              اینکه کسی بیاد به PC چرت الکی بگه …..
              یکی اومد اول این پست چرت گفت منم جوابشو مثل خودش دادم ….
              من اعتقاد دارم کنسول فقط واسه بازی آفلاین و انحصاری هست
              و pc برای مولتی پلتفرم و آنلاین…..
              .
              نمیدونم کی میخواد بیاد غیر این بگه ?:-)

            • Hossein E 47 گفت:

              مخالف؟ شما نمونه بیار مخالفت من با کنسول رو ترول کردن من از کنسول رو حمایت من از کسی که کنسول رو ترول کرده من فقط کامنته کسایی رو که درباره پیسی نظرات نورانی دادن رو ریپلای کردم اینکه پیسی ده تومنی بعد دو سال قدیمی میشه( :laugh:) یا اون گربه که میگه مگه دیوانم پیسی بگیرم ساله بعد قدیمی بشه من جواب اینا رو دادم و کامنتام هم در همین مورد بوده بازم میگم رو هوا حرف نزن والا ما تعریف کردنامون تو پستا e3 مایکرو و حرفا اسپنسر هست میتونی بری ببینی اون موقع که من با علی پاور داستم درباره گیرز بحث میکردم تو کجا بودی؟ طرفتو بشناس بعد به قصد مچگیری بیا
              کامنت من اون بالا زیره کامنت مازیار رو هم به نفعت نیست نبینی 😉
              ضمننا بچه فرض کردی؟ تو ساعت ۱:۲۱ کامنت دادی مازیار ۹:۰۸ بعد این در جواب مازیار بوده؟
              (۵۴۰۰۰۰۰ بدی آخرشم انحصاریهای سونی و red dead رو نتونی بازی کنی)
              این تو اون ساعت چجوری جوابه کامنتی بوده که هشت ساعت بعد اومده؟ عالمی داری

              • allfreegamer گفت:

                تو همین پست از نسخه ی xbox one رزیدنت هفت بد گفتی این یعنی ترول کردن

                • Hossein E 47 گفت:

                  (گیرز ۴ فورزا هورایزن ۳ و موتور اسپورت ۷ انحصاریهایه مایکرو که جزو برترین بهینه سازیها هستن قبول دارم هستن بازیهایی رو پیسی که بهینه نیستن ولی بهینه سازیها خوبی هم داره
                  اویل ۷ رو پیسی جزو بازیا بهینه بود وضعیتش رو وان رو همین گیمفا گذاشته برو ببین)
                  این تروله؟ میگم بهینه سازی فقط رو پیسی نیست و کنسول رو هم تحت تاثیر قرار تروله؟ پس این چیه؟ (دوتا لول بزنه خوب میشه) ببین به چه وضعی افتادی به چه چیزایی گیر میدی ادمی عینه تو اگه از من چیزی داشت تو هر پست اسپمش میکرد سابقشم که داری 😉
                  همین که من این شاهکارات رو گفتم اینو کفتی گویای همه چیزه 😉

          • PC and PS4 گفت:

            خو تو اومدی گفتی با ۵۴۰۰۰۰۰ نمیشه رددد بازی کرد
            اونم اعصابش خود شد جوابتو داد 😐
            توهین نکن به پلتفرم که توهین نشنوی ! همین

          • مازیار گفت:

            ببین داداش تا وقتی کسی بهpcتوهین نکنه من کاری بهش ندارم اما وقتی توهین میکنه مجبورم جوابشو بدم،اگه منم به پلتفرم و بازی موردعلاقت توهین کنم چه واکنشی میدی؟بعدشم خودت هم زیاد منطقی نیستی تو یکی از نمرات بازی های استراتژیک گفتی از سبک استراتژیک حالت بهم میخوره

  • شاون لیدن ( رییس بخش آمریکا ) گفت:

    بزرگترین اشتباهه لپ تاپ گیمینگ چون به هیچ وجه در حد pc با همون قیمت قدرت نداره چون سخت افزار محدود و فشرده شدست. یا pc یا ps4

  • Oracle گفت:

    به نظر من لپ تاپ گیمینگ اصلا ارزش نداره یه سیستمی که روی کاغذ با لپ تاپ برابر باشه قیمتش بسیار بیشتر از آب درمیاد و صد البته عملکردش نسبت به پی سی بسیار ضعیف تره.
    کلا به نظرم با پول یه لپ تاپ گیمینگ برین یه سیستم قوی در حد همون بعضافه یه لپ تاپ ضعیف فقط جهت کار های دانشجویی که نیاز به قابلیت حمل دار بخرین بسیار به نفعتونه.
    لپ تاپ به هیچ وجه تجربه خوبی از گیم به بار نمیاره حتی ۱۴ میلیونیش.

  • دیدم پست درباره PC هست گفتم یه سوال بپرسم نظر شما درباره ی مانیتور Samsung C24F390 چیه واسه گیم میخوام بخرم ممنون میشم جواب بدید

  • SoWuup گفت:

    اون موقع که ۱۰۷۰ با دو میلیون میشد خرید pc gaming عالی بود . الان باج بیخوده دیگه بچه مایه ها میخرن میان اینجا هم دفاعیه میزنن شب بخوابن. مثل باباهاشون . شب درازه :evilgrin:

  • legendboy گفت:

    توی اوضاع فاجعه بار قیمت دلار قطعا گرون هست !
    من خودم تو کاره اسمبلینگه pc هستم ولی چند وقت پیش قیمت لپ تاپ ها رو چک کردم مغزم سوت کشید !
    بد بختی دولتمون که کلا تعطیله هیچ ، خودمون هم به خودمون رحم نمی کنیم
    یارو قطعه هارو با دلار ۴۰۰۰ تومن خریده داره با دلار ۷۰۰۰ میفروشه ! وجدان هم که ول معطله !
    خلاصه تو این آشفته بازار هر سیستمی که دارین دو دستی بچسبین که اوضاع بد جور داغونه متاسفانه !

  • Y PS گفت:

    هر پلتفرم مزایا و معایب خاصی برای هر گیمری داره
    منِ سونی فن اگه محدودیت مالی نداشته باشم حتما یه PC گیمینگ تهیه میکنم…حداقل به خاطر سبک فوق العاده استراتژیک

  • من قیمت مدل FX553VE FY443 رو چک کردم نزدیک به ۹میلیونه 😯 واقعا اینهمه آدم پول بده واسه لپ تاپ خیلی زیاده و اصلا به صرفه نیست.با همین پول میشه یه سیستم توپ بست

  • NFS.gamer گفت:

    آقا جان شما برای من یک PC بیار که با ۱ یا ۲ تومن بتوته یه انحصاری یا حداقل یه بازی با گرافیک TLOU یا Uncharted 4 رو اجرا کنه!!! خب نیست عزیز من!! من همه جا سونی فن بودم و هستم . ولی لان ، من از ایکس باکس فن ها هم دفاع میکنم !!!من اصلا مخالف بازی با PC هستم!!! بزارید قانعتون کنم . یک پردازنده corei5 ، در حال حاضر یک و سیصد قیمتشه . و یک کارت گرافیک MSI GTX1080 gaming X 8GB هم چهار و هشتصد !!! یعنی روی هم رفته یه پردازنده و کارت گرافیک خالی ، ۶ میلیون تومن برای شما خرج برمیداره . بعد یه PS4 PRO 4K HDR ۳ سه و هشتصده یعنی از قیمت یه کارت گرافیک کمتره!!! تازه انحصاری هم داره ، ۶۰ فریم بر ثانیه هم هست ، ۴K هم هست!!!! پس دیگه چی میخواین ؟؟ نکنه میخواین که Uncharted و TLOU رو روی PC اجر ا‌کنید؟؟ یا از تجربه ی عنوانی مثل Red dead redemption 2 محروم بشید؟؟ من دیگه حرفی ندارم‌. چونکه من هرچی هم بگم باز هم توی مخ شما پی سی فن ها نمیره!!! شما چنان تعصب کورکورانه ای نسبت به این PC از خودتون بروز میدید که حرفی نمیزاره!! هرچند که خودتون هم میدونید حق با ما کنسول فن هاست!!!

  • Consol Fan گفت:

    من همه جا یک کنسول فن بودم کلا با همه کنسولا بودم
    پیسی برای کسایی خوبه که پول دارن من خودم وقتی بچه بودم (۱۵سالگی)وضعیت مالی پدر مادرم خوب نبود و نمیتونستم یک پیسی درست حسابی داشته باشم تنها بازیی که بدون دردسر با پیسی بازی میکردم ماین کرافت بود که همونم ۳ ۴ تا تی ان تی میترکید اف پی اس ۰ میشد برا همین توی سن ۱۸ سالگی من رفتم یک ps4 خریدم اون زمان ک کنم ۲میل بود که منم کار میکردم خودم خلاصه تونستم یک ps4 جور کنم و اکانت قانونی هم خریدم واسش و تا الان دارم ازش استفاده میکنم بخای یک پیسی بخری که حداقل رو گرافیک medium بتونه جی تی ای رو بالا بیاره بازم گرونه
    اصن داداشا اگر شماهم (چه کوچیک چه بزرگ ) قصد خرید ی چیزی واسه گیم دارید کنسول بخرید اگر میخاید بی دردسر انلاین بازی کنید پلاس هکی و پلاس قانونی هست و اگرم که افلاین میخواید میتونید ی اکانت هکی بریزید و لذت بازی کردنو ببرید هر بازی هکی هم ۳تومن هست ۳ هزارتومن

  • Consol Fan گفت:

    ماکه از پیسی فقط از بد بختیاش فیض بردیم

  • 00hosein گفت:

    سلام ببخشیدا سونی دیگهع ps5رو داره میده بیرون بعدم الان اگه من بخوام یه پیسی گیمینگ با قابلیت ۴kبگیرم باید ۴۰ ملیون بدم اولا برای اینکه ۴kکنی باید گرافیک بالا بگیری بعدم برای این چیزی شبیه به core i 9 -9900kبگیری که خودش میشه ۳۰ تمن من نه میگم کنسول بد نه میگم pcبد من میگم pcخیلی گرون در میاد الان ps4زیاد تفاوت نکرده ولی pcخیلی تفاوت کرده خیلی گرونه این برا ۱/۱۰۰۰۰۰ مردم گرونه من خودم یک طراح گرافیکم و الان سیستم خودم چیزی شبیه به گیمینگه و خیلی هم بالاتر و من با این حال میگم زیاد کسی توان این رو نداره اونم برا گیم نه من که در عرض ۴ ماه پول سیستممو در میارم الان یک ps4پرو ۷ تمنه که نیستم
    در اخر مطلب قدیمی است

لپ تاپ گیمینگ آن‌قدرها هم گران نیست، اگر هوشمندانه انتخاب کنید - گیمفا