جزییات جدیدی از بازی Fallout 76 منتشر شد
اخیرا آقای پیت هاینتس (Pete Hines) دربارهی برخی از مکانیکهای بازی Fallout 76 صحبت کردند. در این بین به وجود سیستمی در بازی اشاره شد که به شما اجازه میدهد در صورت کشته شدن از دیگران انتقام بگیرید.
در جریان مراسم E3 2018 شرکت بتسدا به طور رسمی جزییات بازی Fallout 76 را منتشر کرد و تغییرات اساسی به وجود آمده در سری همه را شگفتزده کرد. بازی Fallout 76 برخلاف نسخههای پیشین قرار است یک بازی نقشآفرینی جهانباز آنلاین باشد و این خبر بسیاری از طرفداران سری که منتظر یک بازی تکنفرهی مبتنی بر بخش داستانی بودند را ناامید کرده است.
اخیرا یکی از اعضای بتسدا، آقای پیت هاینتس دربارهی بازی و جزییات آن صحبت کرده است. ایشان توضیح دادهاند که این کاملا به تصمیم بازیبازان بستگی دارد که به دلیل آنلاین شدن بازی تصمیم به تجربه نکردن آن بگیرند. اما ایشان احساس میکنند هنوز بسیاری از بازیبازان به طور کامل با بازی Fallout 76 آشنا نشدهاند و اگر کسی میخواهد تصمیم بگیرد که بازی را تجربه نکند باید پس از شناخت کامل بازی چنین تصمیم گرفته شود.
من فکر میکنم برخی از بازیبازان این بازی را درک کردهاند اما دیگران قطعا هیچ ایدهای دربارهی آن ندارند. آنها فکر میکنند قرار است با یک بازی صد در صد PVP مواجه شوند. آنها باور دارند که قرار است صرفا به دیگران شلیک کنند و امکان تجربهی این بازی به تنهایی را ندارند یا اینکه قرار است بمبهای اتمی هر دقیقه به سمت آنها پرتاب شود. آنها صرفا بازی را بر اساس شنیدهها و اینکه بازی قرار است “آنلاین” و یا “آخرالزمانی” باشد قضاوت میکنند.
آقای هاینتس ادامه دادند که :
هدف این بازی به این شکل است که شما در یک جهان کاملا خالی که همانند یک بوم نقاشی سفید است ظاهر خواهید شد و ساختن دوبارهی این جهان و شکلدهی به این بوم خالی کاملا به شما بستگی دارد.
اگرچه این به این معنی است که شما میتوانید دنیای بازی را به سلیقهی خود بازسازی کنید هیچ اجباری در این موضوع وجود ندارد. آقای هاینتس توضیح دادند که شما اگر دوست داشته باشید میتوانید هیچ چیزی نسازید. اگر بخواهید میتوانید همانند یک شخص کوچنشین باشید و به هیچ نقطه از نقشه وابستگی نداشته باشید. در تمام نقشه شما کارگاههایی برای رفع نیازهای خود و ساخت و ساز یا معامله خواهید یافت . اگرچه معامله کردن یا نکردن نیز کاملا به تصمیم شما بستگی دارد.
آقای هاینتس در ادامه توضیح دادند که تمام بازی حول ساخت و ساز و تجارت خلاصه نخواهد شد و بازی شامل موارد بسیار دیگری خواهد شد. تمامی آنچه با عنوان تجربهی بازی از دیگران شنیدهای تنها شایعه بوده است. شما میتوانید با کمک دیگران دنیای خود را بسازید یا اگر بخواهید میتوایند در قالب یک تیم به گشت و گذار بپردازید و شما مجبور به انتخاب تنها یک گزینه نخواهید بود.
در ادامه آقای هاینتس وارد جزییات بیشتری از بازی و اینکه Fallout 76 دقیقا چگونه خواهد بود شدند. ایشان توضیح دادند که در هر زمان و در هر سرور تنها چند بازیباز به صورت همزمان حضور خواهند داشت و قرار نیست شاهد حضور صدها و یا چندین هزار بازیباز به صورت همزمان باشیم. این بازی قرار است یک فضای آخرالزمانی را نشان دهد و باید این حس را به بازیباز منتقل کند. ” این بازی یک بازی MMO و یا بتل رویال نیست. بازیبازی باید حس کند که تازه از یک پناهگاه خارج شده است.”
در ادامه ایشان توضیحاتی دربارهی سیستم PVP بازی ارائه دادند و کمی در بارهی وجود سیستم “انتقام” در بازی صحبت کردند. آقای هاینتس گفتند که:
این مهم است که شما بدانید قرار نیست با یک بازی کاملا PVP مواجه شوید که در آن بازیبازان در هنگام ورود به بازی شروع به شلیک کردن به هم میکنند. این بیشتر شبیه به چالش کشیدن دیگر بازیبازان خواهد بود. شما نمیتوانید بدون هیچ قید و بند و محدودیتی همه چیز را رها کنید. اینگونه نخواهد بود که با کشته شدن تمامی دارایی شما از شما گرفته شود. با این وجود یک سیستم انتقام وجود دارد که به شما اجازه خواهد داد با دیگر بازیبازان به صورت مستقیم مبارزه کنید.
بازی Fallout 76 در تاریخ چهاردهم نوامبر برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
دیگه از بتسدا بعید بود :-(( البته برای مردمان کشورهای خارجی خوبه چون اینترنت درست و حسابی دارن ولی برای ما ایرانیا زیاد جالب نیست.دیگه امیدوارم الدراسکرولز جدید تمام آنلاین نباشه که بدترین روز تاریخ گیمریم میشه
شما اصن صبر کن ببینیم الدر کی قراره بیاد بعد در مورد اوناشم بحث میکنیم
دوستان به نظرتون بهترین بازی شرکت Bethesda چیه ؟
گفتن این موضوع در رابطه با بتسدا خیلی سخته تصمیم گیری دشواره
برای خودم سری dishonored بهترینه
برای من فقط فال آوت۳و الدراسکرولز اسکایریم هنوز بعد از۳سال تجربه این بازی شاهکار باز هم از گشت وگذار در دنیای اژدها ها خسته نشدم
این درامد لعنتی بازیهای انلاین داره بزرگترین ضربه را به بازیهای تکنفره و ما گیمرهای قدیمی میزنه .
اون از بایوور ، اینم از بتسدا .