E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا
E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا
E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا
E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا

E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد

عرفان رحیمی صادق
۱۷:۳۵ ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا

در طی برگزاری رویداد E3 2018 و در کنفرانس خبری PC Gaming show شاهد معرفی یک بازی منحصر به فرد و جالب بودیم که Maneater نام داشت. Maneater یک بازی جهان آزاد نقش آفرینی است که در آن بازی‌ بازان کنترل یک کوسه را بر عهده دارند و برای گرفتن انتقام خود از انسانی تلاش می‌کنند که مادر او را به قتل رسانده است. بله درست خواندید. در ادامه با ارائه جزئیاتی بیشتر از این بازی در خدمت شما خواهم بود.احتمالا در E3 امسال انتظار معرفی عنوانی که در آن کنترل یک کوسه را بر عهده داشته باشید، نداشته‌اید اما Maneater همه این معادلات را بر هم زد. این بازی توسط استدیوی توسعه دهنده بلایند ساید (Blindside) و با همکاری شرکت سرگرمی‌ های Tripwire ساخته خواهد شد. این بازی در طول برگزاری کنفرانس خبری PC Gaming show معرفی شد و حال ما برای شما تریلر معرفی آن را به همراه چند تصویر اختصاصی از آن برایتان آماده کرده‌ایم که در انتهای این متن می‌توانید مشاهده کنید.

برای کسانی که زمان معرفی این بازی نمایش آن را از دست دادند باید اعلام کنم که Maneater یک بازی جهان آزاد نقش آفرینی است که فقط به صورت تک نفره انجام خواهد شد و فاقد بخش چند نفره است. این بازی با در اخیار گذاشتن المان‌ های نقش آفرینی در اختیار بازی‌ بازان، به آن‌ها اجازه می‌دهد که در دریای جنوبی آمریکا که تحت عنوان خلیج Coast شناخته می‌شود، شنا کنند. بازی‌بازان در این مسیر ممکن است با سایر کوسه‌ها نیز درگیر شوند و به مبارزه با آن‌ها بپردازند. علاوه بر آن خطر وجود انسان‌ها نیز همواره شما را در این بازی تهدید خواهد کرد و علاوه بر آن باید مراقب خطراتی که در آب‌های عمیق در کمین شما هستند نیز باشید تا آسیبی به شما وارد نشود. به عنوان یک کوسه، شما آزادی عمل کامل دارید و از رودها و رودخانه‌ها گرفته تا هر جریان آبی که می‌بینید، به هر جایی که دوست دارید می‌توانید سر بزنید و در آن شنا کنید. اما اگر علاقه‌ زیادی به انجام این کار ندارید هم می‌توانید وقت خود را در آب‌های آزاد بگذرانید و به کارهای مختلفی مشغول شوید.

اما اگر فکر می‌کنید این بازی فقط یک عناوان سند باکس است که هدف خاصی را روایت نمی‌کند، باید بگویم که سخت در اشتباه هستید. چرا که Maneater داستان منحصر به فرد خودش را دارد. این بازی شامل یک پروتاگونیست جدید است که در هیچ بازی دیگری مشاهده نکرده‌ایم. پروتاگونیست این بازی یک کوسه بزرگ است که به دنبال گرفتن انتقام مادر خود از انسانی است که او را به قتل رسانده. این انسان پس از وارد کردن ضربات عمیق به بدن مادر این کوسه، در نهایت او را به حال خود رها کرده تا جان بدهد. شما در این بازی می‌توانید به این کوسه اجازه دهید که هر چیزی را بخورد تا بخش‌های مختلف بدن او را قوی‌تر کنید و عملکرد آن بخش از آن را بهبود دهید.

علاوه بر این‌ها انواع مختلفی از ابزار و گزینه‌ها پیش روی بازی‌بازان قرار می‌گیرد که امکان شخصی‌سازی کوسه خود را با توجه به سبک بازی کردن خود به شما می‌دهد. Maneater در تلاش است تا تجربه بازی کردن در نقش یک کوسه را به بهترین شکل ممکن در اختیار بازی‌بازان قرار دهد و آن را به استانداردهای جدیدی برساند. زمزمه ساخت این بازی و عرضه آن در سال ۲۰۱۷ و دقیقا از زمان عرضه یک تریلر از دسترسی زودهنگام آن مطرح شد تا این که سرانجام در رویداد E3 2018 شاهد معرفی رسمی این بازی بودیم. همچنین شرکت Tripwire علاوه بر این بازی، از عناوینی نظیر Treacherous Skies و همینطور رویداد Summer Sideshow برای بازی Killing Floor 2 نیز در E3 2018 رونمایی کرد.

Blindside پیش از این نیز سابقه ساخت عناوینی با محوریت کوسه‌ها را دارا است. این استودیو پیش از این کار ساخت Depth را که یک بازی چند نفره با محوریت کوسه‌ها بود را نیز انجام داده است. Maneater قرار است تنها برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شود و در سرویس دسترسی زودهنگام قرار بگیرد. سازندگان این بازی هیچ اشاره‌ای به زمان انتشار این بازی نکرده‌اند و برای این موضوع فقط از عبارت “به زودی” استفاده کرده‌اند. در ادامه از شما دعوت می‌کنم که تریلر معرفی این بازی را به صورت آنلاین مشاهده کنید و یا با کیفت‌های مختلفی که در اختیارتان قرار داده‌ایم، دانلود کنید.

تماشای آنلاین تریلر:

 

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p

در این بخش می‌توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

 

E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا
E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا
E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا
E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا
E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

E3 2018 | عنوان Maneater معرفی شد - گیمفا