احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا
احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا
احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا
احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا

احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد

امیرحسین نصرتی
۰۸:۰۰ ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا

اگر درجریان اخبار هفته‌ی گذشته و خصوصاً نمایشگاه E3 باشید قطعا با این موضوع موافقید که شاهد یکی از پربارترین و پرنمایش‌ترین E3های تمام تاریخ بوده‌ایم. هفته‌ی گذشته بسیاری از بازی‌های بزرگ از دنباله‌ی جدید خود رونمایی کردند و در کنار آن‌ها شاهد تریلرهای جدیدی از بسیاری از بازی‌های بزرگ از پیش معرفی شده بودیم. اما شما نیز قطعا موافقید که باوجود تمام این‌ها، جای یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال یعنی Red Dead Redemption 2 در E3 خالی بود.

همان‌طور که اشاره شد شاهد هیچگونه نمایش یا حتی خبری از جدیدترین بازی در دست ساخت شرکت راک‌استار (Rockstar) یعنی Red Dead Redemption 2 نبودیم اما به‌نظر می‌رسد این بازی به صورت مخفی و پنهانی نمایشی ویژه برگزار کرده است. گمانه‌زنی‌های پیرامون این موضوع از جایی نشئت می‌گیرند که وب‌سایت Eurogamer فهرستی از بازی‌های موردعلاقه‌ی خود در E3 2018 را منتشر می‌کند و در کمال تعجب نام Red Dead Redemption 2 در این فهرست به چشم می‌خورد. این وب‌سایت در مقاله‌ی خود نوشته است که بدون وجود قرار قبلی، در یک اتاق جلسه شاهد دموی قابل بازی  عنوان Red Dead Redemption 2 بوده‌اند. هیچ توضیح رسمی دراین‌باره وجود ندارد اما احتمالا شرکت راک‌استار بازی خود را پشت درهای بسته و در سکوت کامل خبری نمایش داده و وب‌سایت Eurogamer نیز یکی از شاهدان آن بوده است.

به‌ هر صورت همه به این واقعیت واقف هستند که راک‌استار میانه‌ی خوبی با E3 و نشان دادن تریلرهای مفصل در آن ندارد اما این‌که تا این حد بی‌سروصدا اقدام به نمایش Red Dead Redemption 2 که تنها چند ماه تا انتشار آن باقی مانده کرده باشد کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. به هر صورت باتوجه به سابقه‌ی راک‌استار کیفیت این بازی از پیش تضمین شده است اما هواداران بی‌صبرانه منتظر مشاهده‌ی نمایش‌های بیشتری از این عنوان هستند. Red Dead Redemption 2 در تاریخ جمعه ۴ آبان ماه (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا
احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا
احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا
احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا
احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ای نامردا… پشت در بسته هان!!! :smug: :smug:
    اینجا شاعر میگه: آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم.
    حس شاعرانم گل کرد 😀 😀

  • Amirooo گفت:

    احتمالا هر شخصی که تو کنفرانسها میرفته رو سن و در مورد بازیش توضیح میداده موقع پایین اومدن نماینده راکستار میگفته داداش بیا بورو تو این اتاق تاریکِ.گیم پلی ردد دد رو ببین دیگه قُد قُد نکن. :rotfl:

  • خسته نباشید امیدوارم مثل نسخه قبل بترکونه من خودم این سبک بازی نمیکنم ولی هر بازی که تو سبک خودش عالی باشه تحسین میکنم

  • دوستان گیمفایی سلام
    با توجه به این‌که این مدت خیلی شنیدیم که اوضاع کامنت‌ها خرابه و تبدیل شده به محلی برای بحث و جنگ روانی و . . . و این‌که عوامل سایت اصلا براشون مهم نیست و الکی تائید می‌کنن تا تعداد نظرات بره بالا، می‌خواستم یه نکته‌ای رو باز کنم
    دوستان گیمفا یه بستر آزاده، شما هر نظری داشته باشید درصورتی که در چهارچوب قوانین باشه تائید میشه. حالا چه این نظرات در حمد و ثنای یک بازی یا پلتفرم باشه چه در رابطه با مقایسه‌ و نقد اون‌ها (دقت کنید تخریب و توهین مستقیم یک پلتفرم یا بازی و دادن نظرات فیک و اسپم در چهارچوب قوانین نیستند)
    ما نمی‌تونیم به خاطر تعدادی از کاربرا (که خیلی هم خوب و عالی و دوست داشتنی هستن) بیایم جلوی بقیه‌ی کاربرا رو بگیریم که نظر ندن. و دلیلش هم اینه که ما حق تصمیم گیری نداریم که چه کسی چی میگه، کسی باید چجوری فکر کنه. این که بخوایم جلوی این بحث هارو “ما عوامل” بگیریم نمونه‌ی کامل دیکتاتوریه. ما به کاربرا آزادی می‌دیم و این خودشون هستن که تصمیم می‌گیرن چه شخصیتی از خودشون به نمایش بگذارن و بازهم تکرار می‌کنم ما “حق نداریم تصمیم بگیریم که چه کسی چجوری رفتار کنه”.
    اما دوستانی که (بازم میگم عالی و دوست داشتنی هستن) ناراضی هستن بهتره یه روش رو درپیش بگیرن، به‌جای این‌که در این مباحث شرکت کنن و به اون‌ها واکنش مستقیم نشون بدن، می‌تونن راحت از کنارشون بگذرن و حرف خودشون رو بزنن. من فکر نمی‌کنم این درست باشه که خودمون در این بحث‌ها شرکت و اون‌ها رو با واکنش‌هامون تغذیه کنیم و بعدش از وضع کامنت ها گله کنیم. دوستان قدیمی هم منو میشناسن میدونن خودم هم توی بخش نظرات همین کار رو می‌کردم و بقیه رو هم تشویق به همین کار می‌کردم. اگه بحثی در یک مکان طرفدار نداشته باشه، ادامه پیدا نمی‌کنه بنابراین فکر می‌کنم مشخصه چرا هر روز شاهد این بحث‌ها هستیم.
    به هر صورت یه درخواستی ازتون دارم، هر انتقاد و پیشنهادی دارید حتما در همه‌ی پست‌ها اون‌ رو مطرح کنید.
    این کامنت تنها از طرف شخص بنده بود و به نمایندگی از هیچ شخص دیگه‌ای در مجموعه‌ی گیمفا نیست.
    با تشکر
    پی نوشت: هیچ منظور مستقیمی، تاکید می‌کنم “هیچ منظور مستقیمی” به هیچ یک از کاربرای گل سایتمون نداشتم، اما به هرحال اگر کسی از دوستانمون ناراحت شد، من ازش معذرت می‌خوام.

    • PSFAN@COD گفت:

      اقای نصرتی
      من خودم موافق بن شدن و عدم تایید نظرات کاربرای مورد دار بودم ولی فکرش رو می کنم می بینم باید یه فرقی بین یه ادم فرهیخته و یه ادم که نمی تونه یه تشبیه ساده یا یه کنایه رو درک کنه و فقط حرف خودش رو میزنه باشه
      پس به نظرم نه تنها نباید کامنت تایید نشه بلکه باید در اولویت تایید شدن باشه تا مردم ببینن منطق همچین افرادی رو و رسوا بشن
      البته توهین و … بحثش جداست،اون ها واقعا نباید تایید بشن
      به هر حال عقل و شعور و خرد وقتی معنا داره که ادمای نخاله و خورده شیشه دار هم حضور داشته باشن
      این طوری یه ارزشی پیدا میشه برای درست حرف زدن

      • بله ممنون از جوابی که دادید، منم حرفم همین هست.
        .
        آقا بنده دارم اون تحلیلتون درمورد Death Stranding رو می‌خونم . . .
        خسته نباشید دمتون گرم. واقعا باعث افتخاره که شاهد همچنین کامنت‌های پر مغزی هستیم. طبق تحلیل شما احساس می‌کنم موضوع یه جورایی به سایلنت هیل شبیهه!
        نظر شما چیه؟

        • Mm گفت:

          دوست عزیز بنده خودم اکس باکس فن هستم و واقعا دوسش دارم… ولی این دلیل نمیشه که جلوی ایستگاه فنا هیچی نگم و اونا فحش بدن… بنده چند بار مشاهده کردم که این سونی فنا فحش مادری هم میدن… من اصلا تو این سایت نظر نمیزاشتم و فقط اخبارو دنبال میکردم ولی دیگه زدم به سیم آخر … باو همش کار last of us هست این سایت رو به گند کشیده … همش میگه جعبه همش مقایسه گرافیکی تو هر نظر تیکه میندازه… من میدونم و همه هم میدونن که اون شخص از یه بیماری روانی خطرناک به نام ‘عقده’ رنج میبره… من خیلی فن ها رو میشناسم که از این سایت رفتن یا آدم شدن و دیگه نظر نمیدن … نمونش همین aladar و cell … ما اکس باکسی ها اگه ببینیم توهین نمیشه و فن بازی در نمیارن و تیکه نمیندازن ساکت میمونیم قول میدیم…

        • آقای نصرتی سلام به شما من از شما دل گیرم در مواردی نمونش دیروز بود اگه اشتباه نکنم یکی از فن های بی عقل مایکروسافت عملا دشنام دادن بود ولی کامنتش تایید شد اما کامنت من که جوابی بود به بددهنی این فرد بی عقل که احتمالا شما میدونی کی رو میگم تایید نشد هرچند که نظر این فرد پاک شد پست هم در مورد چیپ نسل بعد سونی و ps5 بود و مسئول پست هم شما بودی.

    • Darkmax204 گفت:

      من خودم فن ایکس باکس هستم، اما بازی ای که “خوب” باشه ازش تعریف می کنم شما هم فکر کنم دیده باشید
      تا حالا هم خیلی درباره گاد حرف زدم و ازش تعریف کردم اما همون عده افراد فقط اون کلمه من درباره زاویه دید رو میبینن که ایراد گرفتم، میریزن رو سر آدم!
      منم سعی می کنم خیلی توی این جنگ ها شرکت نکنم اما بعضی کامنتا واقعا اعصابم رو خورد می کنن و نمیتونم جواب ندم (البته بیشتر جوابام اینطوریه که بدون هیچ توهینی از کامنت بی منطق فرد، منطق میخوام و اینطوری طرف هنگ می کنه :rotfl: )
      .
      و درباره تایید نظرات بله حق با شماست، من خودم چند بار میخواستم گرافیک و پیشرفت بازی های کوجیما رو بنویسم تو کامنت اما ترس داشتم تایید نشه یا با فحاشی و توهین فن بوی ها روبرو بشم…
      .
      .
      .
      و ممنون که انقدر با مسئولیت هستید :heart:

    • سلام امیر عزیز
      بله موضوعاتی که بی ربط هست رو حق با شماست، بنده از این پس به شخصه سعی می‌کنم جلوی این کامنت ها در پست‌های خودم گرفته بشه ولی سیستم تائید نظرات، یعنی اون بخشی که باید واردش بشیم و نظراتشو تائید کنیم یه جوریه که همه‌ی نظرات از همه‌ی پست هارو نشون میده، بنابراین کسی که تائید می‌کنه دقیقا نمیدونه که این نظر به اون پست ربط داره یا نه. مگر اینکه دونه دونه وارد پست بشه و تائید کنه. البته بازم میشه فهمید کدوم نظر واسه کدوم بخشه ولی باید یکم بیشتر دقت کرد.
      بعد درمورد این‌که گفتید ۱ نفر با ۱۰ تا اکانت میاد. . . ببینید باید بشه ثابت کرد که اون اکانت‌هایی که می‌بینید برای یک نفر هست. مثلا وقتی طرف با اکانت‌های مختلفی میاد، ما چجوری باید بفهمیم که این اکانت ها برای یه نفره؟ هرچند در طول روز من خودم دیگه انقدر شناخت پیدا کردم جلوی خیلی از این افرادو می گیرم مثلا خیلی راحت میتونم چندتا اکانت که برای ۱ نفر هست رو نام ببرم، اما یه سری اکانت‌ها هیچ مدرکی برای ثابت کردن ندارن.
      بحث بن شدن و اینا هم متاسفانه توی دسترسی‌های من نیست چون فقط خبر میذارم و مدتی هست که اجازه پیدا کردم نظرات خبرهای خودمو تائید کنم. دقیقا به خاطر همین مسئله هست که میگم انتقادات و مشکلات رو توی همه پست ها مطرح کنین. امیدوارم متوجه منظورم شده باشید.
      در آخر هم تشکر می‌کنم که نظر گذاشتین، اما بازم تاکید می کنم توی همه‌ی پست ها انتقاداتتون رو بنویسید تا دیده بشن
      خدا به همراهتون

      • عزیزی داداش شما که از قدیمیای سایت و کسایی که هنوز در گیمفا موندن هستی تو قلب ما جا داری …
        بعله در جریان هستم منظورتون چی بود این که تایید همه نظرات دست شما نیست و خب کاملا من به این موضوع واقف هستم و کامنت من هم به تمامی کسانی که دستی در تایید نظرات دارن بود و حتی میتونن بن کن بعضی افراد رو ..
        درسته اثبات این که ۱ نفر داره با ۱۰ تا اکانت نظر میده هم خودش یه بحث جداس …
        داداش امیر من به شخصه فکر میکنم توی بعضی پست ها که درگیری بین چهار تا بچه که اسم خودشونو گذاشتن فن فلان اصلا نظرات بقیه دیده نمیشه به شخصه خودم تا میام تو یه پست میبینم باز دارن بحث میکنن یا میشینم میخونم و میخندم ( 😀 ) یا کلا پست رو میبندم و به خوندن همون متن خبر اکتفا میکنم …
        مخلصتم داداش امیر …
        در پناه حق یا علی :rose:

        • امیرجان بله موافقم، من خودم هم اتفاقا از این موضوعات بیزارم. سعی هم بر این دارم که خود افراد بیخیال این فرعیات بشن و حتی سعی می کنم باهاشون دوست باشم
          بازم شرمنده اگه محدودیت ها باعث میشن دستم بسته بمونه
          ممنون که همیشه انتقاداتتون رو مطرح می کنین، این خیلی مهمه 😉

    • آقای نصرتی بنظر من این بحث ها در سایت موردی نداره و در همه ی سایتها چه ایرانی و چه خارجی دیده میشه و یکی از جنبه های اصلی دنیای سرگرمی هست ولی بعضی از افراد

      که مشخصه فقط برای خالی کردن خودشون به سایت اومدن و متاسفانه درک اینو ندارن که به دیگران توحین نکنن
      بارز ترین مثال کاربری با نام سلینا کایل که قبل از اون دیجیتال فاندری بود هستش چون مستقیما به دیگران توحین میکنه کافیه دوستان پست های قبل رو نگه کنند
      بیشتر کسانی که از یک پلتفرمر طرفداری میکنن از کلماتی مثل جعبه و ایستگاه و‌… استفاده میکنن که کار درستی نیست ولی از دشنام دادن و ناسزا گفتن خیلی بهتره

    • White Beard گفت:

      من از حرف‌های شما،به خصوص اشارۀ شما به این که نباید جلو پیشنهادها را گرفت و این کار مانند کاری است که حکومت‌های دیکتاتوری انجام میدهند خوشم آمد.متأسفانه افراد جامعۀ ما نقدپذیر نیستند و هر نقدی در جهت مخالف حرفی باشد که آنان میزنند،بدون توجه به محتویات نقد و صدق یا کذب‌ آن،فوراً به سرکوب منتقد میپردازند و این کار به‌طوری رایج شده‌است،که تمام مردم جامعۀ ما این کار را بدون هیچگونه تعقلی انجام میدهند. 😎 :yes:

  • Dexter707 گفت:

    مارو…. با این پشت درای بسته!!!! اون از سی دی پراجکت اینم از راکستار… نکنه ما خار داریم

  • moj45taba گفت:

    کسی میدونه برا چی بعضی بازیا فقط برا افراد خاصی نمایش داده میشه ؟

    • h00man گفت:

      دلیل اصلی اینکه بازیای بزرگ که تمام دنیا انتظارشو میکشن مثه محصولات راکستار ، سی دی پراجت یا بعضی از انحصاریای سونی اینکه همیشه سرتاسر دنیا افرادی زیادی هستن که قبل از انتشار محصول نهایی شروع میکنن به تخریب ، انتقادیای تند ،پیدا کردن نکات ریزو مشکلات بازی ، تویتای ریزو درشت که باعث بوجود اومدن دهاه کمپین بر ضد اون بازی میشه ، کمپینایی برعلیه خشونت در بازی محتوای جنسی، نماد گرایی و…. درحالی که بازی هنوز منتشر نشده . شاید این وسط میلیونها نفرم بازیو تحسین کنن و خوششون بیاد ولی با وجود اون افراد مخرب که پیش قضاوتای زیای انجام میدن باعث میشن بازی ای که صدها میلیون دلار خرج توسعه اش شده ماهها قبل از انتشار تو ذهن مردم تخریب بشه . بخطر همین حاضر نیستن ریسک کنن و سیاست این شرکتا به این سمته که تا روز انتشار هیچ عکسو ویدیویی درز نکنه

  • rezayisina9 گفت:

    یه سری اخلاقای راکستار برام قابل احترامه

  • Rorschach گفت:

    هیچ دلیلی نمیبینم راک استار یه نمایش عمومی نداشته باشه.
    هرچند سابقه چنین کاری رو هم نداره اما بازم دلیل نمیشه. دیگه رویه رو عوض کن دیگه بابا… کشتی مارو… حالا پشت در نوشن میدی بده ولی بیرون درم نشون بده… به ۵ دقیقه هم راضی ام خداوکیلی. کو تا ۴ آذر …

  • Reason گفت:

    امیدوارم کلا گیمپلی نده،سورپرایز قشنگتره

  • Darkmax204 گفت:

    فقط واسه این منتقدای سایتای بزرگ میزارن؟!
    اگه اینطوریه که من برم منتقد بشم، دارم از انتظار میمیرم :rotfl: :rotfl:

  • Paprika گفت:

    رایانه های شخصی 😐 یه لحظه سکته رو زدم :evilgrin: 😮
    اگرچه البته سرانجام برای PC هم منتشر میشه ولی تا اون موقع خبرو اصلاح کنید :dance:

  • Tony Soprano گفت:

    جریان این چیه ؟ ?:-) ?:-)

    http://uupload.ir/files/wku_dfrkqihu0aau8sq.jpg

  • joel گفت:

    اخ اخ یکی از دو بازی نسل ۸ که ۵ سال منتظر عرضشون هستم :pain: فقط ۱۳۰ روز دیگه :inlove:

  • Cell گفت:

    راک استار کار خوبی کرد برای PC منتشر ;نکرد RED DEAD رو
    چون وقت و هزینه ای که قرار بود روی PC صرف بشه صرف کنسول میشه
    و بعد از یک روز کرک بشه فایده نداره و به ضرر شرکت هست :yes:

    • Hossein E 47 گفت:

      به سل برگشتی ببین شما راحت میتونی بری تو سایت استیم میزان فروش و پلیرهایه جی تی ای رو ببینی فقط رو استیم سوشال کلاب هم هست درباره بازیا دیگه شاید صدق کنه ولی راک استار نشون داده در زمینه انلاین خیلی قدرتمنده طرفداران انلاین هم خوب یا بد این نسل زیادن رددد هم صد در صد تو این زمینه کارشو خوب پیش میبره پس کرک هم بشه فروشش رو میکنه دلایله دیگری این بازی داره که نمیاد مثله تاخیر جی تی ای برا پیسی یا انحصاری زمانی بودن خیلی از بازیا اینم در انحصار کنسوله میگیری که چی میگم؟ پول قدرته محضه خیلیا سره همین رددد به کنسول ها گرایش پیدا میکنن اگه رددد رو پیسی بیاد ممکنه بازار بعضی بازیها انلاین محور رو پیسی خراب بشه وگرنه این راک استار همونیه که جی تی ای رو با اون بهینه سازی و بودجه رو پیسی هم عرضه کرد قاعدتا اگه ضرر بود میتونست با بودجه کمتر ققط رو کنسولا بده بازیو
      خیلی چیزا هست منو شما ازش خبر نداریم عینه همین جریانات گیمپلی

احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا
احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد - گیمفا