Cyberpunk 2077 سیستم دیالوگ پیشرفتهای خواهد داشت
Cyberpunk 2077 توانست عملکرد بسیار خوبی در E3 2018 از خود نشان بدهد. هم با نمایش تریلر in-engine خیرهکننده خود در کنفرانس مایکروسافت و هم با نمایش دمو بازی در پشت درهای بسته که مطبوعات بازی را شوکه کرده بود. از آن زمان اشتیاق ما برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی که قرار است یک عنوان نقشآفرینی اول شخص باشد، بیشتر نیز شده است.
اوایل هفته استودیو صاحب نام سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اطلاعاتی نسبتا مفصل از بازی ارائه کرد؛ با این وجود هنوز موارد زیادی است که چیزی از آنها نمیدانیم.
خوشبختانه، مکس پیرز (Max Pears) یکی از طراحان بازی اخیرا مصاحبهای با PC Gamer داشته و از پیشرفتهایی که در سیستم دیالوگ (ویژگی که در The Witcher III: Wild Hunt هم شاهد آن بودیم) حاصل شده و اینکه چه فاکتورهایی در این سیستم وجود دارد صحبت کرده است:
به عنوان مثال ویژگی باحال (The cool) مواردی را آزاد میکند که ممکن شما قادر به انجام دادن آنها نباشید و انتخابهای مشخصی در برخورد با موقعیتهای مختلف به شما میدهد. مثال دیگر فروشندههای بازی هستند که با نام ripperdocs شناخته میشوند. اگر آن سطح cool و خیابانی موردنظر را داشته باشید، ممکن است قیمت بعضی از اسلحههایشان را پایین بیاورند و یا اینکه اسلحههای ویژهای را برای فروش ارائه دهند. بنابراین این بخشی جداییناپذیر از بازی است و ما به این نتیجه رسیدیم که اگر از شیوههای “جالبی” برای استفاده از آن بهره ببریم به مسئلهای مهم در بازی تبدیل خواهد شد و قطعا به شما کمک خواهد که بهتر با افراد مختلف تعامل کنید.
ما هنوز در حال طراحی این ویژگی هستیم؛ اما میخواهیم که جریان مداوم آن را احساس کنیم. نقطه مقابل این ویژگی نیز وجود دارد که ممکن است انتخابهایی را در سیستم دیالوگ به شما بدهد که در حالت عادی این انتخابها را ندارید. ما میخواهیم با جدیت روی این موضوع کار کنیم. The Witcher در این زمینه توانست خوب عمل کند و حال تیم سازنده دوباره خواهان ارائه یک سیستم دیالوگ عالی است؛ بنابراین ما در حال انجام فعالیتهای خوبی در این زمینه هستیم.
سی دی پراجکت رد اعلام کرده که Cyberpunk 2077 برای عرضه بر روی رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و اکس باکس وان برنامهریزی شده است و احتمالا حداکثر دو سال یا کمتر با زمان انتشار بازی فاصله داشته باشیم.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
انتظار دیگه ای هم از بهترین داستان گوی صنعت گیم نداشتم
اگه دقت کنید میگه درحال طراحی این ویژگی هستن یعنی بازی هنوز تا انتشار کلی کار داره و به تموم شدن نزدیک هم نیست فعلا
البته بهترین ((داستان گوی)) گفتن یکم پیچیده تر از اینحرفاست،
اما برای بازی کردنش نمیتونم صبر کنم،
خیلی دوست دارم ماد سوم شخص بریزم و اون جهانشو ببینم،
با کلاس Solo که بعد Samurai میشه بازی کنم،
هولی …
در ضمن گفتن که تا بازی اماده نشه نشونش نمیدیم پس در مراحل نهایی ساخت قرار داره
با این اوصاف بریم تا موقع انتشار بازی , ویچر بزنیم :-(( بلکه از انتظاری که میکشیم کاسته بشه
واقعا سیدی پراجکت تو داستان سرایی شاهکاره ولی خب به پای سلطان داستان سرایی استاد بزرگ دیوید کیج کسی نمیرسه و نخواهد رسید
چه باحال اگه اینجوری باشه ارزش تکرار بازیو :yes: بیشتر میکنه
دوستان این سوال رو یه جای دیگه هم پرسیدم ببخشید برا تکرار
کسی اسم سبک آهنگ تریلر این بازی که تو e3معرفی شد رو میدونه؟
یا حداقل اسم خود آهنگ رو
آهنگ Spoiler از Hyper
ممنونم
بله دااش اسم آهنگ bullets هست از گروه موسیقی Archive. من چهار سال هست هر روز بیش از ده بار بهش گوش می دهم.
“Black holes living in the side of your face,
Razor wire spinning around your blistering sky… blistering sky… blustering sky
Bullets are the beauty of the blistering sky
bullets are the beauty and I don’t know why
واقعا داشتم جای یدونه اوپن ورلد بزرگ رو حس میکردم تو این نسل بجز gta v که الان خداروشکر با عرضه god of war و RDR 2 و cyberpink 2077 این نگرانی برطرف میشه ولی فقط اول دومی که گفتم بین این سه تا :inlove: gg