E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding - گیمفا
E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding - گیمفا
E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding - گیمفا
E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding - گیمفا

E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding

عرفان رحیمی صادق
۱۲:۵۹ ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding - گیمفا

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) جزئیات بیشتری در خصوص تریلر به نمایش در آمده از بازی Death Stranding در جریان کنفرانس خبری شرکت سونی در E3 2018 در اختیارمان قرار داده که در ادامه جزئیات آن را با شما در میان خواهم گذاشت.

روز گذشته سونی میزبان نشستی با حضور کارگردان عنوان Death Stranding یعنی هیدئو کوجیما و همینطور مدیر عامل استودیوی گوریلا گیمز یعنی هرمن هالست (Hermen Hulst) بود که در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد. در ادامه شما می‌توانید خلاصه‌ای از صحبت‌هایی که در این نشست زده شد به را مطالعه کنید.

  • کوجیما اشاره کرد که با نمایش تریلری جدید از گیم‌پلی این بازی سعی بر این داشته که بخشی از گیم‌پلی این بازی را برای بازی‌بازان به نمایش در بیاورد و به سوالات بسیاری در این زمینه پاسخ دهد. علاوه بر این وی با نمایش این تریلر سعی بر معرفی دو قهرمان زن این بازی نیز داشته است.
  • به طور معمول، قهرمانان افرادی نخبه و منحصر به فرد هستند. Sam یک کارگر ساده است اما او با استفاده از قدرت فیزیکی و ذهنی خود، دنیا را نجات می‌دهد.
  • هالست اشاره کرد که هم تیم او و هم تیم کوجیما پروداکشنز توجه بسیار بسیار زیادی به جزئیات می‌کنند. وی در ادامه اشاره کرد که زمانی که از یک موتور گرافیکی استفاده می‌کنند، هنوز هم بازی‌های آن‌ها متفاوت به نظر می‌رسند که بسیار شگفت انگیز است.
  • کوجیما اشاره کرد که او در مورد موافقت لیا سیدوکس (Léa Seydoux) و لیندزی واگنر (Lindsay Wagner) برای کار کردن و همکاری با او مطمئن نبود. این یک افتخار بزرگ برای او است که آن‌ها موافقت کردند و راضی به همکاری با او شدند. آن‌ها بازیگران قابل و فوق‌العاده‌ای هستند که جدای از آن انسان‌های شریف و بسیار خوبی نیز به حساب می‌آیند که می‌توانند کمک زیادی در این پروژه به کوجیما کنند. کوجیما بار دیگر اظهار کرد که همکاری با آن‌ها برای او یک افتخار بزرگ است. این امر برای مدز میلکسن (Mads Mikkelsen) و نورمن ریداس (Norman Reedus) نیز صدق می‌کند. کوجیما احساس می‌کند که آن‌ها با کمک او در حال ساخت و توسعه این بازی هستند.
  • هالست بسیار کنجکاو است که بداند کوجیما پروداکشنز چطور از عناصر سینماییی در موتور گرافیکی Decima استفاده می‌کند. او عقیده دارد که تیم توسعه دهنده کوجیما پروداکشنز نیز می‌تواند مانند گوریلا گیمز به خوبی از پس آن بربیاید.
  • کوجیما اشاره کرد که در این بازی مکانیکی وجود دارد که مرتبط با شخصیت نورمن ریداس است و تعادل او را حفظ می‌کند.
  • Silent Poets دوستِ یکی از دوستان کوجیما بوده است. زمانی که او آخرین آلبوم آن‌ها را تهیه کرد و اولین قطعه آن را پخش کرد، بلافاصله تصویری از Sam که در حال قدم زدن در محیط این بازی است، در ذهنش تداعی شد. شما می‌توانید بگویید که این تریلر نتیجه تعامل آن قطعه و موتور گرافیکی Decima بوده است.
  • اسکن بدن نورمن ریداس مدتی پیش انجام شده بود. کوجیما می‌خواست که تتو‌های بدن او تا جایی که ممکن است، طبیعی و واقعی جلوه کنند؛ به همین دلیل نیز از نو این کار را انجام داد. طی یکی از همین جلسات اسکن که اخیرا برگزار شده بود، ریداس درمورد تتوی جدید خود با کوجیما صحبت کرد و آن را با او در میان گذاشت؛ کوجیما هم سعی کرد که این تتوی جدید را هم در پروسه اسکن لحاظ کند. مردم بیشتر روی تتویی که در تصویر به نمایش گذاشته شده بود، تمرکز داشتند و این موضوع تاثیر زیادی روی آن‌ها گذاشته بود.
  • طی برگزای کنفرانس خبری شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در رویداد E3 2018 کوجیما به شدت تحت تاثیر نمایش The Last of Us Part II قرار گرفته بود در حالی که هالست از نمایش Ghost of Tsushima شگفت زده شده بود.
  • کوجیما در تلاش است که المان‌های جدیدی به بازی‌های ویدئویی اضافه کند و راه‌های جدیدی برای انجام آن ها پیدا کند. البته که بازی‌بازان می‌توانند به همان شیوه‌ مرسومی که سایر بازی‌های رایانه‌ای را به انجام می‌رسانند، این بازی را انجام دهند اما او همچنان در تلاش است تا چیز جدیدی خلق کند.
  • در ژانویه ۲۰۱۶ او هیچ چیز نداشت اما زمانی که مارک سرنی (Mark Cerny) او را به یک تور تکنولوژی برد، گوریلا کل موتور گرافیکی‌اش را به او داد. واقعا موضوع غیر قابل تصوری است و او از بابت آن بسیار بسیار سپاسگذار است. هیچ کدام از این‌ها بدون موتور گرافیکی Decima امکان پذیر نبود. در همین حوالی، او از نورمن ریداس درخواست کرد که با او همکاری کند و او هم قبول کرد. یکی از نکات اصلی و ویژگی‌های بارز Death Stranding “ارتباط‌ها” هستند و کوجیما نیز آن را به یک طناب تشبیه کرده است. او احساس می‌کند که به لطف همین شرایط و ارتباط‌هایی که ایجاد شده، این بازی را ساخته است.

از آخرین نکته‌ای که گفته شد می‌توان این طور برداشت که کوجیما برای ساخت Death Stranding از منابع کافی برخوردار نبوده و چیز زیادی در اختیار نداشته است اما او دست به ساخت این بازی زده و شرایط کم کم برای او برای ساخت این بازی فراهم شده است. این که گوریلا گیمز موتور گرافیکی خود را برای ساخت این بازی در اختیار کوجیما قرار داده بسیار شگفت انگیز است که نشان از رابطه خوب بین استودیوهای فرست پارتی سونی دارد.

اگر می‌خواهید خبرهای بیشتری از Death Stranding را مطالعه کنید، می‌توانید با مراجعه به این آدرس تریلر گیم‌پلی این بازی را که در کنفرانس خبری شرکت سونی به نمایش در آمد، مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به این آدرس اطلاعات، جزئیات و تصاویر بیشتری از این بازی به دست بیاورید. و همچنین تصاویر ۴K این بازی را نیز می‌توانید از این آدرس مشاهده کنید.

در حال حاضر این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن ۴ و ۴ پرو در دست توسعه است و برای پلتفرم‌های دیگر عرضه نخواهد شد. هنوز اشاره‌ای به زمان انتشار این بازی و یا محدوده انتشار آن نشده است اما انتظار می‌رود که زودتر از سال ۲۰۱۹ آن را تجربه نخواهیم کرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding - گیمفا
E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding - گیمفا
E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding - گیمفا
E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding - گیمفا
E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

E3 2018 | صحبت‌های کوجیما درمورد تریلر گیم‌پلی Death Stranding - گیمفا