راکاستدی قول میدهد به محض آماده شدن بازی جدیدشان اطلاعات بیشتری منتشر کند
بسیاری از افراد منتظر نمایشی از بازی جدید استودیو راکاستدی (Rocksteady) در نمایشگاه E3 امسال بودند، مخصوصاً اینکه در نزدیکی ایام برگزاری این نمایشگاه شایعات مختلفی دربارهی بازی بعدی آنها منتشر شده بود. اما کنفرانسهای مطبوعاتی مهم E3 2018 برگزار شدند و هیچ خبری از راکاستدی و بازی جدیدش منتشر نشد.
همانطور که در جریانید از زمان انتشار آخرین بازی راکاستدی یعنی Batman: Arkham Knight که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد ۳ سال میگذرد و این زمان کمی برای توسعهی یک بازی جدید AAA نیست اما استودیو راکاستدی همچنان هیچ جزئیات واضحی درمورد بازی جدید در دست ساختشان منتشر نکرده و تنها چیزی که میدانیم این است که شرکت برادران وارنر (Warner Bros) به عنوان ناشر بازیهای این استودیو دیگر بهدنبال ساخت ادامهی سری Batman: Arkham نخواهد بود.
بهتازگی و بهدنبال این قضایا آقای سفتون هیل (Sefton Hill) رئیس استودیو راکاستدی در حساب شخصی خود در توییتر اعلام کردند که به محض آماده شدن بازی جدیدشان اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک خواهند گذاشت:
سلام به همگی! من میخواهم پیام کوتاهی از خودم و راکاستدی با شما به اشتراک بگذارم . . .
ما میدانیم بسیاری از شما بهخاطر اینکه در E3 امسال حضور نداشتیم ناامید شدید. تمام تیم ما نظرات شما را خوانده است و ما بهخاطر عشقی که نسبت به پروژهی بعدی ما دارید سپاس گزاریم. دانستن این عشق و علاقهی شما باعث میشود تا ما با انرژی بیشتری برای ساخت یک بازی قابل افتخار تلاش کنیم. به محض اینکه این بازی آماده شد ما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
بهنظر شما بازی بعدی این استودیو چیست؟ آیا عنوانی جدید با محوریت یکی دیگر از ابرقهرمانان DC است یا بهطور کلی هیچ ارتباطی با آنها ندارد و یک IP جدید است؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Indiana Jones and the Great Circle منتشر شدند
- GTA انحصاری پلی استیشن ۲ شد زیرا سونی در مورد ایکس باکس نگران بود
- تحلیلگر: در این تعطیلات محتوای ایکس باکس قویتر از پلی استیشن است
- ۲۵ شخصیت زن برتر دنیای انیمه | پارت اول
- عملکرد فنی درخشان Indiana Jones And The Great Circle روی کنسولهای ایکس باکس؛ ۶۰ فریم بر ثانیه، حتی با وجود رهیابی پرتو
- ۱۰۰ بازی برتر در تمام تاریخ پلی استیشن
- نقد و بررسی بازی Indiana Jones and the Great Circle
- Black Myth: Wukong و Elden Ring: Shadow of the Erdtree در فینال رایگیری مردمی The Game Awards
- شرایر: شوکه خواهم شد اگر GTA 6 در سال ۲۰۲۵ عرضه شود
- انتقاد کارگردان سابق Days Gone از تریلر سیامین سالگرد پلی استیشن
نظرات
آره حتی منم بهش توییت زدم!
عجیب بود چرا خبری ازش نشد من حس کردم امسالم صد در صد توی نمایش سونی حاضر بشه.
ولی سنت شکنی در کار نبود
چون راک استدی همیشه اول توی یک روز مشخص اول یه سینماتیک بیرون میده واسه رونمایی بعدش توی نمایش های خاص مثل E3 یا گیمزکام گیمپلی بازی رو نمایش میده.
بیصبرانه منتظرم . ببینم دستپخت جدید این شرکت که چهارمین بازیشون شد شاهکاری به اسم آرکام نایت چیه .
راک استدی دیگه ثابت شدست :yes:
سه گانه واقعا شاهکار بود
منتظرتم عزیزم :-*
هشتگ هم نمیخواد 😀
خیلی عجیبه من خوشحال شدم که بازی معرفی نکرد 😐
ترجیح میدم بازی نسازه تا سوپرمن رو بسازه و خاطرات خوبمون و اعتمادمون به این استودیو به خاطر کارکتر مزخرف سوپرمن خراب شه.
کارکتر های فرعی دنیای بتمن پتانسیل خیلی بیشتری نسبت به سوپرمن دارم، امیدوارم راکستدی این اشتباه رو نکنه 🙁
شاید سوپرمن نباشه اصلا
کاملا موافقم . اگه یه بازی بر محوریت گرین آرو میساخت واقعا بهتر بود 😥
با اینکه بتمن شاهکار بود
ولی مطمئنم این بازی می…… آخه سوپر من لامصب؟ با اون قدرتای مسخرش چه جوری قرار ضعیف باشه؟
همون بتمن رو میساختی خوب
**********
دمت گرم امیرجون امروز فعالیا
گیم پلی بازی concrete genie رو چند روز اومده بزارید
بازی جدید میازاکی هم خبر ازش اومده که سخت نیست متاسفانه اونم پوشش بدید
مرسی
خدا کنه سوپر من نباشه
من اگه باراکستدی در ارتباط بودم ایده ساخت یه شوتر سوم شخص خطی یا نیمه باز تو یه دنیای سایبرپانکی رو بهشون میدادم چون با توجه به سابقشون مطمئنم یه شاهکار میشه
حقیقتا چن تا E3 عه ک منتظرم بازی جدیدشونو ببینم. ۴ ساله ک دارن روش کار میکنن. به نظرم چیز شاخی از اب در میاد
لاکپشت های نینجا بهترین گزینس….پتانسیلش از تمام ابرقهرمان ها بیشتره…..حتی از بتمن و اسپایدرمن
اون واسهIDWکه هیچ ربطی به وارنر هم نداره اگه راکستدی بخواد بازی سوپر هیرویی بسازه فقط میتونه از شخصیت های دی سی استفاده کنه
من سه گانه بتمنشونو تجربه و تموم کردم….ولی بر خلاف نظر عمده ی مخاطبین،به نظرم برترین نسخه،شوالیه ارکام بود و نه شهر ارکام……برتری های شوالیه ارکام بنظرم وجود بتموبیل،جوخاص و مریض شهر،ماموریت های فرعی بهتر،شخصیت شوالیه ارکام و سیستم حرکت و مبارزه اندکی نرم تر از گذشته هست….شما برترینش رو کدوم نسخه میدونید و چرا؟؟؟
سیستم مبارزه اسیلم خیلی به واقعیت نزدیک بود و همین سختش میکرد و سیستم مبارزه نایت خیلی تخیلی بود و راحت شده بود اما سیتی یه چیزی بین این دوتا بود نه سخت نه راحت بخاطر همین از لحاظ مبارزه سیتی بهترینه و در مورد ویژگی های دیگه گیم پلی حق با شماس بت موبیل عالی بود اما باتوجه به سال انتشار سیتی و همچنین کوچکتر بودن مکان نیازی به ماشین تو سیتی نبود پس این چیزی از سیتی کم نمیکنه
از نظر داستان هم خطر اسپویل
.
.
.
.
سیتی داستانش از بقیه خیلی پیچیده تر و درگیر کننده تر بود چرا چون علاوه بر جوکر کبیر از بقیه دیوانه ها هم استفاده شده بود و برای پلیر سوال بود که ایا بتمن و جوکر میمیرن بخاطر ویروس یا نه و این خیلی پلیر رو درگیر میکرد اما در نایت فقط جوکر بود که جذابیت به داستان داده بود که اونم یجورایی انگار بزور کرده بودنش تو بازی با اینکه مرده بود در غالب مسموم شدن خون و تبدیل به جوکر شدن و بقیه دیوانه ها فقط داخل ماموریت فرعی بودن حتی اسکیکرو هم که جز داستان اصلی بود خیلی تو بازی خودنمایی نکرد فقط جوکر بود و ویژگی بد دیگه هم این بود که برای دیدن پایان اصلی باید تمام ماموریت فرعی ها رو تموم کنی و این اذیت کننده بود چون با غولی به اسم ریدلر طرفیم
یکی از ویژگی های کل سری های بتمن باس فایت های حماسیش هستن که متاسفانه arkham knight ضعیف ترین نسخه تو کل سه گانه و چهار گانه بود
و این یکی دلایلی بود که من سیتی رو ترجیه میدم البته هردوشون بازی های فوق العاده ای هستن ولی فقط یکیشون میتونه جزو ۵ بازی برتر عمرم باشه….
درسته شوالیه ارکام باس خیلی خفنی نداشت…..ولی منکه هرگز مبارزه با بتموبیل در مقابل شوالیه ارکام سوار بر ماشین حفر تونل رو فراموش نمیکنم…
من خودم تمام نسخه هارو رو بازی کردم و اسپین آف batman arkham origins رو بهترین میدونم (نظر شخصی) .
چون که من عاشق باسفایت ها در این سبک بازیها هستم و نسخه اوریجینز از نظرم واقعا بیشترین بهترین باسفایت هارو داشت .
هر چی میخواد باشه فقط سوپرمن نباشه
خوب گیر اوردید؟ حداقل عنوانش رو بگید یا بگید محوریت کدوم کرکتره … مردیم از انتظار