بازی Beyond Blue معرفی شد - گیمفا
بازی Beyond Blue معرفی شد - گیمفا
بازی Beyond Blue معرفی شد - گیمفا
بازی Beyond Blue معرفی شد - گیمفا

بازی Beyond Blue معرفی شد

مهیار امیدی
۲۱:۳۰ ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
بازی Beyond Blue معرفی شد - گیمفا

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی بازی Beyond Blue توسط سازندگان بازی مشهور Never Alone معرفی شده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

بازی Never Alone، یکی از بهترین بازی‌های مستقل به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و توانست نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند. داستان این بازی در مورد فرهنگ و شیوه زندگی بومی‌های آلاسکا (Alaskan) روایت می‌شد و بازیکنان در طول گیم پلی آن، با صحنه‌های مفهومی و احساسی زیادی مواجه می‌شدند که هرچه بیشتر به زیبایی داستان این بازی افزوده می‌شد.

بازی Never Alone، که نام کامل‌تر آن Never Alone: Kisima Ingitchuna می‌باشد، توسط استودیو بازیسازی E-Line Media ساخته شد و از آن زمان به بعد، این استودیو توانست شهرت خوبی به دست آورد. حال تیم سازنده همان بازی موفق، احیرا یک بازی جدید را با نام Beyond Blue معرفی کرده‌اند. استودیو BBC در بازی Never Alone با این استودیو همکاری خوبی داشت و این همکاری تا بازی Beyond Blue هم ادامه داشته است. هنوز دقیقا مشخص نیست که این بازی برای چه پتلفرم‌هایی عرضه خواهد شد اما به نظر می‌رسد کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، هدف آن‌ها باشد.

داستان و اتفاقات بازی Beyond Blue، در آینده جریان دارد اما نه آینده‌ای دور! شخصیت اصلی بازی میرای (Mirai) خواهد بود که در توضیحات سازندگان آن، رهبر و سر گروه یک دسته از افرادی است که قصد دارند به قصد کاوش، تحقیق ، جستجو و پژوهش، به اعماق اقیانوس سفر کنند. در ابتدا ماموریت‌هایی در رابطه با این تحقیق در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که باید به دنبال آن‌ها بروند. در ادامه این ماموریت‌ها چالش‌هایی برای کاربران ایجاد می‌شود که به آهستگی، داستان اصلی بازی برای کاربران فاش خواهد شد.

ناشر این بازی در ادامه توضیح داد:

ما قصد دارید حس اصلی تجربه یک کاوش و پژوهش را در اعماق اقیانوس، به کاربران منتقل کنیم و این امر در حال حاضر توسط توسعه دهندگان Beyond Blue و عده‌ای از زمین‌شناسان، به حقیقت می‌پیوندد. اقیانوس قلب بزرگ و مرکزی کره زمین است که در آن راز و رمزهای مرموز زیادی گنجانده شده است.

همان طور که گفته شد استودیو BBC در این بازی با استودیو سازنده، همکاری خواهد کرد. BBC را همگان با مستند مشهور و هیجان انگیز Blue Planet می‌شناسند و در بازی نیز، کاربران قادر هستند تا با تکمیل ماموریت‌های موجود در بازی، به ویدئوهایی کاربردی از این مستند، دسترسی پیدا کنند. همچنین لازم به ذکر است که تیم اقیانوس‌شناسان مشهور به Oceangrapher، در این بازی با تیم سازنده همکاری خواهد کرد.

طبق گفته سازندگان، بازی Beyond Blue در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. به منظور آشنایی بیشتر کاربران با عنوان Beyond Blue، تعدادی تصاویر جدید از بازی مذکور منتشر شده است:

تریلر معرفی این بازی در ادامه قابل مشاهده می‌باشد:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Beyond Blue معرفی شد - گیمفا
بازی Beyond Blue معرفی شد - گیمفا
بازی Beyond Blue معرفی شد - گیمفا
بازی Beyond Blue معرفی شد - گیمفا
بازی Beyond Blue معرفی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hamed777 گفت:

    دست رو موضوعات عجیب و بکر میذارن
    اون از بومی های آلاسکا
    اینم اعماق دریا
    جالبه
    فقط یه موردی هس اونم این که توی عکسا دریا و نهنگ و کوسه ها و … خیلی طبیعی کار شده انصافا
    ولی این زنه چرا انقد بد روش کار شده 😐
    قیافه ش مال نسل ۷ عه
    بدن ش مال نسل ۶
    یه مورد دیگه هم که چقد کاراکتر اصلی ها زن شدن 😐
    اوصولا مشکی ندارما
    خیلی هم با هورایزن حال کردم با لارا کرافت هم خیلی خاطره دارم.کاراکترای زن تو بازی های دیوید کیج هم همینطور.
    ولی دیگه داره خیلی زیاد میشن
    .
    لست۲ هم با این که الی کاراکتر عالی ایه ولی برا من جوعل یه چیز دیگه س

  • NFS.gamer گفت:

    مثل اینکه خیلی روی جزئیات موجودات کار کردن

    ولی از نظر من روی کارکتر ها و حرکاتشون اصلا کار نکردن.انگار که داری PS2 یا اندروید بازی میکنی!!

بازی Beyond Blue معرفی شد - گیمفا